rss
Adó 1 százalék felajánlással sokat segít! Válasszon EGY jó ügyet:
gyógyító gyermekmentő támogatás bohócdoktorok a beteg gyerekekért  állatmenhely, állatvédő, támogatás, adó 1 százalék, kutyaotthon, állatotthon  gyermekmentés, gyógyítás, adóbevallás, adó 1 százalék felajánlás, adóegyszázalék
A legapróbb adó 1 százalék támogatása is ÉLETET ment!
  • Visszatérnek a 80-as évek a divatba

  • Visszatérnek a 80-as évek a divatbaA 2017-es tavaszi/nyári kollekciók újra a tervezőasztalon születtek, túlzó vonalakkal, metálfénnyel, geometrikus mintákkal, vibráló cukorka-rózsaszínnel és napsárgával definiálják újra a magabiztos megjelenést. Míg az előző évet a romantika és a reneszánsz jellemezte, idén a ’80-as évek divatbeli túlkapásai köszöntek vissza a tavaszi kifutókról. Sebaj, csupa vidám forma és szín, amit már nézni is öröm. A ballonkabátok kifejezetten lezser szabásúak, hatalmas zsebekkel, édes fagylaltszínekben. Kint is, bent is: a hasítékolt ujjú blúz jó átmeneti megoldás, a vállak hangsúlyosak, a fázósak pedig mellényt is húzhatnak.

    A nadrágok, szoknyák derékrésze továbbra is magas, a bő szabásúakat övvel fogták össze a tervezők, vagy visszahajtották. Egyébként is hódítanak még a fodrok, a pliszírozott anyag és a rojtok. Apropó, ha a lelked mélyén (vagy nem is annyira a mélyén) él még a tinédzser rocker, most a hétköznapokba is becsempészheted a lázadást egy rojtos bőrdzsekivel.


    Természetesen a zöld: az életigenlő lombzöld mellet a khaki lett az új szürke (vagy az új bézs, a lényeg, hogy egy jól kombinálható, semleges alapszín). Az igazi tavasztündéreknek pedig itt a sárga és a pink minden árnyalata: a ragyogó napsárgától a halvány vaníliáig, illetve a vattacukor-rózsaszíntől az erős fuksziáig. A fehér is különösen hangsúlyosan jelent meg a tavaszi kifutókon, letisztult és sikkes tetőtől talpig fehérbe bújni.


    Már kezdhetsz is álmodozni egy tengerparti vakációról, mivel a napozószékeken megszokott széles, színes csíkok most a ruhákon köszönnek vissza. Ha valami kerekdedebb formára vágysz, válassz pöttyöset, de szigorúan fekete-fehérben! A geometria rajzolja még a virágokat is, ne is keresd a buja őserdők mintázatát.



    Forrás: www.divatlasz.cafeblog.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A színek hatása

    A színek hatásaKöztudott, hogy a minket körülvevő színek hatással vannak ránk illetve környezetünkre egyaránt. Nem csak a minket körülvevő falakkal van ez így, hanem ugyanígy befolyásolhatjuk színekkel a saját és környezetünk hangulatát és benyomásait. Például a zöld egy nyugtató hatású szín ( ezért is, hogy orvosi rendelőkben ilyen színűek a falak), de nem álmosítja el az embert. A piros szín viselése felhívja a figyelmet viselőjére illetve plusz energiával tölti fel. A pirosat viselők jobban is teljesítenek a nehézkes szituációkban.

  • Hajléktalanok a kifutón

    Hajléktalanok lepték el a kifutót egy milánói divatbemutatón. Nem valamilyen jótékonysági eseményrõl, hanem Vivienne Westwood legújabb húzásáról van szó.

    Vivienne Westwoodnak nem ez az elsõ polgárpukkasztó divatshow-ja, és úgy tûnik, a 68 éves dizájner még mindig nem fogyott ki az ötletekbõl. A Milánói Divathét keretében rendezett bemutatón, ahol a tervezõ legújabb férfikollekciója mutatkozott be, a hajléktalanoké volt a fõszerep, persze csak elméletben.

  • Calvin Klein, a márka

    Azt hiszem, a Calvin Klein márkát nem nagyon kell bemutatni egy divatõrült leányzónak sem. Mégis megpróbálunk átfogó képet adni arról, ki is a híres CK monogramos cég megálmodója, és arról, hogy mitõl ilyen népszerû már a 80-as évek végétõl ez a márka.

    Calvin Klein a New York-i Fashion Intstitute of Technologyra járt, de soha nem diplomázott le. ’62-ben, mikor befejezte tanulmányait, tervezni kezdett New York-i butikoknak, de a kiugrásra addig várnia kellett, amíg nem találkozott Baron de Gunzburggal, akinek bemutatóin keresztül hamar a divatvilág kedvencévé vált.

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Újra hódít a pöttyös

    Újra hódít a pöttyösÚgyis fogalmazhatnánk, a pöttyös az új csíkos. A 2010-es nyár nagy slágere ugyanis a tengerészcsíkozás volt, idén pöttyök lepik el a ruhákat. Vivienne Westwood és a Moschino kifutóján is pöttyös ruhákban lejtenek a modellek - szoknyák, nadrágok, blézerek, felsõk, a határt csak a fantázia szabhatja meg. A pöttyök lehetnek feltűnőek és kisebbek is, mindkettő divatos. Ha ügyesen variálod magadon, elrejthetsz és nagyíthatsz is vele testrészeket. A nagyobb pöttyök magukra vonják a figyelmet, de formájuk miatt gömbölyítenek is.

  • Az ideális esküvői cipő

    Az ideális esküvői cipőBeköszöntött egy újabb év, mely számtalan újdonságot rejteget magában, ami az esküvői trendeket illeti. Az elmúlt években egyre nagyobb hangsúlyt kaptak az esküvői kiegészítők, és azon belül is az esküvői cipők a menyasszonyok megjelenésében, melyek 2013-ban még inkább a figyelem középpontjába fognak kerülni. Ráadásul nem is olyan könnyű megtalálni a tökéletes cipellőt, mint ahogy azt gondolnánk, hiszen a mellett, hogy tökéletesen kényelmesnek kell lennie, más szempontokat is figyelembe kell venni.

  • Komoly veszélyeket rejt a lábujj-közötti papucs

    A nyári slágerpapucsok - melyek többnyire habosított mûanyagból álló lapos talpból és egy Y alakú gumipántból állnak és jellegzetesen "slattyogó" hangot adnak - kárt tehetnek egészségünkben.

    Az Amerikai Sportorvosi Iskola tanulmánya szerint ezeknek a papucsoknak a viselete felelõs lehet számos, testünkön észlelt fájdalomért és panaszokért. A lábgyógyászattal foglalkozó szakemberek véleménye szerint, kedvenc nyári papucsunk több egészségügyi problémáért felelõs, mint bármely más lábbeli, a magassarkú cipõket is beleértve - írja a MediPress.

  • Penélope és Mónica Cruz divatot teremtenek

    Penélope és Mónica Cruz nem csak Hollywood egyik legszebb színész testvérpárja, õk divatot is teremtenek. A zürich-i Divat Napokon bemutatták vadonatúj kollekciójukat is.

    A divatrajongók tudják, a Cruz nõvérek egyszer már kaptak egy lehetõséget a Mangótól, hogy vendégtervezõként egy kollekciót papírra vessenek a divatóriásnál. Most egy másik nagyhatalom, a Charles Vögele adott lehetõséget a gyönyörû spanyol testvérpárnak, hogy ezúttal rögtön két kollekcióval is meglepjék a nagyérdemût. Egy az idei õszi/téli, egy pedig a jövõ tavaszi/nyári.

  • Divat a gyors arcfiatalítás

    Az orvos-kozmetológiai piac ebédidõben végezhetõ arcszobrász kezelései már nálunk is hódítanak. A legnépszerûbb arcon végzett push-up eljárás a mezoterápiás kezelés, de feszesíthetünk idegbénító Botox-szal, elektromos arctrénerrel. Íme a legújabb módszerek.

    Akár egy ilyen cetlit is otthagyhatunk íróasztalunkon: Arctrénerhez mentem, 10 perc múlva jövök. Egy elfoglalt kozmopolita nõnek sok egyéb mellett az idõ is drága kincs, és ezt nem a szépségén akarja behozni.

  • 35 ezer eurót fizettek egy 1923-as Chanelért

    A vártnál sokkalta magasabb áron, 35 ezer euróért (9,5 millió forint) kelt el a Chanel-ruhákból és kiegészítõkbõl rendezett párizsi árverésen egy 1923-as viselet, amelyet maga Coco Chanel tervezett. Az elefántcsontszínû gyöngyházberakásos kreppzsorzsett ruhát a Drouot aukciósház kétnapos árverésének elsõ estéjén, csütörtökön bocsátották licitre. Az est folyamán egy calais-i fekete csipkével díszített haute-couture ruha is a becsültnél drágábban, 16.625 euróért (4,5 millió forint) talált gazdára, míg egy szintén kreppzsorzsett kétrészes modellért 8750 eurót (2,36 millió forint) fizettek.

  • Parfümös toll, illatos gyertyák, pikáns szekreter fehérnemûnek

    A parfümálomokat ki kell érdemelni

    Ha valaki nem olyan bátor, hogy parfümöt vásároljon kedvesének, édesanyjának vagy barátnõjének húsvétra, még mindig marad sokféle illatos ajándékötlet. Ilyen például az ámbragolyó vagy az aranyozott parfümtoll.

    De akad olyan parfüm is - például a tenger fuvallatával csábító, tiszta mégis rafinált illatkompozíció - amely biztos tipp még a bizonytalanoknak is.

  • Ez lesz a divat 2017-ben

    Ez lesz a divat 2017-benA 2017-es év nem a túlzások éve lesz, sokkal inkább a finomabb, lágyabb stílus kerül ezúttal előtérbe. Az extrém kiegészítők eltűnnek és a tervezők a hangsúlyosabb mintákra koncentrálnak majd. A következő évet főként a 70-es évek hangulata alapozza meg, így akár az anyukák és a nagyik szekrényében is érdemes szétnézni. Ami biztos, 2017 legnagyobb őrülete a csíkos lesz, minden mennyiségben és mindennel kombinálva, mindenféle variációban, hosszában, keresztben, kinek mi a megfelelő és persze mi áll jól.

  • Roberto Cavalli és Laetitia Casta: Egy kis díva

    Ha két olyan ember összeáll, mint Roberto Cavalli és Laetitia Casta, abból már baj nem lehet.

    És valóban, az új "Diva Bag" kollekció kampánya igen jól sikerült. Különösen bájosak a werk fotók, Laetitia még mindig a világ egyik legszebb teremtése, nem kétség.

    “Azért választottam Laetitiát a tavasz/nyári reklámkampányomhoz, mert világ életemben a valódi nõi szépség inspirált a legjobban. Az igézõ tekintetével, a természetes vidámságával és érzékiségével tökéletesen illik ahhoz az imázshoz, amelyet a Diva Bag közvetít.

  • Újra divatban a fűző

    Újra divatban a fűzőAmerikában egyre több tinédzser használ fűzőt, hogy tökéletessé tegye az alakját. Azt hihetnénk, hogy a fűző valami olyasmi, ami ma már teljesen kiment a köztudatból: egyrészt mert elképesztően kényelmetlen, másrészt mert alig-alig van olyan holmi, ami alá fel tudnánk venni. Csakhogy a fűző az utóbbi időben reneszánszát éli, különösen azóta, mióta az elhízás rohamosan terjed és a világ legtöbb pontján problémát okoz.

  • Papírpillát hord aki divatos!

    A szépségiparban nem ritkák a meghökkentõ, figyelemfelkeltõ divatirányzatok. A legfrissebb trendek azonban minden képzeletet felülmúlnak! Mintás, színes mûszempillákat dobott a piacra egy angol cég, amelyeket háromféle változatban rendelhetnek meg az érdeklõdõk az interneten. Ami egyedivé teszi õket, az pedig az alapanyag, ugyanis papírból készülnek.

    A mûszempillák mintázatát és formáját az origami mûvészet inspirálta: kapható lómotívumos, ami a sikert, rózsás, ami a boldogságot és barackvirágos, ami a szerelmet szimbolizálja.

  • Hogyan és milyen farsangi jelmezt válasszunk?!

    Hogyan és milyen farsangi jelmezt válasszunk?!Jönnek a farsangi bálok, puccos partik, ahol természetesen illik jelmezben megjelenni! Partikra jelmezt választani mindig a helyszín alapján érdemes, hiszen eget rengető különbség, ha egy bálterem falai között vigadsz, vagy egy bárban mulatod az időt. Ha az elegánsabb vonalat kell megcéloznod, akkor nagy segítséget nyújthat a történelem, például: Kleopátra, vagy éppen Sissi hercegnő korhű jelmezekkel. Ha ez a megközelítés távol áll tőled, akkor lehetsz angyal egy fehér tüllszoknyával, fűzővel és szárnyakkal; vagy éppen boszorkány, szexi gésa, vagy tündér, vámpír és a sor hosszan folytatható!

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Színváltoztatós körömlakk

    Színváltoztatós körömlakkA hangulatgyűrűhöz hasonló elven működő körömlakkot dobtak a piacra, ami a testhőmérsékletünknek megfelelően változtatja a színét a körmünkön. Így egy körömlakkozással több szín is felkerül a körmünkre, mindössze a testhőmérsékletünk változása kell a szín változásához, így nem kell annyit bajlódni a lakkozással. A varázslathoz elég csak a kézben tartani egy hűvös koktélt, egy fagyit, vagy egy forró kávét, és azonnal más lesz a szín. Lehet, hogy ez a különleges körömlakk lesz a következő divatőrület?

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.