rss
  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

  • Share on Tumblr

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Agrármelltartó

    Rizstermesztõ melltartóval rukkolt ki egy vezetõ fehérnemûgyártó cég Japánban. Az agrármelltartó duplafalú kosaraiba termõföld tölthetõ, abba kerülnek a palánták.

  • Hódít a bajusz Párizsban

    Párizs - Brad Pitt, George Clooney és más hollywoodi sztárok példájától ihletve egyre több párizsi férfi növeszt bajuszt.

    A pödörhetõ arcszõrzet híveinek már külön klubjuk is van, amelyben nõi rajongók is megfordulnak. A bajusz kiváló eszköz az arc személyes vonásainak hangsúlyozására, hogy az emberfia egy kissé kiemelkedjen a nõiesedõ férfiak és férfiasodó nõk társadalmából - mondta egy párizsi borbély a dpa német hírügynökségnek.

  • Különbözõ mintázatú ruhák párosítása

    Kockást a csíkossal, pöttyöset a virágossal. A minták egyedi párosítása trendi, fiatalos megjelenést kölcsönöz viselõjének. Bizonyos szabályokat azonban fontos betartani, különben elkerülhetetlen a divatkatasztrófa.

  • Egybeolvadnak a nemi sztereotípiák?

    Budapest - A felnõtt magyar lakosság jelentõs hányada a férfiaknál a pénzkereséshez, szakmai sikerhez szükséges képességet, míg a nõknél a lelki érzékenységet, gyereknevelést tartja kívánatos tulajdonságnak. De az is megfigyelhetõ, hogy a legtöbb jellemzõt mindkét nem számára fontosnak tartják az emberek és nem kizárólagosan a férfiaknak vagy nõknek tulajdonítják azt - derül ki a TÁRKI októberi kutatásából.

  • Szexi és vad: Beyoncé új kollekciója megérkezett!

    Beyoncé Knowlest leginkább dalairól ismerheti a nagyközönség, pedig színésznõként és a divatvilágban is hírnevet szerzett. Új kollekciójában a bõr dominál.

  • Milyen kesztyût vegyünk?

    Ahogy beköszöntenek a hidegek napok, egyre szívesebben védjünk a kezeinket is az idõjárás viszontagságairól. A kesztyûviselés azonban már rég nem csak arról szól, hogy ne fagyjon le a kezünk. Nézzük milyen fazonok közül választhatunk!

  • Nem aratott elsöprõ sikert Rihanna kollekciója

    Tavaly nyáron jelentette be a River Island, hogy bizalmat fektet Rihannába és töretlen népszerûségébe és egy közös ready-to-wear kollekciót dob piacra a barbadosi sztárral.

  • A TOP 150 leggazdagabb Magyarországon

    November 24-én szerdán jelent meg a Népszabadság TOP-kiadványok sorozatának legújabb magazinja, a nagy hagyományokkal rendelkezõ, TOP 150 leggazdagabb Magyarországon címû kiadvány.

  • Praktikus vagy csak csúnyácska: új csizmakombináció a lábbelik trendjében

    Egyesek számára ez lehet a praktikus lábbelitrend csúcspontja, mások számára viszont a cipõdivat elleni legsúlyosabb vétkek egyike: két cipõtrend összeolvasztásából alkottak újat a londoni divatmágusok.

  • Melyik a jó kézmosó szappan?

    A folyékony szappan szennyezi a környezetet?

    A szilárd szappanok gyártói kampányt hirdettek a folyékony szappan ellen. Meggyõzõdésük, hogy az ilyen kéztisztító tipikusan túlcsomagolt termék, mert használatához tetemes mennyiségû mûanyag alkatrész kell, amelynek a gyártása energiafaló, ráadásul a flakon nehezen bomlik el.

    A kézzel készített, friss, tartósítószer nélküli szappanok szennyezik legkevésbé a környezetet, ráadásul tudni lehet, hogy mi van bennük.

  • A férfiúi félrelépések oka

    New York - Sok száz férfit faggatott ki félrelépésének okairól Gary Newman amerikai házassági tanácsadó Az igazság a házasságtöréshez címû könyvéhez.

    A megkérdezettek 92 százalék azt állította, hogy a szex nem játszott meghatározó szerepet. Sokan úgy érzik, hogy partnerük, feleségük nem értékeli eléggé õket, és az odafigyelés hiánya miatt fordulnak más nõhöz.

  • Utcai viselet férfiaknak

    A teljesen hétköznapi viseletet jelenti. Ebben az esetben nincsenek megkötések, ránk bízzák, hogy mit viselünk, az alapvetõ öltözködési illemtant szem elõtt tartva.

  • Kétezer évesnél is régebbi cipõket találtak Egyiptomban

    Külföldi készítésûek lehettek azok a kétezer évesnél is régebbi cipõk, amelyek egy korsóba rejtve kerültek elõ Egyiptomban egy luxori templomból -– állítja egy holland szakértõ.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Légkondicionáló, elektroszmog- és lángtaszító függönyök Japánból

    Az egyik japán cég olyan függönyanyagot fejlesztett ki, amely a napfényt, az UV- és az infravörös sugárzást visszaveri, és a szobahõmérsékletet a szokásos sötétítõknél 2-3 fokkal jobban mérsékli, így kevesebb léghûtésre van szükség.

    A kelmét fémréteggel vonják be, amelyet különleges technológiával rögzítik az alapanyaghoz. Ez véd az elektrosztatikus feltöltõdés és az elektromágneses sugárzás ellen.

  • Mennyire szennyezik a környezetet a pamutpólók?

    Budapest - Meglepõen nagy egy Kínában elõállított póló "ökológiai lábnyoma": gyártása során és amíg eljut a vevõig, 6 kilogramm széndioxid, vagyis a póló tömegének hússzorosa kerül a levegõbe - állapította meg az egyik textilipari szaklap.

  • Ízelítő a Londoni Divathétből

    Ízelítő a Londoni DivathétbőlAz elmúlt napokban a London Fashion Week keretein belül bemutatták, hogy mi lesz a szigetországban a divat jövő tavasszal és nyáron. Íme egy kis képes összefoglaló a divathétről! Grafikus virágmotívumok, rakott szoknyák, áttetsző kelmék, élénk színek, mind felvonultak a kifutókon. Igaz ahhoz még át kell vészelnünk az őszt és a telet, hogy a tavaszi és nyári ruhákra gondolhassunk, de azért nem árt bele pillantani, milyen ruhákat is vonultattak fel Londonban a híresebbnél híresebb divattervezők. Természetesen idén is nagyon sokan voltak kíváncsiak a világhírű ruhákra.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Óvszerből és vécépapírból készült esküvői ruha

    Óvszerből és vécépapírból készült esküvői ruhaA különleges darabot valószínűleg sose adják menyasszonyra. Ennek oka pedig egyáltalán nem az, hogy a leendő arák viszolyognak a bizarr alapanyagoktól. Higgyék el, szép számmal vannak jelentkezők még az óvszerből készült verzióra, csakhogy a különleges ruhadarabot figyelemfelhívó céllal készítették, így nem lehet „elhordani”. Az óvszerruhát egyébként egy ausztrál HIV és más szexuális úton terjedő betegségek kezelésével foglalkozó klinika dolgozói készítették, hogy így irányítsák rá a nagyközönség figyelmét a mostanság egyre jobban terjedő chlamydiára.

  • Tinédzsertrendek

    Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.