rss
  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

  • Share on Tumblr

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Fodrászmúzeum nyílt Budapesten

    Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Önmagát varró ruha

    Az intelligens mûanyag laborkörülmények között már egész szép eredményeket produkál.

  • Ekcémát okozó kínai karosszékek

    Párizs - Kivonják a forgalomból azt a kínai gyártmányú karosszék- és kanapésorozatot, amelynek használata után több száz vevõ fájdalmas ekcémás kiütésre panaszkodott - jelentette be szerdán egy francia bútorkereskedõ hálózat képviselõje.

  • Éva, a kígyópaplan

    Berlin - Végre fordult a kocka: kígyó melenget embert a "keblén": a fûthetõ kígyópaplan.

    A találmányért német fejlesztõknek lehet hálálkodni. Óriáskígyó vastagságú paplanhurkájuk neve Eva - nyilván a Bibliából vették. A kígyó fûthetõ: kábelbelû.

  • Elhunyt Catherine Walker, Diana hercegnõ dizájnere

    Elhunyt Catherine Walker divattervezõ, Diana hercegnõ több ruhájának megalkotója.

  • Farmerek a Te alakodra szabva!

    A Levi’s bejelentette, hogy a világszerte népszerû nõi farmer fazonját, a Levi’s Curve ID-t továbbfejleszti, új méretekkel és stílusokkal bõvíti. Az új, személyre szabott termékcsalád forradalmi szabásmódjával a nõi formát veszi alapul, és nem a méretet.

    A Levi’s 2011 tavaszi kollekciójában a Slight, a Demi és a Bold Curve fazon kapható lesz. Modern és klasszikus derékmagasságban is különféle szabás - és színvariációkban.

  • Futócipõ nõknek!

    Az egyik nagy sportszervállalat olyan futócipõt fejlesztett ki, amely figyelembe veszi a nõi láb sajátosságait, sõt a menstruációs ciklus során a lábfejben bekövetkezõ változásokat is.

  • A nyolcvanas évek és a válltömés lesz a divat

    Milánó - Hangsúlyos nõiesség és határozott váll lesz a jövõ téli divat, és visszatér a válltömés - derült ki a milánói divathét bemutatóiból.

  • Stewardess sikk

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

  • Miért van rosszabb kedvünk a télen?

    Párizs - A tél beköszöntével elõfordul, hogy az ember lelkiállapota minden ok nélkül leromlik - majd azután tavasszal helyreáll a dolgok rendes menete. Európában a lakosság 15-25 százaléka mondja magáról, hogy érzékeny erre a "szezonális pszichológiai változásra" - 2-3 százalék pedig egyenesen "szezonális depresszióról" beszél, s mindez fõleg a nõket sújtja.

    A Science et Vie címû francia tudományos havilap beszámolója szerint nincs egyetlen olyan biológiai mechanizmus sem, amely önmagában, egyes egyedül magyarázná ezeket a zavarokat.

  • A nyolcvanas évek köszönnek vissza az idei divatban

    Az idei sminktrendben is visszaköszönnek a nyolcvanas évek, a kék szemhéj például kifejezetten divatos lesz, tudtuk meg Németh Noémi mesterkozmetikustól. Mielõtt az új irányzatokat ismertette, felhívta a figyelmet, hogy a szép smink alapja az ápolt bõr.

  • Kihalás fenyegette és 'újszülött' nevek - mik most a trendi nevek?

    London/Stockholm - Kihalás fenyeget Nagy-Britanniában számos olyan keresztnevet, amely száz éve még igen népszerû volt.

    A fiúk esetében a kiveszési toplista éllovasa a Norman, amelynek gyakorisága szinte a nullára - 99,85 százalékkal - csökkent 1907 óta. A név amúgy a normann hódítás, 1066 után terjedt el, eredete ónémet és északi embert jelent.

  • Az idei tavaszt a visszafogottság jellemzi

    Bár a tavasz legtöbbször arra ösztönzi a divattervezõket, hogy minél színesebb, minél játékosabb kollekciókkal álljanak elõ, idén mégis inkább a visszafogottság jellemzi a nõi divatot.

  • Praktikus vagy csak csúnyácska: új csizmakombináció a lábbelik trendjében

    Egyesek számára ez lehet a praktikus lábbelitrend csúcspontja, mások számára viszont a cipõdivat elleni legsúlyosabb vétkek egyike: két cipõtrend összeolvasztásából alkottak újat a londoni divatmágusok.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • A tökéletesen vízhatlan lábbeli

    Gyakorlatilag bármilyen felület és anyag tökéletesen vízhatlanná tehetõ egy új brit technológia révén, amelyet eredetileg katonai célokra fejlesztettek ki.

    A brit védelmi tudományos és technológiai laboratóriumban végzett kísérleteket a brit védelmi tárca finanszírozta. A kutatások olyan védõruha kifejlesztését célozták, amelyek megóvják a katonákat a vegyi fegyverek hatásától.

  • Óriási Louis Vuitton utazóláda a Vörös téren

    Óriási Louis Vuitton utazóláda a Vörös térenEgy Louis Vuitton motívumokkal és színekkel díszített utazóláda formájú pavilon jelent meg a moszkvai Vörös téren. A Vuitton-márka motívumaival és színeivel díszített hatalmas (9 méter magas és 30 méter hosszú) utazóláda formájú pavilont közvetlenül a moszkvai luxusáruház szomszédságában állították fel a napokban. A párizsi cég a különleges reklámmal a GUM fennállásának 120. évfordulója keretében a jövő hétfőn megnyitni tervezett kiállítását harangozta be. A Kreml fala mellett húzódó tér évek óta ad helyet különböző kulturális- és sportrendezvényeknek.

  • Matt: nem elegáns, de újra divatba jött

    A matt fényezés nem túl elegáns – legalábbis sokáig ezt gondolták az autógyárak. A matt fényezés a katonai jármûvekre emlékeztetnek és persze az otthoni barkácsolások eredményére hasonlít. Ezek az elméletek az elmúlt egy-két évben megváltoztak. Ma már egyre több autót látunk matt színben.

  • Felmérés: az olasz nõk a legelegánsabbak, a legvonzóbbak - és a leggátlásosabbak

    Milánó - Kik a legelegánsabb és a legbájosabb nõk Európában? Az olaszok. És kik a legkevésbé felszabadultak és a leginkább problematikusak szexuális téren? Megint csak az olasz nõk.

    Ez a Meetic internetes európai ismerkedõ hálózat szerelmi obszervatóriuma által öt vezetõ európai országban végzett vizsgálat talán kissé meglepõ eredménye. A felmérésben ötezer - 18 és 64 év közötti - férfi és nõ vett részt, a kutatás színhelye Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország és Nagy-Britannia volt.