rss
  • Kilencévesen már divatguru a kissrác

  • Share on Tumblr

    Kilencévesen már divatguru a kissrácMíg társai kapucnis cuccban gördeszkáznak, addig ő csokornyakkendőben megy anyjával ráksalátát enni. Egy kilenc éves amerikai kissrác a divatújságírás legújabb reménysége. Toby-nak hívják, Massachusetts államban él és koptatja az iskolapadot. A fiú nemcsak divatblogot vezet az interneten, de egyéni öltözködési stílust is képvisel, ami alapján messziről ki lehet szúrni farmert, pólót és kapucnis felsőt hordó kortársai között. Ő ugyanis elegáns nadrágot, inget, kötött mellényt húz, és nyakkendőt, sőt propellert – csokornyakkendőt – köt.

    Szóval ő úgy érzi jól magát, mintha a múlt század harmincas éveiből maradt volna itt. Hogy egy kis sznobbal állunk szemben, azt a gyanút jelentősen felerősíti, hogy Toby szabadidejében nem csak a divattal foglalkozik behatóan, de finom egyéni ízléssel fogyasztja a magas kultúra javait: szívesen jár anyukájával, Laura Gassner Ottinggal balettelőadásokra, és Michelin-csillagos éttermekben szeret a gasztronómia művészete előtt tisztelegni. A szövegeket édesanyjával közösen írja, ezeket a saját öltözetéről készült fotókkal illusztrálja, illetve a kulturális érdeklődéséről is számot ad.



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Az ideális nõ tapintatosan okos

    Moszkva - Az ideális nõ tapintatosan okos, hogy még véletlenül se hozza zavarba a teremtés koronáit - vélik az orosz férfiak.

    A SuperJob címû orosz hírportál ezer férfit faggatott ki arról, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie az ideális nõnek. A felmérés készítõit az is érdekelte, hogy ugyanazt a tulajdonságokat tartják-e kívánatosnak a férfiak, ha feleségükrõl, vagy a barátnõjükrõl van szó.

  • Mi legyen az el nem adott ruhákkal?

    Budapest - A szezonális áruk egy része még 70 százalékos árengedménnyel sem kél el. Ilyenkor következnek az outletek, majd a megsemmisítés - a legdivatosabb, drága divatholmi sem kerüli el olykor a darabológépeket. De van olyan kereskedõ is, aki addig engedi le az árat, míg minden darab el nem fogy - enged bepillantást a kereskedelem kulisszatitkaiba egy magyar szakmai magazin.

  • Frakk (White Tie)

    A frakk számít a férfiak legelegánsabb viseletének. Alapvetõen abban tér el a szmokingtól, hogy a frakk összes kiegészítõje - mint például a mellény, a csokornyakkendõ, a kesztyû - fehér színû. Kivétel természetesen a cipõ, ez csak fekete lehet.

  • Cipõkollekciót nevezhetnek el Hemingwayrõl

    Ernest Hemingway 82 éves fia beleegyezett abba, hogy cipõmárkát nevezzenek el a Nobel-díjas amerikai íróról.

  • Egybeolvadnak a nemi sztereotípiák?

    Budapest - A felnõtt magyar lakosság jelentõs hányada a férfiaknál a pénzkereséshez, szakmai sikerhez szükséges képességet, míg a nõknél a lelki érzékenységet, gyereknevelést tartja kívánatos tulajdonságnak. De az is megfigyelhetõ, hogy a legtöbb jellemzõt mindkét nem számára fontosnak tartják az emberek és nem kizárólagosan a férfiaknak vagy nõknek tulajdonítják azt - derül ki a TÁRKI októberi kutatásából.

  • Megsüketülhetnek a MP3-hoz ragadt zenebarátok

    Az MP3 lejátszót, illetve discmant használók nagyjából 10 százaléka halláskárosodást szenvedhet a hallójárataikban túl hangosan dübörgõ zenétõl - derül ki az Európai Unió friss vizsgálatából.

    Az Európai Bizottság által megrendelt kutatás eredményei szerint azok, akik több mint öt éven keresztül hallgatnak hangos zenét napi egy óránál hosszabb idõtartamban, komoly veszélynek teszik ki hallószerveiket. Európa-szerte nagyjából 10 millió ember tartozik a veszélyeztetett zenebarátok csoportjába, köztük megannyi fiatalkorú.

  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.

  • Divat lehet a szandál zoknival?

    Eddig a német turisták jellegzetessége volt, mostantól a párizsi divat újdonsága a szandál zoknival.

  • Több luxuscikket vásárolnak a kínaiak, mint az amerikaiak

    Most már hivatalosan is több luxuscikket vesznek a kínaiak, mint az amerikaiak. A hír az üzleti életben nem szolgált akkora meglepetéssel, mivel eddig is nyílt titok volt, hogy az elmúlt években a luxusmárkák elõszeretettel nyitottak a tehetõs Kína felé, ahol szinte minden napra esik egy exkluzív butikmegnyitó.

  • Megjelent a TopLista Luxus magazin

    A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin.

    A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.

  • Éva, a kígyópaplan

    Berlin - Végre fordult a kocka: kígyó melenget embert a "keblén": a fûthetõ kígyópaplan.

    A találmányért német fejlesztõknek lehet hálálkodni. Óriáskígyó vastagságú paplanhurkájuk neve Eva - nyilván a Bibliából vették. A kígyó fûthetõ: kábelbelû.

  • A modern nõ megteremtõje: Coco Chanel 125 éve született

    Õ "tervezte meg" a modern nõt, neve egyet jelent a divattal - százhuszonöt éve, 1883. augusztus 19-én született Coco Chanel.

    A márkanév elírás eredménye: Gabrielle Bonheur Chasnel nevébõl az anyakönyvezéskor kimaradt az s betû. Fiatalon árvaságra jutott, két nagynénje nevelte, nekik köszönhette jártasságát a varrás mûvészetében, az illedelmes viselkedésben és a kis állatot jelentõ Coco becenevet. Próbálkozott kávéházi énekesnõként, kalaptervezõként, majd 1908-ban divatkereskedést nyitott vidéken.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Felesleges magassarkú cipõben botladozni

    Felesleges magas sarkú cipõben kínlódniuk a nõknek, a férfiak nemigen észlelik, hogy "magasító" lábbeliben" vannak - állítják brit kutatók.

  • Mennyire szennyezik a környezetet a pamutpólók?

    Budapest - Meglepõen nagy egy Kínában elõállított póló "ökológiai lábnyoma": gyártása során és amíg eljut a vevõig, 6 kilogramm széndioxid, vagyis a póló tömegének hússzorosa kerül a levegõbe - állapította meg az egyik textilipari szaklap.

  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

  • A nyolcvanas évek köszönnek vissza az idei divatban

    Az idei sminktrendben is visszaköszönnek a nyolcvanas évek, a kék szemhéj például kifejezetten divatos lesz, tudtuk meg Németh Noémi mesterkozmetikustól. Mielõtt az új irányzatokat ismertette, felhívta a figyelmet, hogy a szép smink alapja az ápolt bõr.

  • Száznyolcvanmilliós öltöny

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

  • Önmagát varró ruha

    Az intelligens mûanyag laborkörülmények között már egész szép eredményeket produkál.

  • A brit kislányok már 10 évesen aggódnak a megjelenésük miatt

    London - A tízéves brit kislányok harmada már aggódik külsõ megjelenése miatt, a 14 évesek fele pedig ezt tekinti a legaggasztóbb problémának - derül ki egy 150 ezer gyerek bevonásával készült felmérés szerint.

    Az Ofsted - a legfõbb brit oktatásfelügyeleti szerv - tanulmányából kiderül, hogy a reklámok és a média "nullás méretû" modelljei által sugárzott irreális szépségideál káros hatása már sokkal korábban megnyilvánul, mint azt bárki is gondolta volna.