rss
  • Az élénk smink a divat idén nyáron

  • Share on Tumblr

    Az élénk smink a divat idén nyáronA borongós tél abszolút sminktrendje a füstös szemek voltak, míg a mostani nyáron az élénk színek fognak dominálni. A világhírű divatházak is megadták magukat a boldog nyárias színeknek. A 2013 tavasz/nyár kollekciójukat mind világos, élénk színű sminkek kísérték. A piros rúzs mellett a tengerkék, élénkzöld, citromsárga és barack színű szemhéjfestékek a tervezők kedvencei. A bohóc hatás elkerülése végett, a szakértők szerint hagyjuk az arcunkat természetesen vagy csak egy leheletnyi alapozóval fedjük, hogy a szemünké lehessen a főszerep.

    A piros rúzs és a nagyon feltűnőre sminkelt szemhéj szintén nem jó párosítás ezért inkább válasszunk, melyiket szeretnénk viselni. Az élénk színű rúzs mindennapi kelléke lehet sminkünknek, a hivalkodó szemhéjakat viszont csak jelesebb alkalmakra, mint buli, koncert, estély ajánlják.

    A Chanel divatház olyannyira átérezte a nyári trendet, hogy piacra dobta új szemhéjfestékeit, amelyben a szivárvány összes színe megtalálható.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Teából készül az új ruhaanyag

    Egyebek mellett a zöldtea a fõ alapanyaga annak az új textilnek, amelyet a ruházati ipar számára készítettek el brit kutatók.

  • Rend a házban - mi legyen a prospektusok, a szórólapok sorsa?

    A házhoz hozott reklámújságoknak, prospektusoknak, szórólapoknak nagy a reklámértéke, ezeket sokan olvasgatják és használják ár-összehasonlításra, ugyanakkor ha feleslegessé válnak, szennyezik a környezetet, növelik a szemét mennyiségét. Egy vállalkozás, illetve az általa kifejlesztett módszer azonban segít az évente közel 180 ezer tonnát nyomó reklámanyag újrahasznosításában.

  • A férfiúi félrelépések oka

    New York - Sok száz férfit faggatott ki félrelépésének okairól Gary Newman amerikai házassági tanácsadó Az igazság a házasságtöréshez címû könyvéhez.

    A megkérdezettek 92 százalék azt állította, hogy a szex nem játszott meghatározó szerepet. Sokan úgy érzik, hogy partnerük, feleségük nem értékeli eléggé õket, és az odafigyelés hiánya miatt fordulnak más nõhöz.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Itt a banánból készült alsónadrág

    Addig-addig bolondozott az alsónadrágokat gyártó AussieBum vállalat, míg le nem gyártotta a világ elsõ banánrostból készült férfi alsónemûjét.

  • Önmagát varró ruha

    Az intelligens mûanyag laborkörülmények között már egész szép eredményeket produkál.

  • Az ideális nõ tapintatosan okos

    Moszkva - Az ideális nõ tapintatosan okos, hogy még véletlenül se hozza zavarba a teremtés koronáit - vélik az orosz férfiak.

    A SuperJob címû orosz hírportál ezer férfit faggatott ki arról, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie az ideális nõnek. A felmérés készítõit az is érdekelte, hogy ugyanazt a tulajdonságokat tartják-e kívánatosnak a férfiak, ha feleségükrõl, vagy a barátnõjükrõl van szó.

  • Visszavonták a gyerekeknek szánt szivacsbetétes bikinifelsõket

    A Primark ruházati kiskereskedelmi hálózat beszünteti a gyerekeknek szánt szivacsos bikinifelsõk árusítását egy brit bulvárlapban megjelent bírálat hatására.

  • Az extrém divat kedvelõinek: fekete rúzs

    A fekete rúzs bár merész ötlet, az igazi drámakirálynõk azonban stílusosan tudják viselni.

  • Elhunyt Catherine Walker, Diana hercegnõ dizájnere

    Elhunyt Catherine Walker divattervezõ, Diana hercegnõ több ruhájának megalkotója.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Újra divat a lapos sarok

    Jó hír azoknak, akik csak kényszerbõl hordták eddig: sarokba dobhatjuk a brutál magassarkút, divatos a lapos.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Milyen kesztyût vegyünk?

    Ahogy beköszöntenek a hidegek napok, egyre szívesebben védjünk a kezeinket is az idõjárás viszontagságairól. A kesztyûviselés azonban már rég nem csak arról szól, hogy ne fagyjon le a kezünk. Nézzük milyen fazonok közül választhatunk!

  • Láthatatlan harisnya - ez már valóság

    Az ódivatú „csillogó” harisnyákat szoríthatja ki a fiókokból.

  • Kétezer évesnél is régebbi cipõket találtak Egyiptomban

    Külföldi készítésûek lehettek azok a kétezer évesnél is régebbi cipõk, amelyek egy korsóba rejtve kerültek elõ Egyiptomban egy luxori templomból -– állítja egy holland szakértõ.

  • Szexi és vad: Beyoncé új kollekciója megérkezett!

    Beyoncé Knowlest leginkább dalairól ismerheti a nagyközönség, pedig színésznõként és a divatvilágban is hírnevet szerzett. Új kollekciójában a bõr dominál.

  • Az élénk smink a divat idén nyáron

    Az élénk smink a divat idén nyáronA borongós tél abszolút sminktrendje a füstös szemek voltak, míg a mostani nyáron az élénk színek fognak dominálni. A világhírű divatházak is megadták magukat a boldog nyárias színeknek. A 2013 tavasz/nyár kollekciójukat mind világos, élénk színű sminkek kísérték. A piros rúzs mellett a tengerkék, élénkzöld, citromsárga és barack színű szemhéjfestékek a tervezők kedvencei. A bohóc hatás elkerülése végett, a szakértők szerint hagyjuk az arcunkat természetesen vagy csak egy leheletnyi alapozóval fedjük, hogy a szemünké lehessen a főszerep.

  • Egybeolvadnak a nemi sztereotípiák?

    Budapest - A felnõtt magyar lakosság jelentõs hányada a férfiaknál a pénzkereséshez, szakmai sikerhez szükséges képességet, míg a nõknél a lelki érzékenységet, gyereknevelést tartja kívánatos tulajdonságnak. De az is megfigyelhetõ, hogy a legtöbb jellemzõt mindkét nem számára fontosnak tartják az emberek és nem kizárólagosan a férfiaknak vagy nõknek tulajdonítják azt - derül ki a TÁRKI októberi kutatásából.

  • Pénzért sztárok a divatbemutatókra!

    Azt mindig is sejtettük, hogy egy-egy híresség arca nem véletlenül köszön vissza ránk a divatbemutatók közönségének elsõ sorából. Nemrég azonban napvilágot látott egy lista, amibõl azt is megtudhatjuk, hogy a sztárok pontosan mennyit is kaszálnak egy ilyen „fellépéssel”.