rss
  • A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha is

  • Share on Tumblr

    A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha isA lila mindig is kedvelt esküvői szín volt, de bevállalós menyasszonyok nemcsak a dekoráció megtervezésekor alkalmazhatják, hanem a ruha kiválasztásakor is. A lila szín megnyugtató, biztonságot sugall, és van benne némi erotika is. Emellett a természetet szimbolizálja, hiszen rengeteg lila virág van. Ha az ember esküvői témában nézelődik, számos lila témájú esküvővel találkozhat, ahol a dekorációt levendulaszín adja, de miért is ne lehetne az esküvői ruha is lila? A mai világban már semmi sem elképzelhetetlen egy esküvőn.




    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Ízelítő a Londoni Divathétből

    Ízelítő a Londoni DivathétbőlAz elmúlt napokban a London Fashion Week keretein belül bemutatták, hogy mi lesz a szigetországban a divat jövő tavasszal és nyáron. Íme egy kis képes összefoglaló a divathétről! Grafikus virágmotívumok, rakott szoknyák, áttetsző kelmék, élénk színek, mind felvonultak a kifutókon. Igaz ahhoz még át kell vészelnünk az őszt és a telet, hogy a tavaszi és nyári ruhákra gondolhassunk, de azért nem árt bele pillantani, milyen ruhákat is vonultattak fel Londonban a híresebbnél híresebb divattervezők. Természetesen idén is nagyon sokan voltak kíváncsiak a világhírű ruhákra.

  • Dolce Gabbana Summer 2011 Campaign (fotóriport)

    Dolce & Gabbana nyári divatajánlatát képekben hoztuk el a divat.zug.hu olvasónak.

  • Kihalás fenyegette és 'újszülött' nevek - mik most a trendi nevek?

    London/Stockholm - Kihalás fenyeget Nagy-Britanniában számos olyan keresztnevet, amely száz éve még igen népszerû volt.

    A fiúk esetében a kiveszési toplista éllovasa a Norman, amelynek gyakorisága szinte a nullára - 99,85 százalékkal - csökkent 1907 óta. A név amúgy a normann hódítás, 1066 után terjedt el, eredete ónémet és északi embert jelent.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Az idei tavaszt a visszafogottság jellemzi

    Bár a tavasz legtöbbször arra ösztönzi a divattervezõket, hogy minél színesebb, minél játékosabb kollekciókkal álljanak elõ, idén mégis inkább a visszafogottság jellemzi a nõi divatot.

  • Húszmillió dolláros kártérítés a Versace divatháznak

    Rekord összegû - húszmillió dolláros (4,44 milliárd) - kártérítést ítélt meg egy amerikai bíróság az olaszországi székhelyû Versace divatháznak védjegyének megsértése és termékkalózkodás miatt.

  • Üzleti viselet férfiaknak

    Valamilyen sötét, egyszínû, színvonalas anyagból készült öltöny, gyapjú vagy lenvászon, mellénnyel, inggel és nyakkendõvel, fényes bõrcipõvel. Az öltöny színe lehet sötétszürke, sötétbarna vagy egyszerû fekete, hajszálcsíkos mintával díszítve.

  • Egyensúlyvesztésre figyelmeztetõ cipõ

    Boston - Az egyensúlyvesztésre figyelmeztetõ cipõ kifejlesztésén dolgoznak a híres Massachusettsi Mûszaki Egyetem (MIT) kutatói. Az intelligens Ishoes jelzi, ha tulajdonosát az elesés veszélye fenyegeti.

    Az ötlet abból a programból született, amelyet az amerikai ûrügynökség, a NASA indított a súlytalanság állapotában lévõ ûrhajósok egyensúlytartási problémáinak megoldására, de aztán félretették.

  • Agrármelltartó

    Rizstermesztõ melltartóval rukkolt ki egy vezetõ fehérnemûgyártó cég Japánban. Az agrármelltartó duplafalú kosaraiba termõföld tölthetõ, abba kerülnek a palánták.

  • Óriási Louis Vuitton utazóláda a Vörös téren

    Óriási Louis Vuitton utazóláda a Vörös térenEgy Louis Vuitton motívumokkal és színekkel díszített utazóláda formájú pavilon jelent meg a moszkvai Vörös téren. A Vuitton-márka motívumaival és színeivel díszített hatalmas (9 méter magas és 30 méter hosszú) utazóláda formájú pavilont közvetlenül a moszkvai luxusáruház szomszédságában állították fel a napokban. A párizsi cég a különleges reklámmal a GUM fennállásának 120. évfordulója keretében a jövő hétfőn megnyitni tervezett kiállítását harangozta be. A Kreml fala mellett húzódó tér évek óta ad helyet különböző kulturális- és sportrendezvényeknek.

  • Fodrászmúzeum nyílt Budapesten

    Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.

  • Kétezer évesnél is régebbi cipõket találtak Egyiptomban

    Külföldi készítésûek lehettek azok a kétezer évesnél is régebbi cipõk, amelyek egy korsóba rejtve kerültek elõ Egyiptomban egy luxori templomból -– állítja egy holland szakértõ.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Miért van rosszabb kedvünk a télen?

    Párizs - A tél beköszöntével elõfordul, hogy az ember lelkiállapota minden ok nélkül leromlik - majd azután tavasszal helyreáll a dolgok rendes menete. Európában a lakosság 15-25 százaléka mondja magáról, hogy érzékeny erre a "szezonális pszichológiai változásra" - 2-3 százalék pedig egyenesen "szezonális depresszióról" beszél, s mindez fõleg a nõket sújtja.

    A Science et Vie címû francia tudományos havilap beszámolója szerint nincs egyetlen olyan biológiai mechanizmus sem, amely önmagában, egyes egyedül magyarázná ezeket a zavarokat.

  • Az ideális nõ tapintatosan okos

    Moszkva - Az ideális nõ tapintatosan okos, hogy még véletlenül se hozza zavarba a teremtés koronáit - vélik az orosz férfiak.

    A SuperJob címû orosz hírportál ezer férfit faggatott ki arról, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie az ideális nõnek. A felmérés készítõit az is érdekelte, hogy ugyanazt a tulajdonságokat tartják-e kívánatosnak a férfiak, ha feleségükrõl, vagy a barátnõjükrõl van szó.

  • Az extrém divat kedvelõinek: fekete rúzs

    A fekete rúzs bár merész ötlet, az igazi drámakirálynõk azonban stílusosan tudják viselni.

  • Boldogabb házasok - és szinglik

    A házasság boldoggá tesz - ezt évtizedek óta hangsúlyozzák a boldogságkutatók. Sõt, a házastársak ritkábban kerülnek kórházba és tovább élnek, mint az egyedülállók. A szinglik azonban, úgy tûnik, felzárkóznak: két amerikai szociológus arról számolt be a Journal of Health and Social Behavior címû szaklapban, hogy már csaknem ugyanolyan boldogok, mint a házasok.

  • Légkondicionáló, elektroszmog- és lángtaszító függönyök Japánból

    Az egyik japán cég olyan függönyanyagot fejlesztett ki, amely a napfényt, az UV- és az infravörös sugárzást visszaveri, és a szobahõmérsékletet a szokásos sötétítõknél 2-3 fokkal jobban mérsékli, így kevesebb léghûtésre van szükség.

    A kelmét fémréteggel vonják be, amelyet különleges technológiával rögzítik az alapanyaghoz. Ez véd az elektrosztatikus feltöltõdés és az elektromágneses sugárzás ellen.

  • Nem tesz jót a lábnak a flip-flop papucs használata

    Az egyik legkedveltebb nyári viselet a flip-flop papucs. A szakértõk azonban arra figyelmeztetnek, hogy hosszú gyaloglásra és sportolásra nem alkalmas, mivel fájdalmas sérüléseket okozhat.

  • Cipõkollekciót nevezhetnek el Hemingwayrõl

    Ernest Hemingway 82 éves fia beleegyezett abba, hogy cipõmárkát nevezzenek el a Nobel-díjas amerikai íróról.