rss
Adó 1 százalék felajánlással sokat segít! Válasszon EGY jó ügyet:
gyógyító gyermekmentő támogatás bohócdoktorok a beteg gyerekekért  állatmenhely, állatvédő, támogatás, adó 1 százalék, kutyaotthon, állatotthon  gyermekmentés, gyógyítás, adóbevallás, adó 1 százalék felajánlás, adóegyszázalék
A legapróbb adó 1 százalék támogatása is ÉLETET ment!
  • Az idei tavaszt a visszafogottság jellemzi

  • Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió

    Bár a tavasz legtöbbször arra ösztönzi a divattervezõket, hogy minél színesebb, minél játékosabb kollekciókkal álljanak elõ, idén mégis inkább a visszafogottság jellemzi a nõi divatot.

    A ruhák nagy része kifejezetten egyszerû vonalvezetésû. Alig van fodor, ráncolás, plusz díszítés, vannak viszont nagyon jó minõségû anyagok és nagy felületû, egynemû színfoltok. Ez az úgynevezett monokróm divat elsõsorban a fekete-fehér színpárosításra alapoz, de természetesen szóba jöhetnek másféle színkombinációk is. Ez a trend már csak azért is elõnyös, mert a legtöbb nõnek eleve akad a szekrényében egy-egy jó minõségû fekete és fehér ruhadarabja, amit könnyen össze tud kombinálni anélkül, hogy nagyobb kiadásba kellene vernie magát.

    A minták közül egyértelmûen a geometrikus motívumok, csíkok, kockák, pöttyök kerültek elõtérbe. Sokszor párosítják ugyanannak a mintának különbözõ léptékû változatait. Szintén jellegzetes trend az eltérõ szerkezetû, matt és fényes anyagok kombinálása. Fontos, hogy ha a ruha anyaga feltûnõ, fényes, ahhoz válasszunk lehetõleg visszafogott árnyalatokat.


    Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A cipõk felhõkarcolóját tervezte meg egy román divatdiktátor

    A cipõk felhõkarcolóját, 31 centiméteres sarokkal ellátott lábbelit tervezett egy román dizájner.

  • Stewardess sikk

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

  • Mi legyen az el nem adott ruhákkal?

    Budapest - A szezonális áruk egy része még 70 százalékos árengedménnyel sem kél el. Ilyenkor következnek az outletek, majd a megsemmisítés - a legdivatosabb, drága divatholmi sem kerüli el olykor a darabológépeket. De van olyan kereskedõ is, aki addig engedi le az árat, míg minden darab el nem fogy - enged bepillantást a kereskedelem kulisszatitkaiba egy magyar szakmai magazin.

  • Újra divatban a Dallas ruhadarabjai

    A legendás hírû sorozat legújabb epizódjai nemcsak az olyan mitikus karaktereket, mint Samantha, Jockey vagy Bobby hozták vissza, de a '80-as évek legnépszerûbb és egyben legdögösebb ruhadarabjait és kiegészítõit is.

  • Száznyolcvanmilliós öltöny

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

  • Veszélyes a fekete fehérnemû

    Izgató és veszélyes. A fekete nõi fehérnemû most elveszti ártatlanságát. Az Öko-Test címû német újság huszonöt fekete melltartót megvizsgálva arra a következtetésre jutott, hogy rákkeltõ lehet e vonzó darabok színezõanyaga.

  • Színezõ parfüm

    A Wode különleges illatszer, amely nemcsak szaglásunknak kellemes, hanem színélményt is nyújt, ugyanis néhány másodpercre kékre fest mindent, amire rácseppen.

    A terméket öt évi kísérletezés után állította elõ az angol Boudicca cég, amelynek neve Boudica legendás walesi királynõt idézi, az õ törzse, a kelta icének, mielõtt háborúba indultak, kékre festették magukat.

  • Megjelent a TopLista Luxus magazin

    A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin.

    A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.

  • Rend a házban - mi legyen a prospektusok, a szórólapok sorsa?

    A házhoz hozott reklámújságoknak, prospektusoknak, szórólapoknak nagy a reklámértéke, ezeket sokan olvasgatják és használják ár-összehasonlításra, ugyanakkor ha feleslegessé válnak, szennyezik a környezetet, növelik a szemét mennyiségét. Egy vállalkozás, illetve az általa kifejlesztett módszer azonban segít az évente közel 180 ezer tonnát nyomó reklámanyag újrahasznosításában.

  • Farmerek a Te alakodra szabva!

    A Levi’s bejelentette, hogy a világszerte népszerû nõi farmer fazonját, a Levi’s Curve ID-t továbbfejleszti, új méretekkel és stílusokkal bõvíti. Az új, személyre szabott termékcsalád forradalmi szabásmódjával a nõi formát veszi alapul, és nem a méretet.

    A Levi’s 2011 tavaszi kollekciójában a Slight, a Demi és a Bold Curve fazon kapható lesz. Modern és klasszikus derékmagasságban is különféle szabás - és színvariációkban.

  • Egybeolvadnak a nemi sztereotípiák?

    Budapest - A felnõtt magyar lakosság jelentõs hányada a férfiaknál a pénzkereséshez, szakmai sikerhez szükséges képességet, míg a nõknél a lelki érzékenységet, gyereknevelést tartja kívánatos tulajdonságnak. De az is megfigyelhetõ, hogy a legtöbb jellemzõt mindkét nem számára fontosnak tartják az emberek és nem kizárólagosan a férfiaknak vagy nõknek tulajdonítják azt - derül ki a TÁRKI októberi kutatásából.

  • Mennyire szennyezik a környezetet a pamutpólók?

    Budapest - Meglepõen nagy egy Kínában elõállított póló "ökológiai lábnyoma": gyártása során és amíg eljut a vevõig, 6 kilogramm széndioxid, vagyis a póló tömegének hússzorosa kerül a levegõbe - állapította meg az egyik textilipari szaklap.

  • Britney Spears iskolás lányoknak tervez ruhákat

    Britney Spears amerikai énekesnõ is csatlakozott azokhoz a hírességekhez, akik a divattervezésben is kipróbálták magukat: Spears kollekciója az iskolás lányokat célozza.

  • Milyen a trendi virágcsokor?!

    Folklór és népi dizájn a virágkötészeti divatban

    Budapest - Nosztalgia, nyugodtság, egyszerûség, õszinteség, nyíltság - ezek a Holland Virágiroda 2008. õszi virágtrendjének jelszavai. Az új stílus a folklórt és a népi dizájnt fedezi fel, a természetesség jegyében.

    A bonyolult, high tech és retró stílus után kezd betörni a népmûvészettel átitatott friss hangulat.

  • Teából készül az új ruhaanyag

    Egyebek mellett a zöldtea a fõ alapanyaga annak az új textilnek, amelyet a ruházati ipar számára készítettek el brit kutatók.

  • Új divat: Itt a szõrõs wc

    Nem egészen. Christy Oates bútortervezõ bundával bélelt darabja olyan mûvészeti alkotásnak készült, melyet nem ajánlatos a WC eredeti céljára használni.

  • Oscar 2011: Ruhák a vörös szõnyegen

    A 2011-es Oscar díjakat átadták, így most bemutatjuk a vörös szõnyegen felvonuló sztárokat.

  • A modern nõ megteremtõje: Coco Chanel 125 éve született

    Õ "tervezte meg" a modern nõt, neve egyet jelent a divattal - százhuszonöt éve, 1883. augusztus 19-én született Coco Chanel.

    A márkanév elírás eredménye: Gabrielle Bonheur Chasnel nevébõl az anyakönyvezéskor kimaradt az s betû. Fiatalon árvaságra jutott, két nagynénje nevelte, nekik köszönhette jártasságát a varrás mûvészetében, az illedelmes viselkedésben és a kis állatot jelentõ Coco becenevet. Próbálkozott kávéházi énekesnõként, kalaptervezõként, majd 1908-ban divatkereskedést nyitott vidéken.

  • Divat lehet a szandál zoknival?

    Eddig a német turisták jellegzetessége volt, mostantól a párizsi divat újdonsága a szandál zoknival.

  • Mit tudott Coco Chanel, a modern nõ megalkotója?

    Kosztümjei örökké elegánsak, parfümjeit a világ minden nagyvárosában kapni lehet, divatrajzai ma már milliókat érnek, mondásait ma is idézik - Gabrielle Chanel 125 éve, 1883. augusztus 19-én született.

    Az egyik leghíresebb francia nõ korát megelõzõen volt önálló és szabad, és semmit nem tûrt el, amely korlátozta. Kevesen gyakoroltak akkora hatást - nemcsak a divatra, hanem a nõk életmódjára - mint õ.