rss
  • 75 éves divatőrült nagymama

  • Share on Tumblr

    75 éves divatőrült nagymamaA jólötlözött 70-80 éves nők szerint a fiatalság forrása az, hogy nem törődnek azzal, mit kéne viselniük a társadalmi elvárások szerint. Woods egy dologra mond nemet: a miniszoknyára, mert már műtötték a térdét. „Jaj, azt nem. Nem szeretem a térdeimet mutogatni, ha rövid szoknyát húznék, rögtön a térdműtétem hegeire terelődne a figyelem” – mondta a nagymama. Woods 70 évesen özvegyült meg, de már korábban is érdekelte a divat. Amikor férje meghalt, a Gap-ben vállalt munkát, hogy kicsit lefoglalja magát, még mindig dolgozik, aktív életet él.

    Hetente háromszor fut, térdimplantátumokkal is („így sokkal kalandosabb”), frufrus hajat vágat, és úgy öltözik, mint egy tini. „Szeretem a Topshopot és az Urban Outfitterst” – mondja Woods, akinek kedvenc lábbelije épp egy Martens bakancs. „Mindig érdekelt a divat, de ahogy idősödtem, egyre jobban megszerettem. Úgy öltözöm fel, ahogy csak szeretnék. Ha felveszek valamit, sose gondolkozom azon, hogy vajon mások szerint jól nézek-e ki! Eldöntöm magam, hogy tetszik-e, amit látok – nem igazán érdekel mások véleménye” – teszi hozzá az öntudatos nyugdíjas.

    Woods volt minden idők legidősebb Gap dolgozója, amikor hat évvel ezelőtt felvették, azóta sok más vboltban is kipróbálta magát. Azt mondja, a fiatalok szeretnek ugyanolyan ruhákat venni, mint amit rajta látnak, soha nem érte még inzultus az öltözködése miatt. A hölgy abban bízik, hogy tévészereplésével több hasonló korú nőt meg tud győzni arról, öltözködni jó, szórakoztató és nem kellenek ahhoz vagyonok, hogy valaki fantáziadúsan nézzen ki nyugdíjas korában.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Kilencévesen már divatguru a kissrác

    Kilencévesen már divatguru a kissrácMíg társai kapucnis cuccban gördeszkáznak, addig ő csokornyakkendőben megy anyjával ráksalátát enni. Egy kilenc éves amerikai kissrác a divatújságírás legújabb reménysége. Toby-nak hívják, Massachusetts államban él és koptatja az iskolapadot. A fiú nemcsak divatblogot vezet az interneten, de egyéni öltözködési stílust is képvisel, ami alapján messziről ki lehet szúrni farmert, pólót és kapucnis felsőt hordó kortársai között. Ő ugyanis elegáns nadrágot, inget, kötött mellényt húz, és nyakkendőt, sőt propellert – csokornyakkendőt – köt.

  • Ékszerek Budapestrõl

    Budapest - Budapest, Budapest, te csodás! címmel rendezte meg kiállítását a Sterling ékszergaléria péntektõl.

    A régi operettsláger elsõ sorát kölcsönvéve mûvésztanárok és ifjú mûvészek alkotásaiból állt össze a tárlat, amely valamiképpen kapcsolódik a fõvároshoz - mondta el szerkesztõségünknek Csorna Erika, a galéria vezetõje. Ezek a tárgyak illetve ékszerek nagyszerûen megfelelnek a korszerû emlékékszer és budapesti ajándéktárgy kritériumainak.

  • Boldogabb házasok - és szinglik

    A házasság boldoggá tesz - ezt évtizedek óta hangsúlyozzák a boldogságkutatók. Sõt, a házastársak ritkábban kerülnek kórházba és tovább élnek, mint az egyedülállók. A szinglik azonban, úgy tûnik, felzárkóznak: két amerikai szociológus arról számolt be a Journal of Health and Social Behavior címû szaklapban, hogy már csaknem ugyanolyan boldogok, mint a házasok.

  • St. John 2011 tavasz/nyár

    A vörös modellek az utóbbi idõben nagyon kelendõk lettek. A porcelánbaba külsõ divatba jött és valószínûleg ezért is adódott úgy, hogy Karen Elson modell lett a St. John új kampányának arca. Greg Kadel volt a fényképész, aki nem semmi munkát végzett.

    Mindenféleképpen azoknak készült a kollekció, akik elviselik magukon a fényes anyagokat, bár az aranyon kívül vajszínû illetve fekete színek is fellelhetõek benne.

  • Eladó Oprah Winfrey divatos otthona

    A világ egyik leghíresebb show woman-je eladja luxusingatlanát.

  • Az extrém divat kedvelõinek: fekete rúzs

    A fekete rúzs bár merész ötlet, az igazi drámakirálynõk azonban stílusosan tudják viselni.

  • Tejbõl készül a divatos ruha - ráadásul egészséges is

    A ruhák mostantól nem csak öltöztetnek, de gátolják az öregedést is.

  • Lady GaGa-parfüm készül Karácsonyra

    Több blog is világgá kürtölte a pletykát, miszerint a botrányhõs popsztár saját illattal örvendezteti meg rajongóit a karácsonyi szezonra.

  • 75 éves divatőrült nagymama

    75 éves divatőrült nagymamaA jólötlözött 70-80 éves nők szerint a fiatalság forrása az, hogy nem törődnek azzal, mit kéne viselniük a társadalmi elvárások szerint. Woods egy dologra mond nemet: a miniszoknyára, mert már műtötték a térdét. „Jaj, azt nem. Nem szeretem a térdeimet mutogatni, ha rövid szoknyát húznék, rögtön a térdműtétem hegeire terelődne a figyelem” – mondta a nagymama. Woods 70 évesen özvegyült meg, de már korábban is érdekelte a divat. Amikor férje meghalt, a Gap-ben vállalt munkát, hogy kicsit lefoglalja magát, még mindig dolgozik, aktív életet él.

  • Cipõkollekciót nevezhetnek el Hemingwayrõl

    Ernest Hemingway 82 éves fia beleegyezett abba, hogy cipõmárkát nevezzenek el a Nobel-díjas amerikai íróról.

  • Több luxuscikket vásárolnak a kínaiak, mint az amerikaiak

    Most már hivatalosan is több luxuscikket vesznek a kínaiak, mint az amerikaiak. A hír az üzleti életben nem szolgált akkora meglepetéssel, mivel eddig is nyílt titok volt, hogy az elmúlt években a luxusmárkák elõszeretettel nyitottak a tehetõs Kína felé, ahol szinte minden napra esik egy exkluzív butikmegnyitó.

  • Cigaretta matuzsálemek gyûjtõje

    Karády Katalin kedvencétõl a Munkásig

    Különleges gyûjtõszenvedélynek hódol a budapesti Hornyák Balázs. Régi cigaretták, szivarok, pipadohányok gyûjtõje.

    Eddig több mint hétszáz "kincset" mondhat magáénak. Egy évtized alatt igazi dohányszakértõvé is vált. Ebben a füstös világban egy "érdekes" hobbi?!

  • A tökéletesen vízhatlan lábbeli

    Gyakorlatilag bármilyen felület és anyag tökéletesen vízhatlanná tehetõ egy új brit technológia révén, amelyet eredetileg katonai célokra fejlesztettek ki.

    A brit védelmi tudományos és technológiai laboratóriumban végzett kísérleteket a brit védelmi tárca finanszírozta. A kutatások olyan védõruha kifejlesztését célozták, amelyek megóvják a katonákat a vegyi fegyverek hatásától.

  • Új nõi õrület?

    Tonino Lamborghini divatos márkának számít az öltözék-kiegészítõk piacán. Legfrissebb újdonsága, a SolarBag (naptáska) nemcsak trendi, hanem technikailag is szenzációs. A hasonló, fényelemes bõröndöknél sokkal kisebb, vállra akasztva, sõt kézben is hordható. Emellett különös gondozást sem kíván.

  • Itt a banánból készült alsónadrág

    Addig-addig bolondozott az alsónadrágokat gyártó AussieBum vállalat, míg le nem gyártotta a világ elsõ banánrostból készült férfi alsónemûjét.

  • A nyolcvanas évek köszönnek vissza az idei divatban

    Az idei sminktrendben is visszaköszönnek a nyolcvanas évek, a kék szemhéj például kifejezetten divatos lesz, tudtuk meg Németh Noémi mesterkozmetikustól. Mielõtt az új irányzatokat ismertette, felhívta a figyelmet, hogy a szép smink alapja az ápolt bõr.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Újra divatban a Dallas ruhadarabjai

    A legendás hírû sorozat legújabb epizódjai nemcsak az olyan mitikus karaktereket, mint Samantha, Jockey vagy Bobby hozták vissza, de a '80-as évek legnépszerûbb és egyben legdögösebb ruhadarabjait és kiegészítõit is.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.