rss
  • 75 éves divatőrült nagymama

  • Share on Tumblr

    75 éves divatőrült nagymamaA jólötlözött 70-80 éves nők szerint a fiatalság forrása az, hogy nem törődnek azzal, mit kéne viselniük a társadalmi elvárások szerint. Woods egy dologra mond nemet: a miniszoknyára, mert már műtötték a térdét. „Jaj, azt nem. Nem szeretem a térdeimet mutogatni, ha rövid szoknyát húznék, rögtön a térdműtétem hegeire terelődne a figyelem” – mondta a nagymama. Woods 70 évesen özvegyült meg, de már korábban is érdekelte a divat. Amikor férje meghalt, a Gap-ben vállalt munkát, hogy kicsit lefoglalja magát, még mindig dolgozik, aktív életet él.

    Hetente háromszor fut, térdimplantátumokkal is („így sokkal kalandosabb”), frufrus hajat vágat, és úgy öltözik, mint egy tini. „Szeretem a Topshopot és az Urban Outfitterst” – mondja Woods, akinek kedvenc lábbelije épp egy Martens bakancs. „Mindig érdekelt a divat, de ahogy idősödtem, egyre jobban megszerettem. Úgy öltözöm fel, ahogy csak szeretnék. Ha felveszek valamit, sose gondolkozom azon, hogy vajon mások szerint jól nézek-e ki! Eldöntöm magam, hogy tetszik-e, amit látok – nem igazán érdekel mások véleménye” – teszi hozzá az öntudatos nyugdíjas.

    Woods volt minden idők legidősebb Gap dolgozója, amikor hat évvel ezelőtt felvették, azóta sok más vboltban is kipróbálta magát. Azt mondja, a fiatalok szeretnek ugyanolyan ruhákat venni, mint amit rajta látnak, soha nem érte még inzultus az öltözködése miatt. A hölgy abban bízik, hogy tévészereplésével több hasonló korú nőt meg tud győzni arról, öltözködni jó, szórakoztató és nem kellenek ahhoz vagyonok, hogy valaki fantáziadúsan nézzen ki nyugdíjas korában.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Milyen a trendi virágcsokor?!

    Folklór és népi dizájn a virágkötészeti divatban

    Budapest - Nosztalgia, nyugodtság, egyszerûség, õszinteség, nyíltság - ezek a Holland Virágiroda 2008. õszi virágtrendjének jelszavai. Az új stílus a folklórt és a népi dizájnt fedezi fel, a természetesség jegyében.

    A bonyolult, high tech és retró stílus után kezd betörni a népmûvészettel átitatott friss hangulat.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • John Malkovich divattervezõként mutatkozott be Berlinben

    Divattervezõként mutatkozott be a berlini divathét elõtt John Malkovich amerikai színész.

  • Újra divat a lapos sarok

    Jó hír azoknak, akik csak kényszerbõl hordták eddig: sarokba dobhatjuk a brutál magassarkút, divatos a lapos.

  • 75 éves divatőrült nagymama

    75 éves divatőrült nagymamaA jólötlözött 70-80 éves nők szerint a fiatalság forrása az, hogy nem törődnek azzal, mit kéne viselniük a társadalmi elvárások szerint. Woods egy dologra mond nemet: a miniszoknyára, mert már műtötték a térdét. „Jaj, azt nem. Nem szeretem a térdeimet mutogatni, ha rövid szoknyát húznék, rögtön a térdműtétem hegeire terelődne a figyelem” – mondta a nagymama. Woods 70 évesen özvegyült meg, de már korábban is érdekelte a divat. Amikor férje meghalt, a Gap-ben vállalt munkát, hogy kicsit lefoglalja magát, még mindig dolgozik, aktív életet él.

  • Mennyire szennyezik a környezetet a pamutpólók?

    Budapest - Meglepõen nagy egy Kínában elõállított póló "ökológiai lábnyoma": gyártása során és amíg eljut a vevõig, 6 kilogramm széndioxid, vagyis a póló tömegének hússzorosa kerül a levegõbe - állapította meg az egyik textilipari szaklap.

  • Mi legyen az el nem adott ruhákkal?

    Budapest - A szezonális áruk egy része még 70 százalékos árengedménnyel sem kél el. Ilyenkor következnek az outletek, majd a megsemmisítés - a legdivatosabb, drága divatholmi sem kerüli el olykor a darabológépeket. De van olyan kereskedõ is, aki addig engedi le az árat, míg minden darab el nem fogy - enged bepillantást a kereskedelem kulisszatitkaiba egy magyar szakmai magazin.

  • Stewardess sikk

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

  • Felmérés: az olasz nõk a legelegánsabbak, a legvonzóbbak - és a leggátlásosabbak

    Milánó - Kik a legelegánsabb és a legbájosabb nõk Európában? Az olaszok. És kik a legkevésbé felszabadultak és a leginkább problematikusak szexuális téren? Megint csak az olasz nõk.

    Ez a Meetic internetes európai ismerkedõ hálózat szerelmi obszervatóriuma által öt vezetõ európai országban végzett vizsgálat talán kissé meglepõ eredménye. A felmérésben ötezer - 18 és 64 év közötti - férfi és nõ vett részt, a kutatás színhelye Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország és Nagy-Britannia volt.

  • Szexi és vad: Beyoncé új kollekciója megérkezett!

    Beyoncé Knowlest leginkább dalairól ismerheti a nagyközönség, pedig színésznõként és a divatvilágban is hírnevet szerzett. Új kollekciójában a bõr dominál.

  • Különbözõ mintázatú ruhák párosítása

    Kockást a csíkossal, pöttyöset a virágossal. A minták egyedi párosítása trendi, fiatalos megjelenést kölcsönöz viselõjének. Bizonyos szabályokat azonban fontos betartani, különben elkerülhetetlen a divatkatasztrófa.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • Láthatatlan harisnya - ez már valóság

    Az ódivatú „csillogó” harisnyákat szoríthatja ki a fiókokból.

  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.

  • Pénzért sztárok a divatbemutatókra!

    Azt mindig is sejtettük, hogy egy-egy híresség arca nem véletlenül köszön vissza ránk a divatbemutatók közönségének elsõ sorából. Nemrég azonban napvilágot látott egy lista, amibõl azt is megtudhatjuk, hogy a sztárok pontosan mennyit is kaszálnak egy ilyen „fellépéssel”.

  • Légkondicionáló, elektroszmog- és lángtaszító függönyök Japánból

    Az egyik japán cég olyan függönyanyagot fejlesztett ki, amely a napfényt, az UV- és az infravörös sugárzást visszaveri, és a szobahõmérsékletet a szokásos sötétítõknél 2-3 fokkal jobban mérsékli, így kevesebb léghûtésre van szükség.

    A kelmét fémréteggel vonják be, amelyet különleges technológiával rögzítik az alapanyaghoz. Ez véd az elektrosztatikus feltöltõdés és az elektromágneses sugárzás ellen.

  • Madonna ismét tervez?

    Madonna összefogott az olasz Dolce & Gabbana divatcéggel, hogy megtervezzenek egy új napszemüveg-kollekciót - adja tudtul értesüléseit a The Sun.

  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

  • Divatbemutató kötélen függeszkedve

    Meghibbantak a divatdiktátorok? Londoni tetõkrõl lógatják le modelljeiket!

  • 15. században készült melltartót találtak

    Felülírhatja a divatról szóló ismereteinket az a ritka lelet, amire nemrég egy osztrák kastélyban bukkantak: mostanáig úgy hitték a szakemberek, hogy a melltartót csak a fûzõ után találták fel.