rss
  • 75 éves divatőrült nagymama

  • Share on Tumblr

    75 éves divatőrült nagymamaA jólötlözött 70-80 éves nők szerint a fiatalság forrása az, hogy nem törődnek azzal, mit kéne viselniük a társadalmi elvárások szerint. Woods egy dologra mond nemet: a miniszoknyára, mert már műtötték a térdét. „Jaj, azt nem. Nem szeretem a térdeimet mutogatni, ha rövid szoknyát húznék, rögtön a térdműtétem hegeire terelődne a figyelem” – mondta a nagymama. Woods 70 évesen özvegyült meg, de már korábban is érdekelte a divat. Amikor férje meghalt, a Gap-ben vállalt munkát, hogy kicsit lefoglalja magát, még mindig dolgozik, aktív életet él.

    Hetente háromszor fut, térdimplantátumokkal is („így sokkal kalandosabb”), frufrus hajat vágat, és úgy öltözik, mint egy tini. „Szeretem a Topshopot és az Urban Outfitterst” – mondja Woods, akinek kedvenc lábbelije épp egy Martens bakancs. „Mindig érdekelt a divat, de ahogy idősödtem, egyre jobban megszerettem. Úgy öltözöm fel, ahogy csak szeretnék. Ha felveszek valamit, sose gondolkozom azon, hogy vajon mások szerint jól nézek-e ki! Eldöntöm magam, hogy tetszik-e, amit látok – nem igazán érdekel mások véleménye” – teszi hozzá az öntudatos nyugdíjas.

    Woods volt minden idők legidősebb Gap dolgozója, amikor hat évvel ezelőtt felvették, azóta sok más vboltban is kipróbálta magát. Azt mondja, a fiatalok szeretnek ugyanolyan ruhákat venni, mint amit rajta látnak, soha nem érte még inzultus az öltözködése miatt. A hölgy abban bízik, hogy tévészereplésével több hasonló korú nőt meg tud győzni arról, öltözködni jó, szórakoztató és nem kellenek ahhoz vagyonok, hogy valaki fantáziadúsan nézzen ki nyugdíjas korában.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

  • A nyolcvanas évek és a válltömés lesz a divat

    Milánó - Hangsúlyos nõiesség és határozott váll lesz a jövõ téli divat, és visszatér a válltömés - derült ki a milánói divathét bemutatóiból.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Vivienne Westwood divattipeket adott a hercegnõnek

    Vivienne Westwood brit divattervezõ szerint Katalin cambridge-i hercegnõnek többször is viselnie kellene egy-egy ruháját, amikor nyilvánosan megjelenik, hogy segítse a környezet védelméért vívott harcot.

  • Cipõkollekciót nevezhetnek el Hemingwayrõl

    Ernest Hemingway 82 éves fia beleegyezett abba, hogy cipõmárkát nevezzenek el a Nobel-díjas amerikai íróról.

  • Láthatatlan harisnya - ez már valóság

    Az ódivatú „csillogó” harisnyákat szoríthatja ki a fiókokból.

  • Éva, a kígyópaplan

    Berlin - Végre fordult a kocka: kígyó melenget embert a "keblén": a fûthetõ kígyópaplan.

    A találmányért német fejlesztõknek lehet hálálkodni. Óriáskígyó vastagságú paplanhurkájuk neve Eva - nyilván a Bibliából vették. A kígyó fûthetõ: kábelbelû.

  • Barnítja a recesszió a szõkéket

    London - Tömegesen festik barnára hajukat a természetes szõke hölgyek a súlyos recessziótól szenvedõ Nagy-Britanniában, attól tartva, hogy eredeti hajszínük miatt nem veszik õket elég komolyan, és így nagyobb eséllyel veszítik el állásukat.

  • A TOP 150 leggazdagabb Magyarországon

    November 24-én szerdán jelent meg a Népszabadság TOP-kiadványok sorozatának legújabb magazinja, a nagy hagyományokkal rendelkezõ, TOP 150 leggazdagabb Magyarországon címû kiadvány.

  • Divattervezõnek állt Eva Mendes

    Eva Mendes leszerzõdött a New York & Co divatcéggel, hogy elkészítse elsõ kollekcióját, az Eva by Eva Mendest.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Itt a banánból készült alsónadrág

    Addig-addig bolondozott az alsónadrágokat gyártó AussieBum vállalat, míg le nem gyártotta a világ elsõ banánrostból készült férfi alsónemûjét.

  • Szexi és vad: Beyoncé új kollekciója megérkezett!

    Beyoncé Knowlest leginkább dalairól ismerheti a nagyközönség, pedig színésznõként és a divatvilágban is hírnevet szerzett. Új kollekciójában a bõr dominál.

  • Divat még manapság szerelmes levelet írni?

    Voltak idõk, amikor a szerelmes levél volt a legbiztosabb útja annak, hogy valakinek a tudtára hozzuk az érzelmeinket, vagy éppen tartsuk vele a kapcsolatot. Ma már nehéz elképzelni, hogy egykor a postást kellett várni, és hosszú napok, hetek telhettek el úgy, hogy nem érkezett semmi hír a szerelmünkrõl.

  • Teából készül az új ruhaanyag

    Egyebek mellett a zöldtea a fõ alapanyaga annak az új textilnek, amelyet a ruházati ipar számára készítettek el brit kutatók.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Topmodellek a Metropolitan Múzeumban

    New York - A modell, mint múzsa: a divat megtestesítése címmel rendez kiállítást a New York-i Metropolitan Múzeum; fél évszázad divattörténetének híres fotóin a leghíresebb szépségek láthatók.

  • Britney Spears iskolás lányoknak tervez ruhákat

    Britney Spears amerikai énekesnõ is csatlakozott azokhoz a hírességekhez, akik a divattervezésben is kipróbálták magukat: Spears kollekciója az iskolás lányokat célozza.

  • Mi legyen az el nem adott ruhákkal?

    Budapest - A szezonális áruk egy része még 70 százalékos árengedménnyel sem kél el. Ilyenkor következnek az outletek, majd a megsemmisítés - a legdivatosabb, drága divatholmi sem kerüli el olykor a darabológépeket. De van olyan kereskedõ is, aki addig engedi le az árat, míg minden darab el nem fogy - enged bepillantást a kereskedelem kulisszatitkaiba egy magyar szakmai magazin.