rss
  • A tavasz kihagyhatatlan kellékei

  • A tavasz kihagyhatatlan kellékeiBár a trendek folyamatosan alakulnak, gyökeres változást idén sem tapasztalhattunk. Van, ami örök, van, ami most robbant be igazán, és vannak új belépők is a 2017-es divatban. A bőrből készült ruhadarabok, a szaggatott farmerek ismét reneszánszukat élik. A csíkokról, kockás mintáról már tavaly sem kellett lemondanunk, és most is bőséges választék tárul elénk az üzletek polcain. A hímzett, fodros és virágmintás darabok csak idén robbantak be igazán a divatba. Van néhány olyan klasszikus darab, melynek beszerzése szinte kötelező!

    Szoknya vagy nadrág:

    A divat nem szabja meg! Válasszuk azt, amelyikben komfortosan érezzük magunkat. Lehet ez egy bőr, fodros, hímzett, virágmintás szoknya vagy nadrág. A tüllről sem szabad megfeledkeznünk, hiszen 2017-ben a tüllszoknyák mellett a tüllbetétes nadrágok is hódítanak. Azoknak, akik a sportosabb megjelenést részesítik előnyben, jó hírünk van: úgy néz ki, hogy a boyfriend jeans örök divat!


    Kabát:

    Az egyszerűbb kabátokat felváltották a mintás, szegecses, fodros és rojtos darabok. A 2017-et a metálszínek is uralják, így akik nem szeretik a print darabokat, azoknak tökéletes választás egy ezüstszürke vagy rozéarany dzseki. Ha a velúrkabát mellett tesszük le a voksunkat, akkor érdemes a rojtos, hímzett darabokat választanunk!


    Cipő:

    Jó hírünk van a hölgyeknek! 2017-ben előtérbe kerülnek a kényelmes cipellők. Pomponos sportcipőkkel, metálfényű loaferekkel dobhatjuk fel a hétköznapi megjelenésünket. A tűsarkú szerelmeseinek egy fémes hatású magassarkú beszerzése szinte kötelező!


    Táska:

    A shopperek továbbra sem mentek ki a divatból, a hátizsákok pedig fénykorukat élik. A letisztult outfittek tökéletes kiegészítője lehet egy hímzett, szegecses, rojtos váll vagy hátitáska. Ne dőljünk be a sztereotípiáknak, a hátitáska nem feltétlenül sportos viselet, lehet elegáns is.


    Forrás: www.blikk.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Magassarkú: Örök divat

    Magassarkú: Örök divatTavaszi cipőtrendek nem hétköznapi hétköznapokra és fékevesztett partikra. Ezekben a cipőkben tilos járni, kifejezetten csak a ringó csípő lebegés a megengedett. Felejtsük el az idei tavasszal a kényelmes kis sarkocskákat, a beleugrom és már futok is cipőket. Christian Dior mindent ötvözött tavaszi modelljein, ami nőiessé, különlegessé tehet egy lábbelit: a legkülönlegesebb anyagok kombinációit, a különböző színes köves berakásokat, a fifikás csatokat, zsinórokat láthatjuk ezeken a cipőkön.

  • Farmer, az örök divat

    Legalább egy-két farmere mindenkinek van, és mivel annyira strapabíró darab, általában az elmúlt pár év bármely trendjének megfelelõ farmert megtalálhatunk egy ruhásszekrényben.

    Nem árt tudni, melyiket húzhatjuk fel idén õsszel úgy, hogy összhangban maradjunk az aktuális irányzatokkal, vagy milyen farmert érdemes most venni, ha frissítésre szorul az otthoni kollekció. Ezeket felveheted: - A szaggatott farmer tagadhatatlanul felküzdötte magát az aktuális trendek közé. Igen, ha a divatra hallgatsz, az ilyen darabokat nyugodtan hordhatod.

  • Hordjunk bátran kalapot!

    Hordjunk bátran kalapot!Ha az erős napsütés ellen nem csak napkrémmel, de egy stílusos kiegészítővel is védeni szeretnétek fejünket, akkor válasszunk egy hozzánk és öltözékünkhöz illő kalapot. Hazánkban is egyre többen hódolnak eme kiegészítőnek, mellyel elrejthetjük rendetlen frizuránk vagy éppen csak fel akarjuk hívni magunkra a figyelmet, vagy éppenséggel meg akarjuk védeni magunkat az időjárás viszontagságaitól, legyen az erős napsütés, szél vagy eső. Választhatunk extrémebb vagy visszafogottabb kalapot is, éppen milyen hangulatunk van.

  • Sanremo: Fesztivál és a divat

    Sanremo: Fesztivál és a divatAndrea Bocelli, Eros Ramazotti, Zucchero, Laura Pausini - mind a Sanremói Dalfesztiválnak köszönhetik, hogy később egy világ ismerte meg munkásságukat, tehetségüket. Kevesen tudják, de a ligúriai gála adta az alapötletét az Eurovíziós Dalfesztiválnak is, még 1956-ban. Öt estén keresztül fut a nagyszabású olasz program, az ötödik a döntő éjszakája. Újabban a fesztivált mintegy kvalifikációként is használják az Eurovízióra - így két legyet ütnek egy csapásra. A jeles eseményen nem csak az olasz közélet szereplői képviseltetik magukat, számos alkalommal külföldi sztárvendéggel is büszkélkedhettek, akik besegítettek a műsor celebrálásába.

  • Fürdőruha divat a 2011-es nyárra

    Fürdőruha divat a 2011-es nyárraHa a fürdőruha vagy bikini kiválasztásához érkezünk, nehéz lehet pontosan eldöntenünk, hogy mi is szexi, és mi nem az. Mikor fürdőruha vásárláson töröd a fejed, a legtöbb hölgy szeret a legfontosabb szempontra koncentrálni, hogy minél szexisebb legyen. A szexi fürdőruha ugyanis képes a nő önbizalmát erősíteni és nem csak fizikailag, de mentálisan is a vízpart királynőjévé tenni. Ezért fontos hát tudni, hogy mik lesznek a legforróbb darabok a piacon. Sokféle fürdőruha típus segít elfedni a hibákat.

  • Bõrtumort okozott egereken a hidratálókrém

    Washington - Egyes, gyakran használt krémek bõrrákot okozhatnak, legalábbis egereknél - közölték amerikai kutatók. További vizsgálatok szükségesek annak megállapítására, kialakulhat-e hatásukra embereknél is daganat.

    Allan Conney vezetésével a Rutgers Egyetem (New Jersey) kutatói azt vizsgálták, megelõzhetõ-e koffeinnel a bõrrák, amikor felfedezték a krémhasználat kockázatát. "Egy biztonságos krémet kerestünk, amelybe beletehetjük a koffeint" - mondta Conney.

  • Bikinidivat a nyárra

    Bikinidivat a nyárraExtrém színek és különleges formák. Ez jellemző az idei fürdőruha divatra. Egy dolog pedig az összes úszódresszre igaz: a nőiességet hangsúlyozzák a maximumomon! Egyedi megoldások, új anyagok, sok-sok szín és extremitás! Ezek mind-mind jellemzőek az idei fürdőruha divatra. Na, de nézzük csak mely darabok lesznek idén a legmenőbbek. A magas derekú bikini, vagy éppen a tüllel ellátott kétrészes is feltűnnek majd idén a strandokon. De találkozhatunk mellben fodrossal, sőt hosszú ujjú bikinivel is.

  • Két teniszpályányi a világ legnagyobb melltartója

    Két teniszpályányi a világ legnagyobb melltartójaEladó a világ legnagyobb melltartója. Nem olcsó, de az árából befolyt összeggel a mellrák elleni munkát támogatják. A melltartó csaknem két teniszpályányi, tömege 1800 darab 34B méretűével azonos. Saját mérete egyébként 1360B, nemigen akad ember, illetve asszony, akire passzolna. Aki mégis megveszi, megkapja hozzá a Guinness Világrekordok hivatalos igazolását is. A kikiáltási ár 500 brit font. A megamelltartó tavaly készült Nagy-Britanniában, bemutatója a londoni ITV-tornyon volt, arról lógatták ki.

  • Hódít a lila és még mindig sztár a fekete - õszi divatirányzatok

    Változatlanul tartja magát a lila és számos árnyalata, valamint a fekete, a szürke és az ezüst, abszolút kedvenc a magas sarok, a sok bizsu és a sál változatlanul elengedhetetlen kellék - árulják el a nyugat-európai és a magyar kirakatok.

    A düsseldorfi 2007-es tavaszi vásár elõrejelzései beváltak (a szakemberek minimum másfél-két évre elõre terveznek): a nyugat-európai és a magyar butikok kínálatában ugyancsak ezek a színek az uralkodók.

  • Halloweeni jelmezötletek

    Halloweeni jelmezötletekHa tetszik, ha nem, hazánkban is egyre elterjedtebb a Halloween megünneplése. Rengeteg party szerveződik eköré az este/éjszaka köré. Ilyenkor az emberek jelmezbe bújnak és így indulnak neki az éjszakának. Van aki klasszikus halloweeni jelmezt választ magának, a legklasszikusabb megoldásokkal élők például a boszorkánynak, csontváznak vagy esetleg töklámpásnak öltöznek. De vannak akik inkább elrugaszkodnak az ünneptől és teljesen más jelmezt választanak magunknak, olyat ami nem is kötődik ehhez az éjszakához.

  • Új divathullám: Háromdimenziós mozi szemüveg és vászon nélkül

    Vetítõvászon és különleges szemüveg nélkül nézhetõ háromdimenziós képmegjelenítõ-rendszert dolgoztak ki orosz mérnökök, akik szerint a levegõben létrehozott térhatású látvány nagyon élethû.

    Konsztantyin Polikarpov és Mihail Iljin voronyezsi mérnökök egy amerikai ötlet alapján építették meg a háromdimenziós vetítõ mûködõ prototípusát. Érdeklõdésüket a Csillagok háborúja címû filmben látott jelentet keltette fel, amikor Leia hercegnõ segélykérõ üzenete a levegõbe vetítve 3D-s változatban jelenik meg.

  • Tóth Vera duci divatot teremt

    Bár Tóth Vera nem egy modell alkat, bebizonyítja, hogy nemcsak a nádszál karcsú hölgyek léphetnek kifutóra. Az énekesnõ az új, bõvített méretû Sugarbird kollekciót mutatja be.

    A Sugarbird vezetõ divattervezõje, J. Csonka Hedvig megalkotta a bõvített méretû kollekcióját, amelyet Tóth Vera mutat be a közönségnek. Vera életében elõször modellként lép a színpadra, méghozzá a Sugarbird legújabb kollekcióját bemutató divatshow-n. A rendezvény elõtt az énekesnõ belebújt az új ruhákba, és egy profi fotós, Almási J. Csaba kamerája elé állt.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Naptejeket teszteltek

    Számos napvédõ készítmény faktorszáma és vízállósága vizsgálta után, egy kis segítség a napozni kívánóknak!

    A legjobbnak bizonyult a La Roche Posay (30), a Vichy Capital Soleil (30), az Ombia Sun (30) és a Protectyl Végétal (30). Kevesebb faktort tartalmazott az Avon Sun + (30), a Garnier Ambre Solaire gyorsan ható spray gyerekeknek (30) és a Garnier terméke, a gyermek napspray színellenõrzõvel (30). A vízállóság mértéke alapján a termékek két csoportba oszthatók, a vízálló (water resistant) és a nagyon vízálló (waterproof) kategóriákba.

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Téli sminkek

    A fagyos telet idén magunkra is ölthetjük, hiszen a hideg csillogás a legújabb divat. Lila púder a szemhéjra, csillám a pillákra, rózsaszín ajkak, ezüst körmök, és máris kész a hûvös Hókirálynõ-stílus. Alternatívaként lehetünk fáradtak is, s ehhez még smink sem kell.

    Idén nagyon divatosak a hideg színek: a lila, a rózsaszín, az ezüst, a királykék, a szürke, a fekete, a pink, és a zöld. A fagyos külsõ eléréséhez kellõ csillogásra is szükségünk van: a szájfény vagy a körömlakk lehet önmagában csillogó, de csillámporral is fokozhatjuk az élvezeteket.

  • A legkifinomultabb márka: Fendi

    A divatház az egyik legnagyobb múlttal rendelkezõ márka a maiak közül : lassan fennállásának századik születésnapját ünnepelheti.

    A gyakran csak a híres „baguette” táskáról ismert Fendi sokkal több, mint egy átlagos olasz divatház. Átvészelte a két világháborút és azóta is töretlenül tartja magát a legjobbak között. Szinte minden hollywoodi sztár kedvence. Az 1918-ban Rómában nyílt bolt elsõsorban bõr és szõrme darabokra specializálódott, majd Edoardo Fendi öt lánya családi vállalkozásként vitte tovább a divatház ügyeit.

  • Kifutón a világ legidősebb szupermodellje

    Kifutón a világ legidősebb szupermodelljeCarmen Dell\'Orefice bebizonyította, hogy még ennyi idősen is eredményt tud felmutatni a divatvilágban. Egy nap kétszer is neki tapsoltak a kifutón a New York Fashion Week nevű divatrendezvényen. Elegánsan könnyednek látszott a kifutón a divatszakmában jól ismert new yorki modell, aki a világon a legrégebben dolgozik a szakmában. A rendezvényen két kollekciót mutatott be. Először Norisol Ferrari divattervező karamell színű estélyijét viselte, néhány órával később a finn Marimekko által jegyzett, merész, kortárs dizájnér ruhájában jelent meg a közönség előtt.