rss
  • Visszatérnek a 80-as évek a divatba

  • Visszatérnek a 80-as évek a divatbaA 2017-es tavaszi/nyári kollekciók újra a tervezőasztalon születtek, túlzó vonalakkal, metálfénnyel, geometrikus mintákkal, vibráló cukorka-rózsaszínnel és napsárgával definiálják újra a magabiztos megjelenést. Míg az előző évet a romantika és a reneszánsz jellemezte, idén a ’80-as évek divatbeli túlkapásai köszöntek vissza a tavaszi kifutókról. Sebaj, csupa vidám forma és szín, amit már nézni is öröm. A ballonkabátok kifejezetten lezser szabásúak, hatalmas zsebekkel, édes fagylaltszínekben. Kint is, bent is: a hasítékolt ujjú blúz jó átmeneti megoldás, a vállak hangsúlyosak, a fázósak pedig mellényt is húzhatnak.

    A nadrágok, szoknyák derékrésze továbbra is magas, a bő szabásúakat övvel fogták össze a tervezők, vagy visszahajtották. Egyébként is hódítanak még a fodrok, a pliszírozott anyag és a rojtok. Apropó, ha a lelked mélyén (vagy nem is annyira a mélyén) él még a tinédzser rocker, most a hétköznapokba is becsempészheted a lázadást egy rojtos bőrdzsekivel.


    Természetesen a zöld: az életigenlő lombzöld mellet a khaki lett az új szürke (vagy az új bézs, a lényeg, hogy egy jól kombinálható, semleges alapszín). Az igazi tavasztündéreknek pedig itt a sárga és a pink minden árnyalata: a ragyogó napsárgától a halvány vaníliáig, illetve a vattacukor-rózsaszíntől az erős fuksziáig. A fehér is különösen hangsúlyosan jelent meg a tavaszi kifutókon, letisztult és sikkes tetőtől talpig fehérbe bújni.


    Már kezdhetsz is álmodozni egy tengerparti vakációról, mivel a napozószékeken megszokott széles, színes csíkok most a ruhákon köszönnek vissza. Ha valami kerekdedebb formára vágysz, válassz pöttyöset, de szigorúan fekete-fehérben! A geometria rajzolja még a virágokat is, ne is keresd a buja őserdők mintázatát.



    Forrás: www.divatlasz.cafeblog.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Újra divatban a fűző

    Újra divatban a fűzőAmerikában egyre több tinédzser használ fűzőt, hogy tökéletessé tegye az alakját. Azt hihetnénk, hogy a fűző valami olyasmi, ami ma már teljesen kiment a köztudatból: egyrészt mert elképesztően kényelmetlen, másrészt mert alig-alig van olyan holmi, ami alá fel tudnánk venni. Csakhogy a fűző az utóbbi időben reneszánszát éli, különösen azóta, mióta az elhízás rohamosan terjed és a világ legtöbb pontján problémát okoz.

  • Divatcsászárnõ: Sarah Jessica Parker

    A Szex és New York sztárját amúgy is a legjobban öltözõ hírességek között tartják számon, nem csoda ha ügyel arra, hogy az õ kollekciója is minõségi legyen.

    Sarah Jessica Parker, az ikonikus label Halston divatmárka vezetõje, hisz abban, hogy tartozik a nõknek csodás ruhákkal.

    A legjobban öltözött sztárok között számon tartott színésznõ elárulta, hogy a márka rajongói most sem fognak csalódni benne, hiszen igazán magasra tették a lécet, ami a minõséget illeti.

  • Versace színes platformcipõk

    A platform cipõk fénykorát éljük. A Versace is beállt a sorba és elengedte a fantáziáját - elképesztõ darabokat tervezve az idei nyári szezonra.

    Noha lassan kifutunk az év legmelegebb három hónapjából, érdemes megcsodálni az "Alice Csodaországban-ihletésû" lábbeliket.

    A platformcipõk széles skáláját láthattuk már a sztárokon és az üzletekben, de olyan darabokat, amelyek a Versace nyári kínálatában szerepelnek, valószínûleg még soha.

  • Visszatér a hatvanas évek férfi frizuradivatja

    Düsseldorf - Újra a hosszabb haj lesz a frizuradivat a férfiak számára, a hatvanas évek a nõk és a férfiak fején is visszaköszön - derült ki a nemzetközi hajdivatnapok közeledtével.

    A németországi Düsseldorfban március 21. és 23. között megrendezésre kerülõ vásár elõtt Carine Bartholomé sztárfodrász mondta el véleményét az idei szezon hajdivatjáról.

    A stílusszakértõ szerint népszerûek lesznek azok a hajvágások, amelyekkel az ember otthon is boldogul.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Tavaszi virágdivat - kedvenc lesz a boglárka és a bangita

    Budapest - A tavasz királynõi természetesem a hagymások, a tulipán, a jácint és a nárcisz. A legújabb divatú csokrokban számos szín érvényesül, de akadnak olyan kompozíciók is, amelyek egyetlen szín köré csoportosulnak. Ez fõleg a sárga és a rózsaszín, amelyet a fehér és a zöld árnyalatai emelnek ki - derül ki a Holland Virágiroda legújabb virágkötészeti irányzataiból.

    Önkifejezés, kreativitás, vonzó lakásbelsõ, változó terek - ma már a virágkötészet nem a születés- és névnapi csokrok készítésében merül ki.

  • Menyasszonyi ruhák wc-papírból

    Menyasszonyi ruhák wc-papírbólVécépapír alapú menyasszonyiruha-versenyt rendeztek New Yorkban az esküvői költségek csökkentésének jegyében. A döntő helyi idő szerint szerdán volt. A győztes ruhakölteményhez mindössze tíz tekercs toalettpapírt használt tervezője és szabója, a 26 éves michigani Susan Brennan, aki tavaly is elsõ lett a versenyen. Jutalma bő 400 ezer forintnyi dollár. Bár csak tíz gurigányi papírra volt szüksége a ruhához, egy teljes hét kellett neki, hogy elkészüljön a munkával.

  • Farmer, az örök divat

    Legalább egy-két farmere mindenkinek van, és mivel annyira strapabíró darab, általában az elmúlt pár év bármely trendjének megfelelõ farmert megtalálhatunk egy ruhásszekrényben.

    Nem árt tudni, melyiket húzhatjuk fel idén õsszel úgy, hogy összhangban maradjunk az aktuális irányzatokkal, vagy milyen farmert érdemes most venni, ha frissítésre szorul az otthoni kollekció. Ezeket felveheted: - A szaggatott farmer tagadhatatlanul felküzdötte magát az aktuális trendek közé. Igen, ha a divatra hallgatsz, az ilyen darabokat nyugodtan hordhatod.

  • Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatot

    Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatotA 2014-es év cipődivatja sokak számára eléggé meglepő lehet, ugyanis több olyan stílust csempésztek vissza a tervezők, amiket már réges régen elfeledtünk vagy el akartunk feledni. Emellett lesznek megszokott, örökké divatos irányzatok is. Már hozzászokhattunk az éktalpú cipők látványához, amikkel mindig együtt járt a vastag sarok, de meglehetősen furcsán hat a tűsarkúra emlékeztető cipőkön ez az elsőre otrombának tűnő sarok. Ezek a sarkok pedig szinte minden boltban megtalálhatóak lesznek az idei szezonban.

  • Papírpillát hord aki divatos!

    A szépségiparban nem ritkák a meghökkentõ, figyelemfelkeltõ divatirányzatok. A legfrissebb trendek azonban minden képzeletet felülmúlnak! Mintás, színes mûszempillákat dobott a piacra egy angol cég, amelyeket háromféle változatban rendelhetnek meg az érdeklõdõk az interneten. Ami egyedivé teszi õket, az pedig az alapanyag, ugyanis papírból készülnek.

    A mûszempillák mintázatát és formáját az origami mûvészet inspirálta: kapható lómotívumos, ami a sikert, rózsás, ami a boldogságot és barackvirágos, ami a szerelmet szimbolizálja.

  • Útmutatók a kényelmes és modern otthon kialakításához

    A gasztronómia mellett a lakberendezés a második legkedveltebb témája az életmóddal foglalkozó könyveknek és magazinoknak. Hasznuk elsõsorban attól függ, mennyit tud belõle a gyakorlatban alkalmazni az olvasó - a divat ugyanis egyre gyorsabban változik a lakberendezésben. Hogyan alakíthatunk ki vidám, stílusos, minden igényt kielégítõ tereket? Erre próbál választ adni két legutóbb megjelent kötet.

    A családi otthon címû, Judith Wilson által írt könyv az Alexandra kiadó gondozásában jelent meg, akárcsak A kényelmes otthon.

  • Új divatirányzat: Folk Fashion

    Új divatirányzat: Folk FashionAz ötlet eredeti. Két olyan fiatalos, trendi anyuka elképzelése, amelyben a hagyományőrzés mindenki számára hordható formában jelenik meg Magyarországon. Az indíttatás a magyar értékek megőrzése volt, amelyek közül a legszebb hungarikumot a kalocsai motívumokat használták fel a megvalósításhoz. Ma már, csak a legidősebb korosztály ért a hímzések elkészítéséhez, ezért küldetésnek tekintették ennek megőrzését és terjesztését. Kortól, nemtől teljesen függetlenül bárki megtalálja a maga stílusát.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Bizarr kozmetikumok – Kenj a bõrödre csigát!

    A reggeli középvizelet bõrre gyakorolt megújító hatása a bulvársajtóból Medveczky Ilona óta ismert, a bizarr kozmetikumok listája ezzel azonban nem ér véget: ismerkedjünk meg a pattanásokat kezelõ és fiatalító csiganyál, a hidratáló tõkehal-sperma és a hajformázó bikaondó szépségre gyakorolt hatásával. Néhány kozmetikumot állatokon tesztelnek, néhány kozmetikum viszont maga az állat, vagy valamely váladéka. Elsõ szépségipari versenyzõink a kangal és a gurámi hal.

  • Dzsudzsák ihlette Zimány Linda Sugarbird kollekcióját

    Dzsudzsák ihlette Zimány Linda Sugarbird kollekciójátA modell minap mutatta be új Sugarbird kollekcióját az egyik belvárosi szórakozóhelyen. A jól megszokott Linda-stílus ezúttal azonban elmaradt. Igazán kikerekedhetett a közönség szeme a kifutón felvonultatott textilek láttán: Linda ugyanis úgy döntött, újít, és egészen szokatlan módon labdarúgáshoz kötődő motívumokkal díszíti ruhakölteményeit. A meglepő fordulat természetesen az új szerelemnek, a sztárfocista, Dzsudzsák Balázzsal való kapcsolatának köszönhető, akinek hatására Linda egy kicsit csajosabb, kifejezetten focis kollekciót tervezett.

  • Bikinidivat a nyárra

    Bikinidivat a nyárraExtrém színek és különleges formák. Ez jellemző az idei fürdőruha divatra. Egy dolog pedig az összes úszódresszre igaz: a nőiességet hangsúlyozzák a maximumomon! Egyedi megoldások, új anyagok, sok-sok szín és extremitás! Ezek mind-mind jellemzőek az idei fürdőruha divatra. Na, de nézzük csak mely darabok lesznek idén a legmenőbbek. A magas derekú bikini, vagy éppen a tüllel ellátott kétrészes is feltűnnek majd idén a strandokon. De találkozhatunk mellben fodrossal, sőt hosszú ujjú bikinivel is.

  • Cosplay: Mangahõsnek öltöztetni sokmilliárdos üzlet Japánban

    A trend ide is elér majd?!

    Tokió - 36 milliárd jen (79 milliárd forint) az éves bevétele azoknak a divatcégeknek, amelyek a japán fiatalokat mangák, videojátékok vagy képregények hõseinek kosztümeibe öltöztetik.

    A Jano japán közvélemény-kutató intézet szerint 2007 áprilisa és 2008 márciusa között a jobbára ifjú japán képregény-fanatikusok ilyen csillagászati összegeket költöttek arra, hogy álarcokba, kosztümökbe öltözve rendezzenek mulatságokat kitalált hõseik tiszteletére.

  • Férfi frizuratrendek

    Régi igazság, a divat valójában ismétlõdés. A korábbi évtizedek egy-egy trendjének, divathullámának rendszeresen van egy "újra-felfedezése", nincs ez másként 2010 férfifrizura divatjában sem.

    Tavaly elmondtuk, a trendet az angol fiúiskolák jófiús anyu kedvence frizurája, illetve a tépett, kócos, vadnak kikiáltott haj határozza meg. Túl sok változás idén sem várható. A kószán elõugró kisfiús tincs 2010-ben változatosabb lesz, sokkal jobban állítható a fej formájához, homlok hosszához mint korábban.

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • Fürdőruha divat 2016

    Fürdőruha divat 2016Mint minden évben, idén is vannak "újfajta" darabok a bikinik, fürdőruhák között. Idén már nem hódít a tangás fürdőruha, helyette a nagyobb méretű, magasított derékrészű bugyik kerültek előtérbe. Csinos és és praktikus is: ápol és eltakar. Mintákat tekintve óriási a választék, nincs konkrét kiemelkedő darab. Van virágos, pöttyös, csíkos, kockás, egyszínű, mintás amit csak el lehet képzelni, az megtalálható a bikiniken. Választhatunk visszafogottabb, szerényebb darabot vagy egy egészen extravagáns, bevállalós darabot is, ami hozzánk közelebb áll.