rss
  • Ez lesz a divat 2017-ben

  • Ez lesz a divat 2017-benA 2017-es év nem a túlzások éve lesz, sokkal inkább a finomabb, lágyabb stílus kerül ezúttal előtérbe. Az extrém kiegészítők eltűnnek és a tervezők a hangsúlyosabb mintákra koncentrálnak majd. A következő évet főként a 70-es évek hangulata alapozza meg, így akár az anyukák és a nagyik szekrényében is érdemes szétnézni. Ami biztos, 2017 legnagyobb őrülete a csíkos lesz, minden mennyiségben és mindennel kombinálva, mindenféle variációban, hosszában, keresztben, kinek mi a megfelelő és persze mi áll jól.

    A színek terén is lesz változás, eltűnnek az eddig térhódító neon színek, helyette a homogén színek kerülnek előtérbe. A színek közül kiemelkedik a kék és a sárga, az minden évszakban hódít majd, az aranyat lecseréli a rose gold és a rózsaszín minden árnyalata is helyet ka majd a palettán.


    Anyagváltásban ami biztos, hogy térhódítóak lesznek a horgolt ruhák, így érdemes anyukák és nagyik szekrényében szétnézni, biztos fellelhető egy jó kis darab! :)


    A ruhákon túl a sminkek tekintetében is lesz egy "kis" változás. Ami a legszembetűnőbb lesz, az a konfetti smink.


    Szóval összességében bőven hoz változást a 2017-es év a divat terén.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombináció

    Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombinációAz egyszerű összeállítások és a klasszikusan elegáns darabok szerelmesei örülhetnek, hisz idén a monokróm újra trendi és pár fekete-fehér darab is elég a tökéletes megjelenéshez. A 2013-as évben tarol az egyszerű, mindössze két szín felhasználásával készült szettek. A tavalyi tuxedo blézer még idén is trendi, sőt a bőrdzsekik is maradnak, de a szezon egyik legfontosabb darabja a fehér blézer. Sokak szerint a fekete-fehér színösszeállítás unalmas, mi több, divatjamúlt. Ez azonban egyáltalán nem igaz, csak meg kell találni a tökéletes ruhát!

  • Emporio Armani bemutatta új férfi kollekcióját

    A nyár folyamatosan lázban tartja a divat rajongóit. Most Emporio Armani vonta magára a figyelmet 2010-es férfi õszi kollekciójával.

    A ruhákat és a kiegészítõket látva az örök divat színt, a feketét idén sem kell mellõzni. A neves divatfotós Mario Sorrenti egy ködös városi tájba illesztette a kollekciót. A Monokróm színvilág kiemeli a ruhák tökéletességét, amely nem biztos mindig jó. Az embernek nem mindig sikerül formába hoznia magát reggelente, így hiába egy drága és jó ruha, azt viselni is tudni kell. Egy ilyen kollekciót nem lehet 2 perc alatt magunkra kapni.

  • Sanremo: Fesztivál és a divat

    Sanremo: Fesztivál és a divatAndrea Bocelli, Eros Ramazotti, Zucchero, Laura Pausini - mind a Sanremói Dalfesztiválnak köszönhetik, hogy később egy világ ismerte meg munkásságukat, tehetségüket. Kevesen tudják, de a ligúriai gála adta az alapötletét az Eurovíziós Dalfesztiválnak is, még 1956-ban. Öt estén keresztül fut a nagyszabású olasz program, az ötödik a döntő éjszakája. Újabban a fesztivált mintegy kvalifikációként is használják az Eurovízióra - így két legyet ütnek egy csapásra. A jeles eseményen nem csak az olasz közélet szereplői képviseltetik magukat, számos alkalommal külföldi sztárvendéggel is büszkélkedhettek, akik besegítettek a műsor celebrálásába.

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokni

    Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokniKülföldön egyre elterjedtebb trend, hogy a harisnyát egy hosszú zoknival pótolják. Az új őrület nemcsak divatos és hasznos, de egy jól kombinált összeállítás igazán dögös is lehet. Ez az új trend leginkább az iskolás korszakra emlékeztethet minket, amikor is majdnem minden lány gardróbjában rejtőzött egy-egy ilyen darab. Először talán furcsán hangozhat, hogy ez a visszatérő trend miként is lehet egyszerre praktikus és szexi is, de ha ügyesen kombináljuk az alapdarabokat, akkor bizony egy hosszú zoknival is könnyen levehetjük a férfiakat a lábukról.

  • Útmutatók a kényelmes és modern otthon kialakításához

    A gasztronómia mellett a lakberendezés a második legkedveltebb témája az életmóddal foglalkozó könyveknek és magazinoknak. Hasznuk elsõsorban attól függ, mennyit tud belõle a gyakorlatban alkalmazni az olvasó - a divat ugyanis egyre gyorsabban változik a lakberendezésben. Hogyan alakíthatunk ki vidám, stílusos, minden igényt kielégítõ tereket? Erre próbál választ adni két legutóbb megjelent kötet.

    A családi otthon címû, Judith Wilson által írt könyv az Alexandra kiadó gondozásában jelent meg, akárcsak A kényelmes otthon.

  • A vágy titokzatos tárgya tízévenként változik

    Kebelcsodák így - úgy...

    Milánó - Sokan, fõleg az idõsebb generáció tagjai megbotránkoznak a sok lemeztelenített kebel láttán, pedig a divat már évtizedekkel korábban kihangsúlyozta a nõi szépség egyik megtestesítõjét, csak talán finomabban, bár nem kevésbé erotikusan elfedve azokat.

    Beppe Severgnini olasz szakértõ megfigyelései szerint a divat tízévenként változtatja a nõkön a célpontot, ahová a férfiszemeket irányítja.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne Hathaway

    Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne HathawayBocsánatot kért a 85. Oscar-ceremónián a legjobb női mellékszereplő díjával kitüntetett Anne Hathaway, amiért ruhát cserélt az amerikai filmakadémia gálája előtt. A színésznő közleményében sajnálkozott az általa okozott károk miatt a Valentino divatház felé. Anne Hathaway eredetileg a ház egy ruhakölteményét viselte volna, az utolsó pillanatban azonban meggondolta magát, és Pradára váltott. A filmcsillag azzal magyarázta döntését, hogy az Oscar-gála előestéjén úgy értesült, egy másik színészné az övéhez nagyon hasonló Valentino-darabot fog viselni.

  • Gaultier: Tébolyult, punk és szexi

    A tavaszi-nyári kollekciót reklámozó plakáton pedig a nyugati kultúrában sziklaszilárd nemi kategóriákat feszegeti, és játszik a határokkal.

    Elegáns és non-konformista. Valahogy így lehetne röviden és egyszerûen leírni Jean Paul Gaultier divatdiktátor legújabb, 2011-es tavaszi-nyári kollekcióját.

    A ruhakölteményeknek a napokban megejtett párizsi bemutatója sem volt hétköznapi: Gaultier kán-kánt akart és kapott a pódiumra.

  • Versace színes platformcipõk

    A platform cipõk fénykorát éljük. A Versace is beállt a sorba és elengedte a fantáziáját - elképesztõ darabokat tervezve az idei nyári szezonra.

    Noha lassan kifutunk az év legmelegebb három hónapjából, érdemes megcsodálni az "Alice Csodaországban-ihletésû" lábbeliket.

    A platformcipõk széles skáláját láthattuk már a sztárokon és az üzletekben, de olyan darabokat, amelyek a Versace nyári kínálatában szerepelnek, valószínûleg még soha.

  • A flip-flop papucsok növelik a bõrrák kockázatát?

    A flip-flop papucsok rettenetesen kényelmetlenek, de nagyon divatosak. Szakértõk szerint azonban ezeknek a papucsoknak és a szandáloknak a viselése káros lehet egészségünkre, ezek a lábbelik ugyanis növelik a bõrrák kialakulásának kockázatát.

    A pántos lábbelik ugyanis szabadon hagyják a lábfejet, és csak kevesen gondolnak arra, hogy a bõrnek ezen a testrészen is védelemre van szüksége az erõs napfénnyel és UV-sugárzással szemben.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Kifutón a világ legidősebb szupermodellje

    Kifutón a világ legidősebb szupermodelljeCarmen Dell\'Orefice bebizonyította, hogy még ennyi idősen is eredményt tud felmutatni a divatvilágban. Egy nap kétszer is neki tapsoltak a kifutón a New York Fashion Week nevű divatrendezvényen. Elegánsan könnyednek látszott a kifutón a divatszakmában jól ismert new yorki modell, aki a világon a legrégebben dolgozik a szakmában. A rendezvényen két kollekciót mutatott be. Először Norisol Ferrari divattervező karamell színű estélyijét viselte, néhány órával később a finn Marimekko által jegyzett, merész, kortárs dizájnér ruhájában jelent meg a közönség előtt.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Divat a gyors arcfiatalítás

    Az orvos-kozmetológiai piac ebédidõben végezhetõ arcszobrász kezelései már nálunk is hódítanak. A legnépszerûbb arcon végzett push-up eljárás a mezoterápiás kezelés, de feszesíthetünk idegbénító Botox-szal, elektromos arctrénerrel. Íme a legújabb módszerek.

    Akár egy ilyen cetlit is otthagyhatunk íróasztalunkon: Arctrénerhez mentem, 10 perc múlva jövök. Egy elfoglalt kozmopolita nõnek sok egyéb mellett az idõ is drága kincs, és ezt nem a szépségén akarja behozni.

  • Leona Lewis: beteg dolog bundát viselni

    A vegetáriánus énekesnõ – aki a PETA (állatvédõ szervezet) nagy támogatója – rendkívül felháborítónak tartja, hogy a divatipar, és a zenei világ még mindig poénosnak tartja hogy a ruhák miatt állatokat öljenek, megnyúzzák õket a bundájukért, és hogy azt a beteges gondolatot terjesszék, hogy a bunda egy menõ dolog. Leona – aki semmilyen állati terméket nem visel – úgy gondolja: "Az állatokkal rengeteg ember rosszul bánik. Amikor olyan embert látok akin bunda van, egyszerûen rosszul leszek a látványától. Fõleg amikor nagyon buta fiatal énekesnõk teszik ezt.”

  • Nyáron is hódít a sexi selyem

    A selyem örök klasszikus, szinte soha nem megy ki a divatból, idén azonban újult erõvel jelenik meg, szinte minden lehetséges formában. A nyár a hosszú, átmulatott éjszakák és fülledt randik idõszaka. Egy jól megválasztott selyemruhában egész biztos, hogy sikered lesz, bármi is legyen a terved. Idén a batikolt hatás különösen trendi: egy bõvebb fazonú, lágyan omló selyemruha harsány tónusokban vagy akár visszafogottabb pasztellszínekben egyaránt remek választás. Színes karkötõkkel és egy nyitott orrú szandállal kiváló randi- vagy buliszett.

  • Újra divatban a fűző

    Újra divatban a fűzőAmerikában egyre több tinédzser használ fűzőt, hogy tökéletessé tegye az alakját. Azt hihetnénk, hogy a fűző valami olyasmi, ami ma már teljesen kiment a köztudatból: egyrészt mert elképesztően kényelmetlen, másrészt mert alig-alig van olyan holmi, ami alá fel tudnánk venni. Csakhogy a fűző az utóbbi időben reneszánszát éli, különösen azóta, mióta az elhízás rohamosan terjed és a világ legtöbb pontján problémát okoz.

  • Az élõ divat: Julianne Moore

    Julianne Moore a luxus záloga?

    Julianne Moore egy igazi díva. Ezzel sok újat nem árultunk el, hiszen a divat világában modellként évrõl évre feltûnik, az elõkelõ márkák már régen felfedezték maguknak, a sznobizmus korlátait feszegetve vált hû szimbólumává a luxusnak, pedig ki hinné, hogy már 50 éves!

    A vörös ciklon Clive Owen-nel karöltve a Bulgari-t is megihlette. Gyönyörû táskáit nem gyõzi szorongatni a kampány képein.