rss
  • Őszi kabát trend

  • Őszi kabát trendEgyre inkább benne vagyunk az őszben, ami azt jelenti, hogy lassan visszafordíthatatlanul beköszönt a kabátos időszak. Ennek előnye, hogy újabb darabokkal bővíthetjük a ruhatárunkat. Ha még valaki nem vásárolta volna meg az őszi kabátját, íme néhány tipp, melyek is az idei év legtrendibb őszi darabjai. Továbbra is divatban maradt az örök klasszikus farmerkabát, valamint az év slágerei között található az összecipzározható szövetdzseki valamint a különféle bőrkabátok és ballonkabátok, továbbá a nőiesített, leegyszerűsített bomberkabátok.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • Lezser és divatos: Ez lesz a tavaszi trend

    Lezser és divatos: Ez lesz a tavaszi trendIdén tavasszal és nyáron jól fogja magát érezni az, aki követi az új öltözködési trendeket. A legtöbb modell feltűnő jellegzetessége ugyanis a kényelem és hordhatóság. A tervezők úgy döntöttek, a szokásoshoz képest minden ruhadarabot túlméreteznek egy kicsit, legyen szó ruháról, kabátról, blézerről, pulóverről. Nem kell azonban megijedni, nem sikktelen öltözködésről van szó, csak egyfajta lezserségről, ami mindenkinek jól áll, legyen karcsú vagy molett. A tavaszi-nyári női divatban uralkodóak lesznek a bokáig érő, bő, redőzött szoknyák és ruhák, kellemesen lágy anyagokból.

  • Õsszel is sortban

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

    Abban már megegyeztünk, hogy logikát ebben nem érdemes keresni, azonban aki szívesen hordana mostanában sortot, viszont gondban van, hogy hogyan és mivel kombinálja, annak mindenképp érdemes tovább olvasnia.

    Mára ugyanis egy õszi, sortos összeállítást választottunk, az olasz The Blonde Salad stílusblogból.

  • Amerikai divattervezõ ruhái budapesti üzletekben

    Budapest - A Szex és New York tévésorozat hozta meg a világhírt Patricia Field stylist és divattervezõ számára, de olyan filmek is az õ kézjegyét viselik, mint az Ugly Betty sorozat vagy a divatvilágról szóló Az ördög Pradát visel. A Pat Field által jegyzett kollekció október végétõl már egyes budapesti üzletekben is megjelenik.

    A New York-i születésû divattervezõ karrierje Greenwich Village kis butikjában kezdõdött. Azóta két Emmy- és egy Oscar-jelöléssel jutalmazták tehetségét.

  • Útcai divat Angliából

    Vegyes érzelmeket válhat ki belõlünk a brit trend. Körülnéztünk a rideg idõjárásáról, kocsmáiról és macskaköves utcáiról közismert angol fõvárosban. Megmutatjuk, milyen a londoni divat kora tavasszal. Elöljáróban annyit elárulunk, merõben különbözik az angol divat a magyartól!

    Londonban a hölgyek egyértelmûen elõrébb járnak a divatban, mint mi. Kifinomult, egyedi ízlésvilággal büszkélkednek, állandóan a legutolsó trend diktálta darabokban tündökölnek. Nem is meglepõ, hiszen egy divat fõvárosról beszélünk.

  • Dior furcsa modellekkel mutatta be legújabb kollekcióját

    A párizsi divathéten a Christian Dior is bemutatta sokkolóan színes kollekcióját, ami mûnövényekkel és fejre húzott nejlonokkal tette teljessé a képet.

    A Christian Dior divatbemutatója annyira színesre sikerült, hogy rögtön a Bouchra Jarrar divatház minimalizmusához hasonlították, virágok, rikító árnyalatok ünnepe indította útjára 2010. július 5-én a párizsi divathetet. John Galliano angol tervezõnek a Christian Dior divatház számára készített 2010-2011-es õszi-téli kollekcióját mutatják be, amin a sziromszerû fodrok éppen olyan hangsúlyos szerepet kaptak, mint a melegférfi-stílus és a fejre húzott színes és sokkoló nejlon.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • Sanremo: Fesztivál és a divat

    Sanremo: Fesztivál és a divatAndrea Bocelli, Eros Ramazotti, Zucchero, Laura Pausini - mind a Sanremói Dalfesztiválnak köszönhetik, hogy később egy világ ismerte meg munkásságukat, tehetségüket. Kevesen tudják, de a ligúriai gála adta az alapötletét az Eurovíziós Dalfesztiválnak is, még 1956-ban. Öt estén keresztül fut a nagyszabású olasz program, az ötödik a döntő éjszakája. Újabban a fesztivált mintegy kvalifikációként is használják az Eurovízióra - így két legyet ütnek egy csapásra. A jeles eseményen nem csak az olasz közélet szereplői képviseltetik magukat, számos alkalommal külföldi sztárvendéggel is büszkélkedhettek, akik besegítettek a műsor celebrálásába.

  • Kifutón a világ legidősebb szupermodellje

    Kifutón a világ legidősebb szupermodelljeCarmen Dell\'Orefice bebizonyította, hogy még ennyi idősen is eredményt tud felmutatni a divatvilágban. Egy nap kétszer is neki tapsoltak a kifutón a New York Fashion Week nevű divatrendezvényen. Elegánsan könnyednek látszott a kifutón a divatszakmában jól ismert new yorki modell, aki a világon a legrégebben dolgozik a szakmában. A rendezvényen két kollekciót mutatott be. Először Norisol Ferrari divattervező karamell színű estélyijét viselte, néhány órával később a finn Marimekko által jegyzett, merész, kortárs dizájnér ruhájában jelent meg a közönség előtt.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Parfümös toll, illatos gyertyák, pikáns szekreter fehérnemûnek

    A parfümálomokat ki kell érdemelni

    Ha valaki nem olyan bátor, hogy parfümöt vásároljon kedvesének, édesanyjának vagy barátnõjének húsvétra, még mindig marad sokféle illatos ajándékötlet. Ilyen például az ámbragolyó vagy az aranyozott parfümtoll.

    De akad olyan parfüm is - például a tenger fuvallatával csábító, tiszta mégis rafinált illatkompozíció - amely biztos tipp még a bizonytalanoknak is.

  • Lafayette, Párizsi luxus a nagyvilágban

    Lafayette a világ egyik legnagyobb luxus áruháza.

    A párizsi áruház mintájára a világ különbözõ pontjain épül "másolat" áruház. Sokan a londoni Harrods áruházat veszik alapul, holott a Lafayette pompájában, nagyságával messze megelõzi a brit testvérét, ahol kis "eldugott" szinteken lehet vásárolni, és nincs egy nagy központi vásárlói tér.

    A Shanghai-ban épülõ áruház szinte mindenben a Párizsihoz fog hasonlítani, ahol egy hatalmas üvegkupola alatt fogadják a vásárolni vágyókat.

  • Kabáttippek őszi napokra

    Kabáttippek őszi napokraSajnos egyre jobban beköszönt a rossz idő, egyre több az esős-szeles nap. Reggelente már többségében kevés egy pulóver vagy egy kardigán, már a kabátért kell nyúlni reggelente indulás előtt. Az idei őszi divat elég sok féle-fajta, színű, fazonú, anyagú kabátot rejt magába, így szinte mindenki találhat magának való darabot. Egyik ilyen a bőrkabát, ami valószínűleg soha nem megy ki a divatból, maximum a szabása és színe változik az évek múlásával, de maga az alap az valószínűleg örök darab marad a divat világában.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • Emporio Armani bemutatta új férfi kollekcióját

    A nyár folyamatosan lázban tartja a divat rajongóit. Most Emporio Armani vonta magára a figyelmet 2010-es férfi õszi kollekciójával.

    A ruhákat és a kiegészítõket látva az örök divat színt, a feketét idén sem kell mellõzni. A neves divatfotós Mario Sorrenti egy ködös városi tájba illesztette a kollekciót. A Monokróm színvilág kiemeli a ruhák tökéletességét, amely nem biztos mindig jó. Az embernek nem mindig sikerül formába hoznia magát reggelente, így hiába egy drága és jó ruha, azt viselni is tudni kell. Egy ilyen kollekciót nem lehet 2 perc alatt magunkra kapni.

  • Roberto Cavalli és Laetitia Casta: Egy kis díva

    Ha két olyan ember összeáll, mint Roberto Cavalli és Laetitia Casta, abból már baj nem lehet.

    És valóban, az új "Diva Bag" kollekció kampánya igen jól sikerült. Különösen bájosak a werk fotók, Laetitia még mindig a világ egyik legszebb teremtése, nem kétség.

    “Azért választottam Laetitiát a tavasz/nyári reklámkampányomhoz, mert világ életemben a valódi nõi szépség inspirált a legjobban. Az igézõ tekintetével, a természetes vidámságával és érzékiségével tökéletesen illik ahhoz az imázshoz, amelyet a Diva Bag közvetít.

  • Báli divat, 2009 - A fekete szoknya és a csillogó felsõ mindent megold

    Kezdõdik a báli szezon. A lányok, asszonyok szétnéznek a szekrényükben, mit is lehetne felvenni a városi, vállalati, szakmai szövetségi bálokra, táncos mulatságokra. A kereskedõk azonban azt állítják: a társasági élet eme üzletileg is hasznos rendezvényei nem igényelnek feltétlenül alsószoknyás haute couture kreációt. A lényeg, hogy jól érezze magát a ruhában viselõje. Az elegáns fekete szoknya, a csillogó felsõ és kis kabátka az adu ász, amelyet nem lehet "felülütni".

    Nagyestélyit és fürdõruhát próbálni egyik nõ sem szeret. Ilyenkor ugyanis kiderülnek az alak nehezen korrigálható hibái.

  • Praktikus és trendi sálviseletek

    Praktikus és trendi sálviseletekA hideg idő és a tél beköszöntével már egyre többen előveszik a szekrény mélyén lapuló téli kiegészítőket, sapkákat, sálakat kesztyűket. Ha kissé leleményesek vagyunk a sál nem csak arra szolgál, hogy megvédje a nyakunkat a hidegtől, hanem ötletesen felhasználva egy nagyon trendi kiegészítő, amely feldobhatja a viseletünket. Ezért nem mindegy, hogyan kötöd meg, hiszen anyagától és hosszúságától - és persze a kabát stílusától - függően is változhat. Íme néhány módszer, hogyan dobhatjuk fel a sálunk segítségével öltözetünket.

  • Louis Vuitton és a legszebb nõk

    A 2010-2011 õszi-téli divatkampány részeként a Louis Vuitton gyönyörû modellek fotóival teszi kívánatosabbá a brand ruháit. Antoine Arnault igazgató szerint a fotókon látható három nõ - Christy Turlington, Karen Elson és Natalia Vodianova - a világ legszebbjei közül valók. Egyetértünk.

    "Az elõzõ szezonban minden az újkori utazó ötlete köré szervezõdött. Ebben a szezonban a gyönyörû, nõies ruhák csodálata áll a fókuszban. Két különbözõ kollekció, két különbözõ kampány, de egy Louis Vuitton" - mondta a mûvészeti igazgató, Marc Jacobs a 2010-2011 õszi-téli divatkampányról.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.