rss
  • A konyhában is divatosan: trendi kötények

  • A konyhában is divatosan: trendi kötényekManapság a nők már mindenhol megpróbálnak tökéletesen kinézni, a legtrendibb és legdivatosabb ruhákat beszerezni. Nincs ez másképp a konyhában sem, napjainkban már divatosabbnál divatosabb kötényeket lehet beszerezni, hogy a főzés közben is toppon legyünk, már ami a ruhát illeti. Magyarországon igaz még annyira nem elterjedtek, pedig ez is legalább olyan önkifejezést biztosító ruhadarab, mint bármi más, csak sokkal hasznosabb, mert megspóroljuk vele a zsírfoltok eltávolításának költségét és/vagy fáradságát.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Miniszoknya: már nyolcvan éve divatban

    Miniszoknya: már nyolcvan éve divatbanNemcsak a divatot, hanem a hatvanas évek társadalmát is fejre állította, és úgy vélik, manapság már nem születhet olyan áttörés az öltözködésben, amelyet a miniszoknya kedden 80 éves megalkotója, Mary Quant hajtott végre. A tervező sikertörténete 1955-ben kezdődött, amikor London sikkes Chelsea negyedében megnyitotta Bazaar nevű butikját. Az akkoriban 21 éves lányt azóta elhunyt férje és üzlettársa támogatta. Egyszer túl rövidre vágta az anyagot, majd piacra került az első miniszoknya-kollekció. Ki hitte volna, hogy ez egy világmeghatározó divattrend lesz?!

  • Bikinidivat a nyárra

    Bikinidivat a nyárraExtrém színek és különleges formák. Ez jellemző az idei fürdőruha divatra. Egy dolog pedig az összes úszódresszre igaz: a nőiességet hangsúlyozzák a maximumomon! Egyedi megoldások, új anyagok, sok-sok szín és extremitás! Ezek mind-mind jellemzőek az idei fürdőruha divatra. Na, de nézzük csak mely darabok lesznek idén a legmenőbbek. A magas derekú bikini, vagy éppen a tüllel ellátott kétrészes is feltűnnek majd idén a strandokon. De találkozhatunk mellben fodrossal, sőt hosszú ujjú bikinivel is.

  • Dolce & Gabbana a milánói divathéten

    Nõkre hangolta a dandy-t idén a Dolce & Gabbana a milánói divathéten. Míg a pórnép azon töri a fejét, miben nem fagy meg a télen, a divatdiktátorok már a 2011-es nyárban sütkéreznek.

    A New York Fashion Week és London Fashion Week után a divatszakma nagyjai a milánói kifutón mutatják be a 2011-es tavaszi/nyári kollekciójukat.

    Domenico Dolce és Stefano Gabbana tervezõpáros legújabb ruhakölteményeit a szuperkarcsú Natasha Poly viselte a kifutón.

  • Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokni

    Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokniKülföldön egyre elterjedtebb trend, hogy a harisnyát egy hosszú zoknival pótolják. Az új őrület nemcsak divatos és hasznos, de egy jól kombinált összeállítás igazán dögös is lehet. Ez az új trend leginkább az iskolás korszakra emlékeztethet minket, amikor is majdnem minden lány gardróbjában rejtőzött egy-egy ilyen darab. Először talán furcsán hangozhat, hogy ez a visszatérő trend miként is lehet egyszerre praktikus és szexi is, de ha ügyesen kombináljuk az alapdarabokat, akkor bizony egy hosszú zoknival is könnyen levehetjük a férfiakat a lábukról.

  • A fehér nem szebb

    Madrid - Az ázsiaiak és afrikaiak között egyre nagyobb divat az arcfehérítés és a vonásoknak plasztikai sebészet útján való megváltoztatása.

    Különösen sokan alkalmazzák ezt a fajta "szépítést" Indiában, Kínában, Japánban, a Fülöp-szigeteken és Dél-Koreában, de az Egyesült Államokban is a harmadik helyen áll a zsírleszívás és a mellnagyobbítás mögött. A plasztikai sebészek amerikai társaságának adatai szerint évente 120 ezren kérnek ilyen beavatkozást, Indiában pedig évente 450 millió eurónak (112,6 milliárd forint) megfelelõ összeget költenek fehérítõ krémek vásárlására.

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • Új divatirányzat: Folk Fashion

    Új divatirányzat: Folk FashionAz ötlet eredeti. Két olyan fiatalos, trendi anyuka elképzelése, amelyben a hagyományőrzés mindenki számára hordható formában jelenik meg Magyarországon. Az indíttatás a magyar értékek megőrzése volt, amelyek közül a legszebb hungarikumot a kalocsai motívumokat használták fel a megvalósításhoz. Ma már, csak a legidősebb korosztály ért a hímzések elkészítéséhez, ezért küldetésnek tekintették ennek megőrzését és terjesztését. Kortól, nemtől teljesen függetlenül bárki megtalálja a maga stílusát.

  • Cosplay: Mangahõsnek öltöztetni sokmilliárdos üzlet Japánban

    A trend ide is elér majd?!

    Tokió - 36 milliárd jen (79 milliárd forint) az éves bevétele azoknak a divatcégeknek, amelyek a japán fiatalokat mangák, videojátékok vagy képregények hõseinek kosztümeibe öltöztetik.

    A Jano japán közvélemény-kutató intézet szerint 2007 áprilisa és 2008 márciusa között a jobbára ifjú japán képregény-fanatikusok ilyen csillagászati összegeket költöttek arra, hogy álarcokba, kosztümökbe öltözve rendezzenek mulatságokat kitalált hõseik tiszteletére.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • Ezek az idei év legtrendibb körmei

    Ezek az idei év legtrendibb körmeiA ragyogó orchidea lett az év trendszíne, így nem meglepő, hogy a körmökön is egyre többször láthatjuk majd ezt a színt. Emellett már évek óta térhódítóak a sötétebb színek, továbbá a különböző csillámokkal díszített lakokkal. De ami ebben az évben abszolút kedvenc, azok továbbra is a különböző fémes színek, mint például a bronzos, rezes árnyalatok valamint ezüstös illetve arany színek.Ez a stílus amellett, hogy nagyon trendi, felettébb elegáns is és szinte mindenhez viselhető, visszafogottabb és dögösebb ruhákhoz egyaránt.

  • Penélope és Mónica Cruz divatot teremtenek

    Penélope és Mónica Cruz nem csak Hollywood egyik legszebb színész testvérpárja, õk divatot is teremtenek. A zürich-i Divat Napokon bemutatták vadonatúj kollekciójukat is.

    A divatrajongók tudják, a Cruz nõvérek egyszer már kaptak egy lehetõséget a Mangótól, hogy vendégtervezõként egy kollekciót papírra vessenek a divatóriásnál. Most egy másik nagyhatalom, a Charles Vögele adott lehetõséget a gyönyörû spanyol testvérpárnak, hogy ezúttal rögtön két kollekcióval is meglepjék a nagyérdemût. Egy az idei õszi/téli, egy pedig a jövõ tavaszi/nyári.

  • A rómaiak törvényben szabályozták a nõi ékszer fogalmát

    A késõ római korból fennmaradt törvénygyûjteménynek köszönhetõen tudható, hogy a rómaiak nõi ékszernek tekintettek minden olyan tárgyat és anyagot - köztük aranyat, ezüstöt, gyöngyöt, drágakövet -, amely nem szolgál más célt, mint a test ékesítését. Erre az örökösödési eljárások miatt volt szükség - mondta el az MTI-Pressnek nyilatkozva Borhy László, az ELTE Ókori Régészeti Tanszékének tanszékvezetõ egyetemi tanára. Az ékszerviselet gyakorlatilag egységes volt a Római Birodalom teljes területén.

  • Ezek a legmenőbb ékszerek idén

    Ezek a legmenőbb ékszerek idénAz ékszereket márcsak azért is imádják a nők, mivel ékszert szinte mindig viselünk, még akkor is, amikor táskát és cipőt sem feltétlenül. Egy jó ékszer öltözteti és feldobja a külsőt. Ebben az évben a merészebb hangsúlyosabb kicsit durvább fémékszerek is hangsúlyt kapnak. A legkedveltebbek az oversize méretű, statement nyakláncok, melyek egy egyszerű pólót is átalakítanak. Idén a plasztikból készült kiegészítők is visszatértek, ám a neonszínek már a múlté, helyette a kristályos átlátszó darabok hódítanak.

  • Férfi frizuratrendek

    Régi igazság, a divat valójában ismétlõdés. A korábbi évtizedek egy-egy trendjének, divathullámának rendszeresen van egy "újra-felfedezése", nincs ez másként 2010 férfifrizura divatjában sem.

    Tavaly elmondtuk, a trendet az angol fiúiskolák jófiús anyu kedvence frizurája, illetve a tépett, kócos, vadnak kikiáltott haj határozza meg. Túl sok változás idén sem várható. A kószán elõugró kisfiús tincs 2010-ben változatosabb lesz, sokkal jobban állítható a fej formájához, homlok hosszához mint korábban.

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne Hathaway

    Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne HathawayBocsánatot kért a 85. Oscar-ceremónián a legjobb női mellékszereplő díjával kitüntetett Anne Hathaway, amiért ruhát cserélt az amerikai filmakadémia gálája előtt. A színésznő közleményében sajnálkozott az általa okozott károk miatt a Valentino divatház felé. Anne Hathaway eredetileg a ház egy ruhakölteményét viselte volna, az utolsó pillanatban azonban meggondolta magát, és Pradára váltott. A filmcsillag azzal magyarázta döntését, hogy az Oscar-gála előestéjén úgy értesült, egy másik színészné az övéhez nagyon hasonló Valentino-darabot fog viselni.

  • Az ideális esküvői cipő

    Az ideális esküvői cipőBeköszöntött egy újabb év, mely számtalan újdonságot rejteget magában, ami az esküvői trendeket illeti. Az elmúlt években egyre nagyobb hangsúlyt kaptak az esküvői kiegészítők, és azon belül is az esküvői cipők a menyasszonyok megjelenésében, melyek 2013-ban még inkább a figyelem középpontjába fognak kerülni. Ráadásul nem is olyan könnyű megtalálni a tökéletes cipellőt, mint ahogy azt gondolnánk, hiszen a mellett, hogy tökéletesen kényelmesnek kell lennie, más szempontokat is figyelembe kell venni.

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

  • Új brand a láthatáron!

    Végre Magyarországon is nõ a kereslet az igényes, kreatív, tökéletesen formatervezett divatcikkek iránt. Még nagyobb örömet jelent számomra látni, hogy e divatcikkeket nem csak a külföldi nagy tervezõk szalonjából szerzik be a fanatikusok, hanem a hazai tervezõk termékeit egyre inkább elõtérbe helyezik. Nem véletlen, hiszen látva a kínálatot, igencsak elégedettek lehetünk a feltörekvõ generációval. És ha az igényességrõl, luxusról beszélünk, mi más juthatna eszünkbe a hazai divat világából, mint a Gabo márkanév. Fölkerestük hát Szerencsés Gabriellát, és brand-jérõl faggattuk.

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • Bizarr kozmetikumok – Kenj a bõrödre csigát!

    A reggeli középvizelet bõrre gyakorolt megújító hatása a bulvársajtóból Medveczky Ilona óta ismert, a bizarr kozmetikumok listája ezzel azonban nem ér véget: ismerkedjünk meg a pattanásokat kezelõ és fiatalító csiganyál, a hidratáló tõkehal-sperma és a hajformázó bikaondó szépségre gyakorolt hatásával. Néhány kozmetikumot állatokon tesztelnek, néhány kozmetikum viszont maga az állat, vagy valamely váladéka. Elsõ szépségipari versenyzõink a kangal és a gurámi hal.