rss
  • A konyhában is divatosan: trendi kötények

  • A konyhában is divatosan: trendi kötényekManapság a nők már mindenhol megpróbálnak tökéletesen kinézni, a legtrendibb és legdivatosabb ruhákat beszerezni. Nincs ez másképp a konyhában sem, napjainkban már divatosabbnál divatosabb kötényeket lehet beszerezni, hogy a főzés közben is toppon legyünk, már ami a ruhát illeti. Magyarországon igaz még annyira nem elterjedtek, pedig ez is legalább olyan önkifejezést biztosító ruhadarab, mint bármi más, csak sokkal hasznosabb, mert megspóroljuk vele a zsírfoltok eltávolításának költségét és/vagy fáradságát.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokni

    Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokniKülföldön egyre elterjedtebb trend, hogy a harisnyát egy hosszú zoknival pótolják. Az új őrület nemcsak divatos és hasznos, de egy jól kombinált összeállítás igazán dögös is lehet. Ez az új trend leginkább az iskolás korszakra emlékeztethet minket, amikor is majdnem minden lány gardróbjában rejtőzött egy-egy ilyen darab. Először talán furcsán hangozhat, hogy ez a visszatérő trend miként is lehet egyszerre praktikus és szexi is, de ha ügyesen kombináljuk az alapdarabokat, akkor bizony egy hosszú zoknival is könnyen levehetjük a férfiakat a lábukról.

  • Virágözön tavaszra nyárra

    Igazi tavaszias hangulatot árasztanak a virágos ruhákba, blézerekbe, szoknyába öltözött sztárok, akik egytõl egyig hódolnak az új trendnek! Az már bátran állítható, hogy a divat tavasszal ismét kivirágzik. S nem is akárhogyan! Szinte mindent ellepnek a virágok, romantikus ruhák, virágos leggingszek, fölsõk, szoknyák és blézerek, valamint rózsa minták, pipacsok és réti virágok formájában.

    Az Erdem, Dior, Ralph Lauren és D&G divatházak tavaszi-nyári divatbemutatójával kezdõdött minden.

  • Miniszoknya: már nyolcvan éve divatban

    Miniszoknya: már nyolcvan éve divatbanNemcsak a divatot, hanem a hatvanas évek társadalmát is fejre állította, és úgy vélik, manapság már nem születhet olyan áttörés az öltözködésben, amelyet a miniszoknya kedden 80 éves megalkotója, Mary Quant hajtott végre. A tervező sikertörténete 1955-ben kezdődött, amikor London sikkes Chelsea negyedében megnyitotta Bazaar nevű butikját. Az akkoriban 21 éves lányt azóta elhunyt férje és üzlettársa támogatta. Egyszer túl rövidre vágta az anyagot, majd piacra került az első miniszoknya-kollekció. Ki hitte volna, hogy ez egy világmeghatározó divattrend lesz?!

  • Dior furcsa modellekkel mutatta be legújabb kollekcióját

    A párizsi divathéten a Christian Dior is bemutatta sokkolóan színes kollekcióját, ami mûnövényekkel és fejre húzott nejlonokkal tette teljessé a képet.

    A Christian Dior divatbemutatója annyira színesre sikerült, hogy rögtön a Bouchra Jarrar divatház minimalizmusához hasonlították, virágok, rikító árnyalatok ünnepe indította útjára 2010. július 5-én a párizsi divathetet. John Galliano angol tervezõnek a Christian Dior divatház számára készített 2010-2011-es õszi-téli kollekcióját mutatják be, amin a sziromszerû fodrok éppen olyan hangsúlyos szerepet kaptak, mint a melegférfi-stílus és a fejre húzott színes és sokkoló nejlon.

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • Sugarbird divatbemutató a Balaton partján

    Sugarbird divatbemutató a Balaton partjánIzzott a levegő a Balaton egyik legnépszerűbb szórakozóhelyén, a Palace diszkóban. Horváth Éva és Dukai Regina a Sugarbird bikini bemutatóján ejtette ámulatba a férfiakat.

    A Sugarbird legújabb divatbemutatóját a siófoki Palace diszkóban rendezték meg. A közönség partihangulatban csodálhatta meg az idei nyár fürdőruha kollekcióját. A csinos modellek mellett olyan sztárvendégek is kifutóra léptek, mint Horváth Éva és Dukai Regina.

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne Hathaway

    Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne HathawayBocsánatot kért a 85. Oscar-ceremónián a legjobb női mellékszereplő díjával kitüntetett Anne Hathaway, amiért ruhát cserélt az amerikai filmakadémia gálája előtt. A színésznő közleményében sajnálkozott az általa okozott károk miatt a Valentino divatház felé. Anne Hathaway eredetileg a ház egy ruhakölteményét viselte volna, az utolsó pillanatban azonban meggondolta magát, és Pradára váltott. A filmcsillag azzal magyarázta döntését, hogy az Oscar-gála előestéjén úgy értesült, egy másik színészné az övéhez nagyon hasonló Valentino-darabot fog viselni.

  • 2010-es õszi férfidivat

    Minden ellenérzésünk dacára a nyárnak menthetetlenül vége, így itt az ideje, hogy az öltözködés terén is ráhangolódjunk a borongós napokra.

    Ahogy már lassan megszokhattuk, az idei õszi divat is rendkívül megengedõ, legalábbis ami a stílusok keveredését illetve a színek és anyagok kombinálását illeti.

    Két részes összeállításunk elsõ felében a férfigardrób elengedhetetlen darabjai kerülnek bemutatásra.

  • Roberto Cavalli és Laetitia Casta: Egy kis díva

    Ha két olyan ember összeáll, mint Roberto Cavalli és Laetitia Casta, abból már baj nem lehet.

    És valóban, az új "Diva Bag" kollekció kampánya igen jól sikerült. Különösen bájosak a werk fotók, Laetitia még mindig a világ egyik legszebb teremtése, nem kétség.

    “Azért választottam Laetitiát a tavasz/nyári reklámkampányomhoz, mert világ életemben a valódi nõi szépség inspirált a legjobban. Az igézõ tekintetével, a természetes vidámságával és érzékiségével tökéletesen illik ahhoz az imázshoz, amelyet a Diva Bag közvetít.

  • Bõrtumort okozott egereken a hidratálókrém

    Washington - Egyes, gyakran használt krémek bõrrákot okozhatnak, legalábbis egereknél - közölték amerikai kutatók. További vizsgálatok szükségesek annak megállapítására, kialakulhat-e hatásukra embereknél is daganat.

    Allan Conney vezetésével a Rutgers Egyetem (New Jersey) kutatói azt vizsgálták, megelõzhetõ-e koffeinnel a bõrrák, amikor felfedezték a krémhasználat kockázatát. "Egy biztonságos krémet kerestünk, amelybe beletehetjük a koffeint" - mondta Conney.

  • A vastagot szeretik a nõk

    Az ékszerviselés lényege, hogy emelje megjelenésünk fényét, illeszkedjen a ruhánkhoz, idén azonban ezzel kelthetünk feltûnést! Természetesen, ahogy a ruhák, sminkek, frizurák terén szezonról-szezonra változik a divat, úgy az ékszerviselés terén is állandóan új dolgok tûnnek fel. Egy ideje már leginkább csak hip-hop sztárok körében volt népszerû a hangsúlyos, hatalmas ékszer, idén azonban visszatérhetnek a hétköznapokba is a vastag láncok, óriás gyûrûk, sõt még olyan régóta elfeledett, háttérbe szoruló dolgok jönnek divatba, mint a bross.

  • Sanremo: Fesztivál és a divat

    Sanremo: Fesztivál és a divatAndrea Bocelli, Eros Ramazotti, Zucchero, Laura Pausini - mind a Sanremói Dalfesztiválnak köszönhetik, hogy később egy világ ismerte meg munkásságukat, tehetségüket. Kevesen tudják, de a ligúriai gála adta az alapötletét az Eurovíziós Dalfesztiválnak is, még 1956-ban. Öt estén keresztül fut a nagyszabású olasz program, az ötödik a döntő éjszakája. Újabban a fesztivált mintegy kvalifikációként is használják az Eurovízióra - így két legyet ütnek egy csapásra. A jeles eseményen nem csak az olasz közélet szereplői képviseltetik magukat, számos alkalommal külföldi sztárvendéggel is büszkélkedhettek, akik besegítettek a műsor celebrálásába.

  • Párizsba csábította a sztárokat az F&F

    Párizsba csábította a sztárokat az F&FElegancia, letisztultság, klasszikus vonalvezetés, stílusos, jól variálható darabok - ez jellemzi az F&F 2011/ Őszi-Téli kollekcióját, amit egy nagyszabású, látványos divat show keretében tekinthetett meg a magyar közönség 2011. május 5-én este a VAM Design Centerben. Az F&F designerei és stylist csapata ezúttal az elegancia, a fények és a csillogás fővárosába, Párizsba repítette a résztvevőket. A város hangulatát egyedülálló látványtechnika és hatalmas kivetítők varázsolták a színpadra és a párizsi stílust tükrözték a kollekció egyes darabjai is.

  • Bizarr kozmetikumok – Kenj a bõrödre csigát!

    A reggeli középvizelet bõrre gyakorolt megújító hatása a bulvársajtóból Medveczky Ilona óta ismert, a bizarr kozmetikumok listája ezzel azonban nem ér véget: ismerkedjünk meg a pattanásokat kezelõ és fiatalító csiganyál, a hidratáló tõkehal-sperma és a hajformázó bikaondó szépségre gyakorolt hatásával. Néhány kozmetikumot állatokon tesztelnek, néhány kozmetikum viszont maga az állat, vagy valamely váladéka. Elsõ szépségipari versenyzõink a kangal és a gurámi hal.

  • Itt a VB divat!

    2010 nyarán afrikai forróság önti el Európát: jön a Dél-Afrikai Futball Világbajnokság, ami természetesen a divattervezõket is megihlette. A modern Afrika hangulata köszön vissza a Springfield eddigi legmerészebb kollekciójában. A stílus neve: Modern Afrika.

    Az SS 2010 kollekció hordható, de kicsit lázadó darabokból áll. A szabás követi a test vonalát a maximális kényelemért. Az anyagok között találsz nyers farmert, natúr lenvászon és pamutszövetet, rockos bõrt, és sportruhákhoz kifejlesztett technikai nylont.

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Dús haj, lágy fürtök, kínai bubifrizurák - 'jól fésült' a legfrissebb frizuradivat

    Budapest (2008) - Hódít az új, nõies romantika, a fiatalosan kócos és a szeszélyesen vágott fru-fru egyaránt. A férfiak ismét valódi férfiak lesznek - nem pedig nõies fiúk -, mert rövid tincseket és igazi macsó fejeket tervezett számukra 2008-ra az egyik hajápoló cikkeket gyártó világmárka. Az új romantika jegyében fogant trend jellemzõje a dús volumenû haj, amelyet rafinált krémekkel, zselékkel és tupírral érnek el, majd a tetejét szépen megfésülik és lazán belakkozzák. A retrós jegyeket rózsás ajkak, õzike szemek, barack arcszín, valamint virágos, áttetszõ selyem és muszlin ruhaköltemények egészítik ki - hangzott el egy fodrászstúdióban tartott bemutatón. Gyakori a felfogott haj és a laza, hosszú, hullámos is.

  • Az élõ divat: Julianne Moore

    Julianne Moore a luxus záloga?

    Julianne Moore egy igazi díva. Ezzel sok újat nem árultunk el, hiszen a divat világában modellként évrõl évre feltûnik, az elõkelõ márkák már régen felfedezték maguknak, a sznobizmus korlátait feszegetve vált hû szimbólumává a luxusnak, pedig ki hinné, hogy már 50 éves!

    A vörös ciklon Clive Owen-nel karöltve a Bulgari-t is megihlette. Gyönyörû táskáit nem gyõzi szorongatni a kampány képein.

  • Fürdőruha divat 2016

    Fürdőruha divat 2016Mint minden évben, idén is vannak "újfajta" darabok a bikinik, fürdőruhák között. Idén már nem hódít a tangás fürdőruha, helyette a nagyobb méretű, magasított derékrészű bugyik kerültek előtérbe. Csinos és és praktikus is: ápol és eltakar. Mintákat tekintve óriási a választék, nincs konkrét kiemelkedő darab. Van virágos, pöttyös, csíkos, kockás, egyszínű, mintás amit csak el lehet képzelni, az megtalálható a bikiniken. Választhatunk visszafogottabb, szerényebb darabot vagy egy egészen extravagáns, bevállalós darabot is, ami hozzánk közelebb áll.

  • A parfümhasználatot is tanulni kell

    A test, a bõr illatosítása mind kevésbé nõi kiváltság. Az egyéniséghez illõ szer kiválasztása kellemessé teszi viselõje közérzetét, s mértékkel használva a környezetére is kedvezõ hatást gyakorol.

    Csakhogy éppen a kiválasztást és a mértéket szokták eltéveszteni, ezért nem árt kissé elmélyedni a parfümkultúra rejtélyeibe egy olyan kiváló szakember segítségével, mint Gombos Gusztávnéval, a kaposvári illattár tulajdonosával.