rss
  • Kilencévesen már divatguru a kissrác

  • Share on Tumblr

    Kilencévesen már divatguru a kissrácMíg társai kapucnis cuccban gördeszkáznak, addig ő csokornyakkendőben megy anyjával ráksalátát enni. Egy kilenc éves amerikai kissrác a divatújságírás legújabb reménysége. Toby-nak hívják, Massachusetts államban él és koptatja az iskolapadot. A fiú nemcsak divatblogot vezet az interneten, de egyéni öltözködési stílust is képvisel, ami alapján messziről ki lehet szúrni farmert, pólót és kapucnis felsőt hordó kortársai között. Ő ugyanis elegáns nadrágot, inget, kötött mellényt húz, és nyakkendőt, sőt propellert – csokornyakkendőt – köt.

    Szóval ő úgy érzi jól magát, mintha a múlt század harmincas éveiből maradt volna itt. Hogy egy kis sznobbal állunk szemben, azt a gyanút jelentősen felerősíti, hogy Toby szabadidejében nem csak a divattal foglalkozik behatóan, de finom egyéni ízléssel fogyasztja a magas kultúra javait: szívesen jár anyukájával, Laura Gassner Ottinggal balettelőadásokra, és Michelin-csillagos éttermekben szeret a gasztronómia művészete előtt tisztelegni. A szövegeket édesanyjával közösen írja, ezeket a saját öltözetéről készült fotókkal illusztrálja, illetve a kulturális érdeklődéséről is számot ad.



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Miért van rosszabb kedvünk a télen?

    Párizs - A tél beköszöntével elõfordul, hogy az ember lelkiállapota minden ok nélkül leromlik - majd azután tavasszal helyreáll a dolgok rendes menete. Európában a lakosság 15-25 százaléka mondja magáról, hogy érzékeny erre a "szezonális pszichológiai változásra" - 2-3 százalék pedig egyenesen "szezonális depresszióról" beszél, s mindez fõleg a nõket sújtja.

    A Science et Vie címû francia tudományos havilap beszámolója szerint nincs egyetlen olyan biológiai mechanizmus sem, amely önmagában, egyes egyedül magyarázná ezeket a zavarokat.

  • 75 éves divatőrült nagymama

    75 éves divatőrült nagymamaA jólötlözött 70-80 éves nők szerint a fiatalság forrása az, hogy nem törődnek azzal, mit kéne viselniük a társadalmi elvárások szerint. Woods egy dologra mond nemet: a miniszoknyára, mert már műtötték a térdét. „Jaj, azt nem. Nem szeretem a térdeimet mutogatni, ha rövid szoknyát húznék, rögtön a térdműtétem hegeire terelődne a figyelem” – mondta a nagymama. Woods 70 évesen özvegyült meg, de már korábban is érdekelte a divat. Amikor férje meghalt, a Gap-ben vállalt munkát, hogy kicsit lefoglalja magát, még mindig dolgozik, aktív életet él.

  • Farmerek a Te alakodra szabva!

    A Levi’s bejelentette, hogy a világszerte népszerû nõi farmer fazonját, a Levi’s Curve ID-t továbbfejleszti, új méretekkel és stílusokkal bõvíti. Az új, személyre szabott termékcsalád forradalmi szabásmódjával a nõi formát veszi alapul, és nem a méretet.

    A Levi’s 2011 tavaszi kollekciójában a Slight, a Demi és a Bold Curve fazon kapható lesz. Modern és klasszikus derékmagasságban is különféle szabás - és színvariációkban.

  • Oscar 2011: Ruhák a vörös szõnyegen

    A 2011-es Oscar díjakat átadták, így most bemutatjuk a vörös szõnyegen felvonuló sztárokat.

  • Dolce Gabbana Summer 2011 Campaign (fotóriport)

    Dolce & Gabbana nyári divatajánlatát képekben hoztuk el a divat.zug.hu olvasónak.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Tinédzsertrendek

    Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.

  • Felesleges magassarkú cipõben botladozni

    Felesleges magas sarkú cipõben kínlódniuk a nõknek, a férfiak nemigen észlelik, hogy "magasító" lábbeliben" vannak - állítják brit kutatók.

  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.

  • Milyen a trendi virágcsokor?!

    Folklór és népi dizájn a virágkötészeti divatban

    Budapest - Nosztalgia, nyugodtság, egyszerûség, õszinteség, nyíltság - ezek a Holland Virágiroda 2008. õszi virágtrendjének jelszavai. Az új stílus a folklórt és a népi dizájnt fedezi fel, a természetesség jegyében.

    A bonyolult, high tech és retró stílus után kezd betörni a népmûvészettel átitatott friss hangulat.

  • Kozmetikai szereket készítenek a Similaun-gleccser ásványaiból

    Új kozmetikai lánc dobja piacra termékeit, amelyek alapját a Similaun-gleccserbõl származó ásványi anyagok adják.

  • 15. században készült melltartót találtak

    Felülírhatja a divatról szóló ismereteinket az a ritka lelet, amire nemrég egy osztrák kastélyban bukkantak: mostanáig úgy hitték a szakemberek, hogy a melltartót csak a fûzõ után találták fel.

  • Az ideális nõ tapintatosan okos

    Moszkva - Az ideális nõ tapintatosan okos, hogy még véletlenül se hozza zavarba a teremtés koronáit - vélik az orosz férfiak.

    A SuperJob címû orosz hírportál ezer férfit faggatott ki arról, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie az ideális nõnek. A felmérés készítõit az is érdekelte, hogy ugyanazt a tulajdonságokat tartják-e kívánatosnak a férfiak, ha feleségükrõl, vagy a barátnõjükrõl van szó.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Magyar fodrászsiker Párizsban

    Budapest - A Nemzetközi Fodrász Szervezet (Organisation Mondiale Coiffure) által szeptember 13. és 15. között szervezett Rose D,Or Trophee de Paris nemzetközi fodrászversenyen Arató Krisztián világbajnok mesterfodrász bronzérmet szerzett a nõi, úgynevezett full fashion kategóriában. A modell Pásztor Stephanie volt, akinek különleges papírruháját a fiatal divattervezõ Aradi Kata tervezte és alkotta meg, sminkjét pedig a 2008-as chicagói világbajnokság 4. helyezett sminkese, Jacsó Dolly készítette - tájékoztatta a Magyar Távirati Irodát a Magyar Fodrász-Kozmetikus Egyesület.

  • Felmérés: az olasz nõk a legelegánsabbak, a legvonzóbbak - és a leggátlásosabbak

    Milánó - Kik a legelegánsabb és a legbájosabb nõk Európában? Az olaszok. És kik a legkevésbé felszabadultak és a leginkább problematikusak szexuális téren? Megint csak az olasz nõk.

    Ez a Meetic internetes európai ismerkedõ hálózat szerelmi obszervatóriuma által öt vezetõ európai országban végzett vizsgálat talán kissé meglepõ eredménye. A felmérésben ötezer - 18 és 64 év közötti - férfi és nõ vett részt, a kutatás színhelye Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország és Nagy-Britannia volt.

  • Új divat: Itt a szõrõs wc

    Nem egészen. Christy Oates bútortervezõ bundával bélelt darabja olyan mûvészeti alkotásnak készült, melyet nem ajánlatos a WC eredeti céljára használni.

  • Naptejeket teszteltek

    Számos napvédõ készítmény faktorszáma és vízállósága vizsgálta után, egy kis segítség a napozni kívánóknak!

    A legjobbnak bizonyult a La Roche Posay (30), a Vichy Capital Soleil (30), az Ombia Sun (30) és a Protectyl Végétal (30). Kevesebb faktort tartalmazott az Avon Sun + (30), a Garnier Ambre Solaire gyorsan ható spray gyerekeknek (30) és a Garnier terméke, a gyermek napspray színellenõrzõvel (30).

  • Boldogabb házasok - és szinglik

    A házasság boldoggá tesz - ezt évtizedek óta hangsúlyozzák a boldogságkutatók. Sõt, a házastársak ritkábban kerülnek kórházba és tovább élnek, mint az egyedülállók. A szinglik azonban, úgy tûnik, felzárkóznak: két amerikai szociológus arról számolt be a Journal of Health and Social Behavior címû szaklapban, hogy már csaknem ugyanolyan boldogok, mint a házasok.