rss
  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

  • Share on Tumblr

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Több luxuscikket vásárolnak a kínaiak, mint az amerikaiak

    Most már hivatalosan is több luxuscikket vesznek a kínaiak, mint az amerikaiak. A hír az üzleti életben nem szolgált akkora meglepetéssel, mivel eddig is nyílt titok volt, hogy az elmúlt években a luxusmárkák elõszeretettel nyitottak a tehetõs Kína felé, ahol szinte minden napra esik egy exkluzív butikmegnyitó.

  • A tökéletesen vízhatlan lábbeli

    Gyakorlatilag bármilyen felület és anyag tökéletesen vízhatlanná tehetõ egy új brit technológia révén, amelyet eredetileg katonai célokra fejlesztettek ki.

    A brit védelmi tudományos és technológiai laboratóriumban végzett kísérleteket a brit védelmi tárca finanszírozta. A kutatások olyan védõruha kifejlesztését célozták, amelyek megóvják a katonákat a vegyi fegyverek hatásától.

  • Divatbemutató kötélen függeszkedve

    Meghibbantak a divatdiktátorok? Londoni tetõkrõl lógatják le modelljeiket!

  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.

  • Boldogabb házasok - és szinglik

    A házasság boldoggá tesz - ezt évtizedek óta hangsúlyozzák a boldogságkutatók. Sõt, a házastársak ritkábban kerülnek kórházba és tovább élnek, mint az egyedülállók. A szinglik azonban, úgy tûnik, felzárkóznak: két amerikai szociológus arról számolt be a Journal of Health and Social Behavior címû szaklapban, hogy már csaknem ugyanolyan boldogok, mint a házasok.

  • Az extrém divat kedvelõinek: fekete rúzs

    A fekete rúzs bár merész ötlet, az igazi drámakirálynõk azonban stílusosan tudják viselni.

  • Lindsay Lohan a Chanellel terveztetné át kényszerkarkötõjét

    Lindsay Lohan amerikai filmszínésznõ és botrányhõs megrendelést adott le a Chanel divatháznak, hogy "egyénítsék" azt a karperecet, amelyet bírósági határozat alapján kell viselnie Lohannak, mivel több alkalommal ítélték el ittas, illetve kábítószeres vezetésért.

  • Pénzért sztárok a divatbemutatókra!

    Azt mindig is sejtettük, hogy egy-egy híresség arca nem véletlenül köszön vissza ránk a divatbemutatók közönségének elsõ sorából. Nemrég azonban napvilágot látott egy lista, amibõl azt is megtudhatjuk, hogy a sztárok pontosan mennyit is kaszálnak egy ilyen „fellépéssel”.

  • A modern nõ megteremtõje: Coco Chanel 125 éve született

    Õ "tervezte meg" a modern nõt, neve egyet jelent a divattal - százhuszonöt éve, 1883. augusztus 19-én született Coco Chanel.

    A márkanév elírás eredménye: Gabrielle Bonheur Chasnel nevébõl az anyakönyvezéskor kimaradt az s betû. Fiatalon árvaságra jutott, két nagynénje nevelte, nekik köszönhette jártasságát a varrás mûvészetében, az illedelmes viselkedésben és a kis állatot jelentõ Coco becenevet. Próbálkozott kávéházi énekesnõként, kalaptervezõként, majd 1908-ban divatkereskedést nyitott vidéken.

  • Láthatatlan harisnya - ez már valóság

    Az ódivatú „csillogó” harisnyákat szoríthatja ki a fiókokból.

  • Ékszerek Budapestrõl

    Budapest - Budapest, Budapest, te csodás! címmel rendezte meg kiállítását a Sterling ékszergaléria péntektõl.

    A régi operettsláger elsõ sorát kölcsönvéve mûvésztanárok és ifjú mûvészek alkotásaiból állt össze a tárlat, amely valamiképpen kapcsolódik a fõvároshoz - mondta el szerkesztõségünknek Csorna Erika, a galéria vezetõje. Ezek a tárgyak illetve ékszerek nagyszerûen megfelelnek a korszerû emlékékszer és budapesti ajándéktárgy kritériumainak.

  • Cigaretta matuzsálemek gyûjtõje

    Karády Katalin kedvencétõl a Munkásig

    Különleges gyûjtõszenvedélynek hódol a budapesti Hornyák Balázs. Régi cigaretták, szivarok, pipadohányok gyûjtõje.

    Eddig több mint hétszáz "kincset" mondhat magáénak. Egy évtized alatt igazi dohányszakértõvé is vált. Ebben a füstös világban egy "érdekes" hobbi?!

  • Madonna ismét tervez?

    Madonna összefogott az olasz Dolce & Gabbana divatcéggel, hogy megtervezzenek egy új napszemüveg-kollekciót - adja tudtul értesüléseit a The Sun.

  • Milyen a trendi virágcsokor?!

    Folklór és népi dizájn a virágkötészeti divatban

    Budapest - Nosztalgia, nyugodtság, egyszerûség, õszinteség, nyíltság - ezek a Holland Virágiroda 2008. õszi virágtrendjének jelszavai. Az új stílus a folklórt és a népi dizájnt fedezi fel, a természetesség jegyében.

    A bonyolult, high tech és retró stílus után kezd betörni a népmûvészettel átitatott friss hangulat.

  • Divattervezõnek állt Eva Mendes

    Eva Mendes leszerzõdött a New York & Co divatcéggel, hogy elkészítse elsõ kollekcióját, az Eva by Eva Mendest.

  • Oscar 2011: Ruhák a vörös szõnyegen

    A 2011-es Oscar díjakat átadták, így most bemutatjuk a vörös szõnyegen felvonuló sztárokat.

  • Óriási Louis Vuitton utazóláda a Vörös téren

    Óriási Louis Vuitton utazóláda a Vörös térenEgy Louis Vuitton motívumokkal és színekkel díszített utazóláda formájú pavilon jelent meg a moszkvai Vörös téren. A Vuitton-márka motívumaival és színeivel díszített hatalmas (9 méter magas és 30 méter hosszú) utazóláda formájú pavilont közvetlenül a moszkvai luxusáruház szomszédságában állították fel a napokban. A párizsi cég a különleges reklámmal a GUM fennállásának 120. évfordulója keretében a jövő hétfőn megnyitni tervezett kiállítását harangozta be. A Kreml fala mellett húzódó tér évek óta ad helyet különböző kulturális- és sportrendezvényeknek.

  • Száznyolcvanmilliós öltöny

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

  • Dolce Gabbana Summer 2011 Campaign (fotóriport)

    Dolce & Gabbana nyári divatajánlatát képekben hoztuk el a divat.zug.hu olvasónak.

  • Pucérság, és bébi oroszlánok: Betiltva

    Velencében betiltották egy luxusmárka táskájának köztéri hirdetését, mert úgy érezték, nem megfelelõ látványt nyújt a Szent Márk térre látogató olaszoknak és a turistáknak.