rss
  • Ízelítő a Londoni Divathétből

  • Share on Tumblr

    Ízelítő a Londoni DivathétbőlAz elmúlt napokban a London Fashion Week keretein belül bemutatták, hogy mi lesz a szigetországban a divat jövő tavasszal és nyáron. Íme egy kis képes összefoglaló a divathétről! Grafikus virágmotívumok, rakott szoknyák, áttetsző kelmék, élénk színek, mind felvonultak a kifutókon. Igaz ahhoz még át kell vészelnünk az őszt és a telet, hogy a tavaszi és nyári ruhákra gondolhassunk, de azért nem árt bele pillantani, milyen ruhákat is vonultattak fel Londonban a híresebbnél híresebb divattervezők. Természetesen idén is nagyon sokan voltak kíváncsiak a világhírű ruhákra.






    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Felmérés: az olasz nõk a legelegánsabbak, a legvonzóbbak - és a leggátlásosabbak

    Milánó - Kik a legelegánsabb és a legbájosabb nõk Európában? Az olaszok. És kik a legkevésbé felszabadultak és a leginkább problematikusak szexuális téren? Megint csak az olasz nõk.

    Ez a Meetic internetes európai ismerkedõ hálózat szerelmi obszervatóriuma által öt vezetõ európai országban végzett vizsgálat talán kissé meglepõ eredménye. A felmérésben ötezer - 18 és 64 év közötti - férfi és nõ vett részt, a kutatás színhelye Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország és Nagy-Britannia volt.

  • Az élénk smink a divat idén nyáron

    Az élénk smink a divat idén nyáronA borongós tél abszolút sminktrendje a füstös szemek voltak, míg a mostani nyáron az élénk színek fognak dominálni. A világhírű divatházak is megadták magukat a boldog nyárias színeknek. A 2013 tavasz/nyár kollekciójukat mind világos, élénk színű sminkek kísérték. A piros rúzs mellett a tengerkék, élénkzöld, citromsárga és barack színű szemhéjfestékek a tervezők kedvencei. A bohóc hatás elkerülése végett, a szakértők szerint hagyjuk az arcunkat természetesen vagy csak egy leheletnyi alapozóval fedjük, hogy a szemünké lehessen a főszerep.

  • Oscar 2011: Ruhák a vörös szõnyegen

    A 2011-es Oscar díjakat átadták, így most bemutatjuk a vörös szõnyegen felvonuló sztárokat.

  • Üzleti viselet férfiaknak

    Valamilyen sötét, egyszínû, színvonalas anyagból készült öltöny, gyapjú vagy lenvászon, mellénnyel, inggel és nyakkendõvel, fényes bõrcipõvel. Az öltöny színe lehet sötétszürke, sötétbarna vagy egyszerû fekete, hajszálcsíkos mintával díszítve.

  • A brit kislányok már 10 évesen aggódnak a megjelenésük miatt

    London - A tízéves brit kislányok harmada már aggódik külsõ megjelenése miatt, a 14 évesek fele pedig ezt tekinti a legaggasztóbb problémának - derül ki egy 150 ezer gyerek bevonásával készült felmérés szerint.

    Az Ofsted - a legfõbb brit oktatásfelügyeleti szerv - tanulmányából kiderül, hogy a reklámok és a média "nullás méretû" modelljei által sugárzott irreális szépségideál káros hatása már sokkal korábban megnyilvánul, mint azt bárki is gondolta volna.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Húszmillió dolláros kártérítés a Versace divatháznak

    Rekord összegû - húszmillió dolláros (4,44 milliárd) - kártérítést ítélt meg egy amerikai bíróság az olaszországi székhelyû Versace divatháznak védjegyének megsértése és termékkalózkodás miatt.

  • Több luxuscikket vásárolnak a kínaiak, mint az amerikaiak

    Most már hivatalosan is több luxuscikket vesznek a kínaiak, mint az amerikaiak. A hír az üzleti életben nem szolgált akkora meglepetéssel, mivel eddig is nyílt titok volt, hogy az elmúlt években a luxusmárkák elõszeretettel nyitottak a tehetõs Kína felé, ahol szinte minden napra esik egy exkluzív butikmegnyitó.

  • Hódít a bajusz Párizsban

    Párizs - Brad Pitt, George Clooney és más hollywoodi sztárok példájától ihletve egyre több párizsi férfi növeszt bajuszt.

    A pödörhetõ arcszõrzet híveinek már külön klubjuk is van, amelyben nõi rajongók is megfordulnak. A bajusz kiváló eszköz az arc személyes vonásainak hangsúlyozására, hogy az emberfia egy kissé kiemelkedjen a nõiesedõ férfiak és férfiasodó nõk társadalmából - mondta egy párizsi borbély a dpa német hírügynökségnek.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Éva, a kígyópaplan

    Berlin - Végre fordult a kocka: kígyó melenget embert a "keblén": a fûthetõ kígyópaplan.

    A találmányért német fejlesztõknek lehet hálálkodni. Óriáskígyó vastagságú paplanhurkájuk neve Eva - nyilván a Bibliából vették. A kígyó fûthetõ: kábelbelû.

  • Rend a házban - mi legyen a prospektusok, a szórólapok sorsa?

    A házhoz hozott reklámújságoknak, prospektusoknak, szórólapoknak nagy a reklámértéke, ezeket sokan olvasgatják és használják ár-összehasonlításra, ugyanakkor ha feleslegessé válnak, szennyezik a környezetet, növelik a szemét mennyiségét. Egy vállalkozás, illetve az általa kifejlesztett módszer azonban segít az évente közel 180 ezer tonnát nyomó reklámanyag újrahasznosításában.

  • Tinédzsertrendek

    Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.

  • A tökéletesen vízhatlan lábbeli

    Gyakorlatilag bármilyen felület és anyag tökéletesen vízhatlanná tehetõ egy új brit technológia révén, amelyet eredetileg katonai célokra fejlesztettek ki.

    A brit védelmi tudományos és technológiai laboratóriumban végzett kísérleteket a brit védelmi tárca finanszírozta. A kutatások olyan védõruha kifejlesztését célozták, amelyek megóvják a katonákat a vegyi fegyverek hatásától.

  • A férfiúi félrelépések oka

    New York - Sok száz férfit faggatott ki félrelépésének okairól Gary Newman amerikai házassági tanácsadó Az igazság a házasságtöréshez címû könyvéhez.

    A megkérdezettek 92 százalék azt állította, hogy a szex nem játszott meghatározó szerepet. Sokan úgy érzik, hogy partnerük, feleségük nem értékeli eléggé õket, és az odafigyelés hiánya miatt fordulnak más nõhöz.

  • Boldogabb házasok - és szinglik

    A házasság boldoggá tesz - ezt évtizedek óta hangsúlyozzák a boldogságkutatók. Sõt, a házastársak ritkábban kerülnek kórházba és tovább élnek, mint az egyedülállók. A szinglik azonban, úgy tûnik, felzárkóznak: két amerikai szociológus arról számolt be a Journal of Health and Social Behavior címû szaklapban, hogy már csaknem ugyanolyan boldogok, mint a házasok.

  • Eladó Oprah Winfrey divatos otthona

    A világ egyik leghíresebb show woman-je eladja luxusingatlanát.

  • Ékszerek Budapestrõl

    Budapest - Budapest, Budapest, te csodás! címmel rendezte meg kiállítását a Sterling ékszergaléria péntektõl.

    A régi operettsláger elsõ sorát kölcsönvéve mûvésztanárok és ifjú mûvészek alkotásaiból állt össze a tárlat, amely valamiképpen kapcsolódik a fõvároshoz - mondta el szerkesztõségünknek Csorna Erika, a galéria vezetõje. Ezek a tárgyak illetve ékszerek nagyszerûen megfelelnek a korszerû emlékékszer és budapesti ajándéktárgy kritériumainak.

  • A nyolcvanas évek és a válltömés lesz a divat

    Milánó - Hangsúlyos nõiesség és határozott váll lesz a jövõ téli divat, és visszatér a válltömés - derült ki a milánói divathét bemutatóiból.

  • Láthatatlan harisnya - ez már valóság

    Az ódivatú „csillogó” harisnyákat szoríthatja ki a fiókokból.