rss
  • Az élénk smink a divat idén nyáron

  • Share on Tumblr

    Az élénk smink a divat idén nyáronA borongós tél abszolút sminktrendje a füstös szemek voltak, míg a mostani nyáron az élénk színek fognak dominálni. A világhírű divatházak is megadták magukat a boldog nyárias színeknek. A 2013 tavasz/nyár kollekciójukat mind világos, élénk színű sminkek kísérték. A piros rúzs mellett a tengerkék, élénkzöld, citromsárga és barack színű szemhéjfestékek a tervezők kedvencei. A bohóc hatás elkerülése végett, a szakértők szerint hagyjuk az arcunkat természetesen vagy csak egy leheletnyi alapozóval fedjük, hogy a szemünké lehessen a főszerep.

    A piros rúzs és a nagyon feltűnőre sminkelt szemhéj szintén nem jó párosítás ezért inkább válasszunk, melyiket szeretnénk viselni. Az élénk színű rúzs mindennapi kelléke lehet sminkünknek, a hivalkodó szemhéjakat viszont csak jelesebb alkalmakra, mint buli, koncert, estély ajánlják.

    A Chanel divatház olyannyira átérezte a nyári trendet, hogy piacra dobta új szemhéjfestékeit, amelyben a szivárvány összes színe megtalálható.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Melyik a jó kézmosó szappan?

    A folyékony szappan szennyezi a környezetet?

    A szilárd szappanok gyártói kampányt hirdettek a folyékony szappan ellen. Meggyõzõdésük, hogy az ilyen kéztisztító tipikusan túlcsomagolt termék, mert használatához tetemes mennyiségû mûanyag alkatrész kell, amelynek a gyártása energiafaló, ráadásul a flakon nehezen bomlik el.

    A kézzel készített, friss, tartósítószer nélküli szappanok szennyezik legkevésbé a környezetet, ráadásul tudni lehet, hogy mi van bennük.

  • Futócipõ nõknek!

    Az egyik nagy sportszervállalat olyan futócipõt fejlesztett ki, amely figyelembe veszi a nõi láb sajátosságait, sõt a menstruációs ciklus során a lábfejben bekövetkezõ változásokat is.

  • St. John 2011 tavasz/nyár

    A vörös modellek az utóbbi idõben nagyon kelendõk lettek. A porcelánbaba külsõ divatba jött és valószínûleg ezért is adódott úgy, hogy Karen Elson modell lett a St. John új kampányának arca. Greg Kadel volt a fényképész, aki nem semmi munkát végzett.

    Mindenféleképpen azoknak készült a kollekció, akik elviselik magukon a fényes anyagokat, bár az aranyon kívül vajszínû illetve fekete színek is fellelhetõek benne.

  • Az élénk smink a divat idén nyáron

    Az élénk smink a divat idén nyáronA borongós tél abszolút sminktrendje a füstös szemek voltak, míg a mostani nyáron az élénk színek fognak dominálni. A világhírű divatházak is megadták magukat a boldog nyárias színeknek. A 2013 tavasz/nyár kollekciójukat mind világos, élénk színű sminkek kísérték. A piros rúzs mellett a tengerkék, élénkzöld, citromsárga és barack színű szemhéjfestékek a tervezők kedvencei. A bohóc hatás elkerülése végett, a szakértők szerint hagyjuk az arcunkat természetesen vagy csak egy leheletnyi alapozóval fedjük, hogy a szemünké lehessen a főszerep.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Új divat: Itt a szõrõs wc

    Nem egészen. Christy Oates bútortervezõ bundával bélelt darabja olyan mûvészeti alkotásnak készült, melyet nem ajánlatos a WC eredeti céljára használni.

  • Matt: nem elegáns, de újra divatba jött

    A matt fényezés nem túl elegáns – legalábbis sokáig ezt gondolták az autógyárak. A matt fényezés a katonai jármûvekre emlékeztetnek és persze az otthoni barkácsolások eredményére hasonlít. Ezek az elméletek az elmúlt egy-két évben megváltoztak. Ma már egyre több autót látunk matt színben.

  • Elhunyt Catherine Walker, Diana hercegnõ dizájnere

    Elhunyt Catherine Walker divattervezõ, Diana hercegnõ több ruhájának megalkotója.

  • Divatbemutató kötélen függeszkedve

    Meghibbantak a divatdiktátorok? Londoni tetõkrõl lógatják le modelljeiket!

  • Agrármelltartó

    Rizstermesztõ melltartóval rukkolt ki egy vezetõ fehérnemûgyártó cég Japánban. Az agrármelltartó duplafalú kosaraiba termõföld tölthetõ, abba kerülnek a palánták.

  • Nem aratott elsöprõ sikert Rihanna kollekciója

    Tavaly nyáron jelentette be a River Island, hogy bizalmat fektet Rihannába és töretlen népszerûségébe és egy közös ready-to-wear kollekciót dob piacra a barbadosi sztárral.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Dolce Gabbana Summer 2011 Campaign (fotóriport)

    Dolce & Gabbana nyári divatajánlatát képekben hoztuk el a divat.zug.hu olvasónak.

  • A minifelnõtt az új trend

    Kislányokra tervezett tangabugyik, gyerekpezsgõ és bébi magassarkú, legújabban pedig kölyökóvszer - csak néhány példa mivel teszik ideje korán felnõtté a gyerekeket. de vajon milyen áron?

  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Megsüketülhetnek a MP3-hoz ragadt zenebarátok

    Az MP3 lejátszót, illetve discmant használók nagyjából 10 százaléka halláskárosodást szenvedhet a hallójárataikban túl hangosan dübörgõ zenétõl - derül ki az Európai Unió friss vizsgálatából.

    Az Európai Bizottság által megrendelt kutatás eredményei szerint azok, akik több mint öt éven keresztül hallgatnak hangos zenét napi egy óránál hosszabb idõtartamban, komoly veszélynek teszik ki hallószerveiket. Európa-szerte nagyjából 10 millió ember tartozik a veszélyeztetett zenebarátok csoportjába, köztük megannyi fiatalkorú.

  • A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha is

    A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha isA lila mindig is kedvelt esküvői szín volt, de bevállalós menyasszonyok nemcsak a dekoráció megtervezésekor alkalmazhatják, hanem a ruha kiválasztásakor is. A lila szín megnyugtató, biztonságot sugall, és van benne némi erotika is. Emellett a természetet szimbolizálja, hiszen rengeteg lila virág van. Ha az ember esküvői témában nézelődik, számos lila témájú esküvővel találkozhat, ahol a dekorációt levendulaszín adja, de miért is ne lehetne az esküvői ruha is lila? A mai világban már semmi sem elképzelhetetlen egy esküvőn.

  • Száznyolcvanmilliós öltöny

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

  • Színezõ parfüm

    A Wode különleges illatszer, amely nemcsak szaglásunknak kellemes, hanem színélményt is nyújt, ugyanis néhány másodpercre kékre fest mindent, amire rácseppen.

    A terméket öt évi kísérletezés után állította elõ az angol Boudicca cég, amelynek neve Boudica legendás walesi királynõt idézi, az õ törzse, a kelta icének, mielõtt háborúba indultak, kékre festették magukat.