rss
  • Az élénk smink a divat idén nyáron

  • Share on Tumblr

    Az élénk smink a divat idén nyáronA borongós tél abszolút sminktrendje a füstös szemek voltak, míg a mostani nyáron az élénk színek fognak dominálni. A világhírű divatházak is megadták magukat a boldog nyárias színeknek. A 2013 tavasz/nyár kollekciójukat mind világos, élénk színű sminkek kísérték. A piros rúzs mellett a tengerkék, élénkzöld, citromsárga és barack színű szemhéjfestékek a tervezők kedvencei. A bohóc hatás elkerülése végett, a szakértők szerint hagyjuk az arcunkat természetesen vagy csak egy leheletnyi alapozóval fedjük, hogy a szemünké lehessen a főszerep.

    A piros rúzs és a nagyon feltűnőre sminkelt szemhéj szintén nem jó párosítás ezért inkább válasszunk, melyiket szeretnénk viselni. Az élénk színű rúzs mindennapi kelléke lehet sminkünknek, a hivalkodó szemhéjakat viszont csak jelesebb alkalmakra, mint buli, koncert, estély ajánlják.

    A Chanel divatház olyannyira átérezte a nyári trendet, hogy piacra dobta új szemhéjfestékeit, amelyben a szivárvány összes színe megtalálható.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Íme a nyár legújabb húzása

    Íme a világhírû divattervezõ legújabb ötlete. Ha azt hitted, Karl Lagerfeld csak a modelleket öltözteti, rosszul gondoltad és erre itt a bizonyíték.

  • Mit tudott Coco Chanel, a modern nõ megalkotója?

    Kosztümjei örökké elegánsak, parfümjeit a világ minden nagyvárosában kapni lehet, divatrajzai ma már milliókat érnek, mondásait ma is idézik - Gabrielle Chanel 125 éve, 1883. augusztus 19-én született.

    Az egyik leghíresebb francia nõ korát megelõzõen volt önálló és szabad, és semmit nem tûrt el, amely korlátozta. Kevesen gyakoroltak akkora hatást - nemcsak a divatra, hanem a nõk életmódjára - mint õ.

  • Oscar 2011: Ruhák a vörös szõnyegen

    A 2011-es Oscar díjakat átadták, így most bemutatjuk a vörös szõnyegen felvonuló sztárokat.

  • Reklámozz disznóval milliókat érõ igazgyöngyöket

    A lengyel divatlapban, a Viva! Modában egy apró, rózsaszín malacra aggadtak fekete gyöngy nyakláncot, miközben az állat egy pár fehér magassarkú cipõ mellett szaglászik.

  • Melyik a jó kézmosó szappan?

    A folyékony szappan szennyezi a környezetet?

    A szilárd szappanok gyártói kampányt hirdettek a folyékony szappan ellen. Meggyõzõdésük, hogy az ilyen kéztisztító tipikusan túlcsomagolt termék, mert használatához tetemes mennyiségû mûanyag alkatrész kell, amelynek a gyártása energiafaló, ráadásul a flakon nehezen bomlik el.

    A kézzel készített, friss, tartósítószer nélküli szappanok szennyezik legkevésbé a környezetet, ráadásul tudni lehet, hogy mi van bennük.

  • Gaga is a legjobban öltözõk közé került

    Lady Gaga bekerült a legjobban öltözõk közé: rajta van a Vanity Fair címû amerikai magazin éves listáján.

  • Üzleti viselet férfiaknak

    Valamilyen sötét, egyszínû, színvonalas anyagból készült öltöny, gyapjú vagy lenvászon, mellénnyel, inggel és nyakkendõvel, fényes bõrcipõvel. Az öltöny színe lehet sötétszürke, sötétbarna vagy egyszerû fekete, hajszálcsíkos mintával díszítve.

  • Száznyolcvanmilliós öltöny

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

  • Szexi és vad: Beyoncé új kollekciója megérkezett!

    Beyoncé Knowlest leginkább dalairól ismerheti a nagyközönség, pedig színésznõként és a divatvilágban is hírnevet szerzett. Új kollekciójában a bõr dominál.

  • Lady GaGa-parfüm készül Karácsonyra

    Több blog is világgá kürtölte a pletykát, miszerint a botrányhõs popsztár saját illattal örvendezteti meg rajongóit a karácsonyi szezonra.

  • A brit kislányok már 10 évesen aggódnak a megjelenésük miatt

    London - A tízéves brit kislányok harmada már aggódik külsõ megjelenése miatt, a 14 évesek fele pedig ezt tekinti a legaggasztóbb problémának - derül ki egy 150 ezer gyerek bevonásával készült felmérés szerint.

    Az Ofsted - a legfõbb brit oktatásfelügyeleti szerv - tanulmányából kiderül, hogy a reklámok és a média "nullás méretû" modelljei által sugárzott irreális szépségideál káros hatása már sokkal korábban megnyilvánul, mint azt bárki is gondolta volna.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Rend a házban - mi legyen a prospektusok, a szórólapok sorsa?

    A házhoz hozott reklámújságoknak, prospektusoknak, szórólapoknak nagy a reklámértéke, ezeket sokan olvasgatják és használják ár-összehasonlításra, ugyanakkor ha feleslegessé válnak, szennyezik a környezetet, növelik a szemét mennyiségét. Egy vállalkozás, illetve az általa kifejlesztett módszer azonban segít az évente közel 180 ezer tonnát nyomó reklámanyag újrahasznosításában.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • St. John 2011 tavasz/nyár

    A vörös modellek az utóbbi idõben nagyon kelendõk lettek. A porcelánbaba külsõ divatba jött és valószínûleg ezért is adódott úgy, hogy Karen Elson modell lett a St. John új kampányának arca. Greg Kadel volt a fényképész, aki nem semmi munkát végzett.

    Mindenféleképpen azoknak készült a kollekció, akik elviselik magukon a fényes anyagokat, bár az aranyon kívül vajszínû illetve fekete színek is fellelhetõek benne.

  • Ekcémát okozó kínai karosszékek

    Párizs - Kivonják a forgalomból azt a kínai gyártmányú karosszék- és kanapésorozatot, amelynek használata után több száz vevõ fájdalmas ekcémás kiütésre panaszkodott - jelentette be szerdán egy francia bútorkereskedõ hálózat képviselõje.

  • Itt a banánból készült alsónadrág

    Addig-addig bolondozott az alsónadrágokat gyártó AussieBum vállalat, míg le nem gyártotta a világ elsõ banánrostból készült férfi alsónemûjét.

  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.

  • Naptejeket teszteltek

    Számos napvédõ készítmény faktorszáma és vízállósága vizsgálta után, egy kis segítség a napozni kívánóknak!

    A legjobbnak bizonyult a La Roche Posay (30), a Vichy Capital Soleil (30), az Ombia Sun (30) és a Protectyl Végétal (30). Kevesebb faktort tartalmazott az Avon Sun + (30), a Garnier Ambre Solaire gyorsan ható spray gyerekeknek (30) és a Garnier terméke, a gyermek napspray színellenõrzõvel (30).

  • Kilencévesen már divatguru a kissrác

    Kilencévesen már divatguru a kissrácMíg társai kapucnis cuccban gördeszkáznak, addig ő csokornyakkendőben megy anyjával ráksalátát enni. Egy kilenc éves amerikai kissrác a divatújságírás legújabb reménysége. Toby-nak hívják, Massachusetts államban él és koptatja az iskolapadot. A fiú nemcsak divatblogot vezet az interneten, de egyéni öltözködési stílust is képvisel, ami alapján messziről ki lehet szúrni farmert, pólót és kapucnis felsőt hordó kortársai között. Ő ugyanis elegáns nadrágot, inget, kötött mellényt húz, és nyakkendőt, sőt propellert – csokornyakkendőt – köt.