rss
  • Az idei tavaszt a visszafogottság jellemzi

  • Share on Tumblr

    Bár a tavasz legtöbbször arra ösztönzi a divattervezõket, hogy minél színesebb, minél játékosabb kollekciókkal álljanak elõ, idén mégis inkább a visszafogottság jellemzi a nõi divatot.

    A ruhák nagy része kifejezetten egyszerû vonalvezetésû. Alig van fodor, ráncolás, plusz díszítés, vannak viszont nagyon jó minõségû anyagok és nagy felületû, egynemû színfoltok. Ez az úgynevezett monokróm divat elsõsorban a fekete-fehér színpárosításra alapoz, de természetesen szóba jöhetnek másféle színkombinációk is. Ez a trend már csak azért is elõnyös, mert a legtöbb nõnek eleve akad a szekrényében egy-egy jó minõségû fekete és fehér ruhadarabja, amit könnyen össze tud kombinálni anélkül, hogy nagyobb kiadásba kellene vernie magát.

    A minták közül egyértelmûen a geometrikus motívumok, csíkok, kockák, pöttyök kerültek elõtérbe. Sokszor párosítják ugyanannak a mintának különbözõ léptékû változatait. Szintén jellegzetes trend az eltérõ szerkezetû, matt és fényes anyagok kombinálása. Fontos, hogy ha a ruha anyaga feltûnõ, fényes, ahhoz válasszunk lehetõleg visszafogott árnyalatokat.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Divatbemutató kötélen függeszkedve

    Meghibbantak a divatdiktátorok? Londoni tetõkrõl lógatják le modelljeiket!

  • Felesleges magassarkú cipõben botladozni

    Felesleges magas sarkú cipõben kínlódniuk a nõknek, a férfiak nemigen észlelik, hogy "magasító" lábbeliben" vannak - állítják brit kutatók.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • Kozmetikai szereket készítenek a Similaun-gleccser ásványaiból

    Új kozmetikai lánc dobja piacra termékeit, amelyek alapját a Similaun-gleccserbõl származó ásványi anyagok adják.

  • Megsüketülhetnek a MP3-hoz ragadt zenebarátok

    Az MP3 lejátszót, illetve discmant használók nagyjából 10 százaléka halláskárosodást szenvedhet a hallójárataikban túl hangosan dübörgõ zenétõl - derül ki az Európai Unió friss vizsgálatából.

    Az Európai Bizottság által megrendelt kutatás eredményei szerint azok, akik több mint öt éven keresztül hallgatnak hangos zenét napi egy óránál hosszabb idõtartamban, komoly veszélynek teszik ki hallószerveiket. Európa-szerte nagyjából 10 millió ember tartozik a veszélyeztetett zenebarátok csoportjába, köztük megannyi fiatalkorú.

  • Lady GaGa-parfüm készül Karácsonyra

    Több blog is világgá kürtölte a pletykát, miszerint a botrányhõs popsztár saját illattal örvendezteti meg rajongóit a karácsonyi szezonra.

  • Veszélyes a fekete fehérnemû

    Izgató és veszélyes. A fekete nõi fehérnemû most elveszti ártatlanságát. Az Öko-Test címû német újság huszonöt fekete melltartót megvizsgálva arra a következtetésre jutott, hogy rákkeltõ lehet e vonzó darabok színezõanyaga.

  • Kilencévesen már divatguru a kissrác

    Kilencévesen már divatguru a kissrácMíg társai kapucnis cuccban gördeszkáznak, addig ő csokornyakkendőben megy anyjával ráksalátát enni. Egy kilenc éves amerikai kissrác a divatújságírás legújabb reménysége. Toby-nak hívják, Massachusetts államban él és koptatja az iskolapadot. A fiú nemcsak divatblogot vezet az interneten, de egyéni öltözködési stílust is képvisel, ami alapján messziről ki lehet szúrni farmert, pólót és kapucnis felsőt hordó kortársai között. Ő ugyanis elegáns nadrágot, inget, kötött mellényt húz, és nyakkendőt, sőt propellert – csokornyakkendőt – köt.

  • Topmodellek a Metropolitan Múzeumban

    New York - A modell, mint múzsa: a divat megtestesítése címmel rendez kiállítást a New York-i Metropolitan Múzeum; fél évszázad divattörténetének híres fotóin a leghíresebb szépségek láthatók.

  • Matt: nem elegáns, de újra divatba jött

    A matt fényezés nem túl elegáns – legalábbis sokáig ezt gondolták az autógyárak. A matt fényezés a katonai jármûvekre emlékeztetnek és persze az otthoni barkácsolások eredményére hasonlít. Ezek az elméletek az elmúlt egy-két évben megváltoztak. Ma már egyre több autót látunk matt színben.

  • A modern nõ megteremtõje: Coco Chanel 125 éve született

    Õ "tervezte meg" a modern nõt, neve egyet jelent a divattal - százhuszonöt éve, 1883. augusztus 19-én született Coco Chanel.

    A márkanév elírás eredménye: Gabrielle Bonheur Chasnel nevébõl az anyakönyvezéskor kimaradt az s betû. Fiatalon árvaságra jutott, két nagynénje nevelte, nekik köszönhette jártasságát a varrás mûvészetében, az illedelmes viselkedésben és a kis állatot jelentõ Coco becenevet. Próbálkozott kávéházi énekesnõként, kalaptervezõként, majd 1908-ban divatkereskedést nyitott vidéken.

  • Íme a nyár legújabb húzása

    Íme a világhírû divattervezõ legújabb ötlete. Ha azt hitted, Karl Lagerfeld csak a modelleket öltözteti, rosszul gondoltad és erre itt a bizonyíték.

  • Agrármelltartó

    Rizstermesztõ melltartóval rukkolt ki egy vezetõ fehérnemûgyártó cég Japánban. Az agrármelltartó duplafalú kosaraiba termõföld tölthetõ, abba kerülnek a palánták.

  • Frank Adél ruhái a londoni magyar nagykövetségen

    Budapest - Frank Adél, az ízig-vérig pécsi divattervezõ a londoni magyar nagykövetségen mutatja be jövõ évi modelljeit kedden.

    A bemutató nem lesz szokványos, mert a modellek mellett Balássy Szilvia, a Pécsi Balett mûvésze is kifutóra lép - mondta el szerkesztõségünknek Babos Attila pécsi újságíró, Adél segítõje.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Az idei tavaszt a visszafogottság jellemzi

    Bár a tavasz legtöbbször arra ösztönzi a divattervezõket, hogy minél színesebb, minél játékosabb kollekciókkal álljanak elõ, idén mégis inkább a visszafogottság jellemzi a nõi divatot.

  • Több luxuscikket vásárolnak a kínaiak, mint az amerikaiak

    Most már hivatalosan is több luxuscikket vesznek a kínaiak, mint az amerikaiak. A hír az üzleti életben nem szolgált akkora meglepetéssel, mivel eddig is nyílt titok volt, hogy az elmúlt években a luxusmárkák elõszeretettel nyitottak a tehetõs Kína felé, ahol szinte minden napra esik egy exkluzív butikmegnyitó.

  • A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha is

    A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha isA lila mindig is kedvelt esküvői szín volt, de bevállalós menyasszonyok nemcsak a dekoráció megtervezésekor alkalmazhatják, hanem a ruha kiválasztásakor is. A lila szín megnyugtató, biztonságot sugall, és van benne némi erotika is. Emellett a természetet szimbolizálja, hiszen rengeteg lila virág van. Ha az ember esküvői témában nézelődik, számos lila témájú esküvővel találkozhat, ahol a dekorációt levendulaszín adja, de miért is ne lehetne az esküvői ruha is lila? A mai világban már semmi sem elképzelhetetlen egy esküvőn.

  • Nem aratott elsöprõ sikert Rihanna kollekciója

    Tavaly nyáron jelentette be a River Island, hogy bizalmat fektet Rihannába és töretlen népszerûségébe és egy közös ready-to-wear kollekciót dob piacra a barbadosi sztárral.

  • 15. században készült melltartót találtak

    Felülírhatja a divatról szóló ismereteinket az a ritka lelet, amire nemrég egy osztrák kastélyban bukkantak: mostanáig úgy hitték a szakemberek, hogy a melltartót csak a fûzõ után találták fel.