rss
  • Hírek / Rövid érdekes, belföld

    Összesen 12 db cikk
  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.
  • Elle Man 2010 (õsz)

    A világ legnépszerûbb nõi magazinjának elsõ hazai különkiadása , bízva abban, hogy a klasszikus férfikép kiegészül segítségével.
  • A TOP 150 leggazdagabb Magyarországon

    November 24-én szerdán jelent meg a Népszabadság TOP-kiadványok sorozatának legújabb magazinja, a nagy hagyományokkal rendelkezõ, TOP 150 leggazdagabb Magyarországon címû kiadvány.
  • Megjelent a TopLista Luxus magazin

    A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin.

    A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.
  • Fodrászmúzeum nyílt Budapesten

    Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.
  • Frank Adél ruhái a londoni magyar nagykövetségen

    Budapest - Frank Adél, az ízig-vérig pécsi divattervezõ a londoni magyar nagykövetségen mutatja be jövõ évi modelljeit kedden.

    A bemutató nem lesz szokványos, mert a modellek mellett Balássy Szilvia, a Pécsi Balett mûvésze is kifutóra lép - mondta el szerkesztõségünknek Babos Attila pécsi újságíró, Adél segítõje.
  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.
  • Magyar fodrászsiker Párizsban

    Budapest - A Nemzetközi Fodrász Szervezet (Organisation Mondiale Coiffure) által szeptember 13. és 15. között szervezett Rose D,Or Trophee de Paris nemzetközi fodrászversenyen Arató Krisztián világbajnok mesterfodrász bronzérmet szerzett a nõi, úgynevezett full fashion kategóriában. A modell Pásztor Stephanie volt, akinek különleges papírruháját a fiatal divattervezõ Aradi Kata tervezte és alkotta meg, sminkjét pedig a 2008-as chicagói világbajnokság 4. helyezett sminkese, Jacsó Dolly készítette - tájékoztatta a Magyar Távirati Irodát a Magyar Fodrász-Kozmetikus Egyesület.
  • Ékszerek Budapestrõl

    Budapest - Budapest, Budapest, te csodás! címmel rendezte meg kiállítását a Sterling ékszergaléria péntektõl.

    A régi operettsláger elsõ sorát kölcsönvéve mûvésztanárok és ifjú mûvészek alkotásaiból állt össze a tárlat, amely valamiképpen kapcsolódik a fõvároshoz - mondta el szerkesztõségünknek Csorna Erika, a galéria vezetõje. Ezek a tárgyak illetve ékszerek nagyszerûen megfelelnek a korszerû emlékékszer és budapesti ajándéktárgy kritériumainak.
  • Cigaretta matuzsálemek gyûjtõje

    Karády Katalin kedvencétõl a Munkásig

    Különleges gyûjtõszenvedélynek hódol a budapesti Hornyák Balázs. Régi cigaretták, szivarok, pipadohányok gyûjtõje.

    Eddig több mint hétszáz "kincset" mondhat magáénak. Egy évtized alatt igazi dohányszakértõvé is vált. Ebben a füstös világban egy "érdekes" hobbi?!
  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.
  • Tinédzsertrendek

    Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.
  • további cikkek