2020.12.02. - Melinda, Vivien
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

Elle Man 2010 (õsz)

A világ legnépszerûbb nõi magazinjának elsõ hazai különkiadása , bízva abban, hogy a klasszikus férfikép kiegészül segítségével.

A TOP 150 leggazdagabb Magyarországon

November 24-én szerdán jelent meg a Népszabadság TOP-kiadványok sorozatának legújabb magazinja, a nagy hagyományokkal rendelkezõ, TOP 150 leggazdagabb Magyarországon címû kiadvány.

Megjelent a TopLista Luxus magazin

A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin. A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.

Fodrászmúzeum nyílt Budapesten

Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.

Frank Adél ruhái a londoni magyar nagykövetségen

Budapest - Frank Adél, az ízig-vérig pécsi divattervezõ a londoni magyar nagykövetségen mutatja be jövõ évi modelljeit kedden. A bemutató nem lesz szokványos, mert a modellek mellett Balássy Szilvia, a Pécsi Balett mûvésze is kifutóra lép - mondta el szerkesztõségünknek Babos Attila pécsi újságíró, Adél segítõje.

A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából. Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.

Magyar fodrászsiker Párizsban

Budapest - A Nemzetközi Fodrász Szervezet (Organisation Mondiale Coiffure) által szeptember 13. és 15. között szervezett Rose D,Or Trophee de Paris nemzetközi fodrászversenyen Arató Krisztián világbajnok mesterfodrász bronzérmet szerzett a nõi, úgynevezett full fashion kategóriában. A modell Pásztor Stephanie volt, akinek különleges papírruháját a fiatal divattervezõ Aradi Kata tervezte és alkotta meg, sminkjét pedig a 2008-as chicagói világbajnokság 4. helyezett sminkese, Jacsó Dolly készítette - tájékoztatta a Magyar Távirati Irodát a Magyar Fodrász-Kozmetikus Egyesület.

Ékszerek Budapestrõl

Budapest - Budapest, Budapest, te csodás! címmel rendezte meg kiállítását a Sterling ékszergaléria péntektõl. A régi operettsláger elsõ sorát kölcsönvéve mûvésztanárok és ifjú mûvészek alkotásaiból állt össze a tárlat, amely valamiképpen kapcsolódik a fõvároshoz - mondta el szerkesztõségünknek Csorna Erika, a galéria vezetõje. Ezek a tárgyak illetve ékszerek nagyszerûen megfelelnek a korszerû emlékékszer és budapesti ajándéktárgy kritériumainak.

Cigaretta matuzsálemek gyûjtõje

Karády Katalin kedvencétõl a Munkásig Különleges gyûjtõszenvedélynek hódol a budapesti Hornyák Balázs. Régi cigaretták, szivarok, pipadohányok gyûjtõje. Eddig több mint hétszáz "kincset" mondhat magáénak. Egy évtized alatt igazi dohányszakértõvé is vált. Ebben a füstös világban egy "érdekes" hobbi?!

Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl. A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

Tinédzsertrendek

Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.

kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

további hírek