Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak
Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.
Divat (fashion) - életmód, otthon, öltözködés
Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.
A világ legnépszerûbb nõi magazinjának elsõ hazai különkiadása , bízva abban, hogy a klasszikus férfikép kiegészül segítségével.
November 24-én szerdán jelent meg a Népszabadság TOP-kiadványok sorozatának legújabb magazinja, a nagy hagyományokkal rendelkezõ, TOP 150 leggazdagabb Magyarországon címû kiadvány.
A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin. A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.
Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.
Budapest - Frank Adél, az ízig-vérig pécsi divattervezõ a londoni magyar nagykövetségen mutatja be jövõ évi modelljeit kedden. A bemutató nem lesz szokványos, mert a modellek mellett Balássy Szilvia, a Pécsi Balett mûvésze is kifutóra lép - mondta el szerkesztõségünknek Babos Attila pécsi újságíró, Adél segítõje.
Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából. Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.
Budapest - A Nemzetközi Fodrász Szervezet (Organisation Mondiale Coiffure) által szeptember 13. és 15. között szervezett Rose D,Or Trophee de Paris nemzetközi fodrászversenyen Arató Krisztián világbajnok mesterfodrász bronzérmet szerzett a nõi, úgynevezett full fashion kategóriában. A modell Pásztor Stephanie volt, akinek különleges papírruháját a fiatal divattervezõ Aradi Kata tervezte és alkotta meg, sminkjét pedig a 2008-as chicagói világbajnokság 4. helyezett sminkese, Jacsó Dolly készítette - tájékoztatta a Magyar Távirati Irodát a Magyar Fodrász-Kozmetikus Egyesület.
Budapest - Budapest, Budapest, te csodás! címmel rendezte meg kiállítását a Sterling ékszergaléria péntektõl. A régi operettsláger elsõ sorát kölcsönvéve mûvésztanárok és ifjú mûvészek alkotásaiból állt össze a tárlat, amely valamiképpen kapcsolódik a fõvároshoz - mondta el szerkesztõségünknek Csorna Erika, a galéria vezetõje. Ezek a tárgyak illetve ékszerek nagyszerûen megfelelnek a korszerû emlékékszer és budapesti ajándéktárgy kritériumainak.
Karády Katalin kedvencétõl a Munkásig Különleges gyûjtõszenvedélynek hódol a budapesti Hornyák Balázs. Régi cigaretták, szivarok, pipadohányok gyûjtõje. Eddig több mint hétszáz "kincset" mondhat magáénak. Egy évtized alatt igazi dohányszakértõvé is vált. Ebben a füstös világban egy "érdekes" hobbi?!
Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl. A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.
Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.