rss
  • Elle Man 2010 (õsz)

  • Share on Tumblr

    A világ legnépszerûbb nõi magazinjának elsõ hazai különkiadása , bízva abban, hogy a klasszikus férfikép kiegészül segítségével.

    Férfit és nõt egyaránt érdeklõ, izgalmas témákat boncolgat, pl:férfi divat nõi szemmel, ki a 21.század férfi idolja.

    A nõi magazinok után ez a lap a XXI. századi férfiak segítsége, az egészséges életmódon át a legújabb divatirányzatokig!


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Boldogabb házasok - és szinglik

    A házasság boldoggá tesz - ezt évtizedek óta hangsúlyozzák a boldogságkutatók. Sõt, a házastársak ritkábban kerülnek kórházba és tovább élnek, mint az egyedülállók. A szinglik azonban, úgy tûnik, felzárkóznak: két amerikai szociológus arról számolt be a Journal of Health and Social Behavior címû szaklapban, hogy már csaknem ugyanolyan boldogok, mint a házasok.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • 4500 éves szövetszálak az Indus völgyébõl

    Zürich - Amerikai régészek három olyan rézkarkötõt találtak Harappa õsi indiai városában, amelyek belsõ oldalához mikroszkopikus textilszálak tapadtak. Az elektronmikroszkópos vizsgálat során kiderült, hogy selyemmaradványokról van szó.

    A lelet azért meglepõ, mert a radiokarbon módszerrel i. e. 2200-2450 évesnek datált szövetmaradványok a selyem legrégebbi elõfordulása Kínán kívül. Harappa az Indus-völgyi civilizáció (i.e. 2800-1900) egyik legnagyobb városa volt. Már csaknem egy évszázada folynak itt az ásatások - tudósít a Neue Züricher Zeitung internetes változata.

  • Az ideális nõ tapintatosan okos

    Moszkva - Az ideális nõ tapintatosan okos, hogy még véletlenül se hozza zavarba a teremtés koronáit - vélik az orosz férfiak.

    A SuperJob címû orosz hírportál ezer férfit faggatott ki arról, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie az ideális nõnek. A felmérés készítõit az is érdekelte, hogy ugyanazt a tulajdonságokat tartják-e kívánatosnak a férfiak, ha feleségükrõl, vagy a barátnõjükrõl van szó.

  • A nyolcvanas évek köszönnek vissza az idei divatban

    Az idei sminktrendben is visszaköszönnek a nyolcvanas évek, a kék szemhéj például kifejezetten divatos lesz, tudtuk meg Németh Noémi mesterkozmetikustól. Mielõtt az új irányzatokat ismertette, felhívta a figyelmet, hogy a szép smink alapja az ápolt bõr.

  • Ízelítő a Londoni Divathétből

    Ízelítő a Londoni DivathétbőlAz elmúlt napokban a London Fashion Week keretein belül bemutatták, hogy mi lesz a szigetországban a divat jövő tavasszal és nyáron. Íme egy kis képes összefoglaló a divathétről! Grafikus virágmotívumok, rakott szoknyák, áttetsző kelmék, élénk színek, mind felvonultak a kifutókon. Igaz ahhoz még át kell vészelnünk az őszt és a telet, hogy a tavaszi és nyári ruhákra gondolhassunk, de azért nem árt bele pillantani, milyen ruhákat is vonultattak fel Londonban a híresebbnél híresebb divattervezők. Természetesen idén is nagyon sokan voltak kíváncsiak a világhírű ruhákra.

  • Itt a banánból készült alsónadrág

    Addig-addig bolondozott az alsónadrágokat gyártó AussieBum vállalat, míg le nem gyártotta a világ elsõ banánrostból készült férfi alsónemûjét.

  • Stewardess sikk

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

  • Pucérság, és bébi oroszlánok: Betiltva

    Velencében betiltották egy luxusmárka táskájának köztéri hirdetését, mert úgy érezték, nem megfelelõ látványt nyújt a Szent Márk térre látogató olaszoknak és a turistáknak.

  • Színezõ parfüm

    A Wode különleges illatszer, amely nemcsak szaglásunknak kellemes, hanem színélményt is nyújt, ugyanis néhány másodpercre kékre fest mindent, amire rácseppen.

    A terméket öt évi kísérletezés után állította elõ az angol Boudicca cég, amelynek neve Boudica legendás walesi királynõt idézi, az õ törzse, a kelta icének, mielõtt háborúba indultak, kékre festették magukat.

  • Hódít a bajusz Párizsban

    Párizs - Brad Pitt, George Clooney és más hollywoodi sztárok példájától ihletve egyre több párizsi férfi növeszt bajuszt.

    A pödörhetõ arcszõrzet híveinek már külön klubjuk is van, amelyben nõi rajongók is megfordulnak. A bajusz kiváló eszköz az arc személyes vonásainak hangsúlyozására, hogy az emberfia egy kissé kiemelkedjen a nõiesedõ férfiak és férfiasodó nõk társadalmából - mondta egy párizsi borbély a dpa német hírügynökségnek.

  • Madonna megint belehúz

    A popsztár a lányával közösen egy ruhakollekciót és egy parfümöt dob a piacra. Saját ruhakollekciót dob piacra Madonna és 13 éves lánya, Lourdes - jelentette be szerdán a ruhákat forgalmazó Iconix nevû cég.

  • Megsüketülhetnek a MP3-hoz ragadt zenebarátok

    Az MP3 lejátszót, illetve discmant használók nagyjából 10 százaléka halláskárosodást szenvedhet a hallójárataikban túl hangosan dübörgõ zenétõl - derül ki az Európai Unió friss vizsgálatából.

    Az Európai Bizottság által megrendelt kutatás eredményei szerint azok, akik több mint öt éven keresztül hallgatnak hangos zenét napi egy óránál hosszabb idõtartamban, komoly veszélynek teszik ki hallószerveiket. Európa-szerte nagyjából 10 millió ember tartozik a veszélyeztetett zenebarátok csoportjába, köztük megannyi fiatalkorú.

  • Fodrászmúzeum nyílt Budapesten

    Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Eladó Oprah Winfrey divatos otthona

    A világ egyik leghíresebb show woman-je eladja luxusingatlanát.

  • Barnítja a recesszió a szõkéket

    London - Tömegesen festik barnára hajukat a természetes szõke hölgyek a súlyos recessziótól szenvedõ Nagy-Britanniában, attól tartva, hogy eredeti hajszínük miatt nem veszik õket elég komolyan, és így nagyobb eséllyel veszítik el állásukat.