rss
  • Megjelent a TopLista Luxus magazin

  • Share on Tumblr

    A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin.

    A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.

    A magazin egyfajta évkönyv, amely számos érdekes cikkel és közel harminc toplistával, 144 oldalon az igazi nemzetközi értékrendet, a kifinomult és fényûzõ élet legfontosabb kellékeit mutatja be az erre fogékony elit közönségnek, kompromisszumok nélkül, de humorral, kifinomult ízléssel és elegáns megjelenésben.

    A TopLista Luxus izgalmas listái közül néhány:

    - Hazai luxusarcok
    - Legértékesebb márkák
    - Legdrágább utcák
    - Legdrágább ötfogásos étkezés
    - Legdrágább borok
    - Érdekes szállodák itthon
    - Top10 óra
    - Top10 autó
    - Top10 hajó
    - Top5 magánrepülõ
    - Top10 ingatlan
    - Top10 étterem

    A magazin összeállítására a 2010-ben Goldenblog díjat nyert Burzsuj blog szerkesztõit, Ács Zoltánt, Madarász Jánost és Vida Ferencet kérte fel a kiadó. A kiadvány megtalálható a kiemelt Relay és Inmedio üzletekben.






    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Britney Spears iskolás lányoknak tervez ruhákat

    Britney Spears amerikai énekesnõ is csatlakozott azokhoz a hírességekhez, akik a divattervezésben is kipróbálták magukat: Spears kollekciója az iskolás lányokat célozza.

  • A brit kislányok már 10 évesen aggódnak a megjelenésük miatt

    London - A tízéves brit kislányok harmada már aggódik külsõ megjelenése miatt, a 14 évesek fele pedig ezt tekinti a legaggasztóbb problémának - derül ki egy 150 ezer gyerek bevonásával készült felmérés szerint.

    Az Ofsted - a legfõbb brit oktatásfelügyeleti szerv - tanulmányából kiderül, hogy a reklámok és a média "nullás méretû" modelljei által sugárzott irreális szépségideál káros hatása már sokkal korábban megnyilvánul, mint azt bárki is gondolta volna.

  • Az élénk smink a divat idén nyáron

    Az élénk smink a divat idén nyáronA borongós tél abszolút sminktrendje a füstös szemek voltak, míg a mostani nyáron az élénk színek fognak dominálni. A világhírű divatházak is megadták magukat a boldog nyárias színeknek. A 2013 tavasz/nyár kollekciójukat mind világos, élénk színű sminkek kísérték. A piros rúzs mellett a tengerkék, élénkzöld, citromsárga és barack színű szemhéjfestékek a tervezők kedvencei. A bohóc hatás elkerülése végett, a szakértők szerint hagyjuk az arcunkat természetesen vagy csak egy leheletnyi alapozóval fedjük, hogy a szemünké lehessen a főszerep.

  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • Színezõ parfüm

    A Wode különleges illatszer, amely nemcsak szaglásunknak kellemes, hanem színélményt is nyújt, ugyanis néhány másodpercre kékre fest mindent, amire rácseppen.

    A terméket öt évi kísérletezés után állította elõ az angol Boudicca cég, amelynek neve Boudica legendás walesi királynõt idézi, az õ törzse, a kelta icének, mielõtt háborúba indultak, kékre festették magukat.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Tinédzsertrendek

    Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.

  • Cipõkollekciót nevezhetnek el Hemingwayrõl

    Ernest Hemingway 82 éves fia beleegyezett abba, hogy cipõmárkát nevezzenek el a Nobel-díjas amerikai íróról.

  • Mi legyen az el nem adott ruhákkal?

    Budapest - A szezonális áruk egy része még 70 százalékos árengedménnyel sem kél el. Ilyenkor következnek az outletek, majd a megsemmisítés - a legdivatosabb, drága divatholmi sem kerüli el olykor a darabológépeket. De van olyan kereskedõ is, aki addig engedi le az árat, míg minden darab el nem fogy - enged bepillantást a kereskedelem kulisszatitkaiba egy magyar szakmai magazin.

  • Rend a házban - mi legyen a prospektusok, a szórólapok sorsa?

    A házhoz hozott reklámújságoknak, prospektusoknak, szórólapoknak nagy a reklámértéke, ezeket sokan olvasgatják és használják ár-összehasonlításra, ugyanakkor ha feleslegessé válnak, szennyezik a környezetet, növelik a szemét mennyiségét. Egy vállalkozás, illetve az általa kifejlesztett módszer azonban segít az évente közel 180 ezer tonnát nyomó reklámanyag újrahasznosításában.

  • Egybeolvadnak a nemi sztereotípiák?

    Budapest - A felnõtt magyar lakosság jelentõs hányada a férfiaknál a pénzkereséshez, szakmai sikerhez szükséges képességet, míg a nõknél a lelki érzékenységet, gyereknevelést tartja kívánatos tulajdonságnak. De az is megfigyelhetõ, hogy a legtöbb jellemzõt mindkét nem számára fontosnak tartják az emberek és nem kizárólagosan a férfiaknak vagy nõknek tulajdonítják azt - derül ki a TÁRKI októberi kutatásából.

  • Fodrászmúzeum nyílt Budapesten

    Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.

  • Íme a nyár legújabb húzása

    Íme a világhírû divattervezõ legújabb ötlete. Ha azt hitted, Karl Lagerfeld csak a modelleket öltözteti, rosszul gondoltad és erre itt a bizonyíték.

  • Praktikus vagy csak csúnyácska: új csizmakombináció a lábbelik trendjében

    Egyesek számára ez lehet a praktikus lábbelitrend csúcspontja, mások számára viszont a cipõdivat elleni legsúlyosabb vétkek egyike: két cipõtrend összeolvasztásából alkottak újat a londoni divatmágusok.

  • Melyik a jó kézmosó szappan?

    A folyékony szappan szennyezi a környezetet?

    A szilárd szappanok gyártói kampányt hirdettek a folyékony szappan ellen. Meggyõzõdésük, hogy az ilyen kéztisztító tipikusan túlcsomagolt termék, mert használatához tetemes mennyiségû mûanyag alkatrész kell, amelynek a gyártása energiafaló, ráadásul a flakon nehezen bomlik el.

    A kézzel készített, friss, tartósítószer nélküli szappanok szennyezik legkevésbé a környezetet, ráadásul tudni lehet, hogy mi van bennük.

  • Megsüketülhetnek a MP3-hoz ragadt zenebarátok

    Az MP3 lejátszót, illetve discmant használók nagyjából 10 százaléka halláskárosodást szenvedhet a hallójárataikban túl hangosan dübörgõ zenétõl - derül ki az Európai Unió friss vizsgálatából.

    Az Európai Bizottság által megrendelt kutatás eredményei szerint azok, akik több mint öt éven keresztül hallgatnak hangos zenét napi egy óránál hosszabb idõtartamban, komoly veszélynek teszik ki hallószerveiket. Európa-szerte nagyjából 10 millió ember tartozik a veszélyeztetett zenebarátok csoportjába, köztük megannyi fiatalkorú.

  • Veszélyes a fekete fehérnemû

    Izgató és veszélyes. A fekete nõi fehérnemû most elveszti ártatlanságát. Az Öko-Test címû német újság huszonöt fekete melltartót megvizsgálva arra a következtetésre jutott, hogy rákkeltõ lehet e vonzó darabok színezõanyaga.

  • Önmagát varró ruha

    Az intelligens mûanyag laborkörülmények között már egész szép eredményeket produkál.

  • A modern nõ megteremtõje: Coco Chanel 125 éve született

    Õ "tervezte meg" a modern nõt, neve egyet jelent a divattal - százhuszonöt éve, 1883. augusztus 19-én született Coco Chanel.

    A márkanév elírás eredménye: Gabrielle Bonheur Chasnel nevébõl az anyakönyvezéskor kimaradt az s betû. Fiatalon árvaságra jutott, két nagynénje nevelte, nekik köszönhette jártasságát a varrás mûvészetében, az illedelmes viselkedésben és a kis állatot jelentõ Coco becenevet. Próbálkozott kávéházi énekesnõként, kalaptervezõként, majd 1908-ban divatkereskedést nyitott vidéken.