rss
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

  • Share on Tumblr

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

    bohócdoktor vizit szja 1%

    Debreczeni persze nagyon megtisztelõnek érzi a lehetõséget, és azt is elmondta, hogy rengeteg munkája van. Gyerekeket is fotóz, ilyenkor általában fél napra beköltözik a családhoz. "Ott vagyok, amikor ásít, eszik, grimaszol. Imádom a gyerekeket, szeretek velük játszani, és kikapcsol ez a munka. Jó, hogy kikerültem az ismertségbõl egy úgymond normálisabb életbe" – magyarázt Debreczeni, aki még nem vallja magát fotósnak, pontosabban: fotográfusnak. "Egyelõre mindössze egy olyan embernek gondolom magam, aki szeret fényképezni" – hivatalosan meg majd csak akkor lesz fotós, ha lediplomázott.


    Share on Tumblr
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • Cigaretta matuzsálemek gyûjtõje

    Karády Katalin kedvencétõl a Munkásig

    Különleges gyûjtõszenvedélynek hódol a budapesti Hornyák Balázs. Régi cigaretták, szivarok, pipadohányok gyûjtõje.

    Eddig több mint hétszáz "kincset" mondhat magáénak. Egy évtized alatt igazi dohányszakértõvé is vált. Ebben a füstös világban egy "érdekes" hobbi?!

  • Elhunyt Alexander McQueen divattervezõ

    Holtan találták csütörtökön londoni lakásában Alexander McQueen brit divattervezõt, aki vélhetõen öngyilkos lett.

  • Újra divatban a Dallas ruhadarabjai

    A legendás hírû sorozat legújabb epizódjai nemcsak az olyan mitikus karaktereket, mint Samantha, Jockey vagy Bobby hozták vissza, de a '80-as évek legnépszerûbb és egyben legdögösebb ruhadarabjait és kiegészítõit is.

  • Hódít a bajusz Párizsban

    Párizs - Brad Pitt, George Clooney és más hollywoodi sztárok példájától ihletve egyre több párizsi férfi növeszt bajuszt.

    A pödörhetõ arcszõrzet híveinek már külön klubjuk is van, amelyben nõi rajongók is megfordulnak. A bajusz kiváló eszköz az arc személyes vonásainak hangsúlyozására, hogy az emberfia egy kissé kiemelkedjen a nõiesedõ férfiak és férfiasodó nõk társadalmából - mondta egy párizsi borbély a dpa német hírügynökségnek.

  • Nem tesz jót a lábnak a flip-flop papucs használata

    Az egyik legkedveltebb nyári viselet a flip-flop papucs. A szakértõk azonban arra figyelmeztetnek, hogy hosszú gyaloglásra és sportolásra nem alkalmas, mivel fájdalmas sérüléseket okozhat.

  • A férfiúi félrelépések oka

    New York - Sok száz férfit faggatott ki félrelépésének okairól Gary Newman amerikai házassági tanácsadó Az igazság a házasságtöréshez címû könyvéhez.

    A megkérdezettek 92 százalék azt állította, hogy a szex nem játszott meghatározó szerepet. Sokan úgy érzik, hogy partnerük, feleségük nem értékeli eléggé õket, és az odafigyelés hiánya miatt fordulnak más nõhöz.

  • John Malkovich divattervezõként mutatkozott be Berlinben

    Divattervezõként mutatkozott be a berlini divathét elõtt John Malkovich amerikai színész.

  • Mennyire szennyezik a környezetet a pamutpólók?

    Budapest - Meglepõen nagy egy Kínában elõállított póló "ökológiai lábnyoma": gyártása során és amíg eljut a vevõig, 6 kilogramm széndioxid, vagyis a póló tömegének hússzorosa kerül a levegõbe - állapította meg az egyik textilipari szaklap.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Divat még manapság szerelmes levelet írni?

    Voltak idõk, amikor a szerelmes levél volt a legbiztosabb útja annak, hogy valakinek a tudtára hozzuk az érzelmeinket, vagy éppen tartsuk vele a kapcsolatot. Ma már nehéz elképzelni, hogy egykor a postást kellett várni, és hosszú napok, hetek telhettek el úgy, hogy nem érkezett semmi hír a szerelmünkrõl.

  • A cipõk felhõkarcolóját tervezte meg egy román divatdiktátor

    A cipõk felhõkarcolóját, 31 centiméteres sarokkal ellátott lábbelit tervezett egy román dizájner.

  • Új nõi õrület?

    Tonino Lamborghini divatos márkának számít az öltözék-kiegészítõk piacán. Legfrissebb újdonsága, a SolarBag (naptáska) nemcsak trendi, hanem technikailag is szenzációs. A hasonló, fényelemes bõröndöknél sokkal kisebb, vállra akasztva, sõt kézben is hordható. Emellett különös gondozást sem kíván.

  • Madonna ismét tervez?

    Madonna összefogott az olasz Dolce & Gabbana divatcéggel, hogy megtervezzenek egy új napszemüveg-kollekciót - adja tudtul értesüléseit a The Sun.

  • Ízelítő a Londoni Divathétből

    Ízelítő a Londoni DivathétbőlAz elmúlt napokban a London Fashion Week keretein belül bemutatták, hogy mi lesz a szigetországban a divat jövő tavasszal és nyáron. Íme egy kis képes összefoglaló a divathétről! Grafikus virágmotívumok, rakott szoknyák, áttetsző kelmék, élénk színek, mind felvonultak a kifutókon. Igaz ahhoz még át kell vészelnünk az őszt és a telet, hogy a tavaszi és nyári ruhákra gondolhassunk, de azért nem árt bele pillantani, milyen ruhákat is vonultattak fel Londonban a híresebbnél híresebb divattervezők. Természetesen idén is nagyon sokan voltak kíváncsiak a világhírű ruhákra.

  • Különbözõ mintázatú ruhák párosítása

    Kockást a csíkossal, pöttyöset a virágossal. A minták egyedi párosítása trendi, fiatalos megjelenést kölcsönöz viselõjének. Bizonyos szabályokat azonban fontos betartani, különben elkerülhetetlen a divatkatasztrófa.

  • Tinédzsertrendek

    Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.

  • Elle Man 2010 (õsz)

    A világ legnépszerûbb nõi magazinjának elsõ hazai különkiadása , bízva abban, hogy a klasszikus férfikép kiegészül segítségével.

  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

  • Farmerek a Te alakodra szabva!

    A Levi’s bejelentette, hogy a világszerte népszerû nõi farmer fazonját, a Levi’s Curve ID-t továbbfejleszti, új méretekkel és stílusokkal bõvíti. Az új, személyre szabott termékcsalád forradalmi szabásmódjával a nõi formát veszi alapul, és nem a méretet.

    A Levi’s 2011 tavaszi kollekciójában a Slight, a Demi és a Bold Curve fazon kapható lesz. Modern és klasszikus derékmagasságban is különféle szabás - és színvariációkban.

bohócdoktor vizit szja 1%