rss
  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

  • Share on Tumblr

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

    Debreczeni persze nagyon megtisztelõnek érzi a lehetõséget, és azt is elmondta, hogy rengeteg munkája van. Gyerekeket is fotóz, ilyenkor általában fél napra beköltözik a családhoz. "Ott vagyok, amikor ásít, eszik, grimaszol. Imádom a gyerekeket, szeretek velük játszani, és kikapcsol ez a munka. Jó, hogy kikerültem az ismertségbõl egy úgymond normálisabb életbe" – magyarázt Debreczeni, aki még nem vallja magát fotósnak, pontosabban: fotográfusnak. "Egyelõre mindössze egy olyan embernek gondolom magam, aki szeret fényképezni" – hivatalosan meg majd csak akkor lesz fotós, ha lediplomázott.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Ekcémát okozó kínai karosszékek

    Párizs - Kivonják a forgalomból azt a kínai gyártmányú karosszék- és kanapésorozatot, amelynek használata után több száz vevõ fájdalmas ekcémás kiütésre panaszkodott - jelentette be szerdán egy francia bútorkereskedõ hálózat képviselõje.

  • A TOP 150 leggazdagabb Magyarországon

    November 24-én szerdán jelent meg a Népszabadság TOP-kiadványok sorozatának legújabb magazinja, a nagy hagyományokkal rendelkezõ, TOP 150 leggazdagabb Magyarországon címû kiadvány.

  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.

  • Az ideális nõ tapintatosan okos

    Moszkva - Az ideális nõ tapintatosan okos, hogy még véletlenül se hozza zavarba a teremtés koronáit - vélik az orosz férfiak.

    A SuperJob címû orosz hírportál ezer férfit faggatott ki arról, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie az ideális nõnek. A felmérés készítõit az is érdekelte, hogy ugyanazt a tulajdonságokat tartják-e kívánatosnak a férfiak, ha feleségükrõl, vagy a barátnõjükrõl van szó.

  • Madonna ismét tervez?

    Madonna összefogott az olasz Dolce & Gabbana divatcéggel, hogy megtervezzenek egy új napszemüveg-kollekciót - adja tudtul értesüléseit a The Sun.

  • Egyensúlyvesztésre figyelmeztetõ cipõ

    Boston - Az egyensúlyvesztésre figyelmeztetõ cipõ kifejlesztésén dolgoznak a híres Massachusettsi Mûszaki Egyetem (MIT) kutatói. Az intelligens Ishoes jelzi, ha tulajdonosát az elesés veszélye fenyegeti.

    Az ötlet abból a programból született, amelyet az amerikai ûrügynökség, a NASA indított a súlytalanság állapotában lévõ ûrhajósok egyensúlytartási problémáinak megoldására, de aztán félretették.

  • Divatbemutató kötélen függeszkedve

    Meghibbantak a divatdiktátorok? Londoni tetõkrõl lógatják le modelljeiket!

  • A cipõk felhõkarcolóját tervezte meg egy román divatdiktátor

    A cipõk felhõkarcolóját, 31 centiméteres sarokkal ellátott lábbelit tervezett egy román dizájner.

  • A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha is

    A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha isA lila mindig is kedvelt esküvői szín volt, de bevállalós menyasszonyok nemcsak a dekoráció megtervezésekor alkalmazhatják, hanem a ruha kiválasztásakor is. A lila szín megnyugtató, biztonságot sugall, és van benne némi erotika is. Emellett a természetet szimbolizálja, hiszen rengeteg lila virág van. Ha az ember esküvői témában nézelődik, számos lila témájú esküvővel találkozhat, ahol a dekorációt levendulaszín adja, de miért is ne lehetne az esküvői ruha is lila? A mai világban már semmi sem elképzelhetetlen egy esküvőn.

  • Tinédzsertrendek

    Budapest - Minden második tini több mint három órát tölt zenehallgatással a hétköznapokon, 13 százalékuk több mint 15 ezer zeneszámmal rendelkezik. A magyar fiatalok többsége (64 százalék) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát, és ilyenkor csaknem 14 ezer forintot költ - derül ki Ságvári Bence szociológus Fanta Trendriport elnevezésû tanulmánysorozatának második jelentésébõl. A riportsorozat a magyar fiatalok szokásait, értékrendjét taglalja. A Trendriport elsõ, április 23-án nyilvánosságra hozott jelentése a digitális technológiák, a digitális kultúra és a tinédzserek viszonyát vizsgálta.

  • Megjelent a TopLista Luxus magazin

    A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin.

    A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.

  • Felmérés: az olasz nõk a legelegánsabbak, a legvonzóbbak - és a leggátlásosabbak

    Milánó - Kik a legelegánsabb és a legbájosabb nõk Európában? Az olaszok. És kik a legkevésbé felszabadultak és a leginkább problematikusak szexuális téren? Megint csak az olasz nõk.

    Ez a Meetic internetes európai ismerkedõ hálózat szerelmi obszervatóriuma által öt vezetõ európai országban végzett vizsgálat talán kissé meglepõ eredménye. A felmérésben ötezer - 18 és 64 év közötti - férfi és nõ vett részt, a kutatás színhelye Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország és Nagy-Britannia volt.

  • Melyik a jó kézmosó szappan?

    A folyékony szappan szennyezi a környezetet?

    A szilárd szappanok gyártói kampányt hirdettek a folyékony szappan ellen. Meggyõzõdésük, hogy az ilyen kéztisztító tipikusan túlcsomagolt termék, mert használatához tetemes mennyiségû mûanyag alkatrész kell, amelynek a gyártása energiafaló, ráadásul a flakon nehezen bomlik el.

    A kézzel készített, friss, tartósítószer nélküli szappanok szennyezik legkevésbé a környezetet, ráadásul tudni lehet, hogy mi van bennük.

  • 15. században készült melltartót találtak

    Felülírhatja a divatról szóló ismereteinket az a ritka lelet, amire nemrég egy osztrák kastélyban bukkantak: mostanáig úgy hitték a szakemberek, hogy a melltartót csak a fûzõ után találták fel.

  • A minifelnõtt az új trend

    Kislányokra tervezett tangabugyik, gyerekpezsgõ és bébi magassarkú, legújabban pedig kölyökóvszer - csak néhány példa mivel teszik ideje korán felnõtté a gyerekeket. de vajon milyen áron?

  • Futócipõ nõknek!

    Az egyik nagy sportszervállalat olyan futócipõt fejlesztett ki, amely figyelembe veszi a nõi láb sajátosságait, sõt a menstruációs ciklus során a lábfejben bekövetkezõ változásokat is.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • Pénzért sztárok a divatbemutatókra!

    Azt mindig is sejtettük, hogy egy-egy híresség arca nem véletlenül köszön vissza ránk a divatbemutatók közönségének elsõ sorából. Nemrég azonban napvilágot látott egy lista, amibõl azt is megtudhatjuk, hogy a sztárok pontosan mennyit is kaszálnak egy ilyen „fellépéssel”.

  • Milyen kesztyût vegyünk?

    Ahogy beköszöntenek a hidegek napok, egyre szívesebben védjünk a kezeinket is az idõjárás viszontagságairól. A kesztyûviselés azonban már rég nem csak arról szól, hogy ne fagyjon le a kezünk. Nézzük milyen fazonok közül választhatunk!

  • Boldogabb házasok - és szinglik

    A házasság boldoggá tesz - ezt évtizedek óta hangsúlyozzák a boldogságkutatók. Sõt, a házastársak ritkábban kerülnek kórházba és tovább élnek, mint az egyedülállók. A szinglik azonban, úgy tûnik, felzárkóznak: két amerikai szociológus arról számolt be a Journal of Health and Social Behavior címû szaklapban, hogy már csaknem ugyanolyan boldogok, mint a házasok.