rss
  • Divat lehet a szandál zoknival?

  • Share on Tumblr

    Eddig a német turisták jellegzetessége volt, mostantól a párizsi divat újdonsága a szandál zoknival.

    Az eddig elkerülendõnek tartott párosítás a nyár nagy sikere lehet, különösen hûvösebb idõben, vagy amikor már lepattogzik a körömlakk.

    A divatdiktátorok finom pamutból készült, vagy selyemmel vegyített anyagú harisnyákat, zoknikat ajánlanak.

    "A zoknik lekerekítik a körvonalakat, eredetiséget és finom stílust kölcsönöznek viselõjüknek" - fejtette ki Gaspard Yurkievich divatkreátor, aki már évek óta zokniban küldi kifutóra a modelljeit.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Topmodellek a Metropolitan Múzeumban

    New York - A modell, mint múzsa: a divat megtestesítése címmel rendez kiállítást a New York-i Metropolitan Múzeum; fél évszázad divattörténetének híres fotóin a leghíresebb szépségek láthatók.

  • A brit kislányok már 10 évesen aggódnak a megjelenésük miatt

    London - A tízéves brit kislányok harmada már aggódik külsõ megjelenése miatt, a 14 évesek fele pedig ezt tekinti a legaggasztóbb problémának - derül ki egy 150 ezer gyerek bevonásával készült felmérés szerint.

    Az Ofsted - a legfõbb brit oktatásfelügyeleti szerv - tanulmányából kiderül, hogy a reklámok és a média "nullás méretû" modelljei által sugárzott irreális szépségideál káros hatása már sokkal korábban megnyilvánul, mint azt bárki is gondolta volna.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • 15. században készült melltartót találtak

    Felülírhatja a divatról szóló ismereteinket az a ritka lelet, amire nemrég egy osztrák kastélyban bukkantak: mostanáig úgy hitték a szakemberek, hogy a melltartót csak a fûzõ után találták fel.

  • Britney Spears iskolás lányoknak tervez ruhákat

    Britney Spears amerikai énekesnõ is csatlakozott azokhoz a hírességekhez, akik a divattervezésben is kipróbálták magukat: Spears kollekciója az iskolás lányokat célozza.

  • A modern nõ megteremtõje: Coco Chanel 125 éve született

    Õ "tervezte meg" a modern nõt, neve egyet jelent a divattal - százhuszonöt éve, 1883. augusztus 19-én született Coco Chanel.

    A márkanév elírás eredménye: Gabrielle Bonheur Chasnel nevébõl az anyakönyvezéskor kimaradt az s betû. Fiatalon árvaságra jutott, két nagynénje nevelte, nekik köszönhette jártasságát a varrás mûvészetében, az illedelmes viselkedésben és a kis állatot jelentõ Coco becenevet. Próbálkozott kávéházi énekesnõként, kalaptervezõként, majd 1908-ban divatkereskedést nyitott vidéken.

  • Felmérés: az olasz nõk a legelegánsabbak, a legvonzóbbak - és a leggátlásosabbak

    Milánó - Kik a legelegánsabb és a legbájosabb nõk Európában? Az olaszok. És kik a legkevésbé felszabadultak és a leginkább problematikusak szexuális téren? Megint csak az olasz nõk.

    Ez a Meetic internetes európai ismerkedõ hálózat szerelmi obszervatóriuma által öt vezetõ európai országban végzett vizsgálat talán kissé meglepõ eredménye. A felmérésben ötezer - 18 és 64 év közötti - férfi és nõ vett részt, a kutatás színhelye Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország és Nagy-Britannia volt.

  • Miért van rosszabb kedvünk a télen?

    Párizs - A tél beköszöntével elõfordul, hogy az ember lelkiállapota minden ok nélkül leromlik - majd azután tavasszal helyreáll a dolgok rendes menete. Európában a lakosság 15-25 százaléka mondja magáról, hogy érzékeny erre a "szezonális pszichológiai változásra" - 2-3 százalék pedig egyenesen "szezonális depresszióról" beszél, s mindez fõleg a nõket sújtja.

    A Science et Vie címû francia tudományos havilap beszámolója szerint nincs egyetlen olyan biológiai mechanizmus sem, amely önmagában, egyes egyedül magyarázná ezeket a zavarokat.

  • Madonna ismét tervez?

    Madonna összefogott az olasz Dolce & Gabbana divatcéggel, hogy megtervezzenek egy új napszemüveg-kollekciót - adja tudtul értesüléseit a The Sun.

  • Agrármelltartó

    Rizstermesztõ melltartóval rukkolt ki egy vezetõ fehérnemûgyártó cég Japánban. Az agrármelltartó duplafalú kosaraiba termõföld tölthetõ, abba kerülnek a palánták.

  • Rend a házban - mi legyen a prospektusok, a szórólapok sorsa?

    A házhoz hozott reklámújságoknak, prospektusoknak, szórólapoknak nagy a reklámértéke, ezeket sokan olvasgatják és használják ár-összehasonlításra, ugyanakkor ha feleslegessé válnak, szennyezik a környezetet, növelik a szemét mennyiségét. Egy vállalkozás, illetve az általa kifejlesztett módszer azonban segít az évente közel 180 ezer tonnát nyomó reklámanyag újrahasznosításában.

  • Barnítja a recesszió a szõkéket

    London - Tömegesen festik barnára hajukat a természetes szõke hölgyek a súlyos recessziótól szenvedõ Nagy-Britanniában, attól tartva, hogy eredeti hajszínük miatt nem veszik õket elég komolyan, és így nagyobb eséllyel veszítik el állásukat.

  • Pucérság, és bébi oroszlánok: Betiltva

    Velencében betiltották egy luxusmárka táskájának köztéri hirdetését, mert úgy érezték, nem megfelelõ látványt nyújt a Szent Márk térre látogató olaszoknak és a turistáknak.

  • Utcai viselet férfiaknak

    A teljesen hétköznapi viseletet jelenti. Ebben az esetben nincsenek megkötések, ránk bízzák, hogy mit viselünk, az alapvetõ öltözködési illemtant szem elõtt tartva.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • Naptejeket teszteltek

    Számos napvédõ készítmény faktorszáma és vízállósága vizsgálta után, egy kis segítség a napozni kívánóknak!

    A legjobbnak bizonyult a La Roche Posay (30), a Vichy Capital Soleil (30), az Ombia Sun (30) és a Protectyl Végétal (30). Kevesebb faktort tartalmazott az Avon Sun + (30), a Garnier Ambre Solaire gyorsan ható spray gyerekeknek (30) és a Garnier terméke, a gyermek napspray színellenõrzõvel (30).

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Mit tudott Coco Chanel, a modern nõ megalkotója?

    Kosztümjei örökké elegánsak, parfümjeit a világ minden nagyvárosában kapni lehet, divatrajzai ma már milliókat érnek, mondásait ma is idézik - Gabrielle Chanel 125 éve, 1883. augusztus 19-én született.

    Az egyik leghíresebb francia nõ korát megelõzõen volt önálló és szabad, és semmit nem tûrt el, amely korlátozta. Kevesen gyakoroltak akkora hatást - nemcsak a divatra, hanem a nõk életmódjára - mint õ.

  • A cipõk felhõkarcolóját tervezte meg egy román divatdiktátor

    A cipõk felhõkarcolóját, 31 centiméteres sarokkal ellátott lábbelit tervezett egy román dizájner.

  • Farmerek a Te alakodra szabva!

    A Levi’s bejelentette, hogy a világszerte népszerû nõi farmer fazonját, a Levi’s Curve ID-t továbbfejleszti, új méretekkel és stílusokkal bõvíti. Az új, személyre szabott termékcsalád forradalmi szabásmódjával a nõi formát veszi alapul, és nem a méretet.

    A Levi’s 2011 tavaszi kollekciójában a Slight, a Demi és a Bold Curve fazon kapható lesz. Modern és klasszikus derékmagasságban is különféle szabás - és színvariációkban.