rss
  • Barnítja a recesszió a szõkéket

  • Share on Tumblr

    London - Tömegesen festik barnára hajukat a természetes szõke hölgyek a súlyos recessziótól szenvedõ Nagy-Britanniában, attól tartva, hogy eredeti hajszínük miatt nem veszik õket elég komolyan, és így nagyobb eséllyel veszítik el állásukat.

    A Daily Express címû londoni bulvárlap által csütörtökön idézett felmérés szerint a világos hajszínû nõi alkalmazottak 31 százaléka váltott barnára az elmúlt idõszakban. Ennél is többen, 38 százaléknyian vélekednek úgy, hogy szõkeségük már a válság elõtt is hátráltatta õket a szakmai elõmenetelben.

    Az egyik kozmetikai cég által elvégzett, 2500 nõi alkalmazott megkérdezésére alapuló vizsgálat szerint a már barna egykori szõkék szintén 38 százaléka jelentette ki egyértelmûen, hogy jól döntött, mivel fõnöke most komolyabban veszi õt, mint eddig.

    Éppen a héten közölte a brit statisztikai hivatal, hogy a januárral zárul három hónapban átlépte a 2 milliót a brit munkanélküliek száma, amely 1997 óta nem volt olyan magas, mint most.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Hódít a bajusz Párizsban

    Párizs - Brad Pitt, George Clooney és más hollywoodi sztárok példájától ihletve egyre több párizsi férfi növeszt bajuszt.

    A pödörhetõ arcszõrzet híveinek már külön klubjuk is van, amelyben nõi rajongók is megfordulnak. A bajusz kiváló eszköz az arc személyes vonásainak hangsúlyozására, hogy az emberfia egy kissé kiemelkedjen a nõiesedõ férfiak és férfiasodó nõk társadalmából - mondta egy párizsi borbély a dpa német hírügynökségnek.

  • Új nõi õrület?

    Tonino Lamborghini divatos márkának számít az öltözék-kiegészítõk piacán. Legfrissebb újdonsága, a SolarBag (naptáska) nemcsak trendi, hanem technikailag is szenzációs. A hasonló, fényelemes bõröndöknél sokkal kisebb, vállra akasztva, sõt kézben is hordható. Emellett különös gondozást sem kíván.

  • Önmagát varró ruha

    Az intelligens mûanyag laborkörülmények között már egész szép eredményeket produkál.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.

  • Húszmillió dolláros kártérítés a Versace divatháznak

    Rekord összegû - húszmillió dolláros (4,44 milliárd) - kártérítést ítélt meg egy amerikai bíróság az olaszországi székhelyû Versace divatháznak védjegyének megsértése és termékkalózkodás miatt.

  • Szexi és vad: Beyoncé új kollekciója megérkezett!

    Beyoncé Knowlest leginkább dalairól ismerheti a nagyközönség, pedig színésznõként és a divatvilágban is hírnevet szerzett. Új kollekciójában a bõr dominál.

  • Kilencévesen már divatguru a kissrác

    Kilencévesen már divatguru a kissrácMíg társai kapucnis cuccban gördeszkáznak, addig ő csokornyakkendőben megy anyjával ráksalátát enni. Egy kilenc éves amerikai kissrác a divatújságírás legújabb reménysége. Toby-nak hívják, Massachusetts államban él és koptatja az iskolapadot. A fiú nemcsak divatblogot vezet az interneten, de egyéni öltözködési stílust is képvisel, ami alapján messziről ki lehet szúrni farmert, pólót és kapucnis felsőt hordó kortársai között. Ő ugyanis elegáns nadrágot, inget, kötött mellényt húz, és nyakkendőt, sőt propellert – csokornyakkendőt – köt.

  • Kozmetikai szereket készítenek a Similaun-gleccser ásványaiból

    Új kozmetikai lánc dobja piacra termékeit, amelyek alapját a Similaun-gleccserbõl származó ásványi anyagok adják.

  • Lady GaGa-parfüm készül Karácsonyra

    Több blog is világgá kürtölte a pletykát, miszerint a botrányhõs popsztár saját illattal örvendezteti meg rajongóit a karácsonyi szezonra.

  • Futócipõ nõknek!

    Az egyik nagy sportszervállalat olyan futócipõt fejlesztett ki, amely figyelembe veszi a nõi láb sajátosságait, sõt a menstruációs ciklus során a lábfejben bekövetkezõ változásokat is.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha is

    A lila dekoráció mellett hódít a lila esküvői ruha isA lila mindig is kedvelt esküvői szín volt, de bevállalós menyasszonyok nemcsak a dekoráció megtervezésekor alkalmazhatják, hanem a ruha kiválasztásakor is. A lila szín megnyugtató, biztonságot sugall, és van benne némi erotika is. Emellett a természetet szimbolizálja, hiszen rengeteg lila virág van. Ha az ember esküvői témában nézelődik, számos lila témájú esküvővel találkozhat, ahol a dekorációt levendulaszín adja, de miért is ne lehetne az esküvői ruha is lila? A mai világban már semmi sem elképzelhetetlen egy esküvőn.

  • A nyolcvanas évek és a válltömés lesz a divat

    Milánó - Hangsúlyos nõiesség és határozott váll lesz a jövõ téli divat, és visszatér a válltömés - derült ki a milánói divathét bemutatóiból.

  • Az extrém divat kedvelõinek: fekete rúzs

    A fekete rúzs bár merész ötlet, az igazi drámakirálynõk azonban stílusosan tudják viselni.

  • Sarkantyús csecsemõ westerncsizma

    New York - Ezüstsarkantyús csecsemõ westerncsizmákkal rukkolt ki egy amerikai cég olyan csöppségek számára, akik még járni sem tudnak.

    Hacsak nem úgy születtek. A célkorosztály ugyanis 0 és 6 hónapos kor közötti. A csizmák a csecsemõk térdéig érnek, bõrbõl vannak, selyem a bélésük, sarkantyúik pedig - a Daily Telegraph címû brit lap beszámolója szerint - ezüstbõl készült. (Hogy nem balesetveszélyes-e a fém a csöppségeknek, arra nem tért ki a lap hírét ismertetõ Ananova brit hírügynökség.)

  • Lindsay Lohan a Chanellel terveztetné át kényszerkarkötõjét

    Lindsay Lohan amerikai filmszínésznõ és botrányhõs megrendelést adott le a Chanel divatháznak, hogy "egyénítsék" azt a karperecet, amelyet bírósági határozat alapján kell viselnie Lohannak, mivel több alkalommal ítélték el ittas, illetve kábítószeres vezetésért.

  • Száznyolcvanmilliós öltöny

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

  • Divat lehet a szandál zoknival?

    Eddig a német turisták jellegzetessége volt, mostantól a párizsi divat újdonsága a szandál zoknival.

  • Nem aratott elsöprõ sikert Rihanna kollekciója

    Tavaly nyáron jelentette be a River Island, hogy bizalmat fektet Rihannába és töretlen népszerûségébe és egy közös ready-to-wear kollekciót dob piacra a barbadosi sztárral.