rss
adó 1 százalék gyermekvédelem támogatása adóbevalláskor
  • Barnítja a recesszió a szõkéket

  • Share on Tumblr

    London - Tömegesen festik barnára hajukat a természetes szõke hölgyek a súlyos recessziótól szenvedõ Nagy-Britanniában, attól tartva, hogy eredeti hajszínük miatt nem veszik õket elég komolyan, és így nagyobb eséllyel veszítik el állásukat.

    A Daily Express címû londoni bulvárlap által csütörtökön idézett felmérés szerint a világos hajszínû nõi alkalmazottak 31 százaléka váltott barnára az elmúlt idõszakban. Ennél is többen, 38 százaléknyian vélekednek úgy, hogy szõkeségük már a válság elõtt is hátráltatta õket a szakmai elõmenetelben.

    Az egyik kozmetikai cég által elvégzett, 2500 nõi alkalmazott megkérdezésére alapuló vizsgálat szerint a már barna egykori szõkék szintén 38 százaléka jelentette ki egyértelmûen, hogy jól döntött, mivel fõnöke most komolyabban veszi õt, mint eddig.

    Éppen a héten közölte a brit statisztikai hivatal, hogy a januárral zárul három hónapban átlépte a 2 milliót a brit munkanélküliek száma, amely 1997 óta nem volt olyan magas, mint most.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Kétezer évesnél is régebbi cipõket találtak Egyiptomban

    Külföldi készítésûek lehettek azok a kétezer évesnél is régebbi cipõk, amelyek egy korsóba rejtve kerültek elõ Egyiptomban egy luxori templomból -– állítja egy holland szakértõ.

  • Agrármelltartó

    Rizstermesztõ melltartóval rukkolt ki egy vezetõ fehérnemûgyártó cég Japánban. Az agrármelltartó duplafalú kosaraiba termõföld tölthetõ, abba kerülnek a palánták.

  • Dolce Gabbana Summer 2011 Campaign (fotóriport)

    Dolce & Gabbana nyári divatajánlatát képekben hoztuk el a divat.zug.hu olvasónak.

  • A cipõk felhõkarcolóját tervezte meg egy román divatdiktátor

    A cipõk felhõkarcolóját, 31 centiméteres sarokkal ellátott lábbelit tervezett egy román dizájner.

  • Óvszerből és vécépapírból készült esküvői ruha

    Óvszerből és vécépapírból készült esküvői ruhaA különleges darabot valószínűleg sose adják menyasszonyra. Ennek oka pedig egyáltalán nem az, hogy a leendő arák viszolyognak a bizarr alapanyagoktól. Higgyék el, szép számmal vannak jelentkezők még az óvszerből készült verzióra, csakhogy a különleges ruhadarabot figyelemfelhívó céllal készítették, így nem lehet „elhordani”. Az óvszerruhát egyébként egy ausztrál HIV és más szexuális úton terjedő betegségek kezelésével foglalkozó klinika dolgozói készítették, hogy így irányítsák rá a nagyközönség figyelmét a mostanság egyre jobban terjedő chlamydiára.

  • Ekcémát okozó kínai karosszékek

    Párizs - Kivonják a forgalomból azt a kínai gyártmányú karosszék- és kanapésorozatot, amelynek használata után több száz vevõ fájdalmas ekcémás kiütésre panaszkodott - jelentette be szerdán egy francia bútorkereskedõ hálózat képviselõje.

  • Matt: nem elegáns, de újra divatba jött

    A matt fényezés nem túl elegáns – legalábbis sokáig ezt gondolták az autógyárak. A matt fényezés a katonai jármûvekre emlékeztetnek és persze az otthoni barkácsolások eredményére hasonlít. Ezek az elméletek az elmúlt egy-két évben megváltoztak. Ma már egyre több autót látunk matt színben.

  • Frakk (White Tie)

    A frakk számít a férfiak legelegánsabb viseletének. Alapvetõen abban tér el a szmokingtól, hogy a frakk összes kiegészítõje - mint például a mellény, a csokornyakkendõ, a kesztyû - fehér színû. Kivétel természetesen a cipõ, ez csak fekete lehet.

  • Újra divat a lapos sarok

    Jó hír azoknak, akik csak kényszerbõl hordták eddig: sarokba dobhatjuk a brutál magassarkút, divatos a lapos.

  • Stewardess sikk

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

  • Elle Man 2010 (õsz)

    A világ legnépszerûbb nõi magazinjának elsõ hazai különkiadása , bízva abban, hogy a klasszikus férfikép kiegészül segítségével.

  • Új divat: Itt a szõrõs wc

    Nem egészen. Christy Oates bútortervezõ bundával bélelt darabja olyan mûvészeti alkotásnak készült, melyet nem ajánlatos a WC eredeti céljára használni.

  • Madonna megint belehúz

    A popsztár a lányával közösen egy ruhakollekciót és egy parfümöt dob a piacra. Saját ruhakollekciót dob piacra Madonna és 13 éves lánya, Lourdes - jelentette be szerdán a ruhákat forgalmazó Iconix nevû cég.

  • Frank Adél ruhái a londoni magyar nagykövetségen

    Budapest - Frank Adél, az ízig-vérig pécsi divattervezõ a londoni magyar nagykövetségen mutatja be jövõ évi modelljeit kedden.

    A bemutató nem lesz szokványos, mert a modellek mellett Balássy Szilvia, a Pécsi Balett mûvésze is kifutóra lép - mondta el szerkesztõségünknek Babos Attila pécsi újságíró, Adél segítõje.

  • Önmagát varró ruha

    Az intelligens mûanyag laborkörülmények között már egész szép eredményeket produkál.

  • Pucérság, és bébi oroszlánok: Betiltva

    Velencében betiltották egy luxusmárka táskájának köztéri hirdetését, mert úgy érezték, nem megfelelõ látványt nyújt a Szent Márk térre látogató olaszoknak és a turistáknak.

  • St. John 2011 tavasz/nyár

    A vörös modellek az utóbbi idõben nagyon kelendõk lettek. A porcelánbaba külsõ divatba jött és valószínûleg ezért is adódott úgy, hogy Karen Elson modell lett a St. John új kampányának arca. Greg Kadel volt a fényképész, aki nem semmi munkát végzett.

    Mindenféleképpen azoknak készült a kollekció, akik elviselik magukon a fényes anyagokat, bár az aranyon kívül vajszínû illetve fekete színek is fellelhetõek benne.

  • A tökéletesen vízhatlan lábbeli

    Gyakorlatilag bármilyen felület és anyag tökéletesen vízhatlanná tehetõ egy új brit technológia révén, amelyet eredetileg katonai célokra fejlesztettek ki.

    A brit védelmi tudományos és technológiai laboratóriumban végzett kísérleteket a brit védelmi tárca finanszírozta. A kutatások olyan védõruha kifejlesztését célozták, amelyek megóvják a katonákat a vegyi fegyverek hatásától.

  • Az idei tavaszt a visszafogottság jellemzi

    Bár a tavasz legtöbbször arra ösztönzi a divattervezõket, hogy minél színesebb, minél játékosabb kollekciókkal álljanak elõ, idén mégis inkább a visszafogottság jellemzi a nõi divatot.

  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.