
"Az elõzõ szezonban minden az újkori utazó ötlete köré szervezõdött. Ebben a szezonban a gyönyörû, nõies ruhák csodálata áll a fókuszban. Két különbözõ kollekció, két különbözõ kampány, de egy Louis Vuitton" - mondta a mûvészeti igazgató, Marc Jacobs a 2010-2011 õszi-téli divatkampányról. Steven Meisel New York-i stúdiójában készültek a fotók, három szupermodellel - Christy Turlington, Karen Elson és Natalia Vodianova - a fõszerepben. A képek szépia árnyalatai egy filmsztár öltözõjének hangulatát idézik, a modellek a szezon fûzõiben, az '50-es évek ihlette felsõkben és szoknyákban pózolnak, rengeteg cipõs dobozzal körülvéve, amelyekbõl a kollekció masnis orrú cipõi bukkannak fel.
Összhangban ezzel a nõies hangulattal, a reflektorfényben a Louis Vuitton ikonikus Speedy táskájának újraértelmezései állnak aligátorbõrbõl, fényezett borjúbõrbõl, vagy hímzett és flitterezett Monogram vászonból.
