rss
  • Dita von Teese, a Gaultier divatház színeiben

  • Hiányos öltözetû modelleket eddig is láthattunk a divatbemutatókon, de Jean Paul Gaultier most ennél is tovább ment. Profi sztriptíztáncosnõvel pörgette fel a hangulatot legutóbbi párizsi divatshow-ján, Dita von Teeese személyében.

    Gaultier a szokásához híven legutóbbi divatshow-ján is a meghökkentésre játszott, és ez most talán minden eddigi alkalomhoz képest jobban sikerült neki. A 2010-es õszi-téli kollekció párizsi bemutatójának elején Dita von Teese meglepetés produkciójával sokkolta a közönséget.

    A fehérnemû-kollekció modelljei novembertõl kaphatók. A sztriptíztáncosnõ egy hosszú, fekete ruhában jelent meg, de a földig érõ darab csak addig volt rajta, amíg egyszer végig sétált a kifutón. A gótikus jelmez alatt extravagáns fûzõt viselt, ami nem takart igazán sokat von Teese domborulataiból. Az elõadómûvész a közönség férfitagjainak nagy bánatára a szokatlan fehérnemûtõl már nem szabadult meg.

    És hogy mi köze a sztriptíznek egy haute couture divatbemutatóhoz? Gaultier a show keretében legújabb, a La Perlának tervezett fehérnemû-kollekciójából is ízelítõt adott. A kézzel készített fûzõk, magas derekú alsók, body-k, pink és fekete melltartók egyébként novemberben kerülnek a Gaultier és a La Perla üzletekbe 600 és 1200 dollár (140 és 280 ezer forint) közötti áron.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • 2010-es õszi férfidivat

    Minden ellenérzésünk dacára a nyárnak menthetetlenül vége, így itt az ideje, hogy az öltözködés terén is ráhangolódjunk a borongós napokra.

    Ahogy már lassan megszokhattuk, az idei õszi divat is rendkívül megengedõ, legalábbis ami a stílusok keveredését illetve a színek és anyagok kombinálását illeti.

    Két részes összeállításunk elsõ felében a férfigardrób elengedhetetlen darabjai kerülnek bemutatásra.

  • Az elegancia nem pénzkérdés és tanulható

    A ruhatár megtervezését tanítani kellene, hogy a fiatal nõk öltözködési kultúrája javuljon és hogy ruhásszekrényükben a fölöslegesen beszerzett ruhafélék miatt ne uralkodjon káosz - állítják a divatszakértõk és a protokoll fõnökök. A turkálók csak növelik a bizonytalanságot, a hangulatból megvett pólókkal senki nem tud mit kezdeni.

    A jobb minõségû holmikat kínáló áruházakban kellene vásárolni és nem a fiatalokra építõ márkás butikokban, kínai boltokban vagy "second hand" turkálókban, mert ezek a ruhafélék - vagy jellegzetesen divatos részleteik vagy silány minõségük miatt - tiszavirág életûek.

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • Ezek a legmenőbb ékszerek idén

    Ezek a legmenőbb ékszerek idénAz ékszereket márcsak azért is imádják a nők, mivel ékszert szinte mindig viselünk, még akkor is, amikor táskát és cipőt sem feltétlenül. Egy jó ékszer öltözteti és feldobja a külsőt. Ebben az évben a merészebb hangsúlyosabb kicsit durvább fémékszerek is hangsúlyt kapnak. A legkedveltebbek az oversize méretű, statement nyakláncok, melyek egy egyszerű pólót is átalakítanak. Idén a plasztikból készült kiegészítők is visszatértek, ám a neonszínek már a múlté, helyette a kristályos átlátszó darabok hódítanak.

  • Az élõ divat: Julianne Moore

    Julianne Moore a luxus záloga?

    Julianne Moore egy igazi díva. Ezzel sok újat nem árultunk el, hiszen a divat világában modellként évrõl évre feltûnik, az elõkelõ márkák már régen felfedezték maguknak, a sznobizmus korlátait feszegetve vált hû szimbólumává a luxusnak, pedig ki hinné, hogy már 50 éves!

    A vörös ciklon Clive Owen-nel karöltve a Bulgari-t is megihlette. Gyönyörû táskáit nem gyõzi szorongatni a kampány képein.

  • Cipők amelyekkel vigyázni kell lábunk egészsége érdekében

    Cipők amelyekkel vigyázni kell lábunk egészsége érdekébenA legtöbb lábprobléma hátterében a magas sarkú cipő áll. Eddig is köztudott volt, hogy a magas sarkú cipő viselése hosszú távon nem tesz jót a lábnak, ám nemrég arra is fény derült, hogy a benőtt lábujjkörmökért is ez a divatos lábbeli okolható. A lábujjköröm benövése többnyire csupán egy enyhe fájdalommal járó, zavaró körülmény, de ha valaki nem fordít rá kellő figyelmet, idővel akár a köröm eltávolítására is szükség lehet. Ám amint arról Rodney Stuck, a Loyola Egyetem Egészségügyi Központjának lábgyógyász professzora beszámolt, a nőknek ennél több kell ahhoz, hogy elriadjanak a magas sarkúk viselésétől.

  • A legkifinomultabb márka: Fendi

    A divatház az egyik legnagyobb múlttal rendelkezõ márka a maiak közül : lassan fennállásának századik születésnapját ünnepelheti.

    A gyakran csak a híres „baguette” táskáról ismert Fendi sokkal több, mint egy átlagos olasz divatház. Átvészelte a két világháborút és azóta is töretlenül tartja magát a legjobbak között. Szinte minden hollywoodi sztár kedvence. Az 1918-ban Rómában nyílt bolt elsõsorban bõr és szõrme darabokra specializálódott, majd Edoardo Fendi öt lánya családi vállalkozásként vitte tovább a divatház ügyeit.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • Itt a VB divat!

    2010 nyarán afrikai forróság önti el Európát: jön a Dél-Afrikai Futball Világbajnokság, ami természetesen a divattervezõket is megihlette. A modern Afrika hangulata köszön vissza a Springfield eddigi legmerészebb kollekciójában. A stílus neve: Modern Afrika.

    Az SS 2010 kollekció hordható, de kicsit lázadó darabokból áll. A szabás követi a test vonalát a maximális kényelemért. Az anyagok között találsz nyers farmert, natúr lenvászon és pamutszövetet, rockos bõrt, és sportruhákhoz kifejlesztett technikai nylont.

  • Plasztikai beavatkozások ebédidõben

    Zsírleszívás, hegkezelés, stb...

    Századunkban az esztétikai plasztikai sebészetben jelentõs váûltozás várható. Drasztikusan emelkedni fog az úgynevezett lunchtime mûtétek, vagyis az ebédidõ alatt is elvégezhetõ beavatkozások száma - állítja Gyarmati Csaba plasztikai sebész.


    Ilyen például a botoxfeltöltés, a mezoterápiás kezelés és a különbözõ lézeres beavatkozás.

  • A 2010-es õszi nõi divat

    Miként az már az õszi férfidivat bemutatásánál kiderült, idén a klasszikus elegancia határozza meg az évszak öltözködési szokásait.

    Nincs ez másként a nõknél sem, ám itt az egyszerû és komoly megjelenés sokat mutató, a szexualitást kihangsúlyozó elemekkel párosul.

    És hogy milyen anyagokkal, színekkel és fazonokkal dobhatja fel valaki a ruhatárát az elkövetkezõ idõkben? Következõ összeállításunkból kiderül.

  • Szépészeti beavatkozásokkal küzd az öregedés ellen a baby-boom generáció

    Szemhéjplasztikával, botoxszal, valamint arc- és ráncfeltöltéssel küzd az öregedés ellen a már ötvenes éveit taposó amerikai baby-boom generáció - derült ki az Amerikai Plasztikai Sebészeti Akadémia (AACS) friss adataiból.

    A 2008 évhez képest 44 százalékkal növekedett az Egyesült Államokban az AACS tagjai által végzett arcfeltöltések és 42 százalékkal a szemhéjplasztikák száma. Emellett a botox népszerûsége 157 százalékkal, a ráncfeltöltéseké pedig 245 százalékkal növekedett meg alig egy év alatt.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.

  • Farmer, az örök divat

    Legalább egy-két farmere mindenkinek van, és mivel annyira strapabíró darab, általában az elmúlt pár év bármely trendjének megfelelõ farmert megtalálhatunk egy ruhásszekrényben.

    Nem árt tudni, melyiket húzhatjuk fel idén õsszel úgy, hogy összhangban maradjunk az aktuális irányzatokkal, vagy milyen farmert érdemes most venni, ha frissítésre szorul az otthoni kollekció. Ezeket felveheted: - A szaggatott farmer tagadhatatlanul felküzdötte magát az aktuális trendek közé. Igen, ha a divatra hallgatsz, az ilyen darabokat nyugodtan hordhatod.

  • A konyhában is divatosan: trendi kötények

    A konyhában is divatosan: trendi kötényekManapság a nők már mindenhol megpróbálnak tökéletesen kinézni, a legtrendibb és legdivatosabb ruhákat beszerezni. Nincs ez másképp a konyhában sem, napjainkban már divatosabbnál divatosabb kötényeket lehet beszerezni, hogy a főzés közben is toppon legyünk, már ami a ruhát illeti. Magyarországon igaz még annyira nem elterjedtek, pedig ez is legalább olyan önkifejezést biztosító ruhadarab, mint bármi más, csak sokkal hasznosabb, mert megspóroljuk vele a zsírfoltok eltávolításának költségét és/vagy fáradságát.

  • Divat és stílus kismamásan

    Mi nõk imádjuk a divatot, a szép ruhákat, ne mondjunk hát errõl le a babavárás 9 hónapja alatt sem! Mindenki ismeri azt a mondást, hogy egy nõt a terhesség még szebbé varázsol, hiszen a kismamák ragyognak a boldogságtól büszkék növekvõ pocakjukra. Tévedés azt gondolni, hogy az öltözködésünknek, stílusunknak meg kell változnia kismamaként. Pocakosan is legyünk divatosak, trendik és persze sexisek. A MoNa Mama Kismama kollekció kialakításánál a fõ cél a divatos, stílusos mégis egyszerû és jól kombinálható ruhák megalkotása volt.

  • Feketén-fehéren – a monokróm stílus

    Vannak trendek, amik idõrõl idõre visszakúsznak a köztudatba. Ilyen izgalmas, ám mégis klasszikus színkombináció a monokróm, azaz a fekete-fehér stílus. A Chanel és Armani felismerhetõ és kedvelt színösszeállításai, de minden nagyobb divatház kollekciójában legalább egyszer jelen van. Most megmutatjuk, hogyan viseld idén tavasszal, hogy igazán dögös legyél benne! A fekete-fehér igazán feltûnõvé varázsolhatja megjelenésed, ha ügyesen kombinálod az egyes darabokat. Idén különösen divatosak lesznek a hatvanas évek op-art világát idézõ minták, ugyanakkor a különféle etno hangulatú monokróm nyomatok is.

  • iPad 2 másfél milliárd forintért

    iPad 2 másfél milliárd forintértValószínűleg a világ legdrágább iPad 2-jét készítette el egy dizájnér, aki arany, platina, gyémánt, dinoszaurusz fosszília és egy ősrégi ásvány segítségével turbózta fel a tabletet. Az Apple forradalmi, piac- és kategóriateremtő tabletjének második generációját nagy várakozás előzte meg. Az elődjénél gyorsabb, vékonyabb és könnyebb tábla PC minden bizonnyal beváltja majd a hozzá fűzött reményeket, hiszen a hírek szerint két nap alatt sikerült belőle egymilliót eladni. A káprázatos luxuskütyükben utazó Stuart Hughest is megihlette az iPad 2 és megálmodta a saját, természetesen minden korábbinál csillogóbb változatát.