adó egy százalék felajánlás
2024.04.19. - Emma

Új brand a láthatáron!

Új brand a láthatáron!
Végre Magyarországon is nõ a kereslet az igényes, kreatív, tökéletesen formatervezett divatcikkek iránt. Még nagyobb örömet jelent számomra látni, hogy e divatcikkeket nem csak a külföldi nagy tervezõk szalonjából szerzik be a fanatikusok, hanem a hazai tervezõk termékeit egyre inkább elõtérbe helyezik. Nem véletlen, hiszen látva a kínálatot, igencsak elégedettek lehetünk a feltörekvõ generációval. És ha az igényességrõl, luxusról beszélünk, mi más juthatna eszünkbe a hazai divat világából, mint a Gabo márkanév. Fölkerestük hát Szerencsés Gabriellát, és brand-jérõl faggattuk.
bohócdoktor vizit szja 1%

Gabó 2007-ben végzett a MOME Textil tanszékén, öltözéktervezõ szakon. Különös vonzalma a bõr iránt, nem hagyta nyugodni, így szabadidejét az egyetem évei alatt a bõrmûhelyben töltötte, ami mûvészetére a mai napig nagy hatással van.

Mióta létezik a „Gabo brand”?

„Gabo brand?! Ez vicces! Gabónak szólít mindenki. Nem elvárható, hogy a Gabriella Szerencses nevet egy külföldi például kiejtse, vagy egyáltalán megjegyezze. Itthon vicces a Szerencse családnév, de egy idegennek inkább nehéz nyelvtörõ. Sok Gabo pedig nincs a szakmában. Ezért esett a becenevemre a választás, mint márkanév, azt hiszem diploma elõtt.”

Gabó mostanában, elsõsorban kiegészítõkkel (karkötõk, táskák, övek, bõrkabátok) foglalkozik, erre a szezonra pedig, speciálisan egy kesztyû kollekcióval készült. A ruhák most kicsit háttérbe szorultak, de nem véglegesen.

Termékeire leginkább jellemzõ, hogy jó minõségû anyagokkal, finom bõrökkel, különleges felületekkel dolgozik. Elõszeretettel alkalmazza a lakk feketét, a lágy bézst, de a színes dolgok is közel állnak hozzá. Kedveli a kontrasztot és a monokróm világot, a vékony es a vastag anyagok játékát. „A lényeg, hogy ne legyen közönséges és mûanyaghatású”.

kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%