
Mióta létezik a „Gabo brand”?
„Gabo brand?! Ez vicces! Gabónak szólít mindenki. Nem elvárható, hogy a Gabriella Szerencses nevet egy külföldi például kiejtse, vagy egyáltalán megjegyezze. Itthon vicces a Szerencse családnév, de egy idegennek inkább nehéz nyelvtörõ. Sok Gabo pedig nincs a szakmában. Ezért esett a becenevemre a választás, mint márkanév, azt hiszem diploma elõtt.”
Gabó mostanában, elsõsorban kiegészítõkkel (karkötõk, táskák, övek, bõrkabátok) foglalkozik, erre a szezonra pedig, speciálisan egy kesztyû kollekcióval készült. A ruhák most kicsit háttérbe szorultak, de nem véglegesen.
Termékeire leginkább jellemzõ, hogy jó minõségû anyagokkal, finom bõrökkel, különleges felületekkel dolgozik. Elõszeretettel alkalmazza a lakk feketét, a lágy bézst, de a színes dolgok is közel állnak hozzá. Kedveli a kontrasztot és a monokróm világot, a vékony es a vastag anyagok játékát. „A lényeg, hogy ne legyen közönséges és mûanyaghatású”.
