rss
  • Visszatérnek a 80-as évek a divatba

  • Visszatérnek a 80-as évek a divatbaA 2017-es tavaszi/nyári kollekciók újra a tervezőasztalon születtek, túlzó vonalakkal, metálfénnyel, geometrikus mintákkal, vibráló cukorka-rózsaszínnel és napsárgával definiálják újra a magabiztos megjelenést. Míg az előző évet a romantika és a reneszánsz jellemezte, idén a ’80-as évek divatbeli túlkapásai köszöntek vissza a tavaszi kifutókról. Sebaj, csupa vidám forma és szín, amit már nézni is öröm. A ballonkabátok kifejezetten lezser szabásúak, hatalmas zsebekkel, édes fagylaltszínekben. Kint is, bent is: a hasítékolt ujjú blúz jó átmeneti megoldás, a vállak hangsúlyosak, a fázósak pedig mellényt is húzhatnak.

    A nadrágok, szoknyák derékrésze továbbra is magas, a bő szabásúakat övvel fogták össze a tervezők, vagy visszahajtották. Egyébként is hódítanak még a fodrok, a pliszírozott anyag és a rojtok. Apropó, ha a lelked mélyén (vagy nem is annyira a mélyén) él még a tinédzser rocker, most a hétköznapokba is becsempészheted a lázadást egy rojtos bőrdzsekivel.


    Természetesen a zöld: az életigenlő lombzöld mellet a khaki lett az új szürke (vagy az új bézs, a lényeg, hogy egy jól kombinálható, semleges alapszín). Az igazi tavasztündéreknek pedig itt a sárga és a pink minden árnyalata: a ragyogó napsárgától a halvány vaníliáig, illetve a vattacukor-rózsaszíntől az erős fuksziáig. A fehér is különösen hangsúlyosan jelent meg a tavaszi kifutókon, letisztult és sikkes tetőtől talpig fehérbe bújni.


    Már kezdhetsz is álmodozni egy tengerparti vakációról, mivel a napozószékeken megszokott széles, színes csíkok most a ruhákon köszönnek vissza. Ha valami kerekdedebb formára vágysz, válassz pöttyöset, de szigorúan fekete-fehérben! A geometria rajzolja még a virágokat is, ne is keresd a buja őserdők mintázatát.



    Forrás: www.divatlasz.cafeblog.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • A 80-as évek az új trend?

    Lassan vége a télnek, így máris érdemes a tavaszi trendekre figyelni, hogy a következõ hónapokban is divatosak legyünk. Érdemes tudni, hogy jellemzõen visszatérnek a 80-as években hordott holmik, amiket egyszer más szívesen viseltünk. Lássuk részletesen, mit vegyünk fel tavasszal.

    A 2010-es tavaszi divat alapvetõen a 80-as éveket idézi. A visszatérnek a cicanadrág típusú testre feszülõ alsók, a válltömések és a rövid biciklisnadrágok.

  • Penélope és Mónica Cruz divatot teremtenek

    Penélope és Mónica Cruz nem csak Hollywood egyik legszebb színész testvérpárja, õk divatot is teremtenek. A zürich-i Divat Napokon bemutatták vadonatúj kollekciójukat is.

    A divatrajongók tudják, a Cruz nõvérek egyszer már kaptak egy lehetõséget a Mangótól, hogy vendégtervezõként egy kollekciót papírra vessenek a divatóriásnál. Most egy másik nagyhatalom, a Charles Vögele adott lehetõséget a gyönyörû spanyol testvérpárnak, hogy ezúttal rögtön két kollekcióval is meglepjék a nagyérdemût. Egy az idei õszi/téli, egy pedig a jövõ tavaszi/nyári.

  • 2010 farmer trendje

    „A farmer örök!” hangzik el sokszor, és ezt bizonyítja az idei Dolce & Gabbana ruhakollekció is. Kopott, vágott, szakadt, különbözõ rátétek, felvarrások, különleges zsebek, vagy egyszerûen sima öltönynadrág szabás – ez mind-mind csúcsmárkájú farmernadrág!

    A változó divat trendek új követelményeket diktálnak a farmerek stílusához is ebben a szezonban. A legdivatosabb színek – szürke, világoskék, ami egyáltalán nem meglepõ a farmerkedvelõk körökben.

  • Itt vásárolj, ha Londonba utazol

    Párizs, és New York mellett London kínálja a legizgalmasabb vásárlási élményt a világon. Az üzletek nagysága, mennyisége, és sokfélesége lenyûgözõ, és számos egyedi, érdekes, máshol nem látható bolt is található Londonban, melyek különleges termékeket értékesítenek.

    Természetesen megtalálható itt minden világmárka üzlete, valamint tervezõi butikok is. Az árak ugyanakkor magasak, de némi nézelõdés után akciós termékeket is lehet találni. London fõ bevásárlóterületei az Oxford street és a Regent street körül összpontosulnak, a Knightsbridge pedig a felsõkategóriás termékek fellelhetõségi helye.

  • Útmutatók a kényelmes és modern otthon kialakításához

    A gasztronómia mellett a lakberendezés a második legkedveltebb témája az életmóddal foglalkozó könyveknek és magazinoknak. Hasznuk elsõsorban attól függ, mennyit tud belõle a gyakorlatban alkalmazni az olvasó - a divat ugyanis egyre gyorsabban változik a lakberendezésben. Hogyan alakíthatunk ki vidám, stílusos, minden igényt kielégítõ tereket? Erre próbál választ adni két legutóbb megjelent kötet.

    A családi otthon címû, Judith Wilson által írt könyv az Alexandra kiadó gondozásában jelent meg, akárcsak A kényelmes otthon.

  • Õsszel is sortban

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

    Abban már megegyeztünk, hogy logikát ebben nem érdemes keresni, azonban aki szívesen hordana mostanában sortot, viszont gondban van, hogy hogyan és mivel kombinálja, annak mindenképp érdemes tovább olvasnia.

    Mára ugyanis egy õszi, sortos összeállítást választottunk, az olasz The Blonde Salad stílusblogból.

  • Ezek a színek az idei tavasz trendszínei

    Ezek a színek az idei tavasz trendszíneiMinden évnek és minden évszaknak megvan a maga sajátos stílusa és az időszak legjellemzőbb színei. Sokan ezzel tévedésbe esnek, hogy ezeket szent írásként veszik, hogy akkor csak ezeket hordjuk, holott nagy figyelmet kell arra is fordítani, hogy mi az ami jól áll nekünk vagy mi az amiben jól is érezzük magunkat. Mert hiába divatos egy adott fazon vagy egy adott szín, ha az nem áll jól vagy nem a mi testalkatunknak való vagy éppen nem érezzük jól benne magunkat, akkor többet ártunk a kinézetünknek vele, mint amennyit használunk.

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • Ezek az idei év legtrendibb körmei

    Ezek az idei év legtrendibb körmeiA ragyogó orchidea lett az év trendszíne, így nem meglepő, hogy a körmökön is egyre többször láthatjuk majd ezt a színt. Emellett már évek óta térhódítóak a sötétebb színek, továbbá a különböző csillámokkal díszített lakokkal. De ami ebben az évben abszolút kedvenc, azok továbbra is a különböző fémes színek, mint például a bronzos, rezes árnyalatok valamint ezüstös illetve arany színek.Ez a stílus amellett, hogy nagyon trendi, felettébb elegáns is és szinte mindenhez viselhető, visszafogottabb és dögösebb ruhákhoz egyaránt.

  • Atlétáknak szánták, de divat lett belőle

    Atlétáknak szánták, de divat lett belőleA futók szerint a legegyszerűbb cipők a legjobbak, amelyek legközelebb állnak a természetességhez. Nem véletlen, hogy az 1960-as olimpián egy etióp futó mezítláb nyerte meg a maraton futást. Az egyszerűség hívei szerint a vastagtalpú, kipárnázott cipőben sokkal jobban odacsapjuk a sarkunkat, így sérül a derék és a térd. Angliában már el is kezdődött az új hóbort a mezítláb futás. Az esetek nagy részében ez sem jelent teljesen fedetlen talpat, de a cipőknek viselés közben mezítlábas hatásuk van, leginkább a tengerparti lábbelire hasonlítanak, sőt vannak lábujjas változatok is.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Hajfonás elszánt szülőknek

    Hajfonás elszánt szülőknekGrace Gifford elmondhatja magáról, hogy az ő anyukája a legkreatívabb hajfonó művészek egyike a világon. A nő minden áldott reggel olyan csodafrizurát varázsol kislánya fejére, hogy mindenkinek leesik tőle az álla. Shelley Giffordnak szenvedélye a fonatok készítése, és jó is benne. Aki a képek láttán kedvet kapott hasonlóhoz, számtalan oktató videót talál a neten. Shelley azt javasolja, hogy először mindenki magán gyakoroljon, tükör előtt, vagy esetleg szerezzen egy gyakorlóbabát. Aztán lehet elkezdeni győzködni a gyereket, hogy álljon be kísérleti nyúlnak.

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • Vigyázatt támadnak a cicik

    Az egyik nagy fehérnemûcég olyan push-up melltartót fejlesztett ki, amely nem erõszakosan felnyomja a ciciket, hanem valóban nagyobbá teszi.

    Az M&S új melltartói forradalmiak. A betét pehelykönnyû, és a melltartók alakja speciálisan van kialakítva, így a cicik valóban nagyobbnak tûnnek, méghozzá két számmal, és nem arról van szó, hogy a cicifix erõszakosan felnyomja a kebleket. A betét súlya fele akkora, mint a hagyományos push-up melltartókban alkalmazott betéteké. Az új melltartóval könnyen megvalósítható a klasszikus ideál, a homokóraalkat.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • A 2011-es Billboard Music Awards

    A 2011-es Billboard Music AwardsA zenei díjátadókon már megszokhattuk, hogy a világsztárok furcsa, meghökkentő olykor megbotránkoztató ruhakölteményekben jelennek meg, de a 2011-es Billboard Music Awards ebből a szempontból kivételnek tűnik. A legtöbb világsztár ugyanis biztosra ment és fekete estélyiben jelent meg a gálán. Beyonce egy hosszú ujjú Lanvin miniruhában pózolt a fotósok elõtt, Kylie Minogue és Fergie szintén a kis fekete ruha mellett döntött, előbbi Alexander McQueen, utóbbi Herve Leger kreációt viselt.

  • Dita von Teese, a Gaultier divatház színeiben

    Hiányos öltözetû modelleket eddig is láthattunk a divatbemutatókon, de Jean Paul Gaultier most ennél is tovább ment. Profi sztriptíztáncosnõvel pörgette fel a hangulatot legutóbbi párizsi divatshow-ján, Dita von Teeese személyében.

    Gaultier a szokásához híven legutóbbi divatshow-ján is a meghökkentésre játszott, és ez most talán minden eddigi alkalomhoz képest jobban sikerült neki. A 2010-es õszi-téli kollekció párizsi bemutatójának elején Dita von Teese meglepetés produkciójával sokkolta a közönséget.

  • Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatot

    Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatotA 2014-es év cipődivatja sokak számára eléggé meglepő lehet, ugyanis több olyan stílust csempésztek vissza a tervezők, amiket már réges régen elfeledtünk vagy el akartunk feledni. Emellett lesznek megszokott, örökké divatos irányzatok is. Már hozzászokhattunk az éktalpú cipők látványához, amikkel mindig együtt járt a vastag sarok, de meglehetősen furcsán hat a tűsarkúra emlékeztető cipőkön ez az elsőre otrombának tűnő sarok. Ezek a sarkok pedig szinte minden boltban megtalálhatóak lesznek az idei szezonban.