rss
Adó 1 százalék felajánlással sokat segít! Válasszon EGY jó ügyet:
gyógyító gyermekmentő támogatás bohócdoktorok a beteg gyerekekért  állatmenhely, állatvédő, támogatás, adó 1 százalék, kutyaotthon, állatotthon  gyermekmentés, gyógyítás, adóbevallás, adó 1 százalék felajánlás, adóegyszázalék
A legapróbb adó 1 százalék támogatása is ÉLETET ment!
  • Mikor lesz már végre ciki a bunda?

  • Mikor lesz már végre ciki a bunda?A divat és az állatvédők alapvetően még mindig harcban állnak egymással. Valahogy a divatipar nem hajlandó lemondani a kissé időt múlt státuszszimbólum értékekkel bíró szőrméről és állati bőrről, de miért is? Víg Anikó stylist válaszol. Hiszen előállításuk igen költséges, sokkal kevésbé időtállóak, mint művi úton előállított társaik, nem lehet mondani, hogy az illatukért szeretnek viselőjük beléjük, és egyre nagyobb ellenszenvet váltanak ki bennünk, ami üzleti szempontból annyit jelent, hogy csökken a piaci szegmens, akik keresik ezeket a termékeket.

    "Ahelyett, hogy árral szemben úszik a divat (tisztelet a kivételnek), talán stratégiát kellene váltania és az állatvédők zászlaját brend logójuk mellé tűzve utat engedne ennek a kedves és emberi változásnak. Vannak persze PETA és egyéb állatvédő szervezetek logójával ellátott szépségipari termékek, de hol van ez attól, hogy például a Gucci piacra dobna egy doggy vagy kitten wear kollekciót és egy New York s divathéten a stílusos kutyusok vagy cicák társaságában vonultatná fel mísz modelljeiket. Nem lenne szimpatikus? Nem lenne trendi? Nem lenne újító?" - teszi fel a kérdést Víg Anikó stylist.

    Az biztos, hogy az állatvédők tábora, már fogyasztói szegmensként is egy jelenség, nem lehet őket figyelmen kívül hagyni és ahogyan az emberi civilizáció a fejlődés útján halad előre, úgy válnak a múlt ködfoltjaivá ezek a barbár skalpvadász státusszimbólumok, mint a bunda.

    De miért kísért még mindig itt közöttünk?

    Mert a divat küzd ellene. A divat, mint vizuálkommunikátor nagyhatalom pedig egy perc alatt el is söpörhetné, ezeket a jelen emberéhez méltatlan berögződéseket, hiszen ha csak a Hermés táskákra gondolunk beláthatjuk,hogy bármikor képes státuszszimbólumot teremteni, vagy azt formálni.

    "Ha a divat átsorolná a bundát és társait a menő kategóriájából a ciki kategóriába, azzal nagyobb eredményt érne el az állatvédelem, mint bármilyen jogszabály módosítással, azt pedig nem kell ecsetelni, hogyha az állatbaráttá váló nagy divatmárkák megjelennének édi-bédi kitsch szettekkel kis barátaink és rajongóik számára, akkor ők sem járnának rosszul" - mondta Víg Anikó.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • A gyöngy sosem megy ki a divatból

    A gyöngy sosem megy ki a divatbólA gyöngy sosem megy ki a divatból, és nehéz elképzelni nőiesebb ékszeralapanyagot. Az elegancia jelképe, és a Coco Chanel óta még felkapottabb gyöngysorok még státusszimbólumként is szolgáltak. Néhány évvel ezelőtt ismét visszatértek a divatba a gyöngyös bizsuk. A korábban divatos gyöngysor manapság letisztultabb formában jelenik meg a nyakláncokon, leginkább egy csodás medál formájában. Természetesen a gyöngysorok is tartják magukat, ám sokkal inkább a rövidebb, változatosabb formát képviselők maradtak a kínálatban.

  • Divat és forradalmi technológia: buborékokkal a ruhák védelméért

    A Samsung ismert hazai divattervezõk kollekcióit felvonultató, látványos Fashion Show keretében mutatta be legújabb Eco Bubble mosógépét (WF0804Y8E).

    A forradalmian új készülék sajátossága az az egyedi buborékképzési eljárás, amelynek köszönhetõen már 15°C-on ugyanazt a mosási eredményt érhetjük el, mint a hagyományos mosógépekkel 40°C-on.

    Az alacsony hõmérsékletnek köszönhetõen a készülék védi a ruhákat és kevesebb energiát fogyaszt.

  • Örökké divatos ruhák

    Vannak ruhák és szabásvonalak, amelyek soha nem mennek ki a divatból. A csónaknyakú, ujjatlan, karcsúsított ruha minden alkalomra megfelelõ: hordhatjuk munkába, elmehetünk benne vacsorázni, és ha fekete színût vásárolunk, akkor akár egy fogadásra is. A térd fölött érõ szûk szoknya is örök klasszikus: magas sarkú, a láb szép formáját hangsúlyozó cipõvel mindig elegáns viselet. Ahogyan az egybeszabott kötött vagy horgolt ruha is: egy ezüst színû övvel és egy jól megválasztott nyaklánccal feldobhatjuk, és máris alkalmi jellegû viseletté válik.

  • Megmutatja a hangulatod az okosszoknya

    Megmutatja a hangulatod az okosszoknyaEgy designer alkotta meg ezt a különleges darabot, ami a beépített okostelefonoknak köszönhetően képes rá, hogy hangulatot közvetítsen. Viselője kedve megjelenik a kivetített színekben: mindössze egy érintés, és már változnak is utasítás szerint a kijelzők. Fyodor Golan, a tervező igazi ineraktív szoknyát készített harmincöt egymáshoz kapcsolt Nokia Lumia 1520-asból. Egyetlen érintésre azonnal reagálnak és a szivárvány színében pompáznak, vagy akármilyen képet mutathatnak. A szoknya a Londoni Divathétre készült.

  • Calvin Klein, a márka

    Azt hiszem, a Calvin Klein márkát nem nagyon kell bemutatni egy divatõrült leányzónak sem. Mégis megpróbálunk átfogó képet adni arról, ki is a híres CK monogramos cég megálmodója, és arról, hogy mitõl ilyen népszerû már a 80-as évek végétõl ez a márka.

    Calvin Klein a New York-i Fashion Intstitute of Technologyra járt, de soha nem diplomázott le. ’62-ben, mikor befejezte tanulmányait, tervezni kezdett New York-i butikoknak, de a kiugrásra addig várnia kellett, amíg nem találkozott Baron de Gunzburggal, akinek bemutatóin keresztül hamar a divatvilág kedvencévé vált.

  • Indul a szandálszezon! Elõtte lábápolás!

    Amit a zárt cipõ elrejtett, az most látható lesz. Itt az idõ tehát egy alaposabb lábápolásra.

    A tél nemcsak az arcbõrt és a kezeket viseli meg: a változó idõjárás, a kinti hideg, majd a fûtött munkahely, a zárt cipõ a kevés mozgás mind veszélyt jelent a lábakra, amelyek minden egyes lépésnél a testsúly kétszeresének megfelelõ nyomást viselnek el. Nem véletlen, hogy a tél végén tízbõl nyolc embernek lehet valamilyen panasza. Ráadásul néhány hét múlva itt a szandálszezon, s amit a cipõk jótékonyan eltakartak, az hamarosan láthatóvá válik.

  • iPad 2 másfél milliárd forintért

    iPad 2 másfél milliárd forintértValószínűleg a világ legdrágább iPad 2-jét készítette el egy dizájnér, aki arany, platina, gyémánt, dinoszaurusz fosszília és egy ősrégi ásvány segítségével turbózta fel a tabletet. Az Apple forradalmi, piac- és kategóriateremtő tabletjének második generációját nagy várakozás előzte meg. Az elődjénél gyorsabb, vékonyabb és könnyebb tábla PC minden bizonnyal beváltja majd a hozzá fűzött reményeket, hiszen a hírek szerint két nap alatt sikerült belőle egymilliót eladni. A káprázatos luxuskütyükben utazó Stuart Hughest is megihlette az iPad 2 és megálmodta a saját, természetesen minden korábbinál csillogóbb változatát.

  • Speciális melltartó, ami véd a zaklatókkal szemben

    Speciális melltartó, ami véd a zaklatókkal szembenRepülőmérnöknek tanuló egyetemisták agyából pattant ki az ötlet: áramütéses melltartó erőszakoskodók ellen. A szerkezet 3800 kilovolt feszültséggel csap a támadó kezére, a rendőrségi sokkolókhoz hasonló áramütést mér rá. Áramütéssel védi viselőjét az erőszakoskodókkal szemben egy melltartó, amelyet Indiában kezdtek kifejleszteni repülőmérnöknek tanuló egyetemisták. A melltartó viselőjét nem éri áramütés, amit egy védőréteg beépítésével értek el, így abszolút biztonságosan használható.

  • Az Oscar-gála legszebb ruhakölteményei

    Az Oscar-gála legszebb ruhakölteményeiVasárnap tartották a 86. Oscar díjátadót Los Angeles-ben, ahol azon kívül, hogy ki nyeri el az aranyszobrocskát, utána rögtön a felvonuló ruhák kapják a második legnagyobb figyelmet. Ez idén sem volt másképp. Összességében voltak tökéletes választások, de voltak olyan sztárok, akik választhattak volna jobban is. A díjátadót Ellen DeGeneres vezette (amerikai talkshow-t vezet nagy sikerrel, már több éve), és a kritikusok szerint nagyon vontatottra sikeredett, ráadásul alig volt emlékezetes poénja a műsorvezetőnek.

  • Bizarr kozmetikumok – Kenj a bõrödre csigát!

    A reggeli középvizelet bõrre gyakorolt megújító hatása a bulvársajtóból Medveczky Ilona óta ismert, a bizarr kozmetikumok listája ezzel azonban nem ér véget: ismerkedjünk meg a pattanásokat kezelõ és fiatalító csiganyál, a hidratáló tõkehal-sperma és a hajformázó bikaondó szépségre gyakorolt hatásával. Néhány kozmetikumot állatokon tesztelnek, néhány kozmetikum viszont maga az állat, vagy valamely váladéka. Elsõ szépségipari versenyzõink a kangal és a gurámi hal.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Bõrtumort okozott egereken a hidratálókrém

    Washington - Egyes, gyakran használt krémek bõrrákot okozhatnak, legalábbis egereknél - közölték amerikai kutatók. További vizsgálatok szükségesek annak megállapítására, kialakulhat-e hatásukra embereknél is daganat.

    Allan Conney vezetésével a Rutgers Egyetem (New Jersey) kutatói azt vizsgálták, megelõzhetõ-e koffeinnel a bõrrák, amikor felfedezték a krémhasználat kockázatát. "Egy biztonságos krémet kerestünk, amelybe beletehetjük a koffeint" - mondta Conney.

  • Régimódi kötött sapkák divatban

    Már tavaly világszerte divatos volt, de most a magyarországi boltokat (is) ellepték a változatosabbnál változatosabb, nagyméretû, kötött sapkák.

    Ott vannak a H&M-ben, a C&A-ban, a Zarában, a Promodban, 3000-5000 forintos áron. Úgy néznek ki, mintha óriásiak lennének, leginkább azért, mert óriásiak.

    A rendeltetésszerû használat szerint az ember kicsit hátratolja a sapkát a fejtetõn, egészen addig, míg hátul trottyos nem lesz. Akkor az igazi.

  • Újra divatban a kockás ruhák

    Amikor bekopogtat az õsz, ruhatárunk átalakulása nemcsak az anyagok és a színek változásában figyelhetõ meg, a minták is másak lesznek.

    A vidám virágok harsányságát a visszafogottság követi, újra elõkerül a kockás szoknya és szövetkabát. A kockás-csíkos-pöttyös minták örök divattriumvirátusából mindig elõtérbe kerül az egyik vagy a másik. Míg a tavalyi év a csíkok tobzódásáról szólt, addig mostanában a kockás követel magának egyre nagyobb figyelmet. Azonban jó tudni, rácsozás és rácsozás között is van különbség: ma már a palesztin kendõ mintája egyenesen ciki, a pepita pedig senkit sem villanyoz fel.

  • A parfümhasználatot is tanulni kell

    A test, a bõr illatosítása mind kevésbé nõi kiváltság. Az egyéniséghez illõ szer kiválasztása kellemessé teszi viselõje közérzetét, s mértékkel használva a környezetére is kedvezõ hatást gyakorol.

    Csakhogy éppen a kiválasztást és a mértéket szokták eltéveszteni, ezért nem árt kissé elmélyedni a parfümkultúra rejtélyeibe egy olyan kiváló szakember segítségével, mint Gombos Gusztávnéval, a kaposvári illattár tulajdonosával.

  • A legkifinomultabb márka: Fendi

    A divatház az egyik legnagyobb múlttal rendelkezõ márka a maiak közül : lassan fennállásának századik születésnapját ünnepelheti.

    A gyakran csak a híres „baguette” táskáról ismert Fendi sokkal több, mint egy átlagos olasz divatház. Átvészelte a két világháborút és azóta is töretlenül tartja magát a legjobbak között. Szinte minden hollywoodi sztár kedvence. Az 1918-ban Rómában nyílt bolt elsõsorban bõr és szõrme darabokra specializálódott, majd Edoardo Fendi öt lánya családi vállalkozásként vitte tovább a divatház ügyeit.

  • Ez a legújabb Gucci divat (Exkluzív képekkel New Yorkól)

    Egy "divatos utazásra" invitál Frida Giannini az új Gucci kollekciójával. Vitathatatlan, hogy ezzel a kollekcióval a márka, egy új dekoratívabb irányzat felé húzódik.

    A kollekciót leginkább a pasztell színek, keki, rozsdavörös és a zöld jellemzik. A pazar ruhák nagy része pamutból készült. A kollekciót fõleg a sportos selyem kosztümök jellemzik, melyeket Frida Giannini nyúlékony derékszíjjal ajánlj a vevõknek. A modellek elõtt ismerjük meg a Gucci történetét. A Gucci olasz divatmárka, mely bõrárukra és kiegészítõkre szakosodott. Az 1923-as firenzei alapítást követõen a cég filiálékat nyitott Olaszország-szerte.

  • Kabáttippek őszi napokra

    Kabáttippek őszi napokraSajnos egyre jobban beköszönt a rossz idő, egyre több az esős-szeles nap. Reggelente már többségében kevés egy pulóver vagy egy kardigán, már a kabátért kell nyúlni reggelente indulás előtt. Az idei őszi divat elég sok féle-fajta, színű, fazonú, anyagú kabátot rejt magába, így szinte mindenki találhat magának való darabot. Egyik ilyen a bőrkabát, ami valószínűleg soha nem megy ki a divatból, maximum a szabása és színe változik az évek múlásával, de maga az alap az valószínűleg örök darab marad a divat világában.

  • Ezek az idei év legtrendibb körmei

    Ezek az idei év legtrendibb körmeiA ragyogó orchidea lett az év trendszíne, így nem meglepő, hogy a körmökön is egyre többször láthatjuk majd ezt a színt. Emellett már évek óta térhódítóak a sötétebb színek, továbbá a különböző csillámokkal díszített lakokkal. De ami ebben az évben abszolút kedvenc, azok továbbra is a különböző fémes színek, mint például a bronzos, rezes árnyalatok valamint ezüstös illetve arany színek.Ez a stílus amellett, hogy nagyon trendi, felettébb elegáns is és szinte mindenhez viselhető, visszafogottabb és dögösebb ruhákhoz egyaránt.