rss
  • Hajfonás elszánt szülőknek

  • Hajfonás elszánt szülőknekGrace Gifford elmondhatja magáról, hogy az ő anyukája a legkreatívabb hajfonó művészek egyike a világon. A nő minden áldott reggel olyan csodafrizurát varázsol kislánya fejére, hogy mindenkinek leesik tőle az álla. Shelley Giffordnak szenvedélye a fonatok készítése, és jó is benne. Aki a képek láttán kedvet kapott hasonlóhoz, számtalan oktató videót talál a neten. Shelley azt javasolja, hogy először mindenki magán gyakoroljon, tükör előtt, vagy esetleg szerezzen egy gyakorlóbabát. Aztán lehet elkezdeni győzködni a gyereket, hogy álljon be kísérleti nyúlnak.

    Hajfonás, divatos hajviselet kapcsán ajánlott oldal:
    www.fonat.hu

    Nézd meg a csodás hajfonásokat:





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Aki feltalálta a farmert: 180 éve született Levi Strauss

    "Semmi sem kelt elhanyagoltabb benyomást, mint ha egy munkás zsebei szakadtak" - írta helyeslõleg a San Franciscó-i újság 1873-ban, amikor árusítani kezdték a hiányosságot orvosló farmernadrágot. A "feltaláló", Levi Strauss száznyolcvan éve, 1819. február 26-án született.

    A legamerikaibb ruhadarab atyja Németországban, Loeb Strauss néven látta meg a napvilágot. Tizennyolc évesen vándorolt ki Amerikába, ahol - immár Léviként - betársult két féltestvére méteráru-kereskedésébe. 1853-ban a kaliforniai aranyláz hírére õ is a nyugati partra indult szerencsét próbálni, de nem arany után kutatott:

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.

  • Útmutatók a kényelmes és modern otthon kialakításához

    A gasztronómia mellett a lakberendezés a második legkedveltebb témája az életmóddal foglalkozó könyveknek és magazinoknak. Hasznuk elsõsorban attól függ, mennyit tud belõle a gyakorlatban alkalmazni az olvasó - a divat ugyanis egyre gyorsabban változik a lakberendezésben. Hogyan alakíthatunk ki vidám, stílusos, minden igényt kielégítõ tereket? Erre próbál választ adni két legutóbb megjelent kötet.

    A családi otthon címû, Judith Wilson által írt könyv az Alexandra kiadó gondozásában jelent meg, akárcsak A kényelmes otthon.

  • Sugarbird divatbemutató a Balaton partján

    Sugarbird divatbemutató a Balaton partjánIzzott a levegő a Balaton egyik legnépszerűbb szórakozóhelyén, a Palace diszkóban. Horváth Éva és Dukai Regina a Sugarbird bikini bemutatóján ejtette ámulatba a férfiakat.

    A Sugarbird legújabb divatbemutatóját a siófoki Palace diszkóban rendezték meg. A közönség partihangulatban csodálhatta meg az idei nyár fürdőruha kollekcióját. A csinos modellek mellett olyan sztárvendégek is kifutóra léptek, mint Horváth Éva és Dukai Regina.

  • A bõ ingek már nem divatosak a teltek számára

    Többrétegû öltözködés! Ez a jelszava a nagy méretekkel bíró hölgyek 2008. õszi divatjának, a DivatMarketing elõrejelzése szerint. A legutóbbi düsseldorfi divatvásárokon több tucatnyi cég csak a teltek számára kínálta a legújabb trendet, valamint modellek, fazonok százait. A magyar szaklap összeállítása ezekbõl tallóz.

    Magyarországon a duci nõk fõleg két csoportra oszthatók az öltözködés terén: vagy túl szûk holmit hordanak, ami elõnytelen, vagy a másik végletbe esnek, azaz bõ ingekkel takargatják magukat.

  • Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõ

    Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõEgy brit fodrász, Jodie Breeds nem dobta szemétbe vendégei levágott haját, hanem inkább arra az elhatározásra jutott, hogy újrahasznosítja a természetes anyagot. Több héten át gyűjtögette a hosszabb tincseket, majd az összes tincset egyforma szőke árnyalatúra festette. A ruhaterv megvalósításhoz azonban varrónő nagynénje segítségét kérte. Ketten együtt hat órán keresztül dolgoztak, mire összerakták a furcsa kreációt. A hajból készült ruhát a verseny legkülönlegesebb ruhakölteményeként emlegetik azóta is.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • A 2010-es õszi nõi divat

    Miként az már az õszi férfidivat bemutatásánál kiderült, idén a klasszikus elegancia határozza meg az évszak öltözködési szokásait.

    Nincs ez másként a nõknél sem, ám itt az egyszerû és komoly megjelenés sokat mutató, a szexualitást kihangsúlyozó elemekkel párosul.

    És hogy milyen anyagokkal, színekkel és fazonokkal dobhatja fel valaki a ruhatárát az elkövetkezõ idõkben? Következõ összeállításunkból kiderül.

  • Örökké divatos ruhák

    Vannak ruhák és szabásvonalak, amelyek soha nem mennek ki a divatból. A csónaknyakú, ujjatlan, karcsúsított ruha minden alkalomra megfelelõ: hordhatjuk munkába, elmehetünk benne vacsorázni, és ha fekete színût vásárolunk, akkor akár egy fogadásra is. A térd fölött érõ szûk szoknya is örök klasszikus: magas sarkú, a láb szép formáját hangsúlyozó cipõvel mindig elegáns viselet. Ahogyan az egybeszabott kötött vagy horgolt ruha is: egy ezüst színû övvel és egy jól megválasztott nyaklánccal feldobhatjuk, és máris alkalmi jellegû viseletté válik.

  • Louis Vuitton és a legszebb nõk

    A 2010-2011 õszi-téli divatkampány részeként a Louis Vuitton gyönyörû modellek fotóival teszi kívánatosabbá a brand ruháit. Antoine Arnault igazgató szerint a fotókon látható három nõ - Christy Turlington, Karen Elson és Natalia Vodianova - a világ legszebbjei közül valók. Egyetértünk.

    "Az elõzõ szezonban minden az újkori utazó ötlete köré szervezõdött. Ebben a szezonban a gyönyörû, nõies ruhák csodálata áll a fókuszban. Két különbözõ kollekció, két különbözõ kampány, de egy Louis Vuitton" - mondta a mûvészeti igazgató, Marc Jacobs a 2010-2011 õszi-téli divatkampányról.

  • Fürdőruha divat a 2011-es nyárra

    Fürdőruha divat a 2011-es nyárraHa a fürdőruha vagy bikini kiválasztásához érkezünk, nehéz lehet pontosan eldöntenünk, hogy mi is szexi, és mi nem az. Mikor fürdőruha vásárláson töröd a fejed, a legtöbb hölgy szeret a legfontosabb szempontra koncentrálni, hogy minél szexisebb legyen. A szexi fürdőruha ugyanis képes a nő önbizalmát erősíteni és nem csak fizikailag, de mentálisan is a vízpart királynőjévé tenni. Ezért fontos hát tudni, hogy mik lesznek a legforróbb darabok a piacon. Sokféle fürdőruha típus segít elfedni a hibákat.

  • Lila vagy rózsaszínû orchideacsokrot a menyasszonynak!

    Sok-sok változatos formájú, szedres lilás vagy rózsaszínû orchideából kötött, kevés zölddel, némi strasszal, gyönggyel vagy egyéb ékszerrel díszített kerek, hosszúkás, esetleg háromszögletû (!) csokor - nos, ez az idei esküvõi virágtrend.

    Tóth Tímea váci virágkötõt - aki korántsem mellesleg decemberben elnyerte az „ország legszebb adventi koszorújának készítõje” címet - a január-februárban szokásos esküvõi felkészülés ürügyén faggattuk.

  • Szépészeti beavatkozásokkal küzd az öregedés ellen a baby-boom generáció

    Szemhéjplasztikával, botoxszal, valamint arc- és ráncfeltöltéssel küzd az öregedés ellen a már ötvenes éveit taposó amerikai baby-boom generáció - derült ki az Amerikai Plasztikai Sebészeti Akadémia (AACS) friss adataiból.

    A 2008 évhez képest 44 százalékkal növekedett az Egyesült Államokban az AACS tagjai által végzett arcfeltöltések és 42 százalékkal a szemhéjplasztikák száma. Emellett a botox népszerûsége 157 százalékkal, a ráncfeltöltéseké pedig 245 százalékkal növekedett meg alig egy év alatt.

  • Új brand a láthatáron!

    Végre Magyarországon is nõ a kereslet az igényes, kreatív, tökéletesen formatervezett divatcikkek iránt. Még nagyobb örömet jelent számomra látni, hogy e divatcikkeket nem csak a külföldi nagy tervezõk szalonjából szerzik be a fanatikusok, hanem a hazai tervezõk termékeit egyre inkább elõtérbe helyezik. Nem véletlen, hiszen látva a kínálatot, igencsak elégedettek lehetünk a feltörekvõ generációval. És ha az igényességrõl, luxusról beszélünk, mi más juthatna eszünkbe a hazai divat világából, mint a Gabo márkanév. Fölkerestük hát Szerencsés Gabriellát, és brand-jérõl faggattuk.

  • Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokni

    Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokniKülföldön egyre elterjedtebb trend, hogy a harisnyát egy hosszú zoknival pótolják. Az új őrület nemcsak divatos és hasznos, de egy jól kombinált összeállítás igazán dögös is lehet. Ez az új trend leginkább az iskolás korszakra emlékeztethet minket, amikor is majdnem minden lány gardróbjában rejtőzött egy-egy ilyen darab. Először talán furcsán hangozhat, hogy ez a visszatérő trend miként is lehet egyszerre praktikus és szexi is, de ha ügyesen kombináljuk az alapdarabokat, akkor bizony egy hosszú zoknival is könnyen levehetjük a férfiakat a lábukról.

  • Az elegancia nem pénzkérdés és tanulható

    A ruhatár megtervezését tanítani kellene, hogy a fiatal nõk öltözködési kultúrája javuljon és hogy ruhásszekrényükben a fölöslegesen beszerzett ruhafélék miatt ne uralkodjon káosz - állítják a divatszakértõk és a protokoll fõnökök. A turkálók csak növelik a bizonytalanságot, a hangulatból megvett pólókkal senki nem tud mit kezdeni.

    A jobb minõségû holmikat kínáló áruházakban kellene vásárolni és nem a fiatalokra építõ márkás butikokban, kínai boltokban vagy "second hand" turkálókban, mert ezek a ruhafélék - vagy jellegzetesen divatos részleteik vagy silány minõségük miatt - tiszavirág életûek.

  • Szív alakú száj a divat az Olasz plasztikai sebészeteken

    Róma - A szív alakú száj a divat a húsos és a túlságosan vastag ajkak helyett.

    Néhány olasz plasztikai sebész véleménye szerint a szív alakú ajkak a legcsábítóbbak.

    Apró és nem maradandó beavatkozásra van csupán szükség ahhoz, hogy egy nõnek olyan ajkat varázsoljanak, mint amilyen a gésáknak van, akik a legtöbb férfi számára a csábítás és az erotika csúcsát jelentik - magyarázta Giulio Basoccu plasztikai sebész, a római La Sapienza Egyetem tanára.

  • A legdivatosabb állatmintás ruhák

    Tigris, leopárd, zsiráf és zebra – a nagyvadak és szelídebb társaik mind szerepet kapnak 2010 tavaszán a divat világában.

    A divat örök körforgásában vannak kimeríthetetlen ihletõ forrást adó témák. Ilyen az állatvilág, a vadállatok, a hüllõk, az afrikai emlõsök csodaszép, dekoratív mintákkal borított teste. Idén tavasszal és nyáron is sok divattervezõ kollekciójában feltûnnek a mutatós állatmintás ruhák és öltözékkiegészítõk.

  • Divat és stílus kismamásan

    Mi nõk imádjuk a divatot, a szép ruhákat, ne mondjunk hát errõl le a babavárás 9 hónapja alatt sem! Mindenki ismeri azt a mondást, hogy egy nõt a terhesség még szebbé varázsol, hiszen a kismamák ragyognak a boldogságtól büszkék növekvõ pocakjukra. Tévedés azt gondolni, hogy az öltözködésünknek, stílusunknak meg kell változnia kismamaként. Pocakosan is legyünk divatosak, trendik és persze sexisek. A MoNa Mama Kismama kollekció kialakításánál a fõ cél a divatos, stílusos mégis egyszerû és jól kombinálható ruhák megalkotása volt.