rss
Adó 1 százalék felajánlással sokat segít! Válasszon EGY jó ügyet:
gyógyító gyermekmentő támogatás bohócdoktorok a beteg gyerekekért  állatmenhely, állatvédő, támogatás, adó 1 százalék, kutyaotthon, állatotthon  gyermekmentés, gyógyítás, adóbevallás, adó 1 százalék felajánlás, adóegyszázalék
A legapróbb adó 1 százalék támogatása is ÉLETET ment!
  • Fürdőruha divat 2016

  • Fürdőruha divat 2016Mint minden évben, idén is vannak "újfajta" darabok a bikinik, fürdőruhák között. Idén már nem hódít a tangás fürdőruha, helyette a nagyobb méretű, magasított derékrészű bugyik kerültek előtérbe. Csinos és és praktikus is: ápol és eltakar. Mintákat tekintve óriási a választék, nincs konkrét kiemelkedő darab. Van virágos, pöttyös, csíkos, kockás, egyszínű, mintás amit csak el lehet képzelni, az megtalálható a bikiniken. Választhatunk visszafogottabb, szerényebb darabot vagy egy egészen extravagáns, bevállalós darabot is, ami hozzánk közelebb áll.






  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Sugarbird divatbemutató a Balaton partján

    Sugarbird divatbemutató a Balaton partjánIzzott a levegő a Balaton egyik legnépszerűbb szórakozóhelyén, a Palace diszkóban. Horváth Éva és Dukai Regina a Sugarbird bikini bemutatóján ejtette ámulatba a férfiakat.

    A Sugarbird legújabb divatbemutatóját a siófoki Palace diszkóban rendezték meg. A közönség partihangulatban csodálhatta meg az idei nyár fürdőruha kollekcióját. A csinos modellek mellett olyan sztárvendégek is kifutóra léptek, mint Horváth Éva és Dukai Regina.

  • Báli divat, 2009 - A fekete szoknya és a csillogó felsõ mindent megold

    Kezdõdik a báli szezon. A lányok, asszonyok szétnéznek a szekrényükben, mit is lehetne felvenni a városi, vállalati, szakmai szövetségi bálokra, táncos mulatságokra. A kereskedõk azonban azt állítják: a társasági élet eme üzletileg is hasznos rendezvényei nem igényelnek feltétlenül alsószoknyás haute couture kreációt. A lényeg, hogy jól érezze magát a ruhában viselõje. Az elegáns fekete szoknya, a csillogó felsõ és kis kabátka az adu ász, amelyet nem lehet "felülütni".

    Nagyestélyit és fürdõruhát próbálni egyik nõ sem szeret. Ilyenkor ugyanis kiderülnek az alak nehezen korrigálható hibái.

  • Gaultier: Tébolyult, punk és szexi

    A tavaszi-nyári kollekciót reklámozó plakáton pedig a nyugati kultúrában sziklaszilárd nemi kategóriákat feszegeti, és játszik a határokkal.

    Elegáns és non-konformista. Valahogy így lehetne röviden és egyszerûen leírni Jean Paul Gaultier divatdiktátor legújabb, 2011-es tavaszi-nyári kollekcióját.

    A ruhakölteményeknek a napokban megejtett párizsi bemutatója sem volt hétköznapi: Gaultier kán-kánt akart és kapott a pódiumra.

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Divat és forradalmi technológia: buborékokkal a ruhák védelméért

    A Samsung ismert hazai divattervezõk kollekcióit felvonultató, látványos Fashion Show keretében mutatta be legújabb Eco Bubble mosógépét (WF0804Y8E).

    A forradalmian új készülék sajátossága az az egyedi buborékképzési eljárás, amelynek köszönhetõen már 15°C-on ugyanazt a mosási eredményt érhetjük el, mint a hagyományos mosógépekkel 40°C-on.

    Az alacsony hõmérsékletnek köszönhetõen a készülék védi a ruhákat és kevesebb energiát fogyaszt.

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Trendi hajat!

    Milyenre lövöd be a séród?!

    Gótikus, bizarr, letisztult, vidéki - romantikus és fiatalos a legújabb frizuradivat

    Budapest - Egyre gyorsabban változik a hajviseleti trend, amelyet az életmód, a divat és a hírességek diktálnak. No meg a hajkencék és formázók gyártói, akik részben alkalmazkodnak az általános irányzatokhoz, és egyúttal maguk is diktálják azt - derült ki a világ egyik legnagyobb hajápoló kozmetikai márkájának csütörtöki bemutatóján.

  • Virágözön tavaszra nyárra

    Igazi tavaszias hangulatot árasztanak a virágos ruhákba, blézerekbe, szoknyába öltözött sztárok, akik egytõl egyig hódolnak az új trendnek! Az már bátran állítható, hogy a divat tavasszal ismét kivirágzik. S nem is akárhogyan! Szinte mindent ellepnek a virágok, romantikus ruhák, virágos leggingszek, fölsõk, szoknyák és blézerek, valamint rózsa minták, pipacsok és réti virágok formájában.

    Az Erdem, Dior, Ralph Lauren és D&G divatházak tavaszi-nyári divatbemutatójával kezdõdött minden.

  • Újra divatban a fűző

    Újra divatban a fűzőAmerikában egyre több tinédzser használ fűzőt, hogy tökéletessé tegye az alakját. Azt hihetnénk, hogy a fűző valami olyasmi, ami ma már teljesen kiment a köztudatból: egyrészt mert elképesztően kényelmetlen, másrészt mert alig-alig van olyan holmi, ami alá fel tudnánk venni. Csakhogy a fűző az utóbbi időben reneszánszát éli, különösen azóta, mióta az elhízás rohamosan terjed és a világ legtöbb pontján problémát okoz.

  • Menyasszonyi ruhák wc-papírból

    Menyasszonyi ruhák wc-papírbólVécépapír alapú menyasszonyiruha-versenyt rendeztek New Yorkban az esküvői költségek csökkentésének jegyében. A döntő helyi idő szerint szerdán volt. A győztes ruhakölteményhez mindössze tíz tekercs toalettpapírt használt tervezője és szabója, a 26 éves michigani Susan Brennan, aki tavaly is elsõ lett a versenyen. Jutalma bő 400 ezer forintnyi dollár. Bár csak tíz gurigányi papírra volt szüksége a ruhához, egy teljes hét kellett neki, hogy elkészüljön a munkával.

  • Ezt viseld 2011-ben!

    Ezt viseld 2011-ben!A divatdiktátorok minden év elején megalkotják az új év vezető színvilágát. A 2011-ben a pantone (azaz kopott) színekre esett a választás. Mostanra tehát körvonalazódtak az idei irányzatok, melyek az alábbiak. A dizájnerek előtérbe helyezték az ötvenes évek stílusában megálmodott A- vonalú szoknyákat, szűk, derékig érő gombos blúzokat és kardigánokat, míg a feltűnő cukorkaszínek a 60-as évek rockabilly trendjét jelenítik meg. Idén a bohém csapzottság is megengedett lesz: sok nő például nem tudja elképzelni, hogy az öv- cipő- táska színe eltérjen egymástól, pedig idén ez is divat lesz.

  • Roberto Cavalli és Laetitia Casta: Egy kis díva

    Ha két olyan ember összeáll, mint Roberto Cavalli és Laetitia Casta, abból már baj nem lehet.

    És valóban, az új "Diva Bag" kollekció kampánya igen jól sikerült. Különösen bájosak a werk fotók, Laetitia még mindig a világ egyik legszebb teremtése, nem kétség.

    “Azért választottam Laetitiát a tavasz/nyári reklámkampányomhoz, mert világ életemben a valódi nõi szépség inspirált a legjobban. Az igézõ tekintetével, a természetes vidámságával és érzékiségével tökéletesen illik ahhoz az imázshoz, amelyet a Diva Bag közvetít.

  • A rómaiak törvényben szabályozták a nõi ékszer fogalmát

    A késõ római korból fennmaradt törvénygyûjteménynek köszönhetõen tudható, hogy a rómaiak nõi ékszernek tekintettek minden olyan tárgyat és anyagot - köztük aranyat, ezüstöt, gyöngyöt, drágakövet -, amely nem szolgál más célt, mint a test ékesítését. Erre az örökösödési eljárások miatt volt szükség - mondta el az MTI-Pressnek nyilatkozva Borhy László, az ELTE Ókori Régészeti Tanszékének tanszékvezetõ egyetemi tanára. Az ékszerviselet gyakorlatilag egységes volt a Római Birodalom teljes területén.

  • Színváltoztatós körömlakk

    Színváltoztatós körömlakkA hangulatgyűrűhöz hasonló elven működő körömlakkot dobtak a piacra, ami a testhőmérsékletünknek megfelelően változtatja a színét a körmünkön. Így egy körömlakkozással több szín is felkerül a körmünkre, mindössze a testhőmérsékletünk változása kell a szín változásához, így nem kell annyit bajlódni a lakkozással. A varázslathoz elég csak a kézben tartani egy hűvös koktélt, egy fagyit, vagy egy forró kávét, és azonnal más lesz a szín. Lehet, hogy ez a különleges körömlakk lesz a következő divatőrület?

  • Indul a szandálszezon! Elõtte lábápolás!

    Amit a zárt cipõ elrejtett, az most látható lesz. Itt az idõ tehát egy alaposabb lábápolásra.

    A tél nemcsak az arcbõrt és a kezeket viseli meg: a változó idõjárás, a kinti hideg, majd a fûtött munkahely, a zárt cipõ a kevés mozgás mind veszélyt jelent a lábakra, amelyek minden egyes lépésnél a testsúly kétszeresének megfelelõ nyomást viselnek el. Nem véletlen, hogy a tél végén tízbõl nyolc embernek lehet valamilyen panasza. Ráadásul néhány hét múlva itt a szandálszezon, s amit a cipõk jótékonyan eltakartak, az hamarosan láthatóvá válik.

  • Két teniszpályányi a világ legnagyobb melltartója

    Két teniszpályányi a világ legnagyobb melltartójaEladó a világ legnagyobb melltartója. Nem olcsó, de az árából befolyt összeggel a mellrák elleni munkát támogatják. A melltartó csaknem két teniszpályányi, tömege 1800 darab 34B méretűével azonos. Saját mérete egyébként 1360B, nemigen akad ember, illetve asszony, akire passzolna. Aki mégis megveszi, megkapja hozzá a Guinness Világrekordok hivatalos igazolását is. A kikiáltási ár 500 brit font. A megamelltartó tavaly készült Nagy-Britanniában, bemutatója a londoni ITV-tornyon volt, arról lógatták ki.