rss
  • Fürdőruha divat 2016

  • Fürdőruha divat 2016Mint minden évben, idén is vannak "újfajta" darabok a bikinik, fürdőruhák között. Idén már nem hódít a tangás fürdőruha, helyette a nagyobb méretű, magasított derékrészű bugyik kerültek előtérbe. Csinos és és praktikus is: ápol és eltakar. Mintákat tekintve óriási a választék, nincs konkrét kiemelkedő darab. Van virágos, pöttyös, csíkos, kockás, egyszínű, mintás amit csak el lehet képzelni, az megtalálható a bikiniken. Választhatunk visszafogottabb, szerényebb darabot vagy egy egészen extravagáns, bevállalós darabot is, ami hozzánk közelebb áll.






  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Milyen legyen a férficipõ sarka?

    Magasabbnak látszani a copõ révén sikk?!

    Milánó - Az 1970-es években volt nagy divatja, aztán letûnt, most újra hódít a rejtetten vagy nyiltan magasított sarkú férficipõ.

    Viselik olyan ismert politikusok, mint Silvio Berlusconi vagy Nicolas Sarkozy, és a hozzájuk hasonlóan nem túl nagyra nõtt mûvészek, mint Elton John, aki több mint három évtizede is élen járt viselésében, valamint Mick Jagger vagy Tom Cruise.

  • Praktikus és trendi sálviseletek

    Praktikus és trendi sálviseletekA hideg idő és a tél beköszöntével már egyre többen előveszik a szekrény mélyén lapuló téli kiegészítőket, sapkákat, sálakat kesztyűket. Ha kissé leleményesek vagyunk a sál nem csak arra szolgál, hogy megvédje a nyakunkat a hidegtől, hanem ötletesen felhasználva egy nagyon trendi kiegészítő, amely feldobhatja a viseletünket. Ezért nem mindegy, hogyan kötöd meg, hiszen anyagától és hosszúságától - és persze a kabát stílusától - függően is változhat. Íme néhány módszer, hogyan dobhatjuk fel a sálunk segítségével öltözetünket.

  • Louis Vuitton tetoválásos 2011-es férfikollekciója

    Bemutatták a Louis Vuitton 2011-es tavaszi-nyári férfi kollekcióját Párizsban. A bemutatón a földszínû ruhákon kívül mûvészi tetoválásokat is láthattunk a modelleken.

    A kollekciót a fekete és a földszínek különbözõ árnyalatai uralták, natúr színekkel párosítva, néhol azonban feltûnt a napsárga, a kobaltkék, a türkizkék és a smaragd élénk színe is. Izgalmas részletek, klasszikus, ugyanakkor rendhagyó kombinációk jellemzik a bemutatott darabokat. A 2011-es tavaszi-nyári szezon kihagyhatatlan darabjai a nagyméretû, tágas, városi táskák, amelyek nem hiányozhatnak a modern férfiak ruhatárából.

  • Sportos - divatos viselet a nyárra

    Még ugyan a tél végét tapossuk, de a melegebb napok már nem sokat váratnak magukra. Az utcán lassan pulóverben is vígan járkálhatunk, olyan tavasziasra váltott az idõjárás. Ennek okából most bemutatunk nektek olyan sportos, de divatos öltözeteket, amiket tavasszal és nyáron viselhettek. Ha ilyen tempóban haladunk, nem sokat kell várnunk a kánikulára!

    A fényképek egytõl-egyig a gyönyörû Rio De Janeiro strandjain készültek, ahová valljuk be õszintén, ki ne vágyna, fõleg most, télen?

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Menyasszonyi ruhák wc-papírból

    Menyasszonyi ruhák wc-papírbólVécépapír alapú menyasszonyiruha-versenyt rendeztek New Yorkban az esküvői költségek csökkentésének jegyében. A döntő helyi idő szerint szerdán volt. A győztes ruhakölteményhez mindössze tíz tekercs toalettpapírt használt tervezője és szabója, a 26 éves michigani Susan Brennan, aki tavaly is elsõ lett a versenyen. Jutalma bő 400 ezer forintnyi dollár. Bár csak tíz gurigányi papírra volt szüksége a ruhához, egy teljes hét kellett neki, hogy elkészüljön a munkával.

  • Hódít a lila és még mindig sztár a fekete - õszi divatirányzatok

    Változatlanul tartja magát a lila és számos árnyalata, valamint a fekete, a szürke és az ezüst, abszolút kedvenc a magas sarok, a sok bizsu és a sál változatlanul elengedhetetlen kellék - árulják el a nyugat-európai és a magyar kirakatok.

    A düsseldorfi 2007-es tavaszi vásár elõrejelzései beváltak (a szakemberek minimum másfél-két évre elõre terveznek): a nyugat-európai és a magyar butikok kínálatában ugyancsak ezek a színek az uralkodók.

  • Penélope és Mónica Cruz divatot teremtenek

    Penélope és Mónica Cruz nem csak Hollywood egyik legszebb színész testvérpárja, õk divatot is teremtenek. A zürich-i Divat Napokon bemutatták vadonatúj kollekciójukat is.

    A divatrajongók tudják, a Cruz nõvérek egyszer már kaptak egy lehetõséget a Mangótól, hogy vendégtervezõként egy kollekciót papírra vessenek a divatóriásnál. Most egy másik nagyhatalom, a Charles Vögele adott lehetõséget a gyönyörû spanyol testvérpárnak, hogy ezúttal rögtön két kollekcióval is meglepjék a nagyérdemût. Egy az idei õszi/téli, egy pedig a jövõ tavaszi/nyári.

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • Bõrtumort okozott egereken a hidratálókrém

    Washington - Egyes, gyakran használt krémek bõrrákot okozhatnak, legalábbis egereknél - közölték amerikai kutatók. További vizsgálatok szükségesek annak megállapítására, kialakulhat-e hatásukra embereknél is daganat.

    Allan Conney vezetésével a Rutgers Egyetem (New Jersey) kutatói azt vizsgálták, megelõzhetõ-e koffeinnel a bõrrák, amikor felfedezték a krémhasználat kockázatát. "Egy biztonságos krémet kerestünk, amelybe beletehetjük a koffeint" - mondta Conney.

  • 2010 farmer trendje

    „A farmer örök!” hangzik el sokszor, és ezt bizonyítja az idei Dolce & Gabbana ruhakollekció is. Kopott, vágott, szakadt, különbözõ rátétek, felvarrások, különleges zsebek, vagy egyszerûen sima öltönynadrág szabás – ez mind-mind csúcsmárkájú farmernadrág!

    A változó divat trendek új követelményeket diktálnak a farmerek stílusához is ebben a szezonban. A legdivatosabb színek – szürke, világoskék, ami egyáltalán nem meglepõ a farmerkedvelõk körökben.

  • A legdivatosabb állatmintás ruhák

    Tigris, leopárd, zsiráf és zebra – a nagyvadak és szelídebb társaik mind szerepet kapnak 2010 tavaszán a divat világában.

    A divat örök körforgásában vannak kimeríthetetlen ihletõ forrást adó témák. Ilyen az állatvilág, a vadállatok, a hüllõk, az afrikai emlõsök csodaszép, dekoratív mintákkal borított teste. Idén tavasszal és nyáron is sok divattervezõ kollekciójában feltûnnek a mutatós állatmintás ruhák és öltözékkiegészítõk.

  • Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatot

    Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatotA 2014-es év cipődivatja sokak számára eléggé meglepő lehet, ugyanis több olyan stílust csempésztek vissza a tervezők, amiket már réges régen elfeledtünk vagy el akartunk feledni. Emellett lesznek megszokott, örökké divatos irányzatok is. Már hozzászokhattunk az éktalpú cipők látványához, amikkel mindig együtt járt a vastag sarok, de meglehetősen furcsán hat a tűsarkúra emlékeztető cipőkön ez az elsőre otrombának tűnő sarok. Ezek a sarkok pedig szinte minden boltban megtalálhatóak lesznek az idei szezonban.

  • A legkifinomultabb márka: Fendi

    A divatház az egyik legnagyobb múlttal rendelkezõ márka a maiak közül : lassan fennállásának századik születésnapját ünnepelheti.

    A gyakran csak a híres „baguette” táskáról ismert Fendi sokkal több, mint egy átlagos olasz divatház. Átvészelte a két világháborút és azóta is töretlenül tartja magát a legjobbak között. Szinte minden hollywoodi sztár kedvence. Az 1918-ban Rómában nyílt bolt elsõsorban bõr és szõrme darabokra specializálódott, majd Edoardo Fendi öt lánya családi vállalkozásként vitte tovább a divatház ügyeit.

  • Fürdőruha divat a 2011-es nyárra

    Fürdőruha divat a 2011-es nyárraHa a fürdőruha vagy bikini kiválasztásához érkezünk, nehéz lehet pontosan eldöntenünk, hogy mi is szexi, és mi nem az. Mikor fürdőruha vásárláson töröd a fejed, a legtöbb hölgy szeret a legfontosabb szempontra koncentrálni, hogy minél szexisebb legyen. A szexi fürdőruha ugyanis képes a nő önbizalmát erősíteni és nem csak fizikailag, de mentálisan is a vízpart királynőjévé tenni. Ezért fontos hát tudni, hogy mik lesznek a legforróbb darabok a piacon. Sokféle fürdőruha típus segít elfedni a hibákat.

  • Szépészeti beavatkozásokkal küzd az öregedés ellen a baby-boom generáció

    Szemhéjplasztikával, botoxszal, valamint arc- és ráncfeltöltéssel küzd az öregedés ellen a már ötvenes éveit taposó amerikai baby-boom generáció - derült ki az Amerikai Plasztikai Sebészeti Akadémia (AACS) friss adataiból.

    A 2008 évhez képest 44 százalékkal növekedett az Egyesült Államokban az AACS tagjai által végzett arcfeltöltések és 42 százalékkal a szemhéjplasztikák száma. Emellett a botox népszerûsége 157 százalékkal, a ráncfeltöltéseké pedig 245 százalékkal növekedett meg alig egy év alatt.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Emporio Armani bemutatta új férfi kollekcióját

    A nyár folyamatosan lázban tartja a divat rajongóit. Most Emporio Armani vonta magára a figyelmet 2010-es férfi õszi kollekciójával.

    A ruhákat és a kiegészítõket látva az örök divat színt, a feketét idén sem kell mellõzni. A neves divatfotós Mario Sorrenti egy ködös városi tájba illesztette a kollekciót. A Monokróm színvilág kiemeli a ruhák tökéletességét, amely nem biztos mindig jó. Az embernek nem mindig sikerül formába hoznia magát reggelente, így hiába egy drága és jó ruha, azt viselni is tudni kell. Egy ilyen kollekciót nem lehet 2 perc alatt magunkra kapni.

  • 2010-es õszi férfidivat

    Minden ellenérzésünk dacára a nyárnak menthetetlenül vége, így itt az ideje, hogy az öltözködés terén is ráhangolódjunk a borongós napokra.

    Ahogy már lassan megszokhattuk, az idei õszi divat is rendkívül megengedõ, legalábbis ami a stílusok keveredését illetve a színek és anyagok kombinálását illeti.

    Két részes összeállításunk elsõ felében a férfigardrób elengedhetetlen darabjai kerülnek bemutatásra.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.