rss
  • Halloweeni jelmezötletek

  • Halloweeni jelmezötletekHa tetszik, ha nem, hazánkban is egyre elterjedtebb a Halloween megünneplése. Rengeteg party szerveződik eköré az este/éjszaka köré. Ilyenkor az emberek jelmezbe bújnak és így indulnak neki az éjszakának. Van aki klasszikus halloweeni jelmezt választ magának, a legklasszikusabb megoldásokkal élők például a boszorkánynak, csontváznak vagy esetleg töklámpásnak öltöznek. De vannak akik inkább elrugaszkodnak az ünneptől és teljesen más jelmezt választanak magunknak, olyat ami nem is kötődik ehhez az éjszakához.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Trendi hajat!

    Milyenre lövöd be a séród?!

    Gótikus, bizarr, letisztult, vidéki - romantikus és fiatalos a legújabb frizuradivat

    Budapest - Egyre gyorsabban változik a hajviseleti trend, amelyet az életmód, a divat és a hírességek diktálnak. No meg a hajkencék és formázók gyártói, akik részben alkalmazkodnak az általános irányzatokhoz, és egyúttal maguk is diktálják azt - derült ki a világ egyik legnagyobb hajápoló kozmetikai márkájának csütörtöki bemutatóján.

  • Téli sminkek

    A fagyos telet idén magunkra is ölthetjük, hiszen a hideg csillogás a legújabb divat. Lila púder a szemhéjra, csillám a pillákra, rózsaszín ajkak, ezüst körmök, és máris kész a hûvös Hókirálynõ-stílus. Alternatívaként lehetünk fáradtak is, s ehhez még smink sem kell.

    Idén nagyon divatosak a hideg színek: a lila, a rózsaszín, az ezüst, a királykék, a szürke, a fekete, a pink, és a zöld. A fagyos külsõ eléréséhez kellõ csillogásra is szükségünk van: a szájfény vagy a körömlakk lehet önmagában csillogó, de csillámporral is fokozhatjuk az élvezeteket.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõ

    Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõEgy brit fodrász, Jodie Breeds nem dobta szemétbe vendégei levágott haját, hanem inkább arra az elhatározásra jutott, hogy újrahasznosítja a természetes anyagot. Több héten át gyűjtögette a hosszabb tincseket, majd az összes tincset egyforma szőke árnyalatúra festette. A ruhaterv megvalósításhoz azonban varrónő nagynénje segítségét kérte. Ketten együtt hat órán keresztül dolgoztak, mire összerakták a furcsa kreációt. A hajból készült ruhát a verseny legkülönlegesebb ruhakölteményeként emlegetik azóta is.

  • Cipők amelyekkel vigyázni kell lábunk egészsége érdekében

    Cipők amelyekkel vigyázni kell lábunk egészsége érdekébenA legtöbb lábprobléma hátterében a magas sarkú cipő áll. Eddig is köztudott volt, hogy a magas sarkú cipő viselése hosszú távon nem tesz jót a lábnak, ám nemrég arra is fény derült, hogy a benőtt lábujjkörmökért is ez a divatos lábbeli okolható. A lábujjköröm benövése többnyire csupán egy enyhe fájdalommal járó, zavaró körülmény, de ha valaki nem fordít rá kellő figyelmet, idővel akár a köröm eltávolítására is szükség lehet. Ám amint arról Rodney Stuck, a Loyola Egyetem Egészségügyi Központjának lábgyógyász professzora beszámolt, a nőknek ennél több kell ahhoz, hogy elriadjanak a magas sarkúk viselésétől.

  • Bizarr kozmetikumok – Kenj a bõrödre csigát!

    A reggeli középvizelet bõrre gyakorolt megújító hatása a bulvársajtóból Medveczky Ilona óta ismert, a bizarr kozmetikumok listája ezzel azonban nem ér véget: ismerkedjünk meg a pattanásokat kezelõ és fiatalító csiganyál, a hidratáló tõkehal-sperma és a hajformázó bikaondó szépségre gyakorolt hatásával. Néhány kozmetikumot állatokon tesztelnek, néhány kozmetikum viszont maga az állat, vagy valamely váladéka. Elsõ szépségipari versenyzõink a kangal és a gurámi hal.

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.

  • Párizsba csábította a sztárokat az F&F

    Párizsba csábította a sztárokat az F&FElegancia, letisztultság, klasszikus vonalvezetés, stílusos, jól variálható darabok - ez jellemzi az F&F 2011/ Őszi-Téli kollekcióját, amit egy nagyszabású, látványos divat show keretében tekinthetett meg a magyar közönség 2011. május 5-én este a VAM Design Centerben. Az F&F designerei és stylist csapata ezúttal az elegancia, a fények és a csillogás fővárosába, Párizsba repítette a résztvevőket. A város hangulatát egyedülálló látványtechnika és hatalmas kivetítők varázsolták a színpadra és a párizsi stílust tükrözték a kollekció egyes darabjai is.

  • Menyasszonyi ruhák wc-papírból

    Menyasszonyi ruhák wc-papírbólVécépapír alapú menyasszonyiruha-versenyt rendeztek New Yorkban az esküvői költségek csökkentésének jegyében. A döntő helyi idő szerint szerdán volt. A győztes ruhakölteményhez mindössze tíz tekercs toalettpapírt használt tervezője és szabója, a 26 éves michigani Susan Brennan, aki tavaly is elsõ lett a versenyen. Jutalma bő 400 ezer forintnyi dollár. Bár csak tíz gurigányi papírra volt szüksége a ruhához, egy teljes hét kellett neki, hogy elkészüljön a munkával.

  • Louis Vuitton és a legszebb nõk

    A 2010-2011 õszi-téli divatkampány részeként a Louis Vuitton gyönyörû modellek fotóival teszi kívánatosabbá a brand ruháit. Antoine Arnault igazgató szerint a fotókon látható három nõ - Christy Turlington, Karen Elson és Natalia Vodianova - a világ legszebbjei közül valók. Egyetértünk.

    "Az elõzõ szezonban minden az újkori utazó ötlete köré szervezõdött. Ebben a szezonban a gyönyörû, nõies ruhák csodálata áll a fókuszban. Két különbözõ kollekció, két különbözõ kampány, de egy Louis Vuitton" - mondta a mûvészeti igazgató, Marc Jacobs a 2010-2011 õszi-téli divatkampányról.

  • Fürdőruha divat 2016

    Fürdőruha divat 2016Mint minden évben, idén is vannak "újfajta" darabok a bikinik, fürdőruhák között. Idén már nem hódít a tangás fürdőruha, helyette a nagyobb méretű, magasított derékrészű bugyik kerültek előtérbe. Csinos és és praktikus is: ápol és eltakar. Mintákat tekintve óriási a választék, nincs konkrét kiemelkedő darab. Van virágos, pöttyös, csíkos, kockás, egyszínű, mintás amit csak el lehet képzelni, az megtalálható a bikiniken. Választhatunk visszafogottabb, szerényebb darabot vagy egy egészen extravagáns, bevállalós darabot is, ami hozzánk közelebb áll.

  • Körömlakk trend - 2010 nyár

    Nyáron, a szandálok és papucsok fõszezonjában a körömlakkok minden eddiginél fontosabb szerepet kapnak. A szép, vibráló színekkel festett körmök rögtön odavonzzák a tekintetet, és szuper kiegészítõként szolgálnak a forróságban.

    Legyél trendi!

    Most megtudhatod, hogy mely árnyalatok hódítanak idén nyáron! A nyári körömlakktrendek olyan sokoldalúak, hogy bizonyosan megtalálod a színeket, amelyek a legjobban passzolnak stílusodhoz.

  • A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgát

    A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgátIdén nyáron a sárga szín is divat, de ezt kevesen merik viselni, mert túl élénk. Pedig a sárga nagyon is nőies szín, nem véletlenül kezdték el hordani a vörös szőnyegen is nemrégiben. John Galliano idei kollekciójában is helyet kapott a napsárga, érdemes megnézni, hogyan használja. A brit divattervező egy árnyalatot használt, mégpedig a világos napsárgát, ami a hideg tartományba megy el, ezért a világos bőrön is jól mutat. Mivel nem nevezhető karcsúsító színnek, a húzott derék és az öv jó ötlet.

  • 35 ezer eurót fizettek egy 1923-as Chanelért

    A vártnál sokkalta magasabb áron, 35 ezer euróért (9,5 millió forint) kelt el a Chanel-ruhákból és kiegészítõkbõl rendezett párizsi árverésen egy 1923-as viselet, amelyet maga Coco Chanel tervezett. Az elefántcsontszínû gyöngyházberakásos kreppzsorzsett ruhát a Drouot aukciósház kétnapos árverésének elsõ estéjén, csütörtökön bocsátották licitre. Az est folyamán egy calais-i fekete csipkével díszített haute-couture ruha is a becsültnél drágábban, 16.625 euróért (4,5 millió forint) talált gazdára, míg egy szintén kreppzsorzsett kétrészes modellért 8750 eurót (2,36 millió forint) fizettek.

  • A vágy titokzatos tárgya tízévenként változik

    Kebelcsodák így - úgy...

    Milánó - Sokan, fõleg az idõsebb generáció tagjai megbotránkoznak a sok lemeztelenített kebel láttán, pedig a divat már évtizedekkel korábban kihangsúlyozta a nõi szépség egyik megtestesítõjét, csak talán finomabban, bár nem kevésbé erotikusan elfedve azokat.

    Beppe Severgnini olasz szakértõ megfigyelései szerint a divat tízévenként változtatja a nõkön a célpontot, ahová a férfiszemeket irányítja.

  • Nyáron is hódít a sexi selyem

    A selyem örök klasszikus, szinte soha nem megy ki a divatból, idén azonban újult erõvel jelenik meg, szinte minden lehetséges formában. A nyár a hosszú, átmulatott éjszakák és fülledt randik idõszaka. Egy jól megválasztott selyemruhában egész biztos, hogy sikered lesz, bármi is legyen a terved. Idén a batikolt hatás különösen trendi: egy bõvebb fazonú, lágyan omló selyemruha harsány tónusokban vagy akár visszafogottabb pasztellszínekben egyaránt remek választás. Színes karkötõkkel és egy nyitott orrú szandállal kiváló randi- vagy buliszett.

  • Az Oscar-gála legszebb ruhakölteményei

    Az Oscar-gála legszebb ruhakölteményeiVasárnap tartották a 86. Oscar díjátadót Los Angeles-ben, ahol azon kívül, hogy ki nyeri el az aranyszobrocskát, utána rögtön a felvonuló ruhák kapják a második legnagyobb figyelmet. Ez idén sem volt másképp. Összességében voltak tökéletes választások, de voltak olyan sztárok, akik választhattak volna jobban is. A díjátadót Ellen DeGeneres vezette (amerikai talkshow-t vezet nagy sikerrel, már több éve), és a kritikusok szerint nagyon vontatottra sikeredett, ráadásul alig volt emlékezetes poénja a műsorvezetőnek.

  • Újra divatban a fűző

    Újra divatban a fűzőAmerikában egyre több tinédzser használ fűzőt, hogy tökéletessé tegye az alakját. Azt hihetnénk, hogy a fűző valami olyasmi, ami ma már teljesen kiment a köztudatból: egyrészt mert elképesztően kényelmetlen, másrészt mert alig-alig van olyan holmi, ami alá fel tudnánk venni. Csakhogy a fűző az utóbbi időben reneszánszát éli, különösen azóta, mióta az elhízás rohamosan terjed és a világ legtöbb pontján problémát okoz.

  • A fehér nem szebb

    Madrid - Az ázsiaiak és afrikaiak között egyre nagyobb divat az arcfehérítés és a vonásoknak plasztikai sebészet útján való megváltoztatása.

    Különösen sokan alkalmazzák ezt a fajta "szépítést" Indiában, Kínában, Japánban, a Fülöp-szigeteken és Dél-Koreában, de az Egyesült Államokban is a harmadik helyen áll a zsírleszívás és a mellnagyobbítás mögött. A plasztikai sebészek amerikai társaságának adatai szerint évente 120 ezren kérnek ilyen beavatkozást, Indiában pedig évente 450 millió eurónak (112,6 milliárd forint) megfelelõ összeget költenek fehérítõ krémek vásárlására.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.