rss
  • Halloweeni jelmezötletek

  • Halloweeni jelmezötletekHa tetszik, ha nem, hazánkban is egyre elterjedtebb a Halloween megünneplése. Rengeteg party szerveződik eköré az este/éjszaka köré. Ilyenkor az emberek jelmezbe bújnak és így indulnak neki az éjszakának. Van aki klasszikus halloweeni jelmezt választ magának, a legklasszikusabb megoldásokkal élők például a boszorkánynak, csontváznak vagy esetleg töklámpásnak öltöznek. De vannak akik inkább elrugaszkodnak az ünneptől és teljesen más jelmezt választanak magunknak, olyat ami nem is kötődik ehhez az éjszakához.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Szív alakú száj a divat az Olasz plasztikai sebészeteken

    Róma - A szív alakú száj a divat a húsos és a túlságosan vastag ajkak helyett.

    Néhány olasz plasztikai sebész véleménye szerint a szív alakú ajkak a legcsábítóbbak.

    Apró és nem maradandó beavatkozásra van csupán szükség ahhoz, hogy egy nõnek olyan ajkat varázsoljanak, mint amilyen a gésáknak van, akik a legtöbb férfi számára a csábítás és az erotika csúcsát jelentik - magyarázta Giulio Basoccu plasztikai sebész, a római La Sapienza Egyetem tanára.

  • Gaultier: Tébolyult, punk és szexi

    A tavaszi-nyári kollekciót reklámozó plakáton pedig a nyugati kultúrában sziklaszilárd nemi kategóriákat feszegeti, és játszik a határokkal.

    Elegáns és non-konformista. Valahogy így lehetne röviden és egyszerûen leírni Jean Paul Gaultier divatdiktátor legújabb, 2011-es tavaszi-nyári kollekcióját.

    A ruhakölteményeknek a napokban megejtett párizsi bemutatója sem volt hétköznapi: Gaultier kán-kánt akart és kapott a pódiumra.

  • Farmer, az örök divat

    Legalább egy-két farmere mindenkinek van, és mivel annyira strapabíró darab, általában az elmúlt pár év bármely trendjének megfelelõ farmert megtalálhatunk egy ruhásszekrényben.

    Nem árt tudni, melyiket húzhatjuk fel idén õsszel úgy, hogy összhangban maradjunk az aktuális irányzatokkal, vagy milyen farmert érdemes most venni, ha frissítésre szorul az otthoni kollekció. Ezeket felveheted: - A szaggatott farmer tagadhatatlanul felküzdötte magát az aktuális trendek közé. Igen, ha a divatra hallgatsz, az ilyen darabokat nyugodtan hordhatod.

  • Tiszta lépcsõház, nagy belmagasság, légkondicionálás - új trendek a lakáspiacon

    Bár túlkínálat van a lakáspiacon, azok az ingatlanok, amelyek követik a legújabb igényeket és reális az áruk, hamar elkelnek - ezt tapasztalják az ingatlanügynökök. A legfrissebb hazai trendeket összegzi az egyik magyar ingatlanpiaci összeállítás.

    A szoba ma már nem lehet kicsi, mert akkor nem rendezhetõ be nagyvonalúan. A stúdiólakások - amelyek szinte átvették a garzon fogalmának helyét - 50-60 négyzetméteresek és többnyire egy nappalit és egy hálószobát foglalnak magukban. A nagyobb méretû szobákat ma még luxuskategória gyanánt értékeli a piac, de ez hamarosan alapkövetelménnyé válhat.

  • Emporio Armani bemutatta új férfi kollekcióját

    A nyár folyamatosan lázban tartja a divat rajongóit. Most Emporio Armani vonta magára a figyelmet 2010-es férfi õszi kollekciójával.

    A ruhákat és a kiegészítõket látva az örök divat színt, a feketét idén sem kell mellõzni. A neves divatfotós Mario Sorrenti egy ködös városi tájba illesztette a kollekciót. A Monokróm színvilág kiemeli a ruhák tökéletességét, amely nem biztos mindig jó. Az embernek nem mindig sikerül formába hoznia magát reggelente, így hiába egy drága és jó ruha, azt viselni is tudni kell. Egy ilyen kollekciót nem lehet 2 perc alatt magunkra kapni.

  • A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgát

    A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgátIdén nyáron a sárga szín is divat, de ezt kevesen merik viselni, mert túl élénk. Pedig a sárga nagyon is nőies szín, nem véletlenül kezdték el hordani a vörös szőnyegen is nemrégiben. John Galliano idei kollekciójában is helyet kapott a napsárga, érdemes megnézni, hogyan használja. A brit divattervező egy árnyalatot használt, mégpedig a világos napsárgát, ami a hideg tartományba megy el, ezért a világos bőrön is jól mutat. Mivel nem nevezhető karcsúsító színnek, a húzott derék és az öv jó ötlet.

  • Lafayette, Párizsi luxus a nagyvilágban

    Lafayette a világ egyik legnagyobb luxus áruháza.

    A párizsi áruház mintájára a világ különbözõ pontjain épül "másolat" áruház. Sokan a londoni Harrods áruházat veszik alapul, holott a Lafayette pompájában, nagyságával messze megelõzi a brit testvérét, ahol kis "eldugott" szinteken lehet vásárolni, és nincs egy nagy központi vásárlói tér.

    A Shanghai-ban épülõ áruház szinte mindenben a Párizsihoz fog hasonlítani, ahol egy hatalmas üvegkupola alatt fogadják a vásárolni vágyókat.

  • Hernyóselyem a nyaklécben, halcsont a gallérban - magyar luxusingek férfiaknak

    A férfiak alap ruhadarabja, amely a nyakkendõvel kiegészítve naponta lehetõséget ad számukra a változatos öltözködésre, az ing. Nehéz ma már újdonságot kitalálni ezen a téren, de a luxust bele lehet csempészni ebbe a kissé unalmasnak tûnõ ruhadarabba is.

    Az egyik magyar gyártó idén duplán béleli a gallért, amelybe halcsontot épít vagy kis alsó füllel egészíti ki, hogy extra tartós legyen az ing formája és hibátlanul feszüljön a galléron a kelme. Ez utóbbi elsõsorban twill vagy puplin, a nyaklécbe pedig hernyóselymet építenek be.

  • Ez a legújabb Gucci divat (Exkluzív képekkel New Yorkól)

    Egy "divatos utazásra" invitál Frida Giannini az új Gucci kollekciójával. Vitathatatlan, hogy ezzel a kollekcióval a márka, egy új dekoratívabb irányzat felé húzódik.

    A kollekciót leginkább a pasztell színek, keki, rozsdavörös és a zöld jellemzik. A pazar ruhák nagy része pamutból készült. A kollekciót fõleg a sportos selyem kosztümök jellemzik, melyeket Frida Giannini nyúlékony derékszíjjal ajánlj a vevõknek. A modellek elõtt ismerjük meg a Gucci történetét. A Gucci olasz divatmárka, mely bõrárukra és kiegészítõkre szakosodott. Az 1923-as firenzei alapítást követõen a cég filiálékat nyitott Olaszország-szerte.

  • Vámpírszerkók a kifutón

    Ismeritek Kira Plastinina nevét? Õ az egyik legismertebb orosz divattervezõ. Kicsi szépséghiba, hogy az apja az egyik leggazdagabb oligarcha Oroszföldön. Így könnyû, mondhatnánk, és mondjuk is.

    Az elõítéleket félretéve Kira Plastinina nagyon érzi, hogy mire mozdulnak az orosz vevõk, így az orosz és ukrán piacon õ az egyik legjobb. A nagy Oroszországon kívül viszont eddig nehéz volt bizonyítania, a válság miatt nemrég kellett bezárnia az USA-ban lévõ üzleteit.

  • Calvin Klein, a márka

    Azt hiszem, a Calvin Klein márkát nem nagyon kell bemutatni egy divatõrült leányzónak sem. Mégis megpróbálunk átfogó képet adni arról, ki is a híres CK monogramos cég megálmodója, és arról, hogy mitõl ilyen népszerû már a 80-as évek végétõl ez a márka.

    Calvin Klein a New York-i Fashion Intstitute of Technologyra járt, de soha nem diplomázott le. ’62-ben, mikor befejezte tanulmányait, tervezni kezdett New York-i butikoknak, de a kiugrásra addig várnia kellett, amíg nem találkozott Baron de Gunzburggal, akinek bemutatóin keresztül hamar a divatvilág kedvencévé vált.

  • Atlétáknak szánták, de divat lett belőle

    Atlétáknak szánták, de divat lett belőleA futók szerint a legegyszerűbb cipők a legjobbak, amelyek legközelebb állnak a természetességhez. Nem véletlen, hogy az 1960-as olimpián egy etióp futó mezítláb nyerte meg a maraton futást. Az egyszerűség hívei szerint a vastagtalpú, kipárnázott cipőben sokkal jobban odacsapjuk a sarkunkat, így sérül a derék és a térd. Angliában már el is kezdődött az új hóbort a mezítláb futás. Az esetek nagy részében ez sem jelent teljesen fedetlen talpat, de a cipőknek viselés közben mezítlábas hatásuk van, leginkább a tengerparti lábbelire hasonlítanak, sőt vannak lábujjas változatok is.

  • Emma Watson: Divatos és igazi nõ?

    A brit Vogue sztárja nem más – ahogy arról az elõzetesen kiszivárogtatott fotók is árulkodnak – mint a Harry Potter sorozat Emma Watsonja.

    Az amerikai kiadvány októberben jelentette meg lapszámát Carey Mulligannel, a hasonlóan fiús alkatú és Twiggy inspirálta frizurát viselõ színésznõvel a borítón. Most a britek feltörekvõ ifjú színésznõjén a sor, hogy bizonyítsa, már nem csak egy tinilány egy mesefilmbõl. Emma címlapfotóját elnézve valóban lezártnak tûnik számára a Potter-korszak, és igazi – felnõtt – nõként magabiztosan mosolyog Mario Testino fényképezõgépének objektívjébe.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Amerikai divattervezõ ruhái budapesti üzletekben

    Budapest - A Szex és New York tévésorozat hozta meg a világhírt Patricia Field stylist és divattervezõ számára, de olyan filmek is az õ kézjegyét viselik, mint az Ugly Betty sorozat vagy a divatvilágról szóló Az ördög Pradát visel. A Pat Field által jegyzett kollekció október végétõl már egyes budapesti üzletekben is megjelenik.

    A New York-i születésû divattervezõ karrierje Greenwich Village kis butikjában kezdõdött. Azóta két Emmy- és egy Oscar-jelöléssel jutalmazták tehetségét.

  • Sanremo: Fesztivál és a divat

    Sanremo: Fesztivál és a divatAndrea Bocelli, Eros Ramazotti, Zucchero, Laura Pausini - mind a Sanremói Dalfesztiválnak köszönhetik, hogy később egy világ ismerte meg munkásságukat, tehetségüket. Kevesen tudják, de a ligúriai gála adta az alapötletét az Eurovíziós Dalfesztiválnak is, még 1956-ban. Öt estén keresztül fut a nagyszabású olasz program, az ötödik a döntő éjszakája. Újabban a fesztivált mintegy kvalifikációként is használják az Eurovízióra - így két legyet ütnek egy csapásra. A jeles eseményen nem csak az olasz közélet szereplői képviseltetik magukat, számos alkalommal külföldi sztárvendéggel is büszkélkedhettek, akik besegítettek a műsor celebrálásába.

  • Parfümös toll, illatos gyertyák, pikáns szekreter fehérnemûnek

    A parfümálomokat ki kell érdemelni

    Ha valaki nem olyan bátor, hogy parfümöt vásároljon kedvesének, édesanyjának vagy barátnõjének húsvétra, még mindig marad sokféle illatos ajándékötlet. Ilyen például az ámbragolyó vagy az aranyozott parfümtoll.

    De akad olyan parfüm is - például a tenger fuvallatával csábító, tiszta mégis rafinált illatkompozíció - amely biztos tipp még a bizonytalanoknak is.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Sok nõ titkolja, hogy mennyit költ ruhára

    Tízbõl nyolc nõ már az üzletbõl való kilépés uátn leszedi újonnan vásárolt ruhája árcímkéjét, mert nem akarja partnerének bevallani, mennyit költött - már megint - öltözködésre. Sokan ezt azzal indokolják, hogy egyrészt maguknak tesznek jót vele, a vásárlás miatt ugyanis bûntudatot éreznek.

    A tanulmányból kiderült: a brit nõk rengeteg praktikát ismernek és alkalmaznak, hogy eltitkolják vásárlásaikat. Negyedük azt mondta, az új ruhákat nem is mutatja meg kedvesének vagy férjének, hanem azonnal elrejti a szekrénybe.