rss
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Halloweeni jelmezötletek

  • Halloweeni jelmezötletekHa tetszik, ha nem, hazánkban is egyre elterjedtebb a Halloween megünneplése. Rengeteg party szerveződik eköré az este/éjszaka köré. Ilyenkor az emberek jelmezbe bújnak és így indulnak neki az éjszakának. Van aki klasszikus halloweeni jelmezt választ magának, a legklasszikusabb megoldásokkal élők például a boszorkánynak, csontváznak vagy esetleg töklámpásnak öltöznek. De vannak akik inkább elrugaszkodnak az ünneptől és teljesen más jelmezt választanak magunknak, olyat ami nem is kötődik ehhez az éjszakához.

    bohócdoktor vizit szja 1%





kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A rómaiak törvényben szabályozták a nõi ékszer fogalmát

    A késõ római korból fennmaradt törvénygyûjteménynek köszönhetõen tudható, hogy a rómaiak nõi ékszernek tekintettek minden olyan tárgyat és anyagot - köztük aranyat, ezüstöt, gyöngyöt, drágakövet -, amely nem szolgál más célt, mint a test ékesítését. Erre az örökösödési eljárások miatt volt szükség - mondta el az MTI-Pressnek nyilatkozva Borhy László, az ELTE Ókori Régészeti Tanszékének tanszékvezetõ egyetemi tanára. Az ékszerviselet gyakorlatilag egységes volt a Római Birodalom teljes területén.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Sok nõ titkolja, hogy mennyit költ ruhára

    Tízbõl nyolc nõ már az üzletbõl való kilépés uátn leszedi újonnan vásárolt ruhája árcímkéjét, mert nem akarja partnerének bevallani, mennyit költött - már megint - öltözködésre. Sokan ezt azzal indokolják, hogy egyrészt maguknak tesznek jót vele, a vásárlás miatt ugyanis bûntudatot éreznek.

    A tanulmányból kiderült: a brit nõk rengeteg praktikát ismernek és alkalmaznak, hogy eltitkolják vásárlásaikat. Negyedük azt mondta, az új ruhákat nem is mutatja meg kedvesének vagy férjének, hanem azonnal elrejti a szekrénybe.

  • Kifutón a világ legidősebb szupermodellje

    Kifutón a világ legidősebb szupermodelljeCarmen Dell\'Orefice bebizonyította, hogy még ennyi idősen is eredményt tud felmutatni a divatvilágban. Egy nap kétszer is neki tapsoltak a kifutón a New York Fashion Week nevű divatrendezvényen. Elegánsan könnyednek látszott a kifutón a divatszakmában jól ismert new yorki modell, aki a világon a legrégebben dolgozik a szakmában. A rendezvényen két kollekciót mutatott be. Először Norisol Ferrari divattervező karamell színű estélyijét viselte, néhány órával később a finn Marimekko által jegyzett, merész, kortárs dizájnér ruhájában jelent meg a közönség előtt.

  • iPad 2 másfél milliárd forintért

    iPad 2 másfél milliárd forintértValószínűleg a világ legdrágább iPad 2-jét készítette el egy dizájnér, aki arany, platina, gyémánt, dinoszaurusz fosszília és egy ősrégi ásvány segítségével turbózta fel a tabletet. Az Apple forradalmi, piac- és kategóriateremtő tabletjének második generációját nagy várakozás előzte meg. Az elődjénél gyorsabb, vékonyabb és könnyebb tábla PC minden bizonnyal beváltja majd a hozzá fűzött reményeket, hiszen a hírek szerint két nap alatt sikerült belőle egymilliót eladni. A káprázatos luxuskütyükben utazó Stuart Hughest is megihlette az iPad 2 és megálmodta a saját, természetesen minden korábbinál csillogóbb változatát.

  • A kirakati babák újabban 'életre kelnek'

    Budapest - Mozognak, térdelnek, támaszkodnak, nyújtóznak, vagy éppen a nyakkendõjüket kötik meg a modern kirakati babák, amelyeknek - akárcsak a kirakatoknak - léteznek trenddiktáló, neves tervezõi, gyártói és forgalmazói.

    Persze csak azokban az országokban, ahol még egyáltalán fontosak a kirakatok, ezek a legõsibb reklámeszközök, és ahol nemcsak a plázák befelé forduló épülettömbjei, fantáziátlan, rideg folyosói és divatjamúlt belsõ terei várják a vásárlókat.

  • A konyhában is divatosan: trendi kötények

    A konyhában is divatosan: trendi kötényekManapság a nők már mindenhol megpróbálnak tökéletesen kinézni, a legtrendibb és legdivatosabb ruhákat beszerezni. Nincs ez másképp a konyhában sem, napjainkban már divatosabbnál divatosabb kötényeket lehet beszerezni, hogy a főzés közben is toppon legyünk, már ami a ruhát illeti. Magyarországon igaz még annyira nem elterjedtek, pedig ez is legalább olyan önkifejezést biztosító ruhadarab, mint bármi más, csak sokkal hasznosabb, mert megspóroljuk vele a zsírfoltok eltávolításának költségét és/vagy fáradságát.

  • Veszélyes a bronzbarna árnyalat

    Nincs biztonságos lebarnulás - szögezték amerikai és brit kutatók. Több tanulmány elemzése alapján megállapították, hogy a lebarnulás és a bõrrák egyaránt a genetikai örökítõanyag ibolyántúli sugarak által okozott károsodásával kezdõdik és már kis dózisban is árt.

    "Úgy tûnik, a DNS-károsodás az a jel a sejtekben, mely elindítja a lebarnulást" - mondta Dorothy Bennett, a londoni St. George Egyetem sejtbiológusa, az egyik dolgozat szerzõje. Mivel a DNS-károsodás a rákot elindító mutációk elsõ lépése, ezért nem beszélhetünk biztonságos lebarnulásról.

  • Aki feltalálta a farmert: 180 éve született Levi Strauss

    "Semmi sem kelt elhanyagoltabb benyomást, mint ha egy munkás zsebei szakadtak" - írta helyeslõleg a San Franciscó-i újság 1873-ban, amikor árusítani kezdték a hiányosságot orvosló farmernadrágot. A "feltaláló", Levi Strauss száznyolcvan éve, 1819. február 26-án született.

    A legamerikaibb ruhadarab atyja Németországban, Loeb Strauss néven látta meg a napvilágot. Tizennyolc évesen vándorolt ki Amerikába, ahol - immár Léviként - betársult két féltestvére méteráru-kereskedésébe. 1853-ban a kaliforniai aranyláz hírére õ is a nyugati partra indult szerencsét próbálni, de nem arany után kutatott:

  • Nem létezik tabu a fürdõruhadivatban

    Idén nyáron nincsenek tabuk a fürdõruhadivatot illetõen. Trendi a trikini, klasszikus a bikini, bevállalós a monokini. Szétnéztünk néhány strandon, s megállapítottuk, hogy a Magyar mindenféle rucit örömmel fölvesz (vagy levesz), hogy pancsolhasson, napozhasson.

    Kíváncsiak voltunk, a honi nõk mennyire követik az idei fürdõruhadivatot, ezért kilestünk néhány strandra. A az egyik Tisza parti strandon a fürdés tilos, kizárólag csak napozni szabad. Kétrészes fürdõruhájában a lány tartja a szolíd normát.

  • Tiszta lépcsõház, nagy belmagasság, légkondicionálás - új trendek a lakáspiacon

    Bár túlkínálat van a lakáspiacon, azok az ingatlanok, amelyek követik a legújabb igényeket és reális az áruk, hamar elkelnek - ezt tapasztalják az ingatlanügynökök. A legfrissebb hazai trendeket összegzi az egyik magyar ingatlanpiaci összeállítás.

    A szoba ma már nem lehet kicsi, mert akkor nem rendezhetõ be nagyvonalúan. A stúdiólakások - amelyek szinte átvették a garzon fogalmának helyét - 50-60 négyzetméteresek és többnyire egy nappalit és egy hálószobát foglalnak magukban. A nagyobb méretû szobákat ma még luxuskategória gyanánt értékeli a piac, de ez hamarosan alapkövetelménnyé válhat.

  • A fehér nem szebb

    Madrid - Az ázsiaiak és afrikaiak között egyre nagyobb divat az arcfehérítés és a vonásoknak plasztikai sebészet útján való megváltoztatása.

    Különösen sokan alkalmazzák ezt a fajta "szépítést" Indiában, Kínában, Japánban, a Fülöp-szigeteken és Dél-Koreában, de az Egyesült Államokban is a harmadik helyen áll a zsírleszívás és a mellnagyobbítás mögött. A plasztikai sebészek amerikai társaságának adatai szerint évente 120 ezren kérnek ilyen beavatkozást, Indiában pedig évente 450 millió eurónak (112,6 milliárd forint) megfelelõ összeget költenek fehérítõ krémek vásárlására.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • Ezek a színek az idei tavasz trendszínei

    Ezek a színek az idei tavasz trendszíneiMinden évnek és minden évszaknak megvan a maga sajátos stílusa és az időszak legjellemzőbb színei. Sokan ezzel tévedésbe esnek, hogy ezeket szent írásként veszik, hogy akkor csak ezeket hordjuk, holott nagy figyelmet kell arra is fordítani, hogy mi az ami jól áll nekünk vagy mi az amiben jól is érezzük magunkat. Mert hiába divatos egy adott fazon vagy egy adott szín, ha az nem áll jól vagy nem a mi testalkatunknak való vagy éppen nem érezzük jól benne magunkat, akkor többet ártunk a kinézetünknek vele, mint amennyit használunk.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.

  • Oscar-gála: Divatkreációk a vörös szõnyegen

    Gyászoló transzvesztiták, Muppet's Showra gyúró bundás szörnyikék. Már csak a mûanyag mentõbója hiányzott.

    Nicole Kidman

    Az õ ruhája valószínûleg egy tapéta és egy ünnepi asztali szalvéta keresztezésébõl született.

    De számíthatunk egyáltalán valami jóra ízlés tekintetében egy olyan nõtõl, akinek volt férje õrült szcientológus, a jelenlegi pedig country-pop énekes?

  • Komoly veszélyeket rejt a lábujj-közötti papucs

    A nyári slágerpapucsok - melyek többnyire habosított mûanyagból álló lapos talpból és egy Y alakú gumipántból állnak és jellegzetesen "slattyogó" hangot adnak - kárt tehetnek egészségünkben.

    Az Amerikai Sportorvosi Iskola tanulmánya szerint ezeknek a papucsoknak a viselete felelõs lehet számos, testünkön észlelt fájdalomért és panaszokért. A lábgyógyászattal foglalkozó szakemberek véleménye szerint, kedvenc nyári papucsunk több egészségügyi problémáért felelõs, mint bármely más lábbeli, a magassarkú cipõket is beleértve - írja a MediPress.

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

bohócdoktor vizit szja 1%