rss
  • A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgát

  • A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgátIdén nyáron a sárga szín is divat, de ezt kevesen merik viselni, mert túl élénk. Pedig a sárga nagyon is nőies szín, nem véletlenül kezdték el hordani a vörös szőnyegen is nemrégiben. John Galliano idei kollekciójában is helyet kapott a napsárga, érdemes megnézni, hogyan használja. A brit divattervező egy árnyalatot használt, mégpedig a világos napsárgát, ami a hideg tartományba megy el, ezért a világos bőrön is jól mutat. Mivel nem nevezhető karcsúsító színnek, a húzott derék és az öv jó ötlet.

    Ha valaki fél attól, hogy nagyon sápasztaná a sárga, akkor válasszon nadrágot ebben a színben, de a kiegészítőkön is jelen lehet. A sárga overall viszont csak és kizárólag tökéletes alakon mutat jól.

    John Galliano kollekciójának másik meghatározó színe a fukszia, amit lényegesen többen kedvelnek. A fényes selyem és a virágminták romantikussá teszik a ruhákat sportos szabásuk ellenére is.



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Feketén-fehéren – a monokróm stílus

    Vannak trendek, amik idõrõl idõre visszakúsznak a köztudatba. Ilyen izgalmas, ám mégis klasszikus színkombináció a monokróm, azaz a fekete-fehér stílus. A Chanel és Armani felismerhetõ és kedvelt színösszeállításai, de minden nagyobb divatház kollekciójában legalább egyszer jelen van. Most megmutatjuk, hogyan viseld idén tavasszal, hogy igazán dögös legyél benne! A fekete-fehér igazán feltûnõvé varázsolhatja megjelenésed, ha ügyesen kombinálod az egyes darabokat. Idén különösen divatosak lesznek a hatvanas évek op-art világát idézõ minták, ugyanakkor a különféle etno hangulatú monokróm nyomatok is.

  • Veszélyes a magassarkú?

    Az elmúlt évtized egyik legnagyobb divattrendje volt az extrém magassarkú cipõ, de azóta az is kiderült, hogy a megjelenés nem minden. Ezek a lábbelik ugyanis nemcsak a lábfejek kóros deformálódásához vezetnek, ennél is komolyabb elváltozásokat okozhatnak. Az orvosok szerint az extrém magassarkú cipõt viselõ nõk nyolcvan százalékát érinti a lábprobléma. A legnagyobb gond, hogy ezek viselésével természetellenes helyzetbe kerül a sarok, a megváltozott terhelés pedig a csontok csúnya és nem kívánt elváltozásához vezethet a nagy lábujj tövénél.

  • Lafayette, Párizsi luxus a nagyvilágban

    Lafayette a világ egyik legnagyobb luxus áruháza.

    A párizsi áruház mintájára a világ különbözõ pontjain épül "másolat" áruház. Sokan a londoni Harrods áruházat veszik alapul, holott a Lafayette pompájában, nagyságával messze megelõzi a brit testvérét, ahol kis "eldugott" szinteken lehet vásárolni, és nincs egy nagy központi vásárlói tér.

    A Shanghai-ban épülõ áruház szinte mindenben a Párizsihoz fog hasonlítani, ahol egy hatalmas üvegkupola alatt fogadják a vásárolni vágyókat.

  • Őszi kabát trend

    Őszi kabát trendEgyre inkább benne vagyunk az őszben, ami azt jelenti, hogy lassan visszafordíthatatlanul beköszönt a kabátos időszak. Ennek előnye, hogy újabb darabokkal bővíthetjük a ruhatárunkat. Ha még valaki nem vásárolta volna meg az őszi kabátját, íme néhány tipp, melyek is az idei év legtrendibb őszi darabjai. Továbbra is divatban maradt az örök klasszikus farmerkabát, valamint az év slágerei között található az összecipzározható szövetdzseki valamint a különféle bőrkabátok és ballonkabátok, továbbá a nőiesített, leegyszerűsített bomberkabátok.

  • Tanulás élethosszig

    A jó pap holtig tanul - figyelmeztet a népi közmondás, amely napjainkban igazán érvényes, hiszen az élethosszig tartó tanulás immár alapvetõ követelmény a versenyre épülõ világunkban. Meg tud-e felelni ennek a korosodó, munkahelyén talán már évtizedek óta változatlan feladatokat ellátó vagy éppen munkát keresõ ember?

    Bár régi a mondás, a társadalom sokáig az ellenkezõjét díjazta: tartotta magát az a nézet, hogyha valaki az iskoláit elvégezte, szakmát vagy fõleg diplomát szerzett, az már "befejezett ember".

  • 2010-ben a félmagas sarkak a trendik!

    Viszlát, tízcentis sarkak!

    Az idei divattrend véget vet a 8-10 centiméter magas sarkú cipõk uralkodásának: divatba jön a félmagas sarok. Legalábbis a Vogue kiadásában ez olvasható.

    A félmagas sarkú cipõk egyébként az 1950-es években voltak divatban - ráadásul nem hegyes, hanem kerek orral.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Cipők amelyekkel vigyázni kell lábunk egészsége érdekében

    Cipők amelyekkel vigyázni kell lábunk egészsége érdekébenA legtöbb lábprobléma hátterében a magas sarkú cipő áll. Eddig is köztudott volt, hogy a magas sarkú cipő viselése hosszú távon nem tesz jót a lábnak, ám nemrég arra is fény derült, hogy a benőtt lábujjkörmökért is ez a divatos lábbeli okolható. A lábujjköröm benövése többnyire csupán egy enyhe fájdalommal járó, zavaró körülmény, de ha valaki nem fordít rá kellő figyelmet, idővel akár a köröm eltávolítására is szükség lehet. Ám amint arról Rodney Stuck, a Loyola Egyetem Egészségügyi Központjának lábgyógyász professzora beszámolt, a nőknek ennél több kell ahhoz, hogy elriadjanak a magas sarkúk viselésétől.

  • A kirakati babák újabban 'életre kelnek'

    Budapest - Mozognak, térdelnek, támaszkodnak, nyújtóznak, vagy éppen a nyakkendõjüket kötik meg a modern kirakati babák, amelyeknek - akárcsak a kirakatoknak - léteznek trenddiktáló, neves tervezõi, gyártói és forgalmazói.

    Persze csak azokban az országokban, ahol még egyáltalán fontosak a kirakatok, ezek a legõsibb reklámeszközök, és ahol nemcsak a plázák befelé forduló épülettömbjei, fantáziátlan, rideg folyosói és divatjamúlt belsõ terei várják a vásárlókat.

  • Magassarkú: Örök divat

    Magassarkú: Örök divatTavaszi cipőtrendek nem hétköznapi hétköznapokra és fékevesztett partikra. Ezekben a cipőkben tilos járni, kifejezetten csak a ringó csípő lebegés a megengedett. Felejtsük el az idei tavasszal a kényelmes kis sarkocskákat, a beleugrom és már futok is cipőket. Christian Dior mindent ötvözött tavaszi modelljein, ami nőiessé, különlegessé tehet egy lábbelit: a legkülönlegesebb anyagok kombinációit, a különböző színes köves berakásokat, a fifikás csatokat, zsinórokat láthatjuk ezeken a cipőkön.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Ez az õszi divat: visszatér a bõrszoknya

    Ha a 71 éves Tina Turner ma is bátran viseli a bõrminit a színpadon, miért ne tehetnénk meg mi is ugyanezt az utcán? Ugyanúgy lehet szexi, mint decens.

    Az állatvédõk azonban lapozzanak tovább! Ha nem akarunk újat venni (márpedig nem akarunk, mert 100 ezer forint is lehet egy nagyobb divatház modellje), vadászatra lehet indulni a garázsba vagy a padlásra számûzött ruhás dobozok terepére. A cicanadrágok, a perlon harisnyák és lódenkabátok között hátha megmutatja magát egy régi bõrszoknya is, amit átalakítani még mindig kisebb lelki teher, mint súlyokat emelni le a bankkártyánkról.

  • Sok nõ titkolja, hogy mennyit költ ruhára

    Tízbõl nyolc nõ már az üzletbõl való kilépés uátn leszedi újonnan vásárolt ruhája árcímkéjét, mert nem akarja partnerének bevallani, mennyit költött - már megint - öltözködésre. Sokan ezt azzal indokolják, hogy egyrészt maguknak tesznek jót vele, a vásárlás miatt ugyanis bûntudatot éreznek.

    A tanulmányból kiderült: a brit nõk rengeteg praktikát ismernek és alkalmaznak, hogy eltitkolják vásárlásaikat. Negyedük azt mondta, az új ruhákat nem is mutatja meg kedvesének vagy férjének, hanem azonnal elrejti a szekrénybe.

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

  • Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombináció

    Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombinációAz egyszerű összeállítások és a klasszikusan elegáns darabok szerelmesei örülhetnek, hisz idén a monokróm újra trendi és pár fekete-fehér darab is elég a tökéletes megjelenéshez. A 2013-as évben tarol az egyszerű, mindössze két szín felhasználásával készült szettek. A tavalyi tuxedo blézer még idén is trendi, sőt a bőrdzsekik is maradnak, de a szezon egyik legfontosabb darabja a fehér blézer. Sokak szerint a fekete-fehér színösszeállítás unalmas, mi több, divatjamúlt. Ez azonban egyáltalán nem igaz, csak meg kell találni a tökéletes ruhát!

  • Színváltoztatós körömlakk

    Színváltoztatós körömlakkA hangulatgyűrűhöz hasonló elven működő körömlakkot dobtak a piacra, ami a testhőmérsékletünknek megfelelően változtatja a színét a körmünkön. Így egy körömlakkozással több szín is felkerül a körmünkre, mindössze a testhőmérsékletünk változása kell a szín változásához, így nem kell annyit bajlódni a lakkozással. A varázslathoz elég csak a kézben tartani egy hűvös koktélt, egy fagyit, vagy egy forró kávét, és azonnal más lesz a szín. Lehet, hogy ez a különleges körömlakk lesz a következő divatőrület?

  • Cosplay: Mangahõsnek öltöztetni sokmilliárdos üzlet Japánban

    A trend ide is elér majd?!

    Tokió - 36 milliárd jen (79 milliárd forint) az éves bevétele azoknak a divatcégeknek, amelyek a japán fiatalokat mangák, videojátékok vagy képregények hõseinek kosztümeibe öltöztetik.

    A Jano japán közvélemény-kutató intézet szerint 2007 áprilisa és 2008 márciusa között a jobbára ifjú japán képregény-fanatikusok ilyen csillagászati összegeket költöttek arra, hogy álarcokba, kosztümökbe öltözve rendezzenek mulatságokat kitalált hõseik tiszteletére.

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne Hathaway

    Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne HathawayBocsánatot kért a 85. Oscar-ceremónián a legjobb női mellékszereplő díjával kitüntetett Anne Hathaway, amiért ruhát cserélt az amerikai filmakadémia gálája előtt. A színésznő közleményében sajnálkozott az általa okozott károk miatt a Valentino divatház felé. Anne Hathaway eredetileg a ház egy ruhakölteményét viselte volna, az utolsó pillanatban azonban meggondolta magát, és Pradára váltott. A filmcsillag azzal magyarázta döntését, hogy az Oscar-gála előestéjén úgy értesült, egy másik színészné az övéhez nagyon hasonló Valentino-darabot fog viselni.

  • Plasztikai beavatkozások ebédidõben

    Zsírleszívás, hegkezelés, stb...

    Századunkban az esztétikai plasztikai sebészetben jelentõs váûltozás várható. Drasztikusan emelkedni fog az úgynevezett lunchtime mûtétek, vagyis az ebédidõ alatt is elvégezhetõ beavatkozások száma - állítja Gyarmati Csaba plasztikai sebész.


    Ilyen például a botoxfeltöltés, a mezoterápiás kezelés és a különbözõ lézeres beavatkozás.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.