rss
  • Ezek a legmenőbb ékszerek idén

  • Ezek a legmenőbb ékszerek idénAz ékszereket márcsak azért is imádják a nők, mivel ékszert szinte mindig viselünk, még akkor is, amikor táskát és cipőt sem feltétlenül. Egy jó ékszer öltözteti és feldobja a külsőt. Ebben az évben a merészebb hangsúlyosabb kicsit durvább fémékszerek is hangsúlyt kapnak. A legkedveltebbek az oversize méretű, statement nyakláncok, melyek egy egyszerű pólót is átalakítanak. Idén a plasztikból készült kiegészítők is visszatértek, ám a neonszínek már a múlté, helyette a kristályos átlátszó darabok hódítanak.

    Az elmúlt években visszatérő geometrikus irányvonal még mindig hódít, így nem foghatunk mellé a szigorú mértani formavilágot megtestesítő kiegészítőkkel sem. A barokkos trend idén az ékszerek világában is érezteti hatását, ezért az eltúlzott, elnagyolt méretek is egészen nyugodtan hordhatóak.

    A tavasszal együtt a színek is visszatértek, idén inkább a bohókás, extrémebb kombinációk hódítanak. A 2014-es év egyik legnagyobb kedvencei azonban a brossok, hisz az apró kövekkel díszített, csillogó kitűző a mostanában kissé háttérbe szorult eleganciát is felélesztik.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • Fürdőruha divat 2016

    Fürdőruha divat 2016Mint minden évben, idén is vannak "újfajta" darabok a bikinik, fürdőruhák között. Idén már nem hódít a tangás fürdőruha, helyette a nagyobb méretű, magasított derékrészű bugyik kerültek előtérbe. Csinos és és praktikus is: ápol és eltakar. Mintákat tekintve óriási a választék, nincs konkrét kiemelkedő darab. Van virágos, pöttyös, csíkos, kockás, egyszínű, mintás amit csak el lehet képzelni, az megtalálható a bikiniken. Választhatunk visszafogottabb, szerényebb darabot vagy egy egészen extravagáns, bevállalós darabot is, ami hozzánk közelebb áll.

  • A vágy titokzatos tárgya tízévenként változik

    Kebelcsodák így - úgy...

    Milánó - Sokan, fõleg az idõsebb generáció tagjai megbotránkoznak a sok lemeztelenített kebel láttán, pedig a divat már évtizedekkel korábban kihangsúlyozta a nõi szépség egyik megtestesítõjét, csak talán finomabban, bár nem kevésbé erotikusan elfedve azokat.

    Beppe Severgnini olasz szakértõ megfigyelései szerint a divat tízévenként változtatja a nõkön a célpontot, ahová a férfiszemeket irányítja.

  • Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombináció

    Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombinációAz egyszerű összeállítások és a klasszikusan elegáns darabok szerelmesei örülhetnek, hisz idén a monokróm újra trendi és pár fekete-fehér darab is elég a tökéletes megjelenéshez. A 2013-as évben tarol az egyszerű, mindössze két szín felhasználásával készült szettek. A tavalyi tuxedo blézer még idén is trendi, sőt a bőrdzsekik is maradnak, de a szezon egyik legfontosabb darabja a fehér blézer. Sokak szerint a fekete-fehér színösszeállítás unalmas, mi több, divatjamúlt. Ez azonban egyáltalán nem igaz, csak meg kell találni a tökéletes ruhát!

  • Õsszel is sortban

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

    Abban már megegyeztünk, hogy logikát ebben nem érdemes keresni, azonban aki szívesen hordana mostanában sortot, viszont gondban van, hogy hogyan és mivel kombinálja, annak mindenképp érdemes tovább olvasnia.

    Mára ugyanis egy õszi, sortos összeállítást választottunk, az olasz The Blonde Salad stílusblogból.

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.

  • A 2010-es õszi nõi divat

    Miként az már az õszi férfidivat bemutatásánál kiderült, idén a klasszikus elegancia határozza meg az évszak öltözködési szokásait.

    Nincs ez másként a nõknél sem, ám itt az egyszerû és komoly megjelenés sokat mutató, a szexualitást kihangsúlyozó elemekkel párosul.

    És hogy milyen anyagokkal, színekkel és fazonokkal dobhatja fel valaki a ruhatárát az elkövetkezõ idõkben? Következõ összeállításunkból kiderül.

  • Veszélyes a magassarkú?

    Az elmúlt évtized egyik legnagyobb divattrendje volt az extrém magassarkú cipõ, de azóta az is kiderült, hogy a megjelenés nem minden. Ezek a lábbelik ugyanis nemcsak a lábfejek kóros deformálódásához vezetnek, ennél is komolyabb elváltozásokat okozhatnak. Az orvosok szerint az extrém magassarkú cipõt viselõ nõk nyolcvan százalékát érinti a lábprobléma. A legnagyobb gond, hogy ezek viselésével természetellenes helyzetbe kerül a sarok, a megváltozott terhelés pedig a csontok csúnya és nem kívánt elváltozásához vezethet a nagy lábujj tövénél.

  • Az élõ divat: Julianne Moore

    Julianne Moore a luxus záloga?

    Julianne Moore egy igazi díva. Ezzel sok újat nem árultunk el, hiszen a divat világában modellként évrõl évre feltûnik, az elõkelõ márkák már régen felfedezték maguknak, a sznobizmus korlátait feszegetve vált hû szimbólumává a luxusnak, pedig ki hinné, hogy már 50 éves!

    A vörös ciklon Clive Owen-nel karöltve a Bulgari-t is megihlette. Gyönyörû táskáit nem gyõzi szorongatni a kampány képein.

  • Magassarkú: Örök divat

    Magassarkú: Örök divatTavaszi cipőtrendek nem hétköznapi hétköznapokra és fékevesztett partikra. Ezekben a cipőkben tilos járni, kifejezetten csak a ringó csípő lebegés a megengedett. Felejtsük el az idei tavasszal a kényelmes kis sarkocskákat, a beleugrom és már futok is cipőket. Christian Dior mindent ötvözött tavaszi modelljein, ami nőiessé, különlegessé tehet egy lábbelit: a legkülönlegesebb anyagok kombinációit, a különböző színes köves berakásokat, a fifikás csatokat, zsinórokat láthatjuk ezeken a cipőkön.

  • Oscar 2012 a vörös szőnyegen

    Oscar 2012 a vörös szőnyegenA 39 éves Jean Dujardin az első francia színész a történelemben, aki elnyerte a legnagyobb presztízsű filmes díjat, az Oscart. Nemzedéke legnépszerűbb és legjobban fizetett francia színésze kávéházi, majd televíziós szkeccsekkel kezdte karrierjét, mielőtt közönségfilmek főszerepeiben a franciák egyik nagy kedvence lett. - Ha Georges Valentin beszélni tudna, azt mondaná: a kurva életbe, hát ez zseniális, köszönöm, csodálatos - ezt kiáltotta franciául néhány, angolul elmondott köszönő szó után Dujardin, miután átvette vasárnap este a legjobb férfi alakításnak járó Oscar-díjat Natalie Portmantől.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • A legkifinomultabb márka: Fendi

    A divatház az egyik legnagyobb múlttal rendelkezõ márka a maiak közül : lassan fennállásának századik születésnapját ünnepelheti.

    A gyakran csak a híres „baguette” táskáról ismert Fendi sokkal több, mint egy átlagos olasz divatház. Átvészelte a két világháborút és azóta is töretlenül tartja magát a legjobbak között. Szinte minden hollywoodi sztár kedvence. Az 1918-ban Rómában nyílt bolt elsõsorban bõr és szõrme darabokra specializálódott, majd Edoardo Fendi öt lánya családi vállalkozásként vitte tovább a divatház ügyeit.

  • iPad 2 másfél milliárd forintért

    iPad 2 másfél milliárd forintértValószínűleg a világ legdrágább iPad 2-jét készítette el egy dizájnér, aki arany, platina, gyémánt, dinoszaurusz fosszília és egy ősrégi ásvány segítségével turbózta fel a tabletet. Az Apple forradalmi, piac- és kategóriateremtő tabletjének második generációját nagy várakozás előzte meg. Az elődjénél gyorsabb, vékonyabb és könnyebb tábla PC minden bizonnyal beváltja majd a hozzá fűzött reményeket, hiszen a hírek szerint két nap alatt sikerült belőle egymilliót eladni. A káprázatos luxuskütyükben utazó Stuart Hughest is megihlette az iPad 2 és megálmodta a saját, természetesen minden korábbinál csillogóbb változatát.

  • Hódít a lila és még mindig sztár a fekete - õszi divatirányzatok

    Változatlanul tartja magát a lila és számos árnyalata, valamint a fekete, a szürke és az ezüst, abszolút kedvenc a magas sarok, a sok bizsu és a sál változatlanul elengedhetetlen kellék - árulják el a nyugat-európai és a magyar kirakatok.

    A düsseldorfi 2007-es tavaszi vásár elõrejelzései beváltak (a szakemberek minimum másfél-két évre elõre terveznek): a nyugat-európai és a magyar butikok kínálatában ugyancsak ezek a színek az uralkodók.

  • Halloweeni jelmezötletek

    Halloweeni jelmezötletekHa tetszik, ha nem, hazánkban is egyre elterjedtebb a Halloween megünneplése. Rengeteg party szerveződik eköré az este/éjszaka köré. Ilyenkor az emberek jelmezbe bújnak és így indulnak neki az éjszakának. Van aki klasszikus halloweeni jelmezt választ magának, a legklasszikusabb megoldásokkal élők például a boszorkánynak, csontváznak vagy esetleg töklámpásnak öltöznek. De vannak akik inkább elrugaszkodnak az ünneptől és teljesen más jelmezt választanak magunknak, olyat ami nem is kötődik ehhez az éjszakához.

  • Divat és stílus kismamásan

    Mi nõk imádjuk a divatot, a szép ruhákat, ne mondjunk hát errõl le a babavárás 9 hónapja alatt sem! Mindenki ismeri azt a mondást, hogy egy nõt a terhesség még szebbé varázsol, hiszen a kismamák ragyognak a boldogságtól büszkék növekvõ pocakjukra. Tévedés azt gondolni, hogy az öltözködésünknek, stílusunknak meg kell változnia kismamaként. Pocakosan is legyünk divatosak, trendik és persze sexisek. A MoNa Mama Kismama kollekció kialakításánál a fõ cél a divatos, stílusos mégis egyszerû és jól kombinálható ruhák megalkotása volt.

  • Penélope és Mónica Cruz divatot teremtenek

    Penélope és Mónica Cruz nem csak Hollywood egyik legszebb színész testvérpárja, õk divatot is teremtenek. A zürich-i Divat Napokon bemutatták vadonatúj kollekciójukat is.

    A divatrajongók tudják, a Cruz nõvérek egyszer már kaptak egy lehetõséget a Mangótól, hogy vendégtervezõként egy kollekciót papírra vessenek a divatóriásnál. Most egy másik nagyhatalom, a Charles Vögele adott lehetõséget a gyönyörû spanyol testvérpárnak, hogy ezúttal rögtön két kollekcióval is meglepjék a nagyérdemût. Egy az idei õszi/téli, egy pedig a jövõ tavaszi/nyári.

  • Szépészeti beavatkozásokkal küzd az öregedés ellen a baby-boom generáció

    Szemhéjplasztikával, botoxszal, valamint arc- és ráncfeltöltéssel küzd az öregedés ellen a már ötvenes éveit taposó amerikai baby-boom generáció - derült ki az Amerikai Plasztikai Sebészeti Akadémia (AACS) friss adataiból.

    A 2008 évhez képest 44 százalékkal növekedett az Egyesült Államokban az AACS tagjai által végzett arcfeltöltések és 42 százalékkal a szemhéjplasztikák száma. Emellett a botox népszerûsége 157 százalékkal, a ráncfeltöltéseké pedig 245 százalékkal növekedett meg alig egy év alatt.

  • Útmutatók a kényelmes és modern otthon kialakításához

    A gasztronómia mellett a lakberendezés a második legkedveltebb témája az életmóddal foglalkozó könyveknek és magazinoknak. Hasznuk elsõsorban attól függ, mennyit tud belõle a gyakorlatban alkalmazni az olvasó - a divat ugyanis egyre gyorsabban változik a lakberendezésben. Hogyan alakíthatunk ki vidám, stílusos, minden igényt kielégítõ tereket? Erre próbál választ adni két legutóbb megjelent kötet.

    A családi otthon címû, Judith Wilson által írt könyv az Alexandra kiadó gondozásában jelent meg, akárcsak A kényelmes otthon.