rss
  • Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatot

  • Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatotA 2014-es év cipődivatja sokak számára eléggé meglepő lehet, ugyanis több olyan stílust csempésztek vissza a tervezők, amiket már réges régen elfeledtünk vagy el akartunk feledni. Emellett lesznek megszokott, örökké divatos irányzatok is. Már hozzászokhattunk az éktalpú cipők látványához, amikkel mindig együtt járt a vastag sarok, de meglehetősen furcsán hat a tűsarkúra emlékeztető cipőkön ez az elsőre otrombának tűnő sarok. Ezek a sarkok pedig szinte minden boltban megtalálhatóak lesznek az idei szezonban.

    A vastag sarkak már magukkal hozzák azt a divatot, amit már tavaly is meglebegtettek előttünk, de a holdjáró fazon csak az idei évben fog igazán berobbanni a hétköznapokra.

    Az elmúlt néhány évben sokkal inkább a lekerekített orrú magas sarkúk és balerinacipők hódítottak, ezzel szemben most visszatérnek a sokak által furcsának és divatjamúltnak titulált, hegyes orrú cipők.

    Ismét visszatérnek a szerteágazó, a lábfejet körülölelő pántok is, amik jellemző módon úgy rendeződnek, hogy a sarkak szabadon maradjanak. Tehát nem csak a hátul nyitott, mélyen kivágott felsők lesznek divatosak, hanem ugyanerre az elvre épült cipők is.


    Nem csak a nyitott cipőkhöz dukálnak pántok, gyakorlatilag az összes típust és fazont ezzel a kiegészítővel gazdagították a tervezők.


    Amellett, hogy a lapos talpú saruk és az újragondolt balerinacipők (akár hegyes orral is), megmaradtak a divatban, még mindig helyet kaptak az elmúlt évben közkedveltté vált tornacipők, sportos fazonú darabok.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Mitõl lesz sexi egy dekoltázs?

    A férfiak imádatának tárgya, a nõk magabiztosságának egyik forrása. A nõi mell megérdemli és igényli is a gondoskodást, a törõdést. A nõi mell a húszas életévek elejére fejlõdik ki teljesen, s ezt követõen a méretét és a formáját is jó ideig megõrzi. Persze, a terhesség alaposan megnöveli, valamint a nagyarányú hízás vagy fogyás is változást idézhet elõ.

    Az idõ múlásának jelei a harmincas-negyvenes években válnak elõször láthatóvá, amikor a mellbimbó alatti és fölötti szövetek addigi egyenlõ aránya eltolódik az alsó javára.

  • A parfümhasználatot is tanulni kell

    A test, a bõr illatosítása mind kevésbé nõi kiváltság. Az egyéniséghez illõ szer kiválasztása kellemessé teszi viselõje közérzetét, s mértékkel használva a környezetére is kedvezõ hatást gyakorol.

    Csakhogy éppen a kiválasztást és a mértéket szokták eltéveszteni, ezért nem árt kissé elmélyedni a parfümkultúra rejtélyeibe egy olyan kiváló szakember segítségével, mint Gombos Gusztávnéval, a kaposvári illattár tulajdonosával.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • Férfi frizuratrendek

    Régi igazság, a divat valójában ismétlõdés. A korábbi évtizedek egy-egy trendjének, divathullámának rendszeresen van egy "újra-felfedezése", nincs ez másként 2010 férfifrizura divatjában sem.

    Tavaly elmondtuk, a trendet az angol fiúiskolák jófiús anyu kedvence frizurája, illetve a tépett, kócos, vadnak kikiáltott haj határozza meg. Túl sok változás idén sem várható. A kószán elõugró kisfiús tincs 2010-ben változatosabb lesz, sokkal jobban állítható a fej formájához, homlok hosszához mint korábban.

  • Hajléktalanok a kifutón

    Hajléktalanok lepték el a kifutót egy milánói divatbemutatón. Nem valamilyen jótékonysági eseményrõl, hanem Vivienne Westwood legújabb húzásáról van szó.

    Vivienne Westwoodnak nem ez az elsõ polgárpukkasztó divatshow-ja, és úgy tûnik, a 68 éves dizájner még mindig nem fogyott ki az ötletekbõl. A Milánói Divathét keretében rendezett bemutatón, ahol a tervezõ legújabb férfikollekciója mutatkozott be, a hajléktalanoké volt a fõszerep, persze csak elméletben.

  • 2010-ben a félmagas sarkak a trendik!

    Viszlát, tízcentis sarkak!

    Az idei divattrend véget vet a 8-10 centiméter magas sarkú cipõk uralkodásának: divatba jön a félmagas sarok. Legalábbis a Vogue kiadásában ez olvasható.

    A félmagas sarkú cipõk egyébként az 1950-es években voltak divatban - ráadásul nem hegyes, hanem kerek orral.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Nyáron is hódít a sexi selyem

    A selyem örök klasszikus, szinte soha nem megy ki a divatból, idén azonban újult erõvel jelenik meg, szinte minden lehetséges formában. A nyár a hosszú, átmulatott éjszakák és fülledt randik idõszaka. Egy jól megválasztott selyemruhában egész biztos, hogy sikered lesz, bármi is legyen a terved. Idén a batikolt hatás különösen trendi: egy bõvebb fazonú, lágyan omló selyemruha harsány tónusokban vagy akár visszafogottabb pasztellszínekben egyaránt remek választás. Színes karkötõkkel és egy nyitott orrú szandállal kiváló randi- vagy buliszett.

  • A vastagot szeretik a nõk

    Az ékszerviselés lényege, hogy emelje megjelenésünk fényét, illeszkedjen a ruhánkhoz, idén azonban ezzel kelthetünk feltûnést! Természetesen, ahogy a ruhák, sminkek, frizurák terén szezonról-szezonra változik a divat, úgy az ékszerviselés terén is állandóan új dolgok tûnnek fel. Egy ideje már leginkább csak hip-hop sztárok körében volt népszerû a hangsúlyos, hatalmas ékszer, idén azonban visszatérhetnek a hétköznapokba is a vastag láncok, óriás gyûrûk, sõt még olyan régóta elfeledett, háttérbe szoruló dolgok jönnek divatba, mint a bross.

  • Ruhák kánikula idejére

    Szeretnél csinosan és divatosan öltözködni, de az sem mellékes számodra, hogy milyen anyagból készült a kedvenc ruhád? Erre is van megoldásunk!

    Nincs új a nap alatt, ha divatról van szó. Ezen a nyáron szinte minden trendi, legyen szó akár etnóról, neon színekrõl, fodrokról vagy farmerrõl. Könnyen elõfordulhat, hogy már nem elég a hatalmas kínálat, és már a színeken és fazonokon túl inkább arra is koncentrálunk, hogy mi a jó a bõrnek, a testnek.

  • Milyen legyen a férficipõ sarka?

    Magasabbnak látszani a copõ révén sikk?!

    Milánó - Az 1970-es években volt nagy divatja, aztán letûnt, most újra hódít a rejtetten vagy nyiltan magasított sarkú férficipõ.

    Viselik olyan ismert politikusok, mint Silvio Berlusconi vagy Nicolas Sarkozy, és a hozzájuk hasonlóan nem túl nagyra nõtt mûvészek, mint Elton John, aki több mint három évtizede is élen járt viselésében, valamint Mick Jagger vagy Tom Cruise.

  • Dior furcsa modellekkel mutatta be legújabb kollekcióját

    A párizsi divathéten a Christian Dior is bemutatta sokkolóan színes kollekcióját, ami mûnövényekkel és fejre húzott nejlonokkal tette teljessé a képet.

    A Christian Dior divatbemutatója annyira színesre sikerült, hogy rögtön a Bouchra Jarrar divatház minimalizmusához hasonlították, virágok, rikító árnyalatok ünnepe indította útjára 2010. július 5-én a párizsi divathetet. John Galliano angol tervezõnek a Christian Dior divatház számára készített 2010-2011-es õszi-téli kollekcióját mutatják be, amin a sziromszerû fodrok éppen olyan hangsúlyos szerepet kaptak, mint a melegférfi-stílus és a fejre húzott színes és sokkoló nejlon.

  • Útcai divat Angliából

    Vegyes érzelmeket válhat ki belõlünk a brit trend. Körülnéztünk a rideg idõjárásáról, kocsmáiról és macskaköves utcáiról közismert angol fõvárosban. Megmutatjuk, milyen a londoni divat kora tavasszal. Elöljáróban annyit elárulunk, merõben különbözik az angol divat a magyartól!

    Londonban a hölgyek egyértelmûen elõrébb járnak a divatban, mint mi. Kifinomult, egyedi ízlésvilággal büszkélkednek, állandóan a legutolsó trend diktálta darabokban tündökölnek. Nem is meglepõ, hiszen egy divat fõvárosról beszélünk.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Az Oscar-gála legszebb ruhakölteményei

    Az Oscar-gála legszebb ruhakölteményeiVasárnap tartották a 86. Oscar díjátadót Los Angeles-ben, ahol azon kívül, hogy ki nyeri el az aranyszobrocskát, utána rögtön a felvonuló ruhák kapják a második legnagyobb figyelmet. Ez idén sem volt másképp. Összességében voltak tökéletes választások, de voltak olyan sztárok, akik választhattak volna jobban is. A díjátadót Ellen DeGeneres vezette (amerikai talkshow-t vezet nagy sikerrel, már több éve), és a kritikusok szerint nagyon vontatottra sikeredett, ráadásul alig volt emlékezetes poénja a műsorvezetőnek.

  • Divat és stílus kismamásan

    Mi nõk imádjuk a divatot, a szép ruhákat, ne mondjunk hát errõl le a babavárás 9 hónapja alatt sem! Mindenki ismeri azt a mondást, hogy egy nõt a terhesség még szebbé varázsol, hiszen a kismamák ragyognak a boldogságtól büszkék növekvõ pocakjukra. Tévedés azt gondolni, hogy az öltözködésünknek, stílusunknak meg kell változnia kismamaként. Pocakosan is legyünk divatosak, trendik és persze sexisek. A MoNa Mama Kismama kollekció kialakításánál a fõ cél a divatos, stílusos mégis egyszerû és jól kombinálható ruhák megalkotása volt.

  • 2010 farmer trendje

    „A farmer örök!” hangzik el sokszor, és ezt bizonyítja az idei Dolce & Gabbana ruhakollekció is. Kopott, vágott, szakadt, különbözõ rátétek, felvarrások, különleges zsebek, vagy egyszerûen sima öltönynadrág szabás – ez mind-mind csúcsmárkájú farmernadrág!

    A változó divat trendek új követelményeket diktálnak a farmerek stílusához is ebben a szezonban. A legdivatosabb színek – szürke, világoskék, ami egyáltalán nem meglepõ a farmerkedvelõk körökben.

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Lezser és divatos: Ez lesz a tavaszi trend

    Lezser és divatos: Ez lesz a tavaszi trendIdén tavasszal és nyáron jól fogja magát érezni az, aki követi az új öltözködési trendeket. A legtöbb modell feltűnő jellegzetessége ugyanis a kényelem és hordhatóság. A tervezők úgy döntöttek, a szokásoshoz képest minden ruhadarabot túlméreteznek egy kicsit, legyen szó ruháról, kabátról, blézerről, pulóverről. Nem kell azonban megijedni, nem sikktelen öltözködésről van szó, csak egyfajta lezserségről, ami mindenkinek jól áll, legyen karcsú vagy molett. A tavaszi-nyári női divatban uralkodóak lesznek a bokáig érő, bő, redőzött szoknyák és ruhák, kellemesen lágy anyagokból.

  • Trendi hajat!

    Milyenre lövöd be a séród?!

    Gótikus, bizarr, letisztult, vidéki - romantikus és fiatalos a legújabb frizuradivat

    Budapest - Egyre gyorsabban változik a hajviseleti trend, amelyet az életmód, a divat és a hírességek diktálnak. No meg a hajkencék és formázók gyártói, akik részben alkalmazkodnak az általános irányzatokhoz, és egyúttal maguk is diktálják azt - derült ki a világ egyik legnagyobb hajápoló kozmetikai márkájának csütörtöki bemutatóján.