rss
  • Ezek az idei év legtrendibb körmei

  • Ezek az idei év legtrendibb körmeiA ragyogó orchidea lett az év trendszíne, így nem meglepő, hogy a körmökön is egyre többször láthatjuk majd ezt a színt. Emellett már évek óta térhódítóak a sötétebb színek, továbbá a különböző csillámokkal díszített lakokkal. De ami ebben az évben abszolút kedvenc, azok továbbra is a különböző fémes színek, mint például a bronzos, rezes árnyalatok valamint ezüstös illetve arany színek.Ez a stílus amellett, hogy nagyon trendi, felettébb elegáns is és szinte mindenhez viselhető, visszafogottabb és dögösebb ruhákhoz egyaránt.

    A pasztellszínek továbbra is a középpontban maradnak, népszerűségük töretlen, ugyanis könnyű hozzájuk ruhát választani, szinte mindenhez megy és roppan elegáns.

    2014-ben elfelejthetjük a teljesen természetellenes hegyes és nagyon hosszú körmöket. Idén a rövid természetes formájú körmök hódítanak. Ezeken a körmökön egyaránt jól mutatnak a visszafogottabb és élénkebb színek is. Ha pedig valaki nem vágyik műkörömre, de erősítené a körmeit, akkor marad a géllakk: ez egyre népszerűbb, a színek palettája pedig végtelen.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Fürdőruha divat a 2011-es nyárra

    Fürdőruha divat a 2011-es nyárraHa a fürdőruha vagy bikini kiválasztásához érkezünk, nehéz lehet pontosan eldöntenünk, hogy mi is szexi, és mi nem az. Mikor fürdőruha vásárláson töröd a fejed, a legtöbb hölgy szeret a legfontosabb szempontra koncentrálni, hogy minél szexisebb legyen. A szexi fürdőruha ugyanis képes a nő önbizalmát erősíteni és nem csak fizikailag, de mentálisan is a vízpart királynőjévé tenni. Ezért fontos hát tudni, hogy mik lesznek a legforróbb darabok a piacon. Sokféle fürdőruha típus segít elfedni a hibákat.

  • Amilyen csinos, olyan veszélyes is lehet a magassarkú

    Amilyen csinos, olyan veszélyes is lehet a magassarkúA queenslandi egyetem kutatói bebizonyították, hogy a magassarkú cipő mindennapos viselése komoly következményekkel járhat. A magassarkú cipők többnyire nagyon kényelmetlenek, azonban sok nő ennek ellenére előszeretettel hordja őket. S mi ennek az oka? Ha egy nő reggel magas sarkút húz, egész nap szexinek, szépnek és magabiztosnak érzi magát. Valljuk be, ezt a döntést a férfiak sem szokták bánni. A kutatók szerint azonban mellékhatásokkal járhat az ellenállhatatlan, gyönyörű topánkák rendszeres viselése.

  • Itt vásárolj, ha Londonba utazol

    Párizs, és New York mellett London kínálja a legizgalmasabb vásárlási élményt a világon. Az üzletek nagysága, mennyisége, és sokfélesége lenyûgözõ, és számos egyedi, érdekes, máshol nem látható bolt is található Londonban, melyek különleges termékeket értékesítenek.

    Természetesen megtalálható itt minden világmárka üzlete, valamint tervezõi butikok is. Az árak ugyanakkor magasak, de némi nézelõdés után akciós termékeket is lehet találni. London fõ bevásárlóterületei az Oxford street és a Regent street körül összpontosulnak, a Knightsbridge pedig a felsõkategóriás termékek fellelhetõségi helye.

  • Újra divatban a fűző

    Újra divatban a fűzőAmerikában egyre több tinédzser használ fűzőt, hogy tökéletessé tegye az alakját. Azt hihetnénk, hogy a fűző valami olyasmi, ami ma már teljesen kiment a köztudatból: egyrészt mert elképesztően kényelmetlen, másrészt mert alig-alig van olyan holmi, ami alá fel tudnánk venni. Csakhogy a fűző az utóbbi időben reneszánszát éli, különösen azóta, mióta az elhízás rohamosan terjed és a világ legtöbb pontján problémát okoz.

  • A színek hatása

    A színek hatásaKöztudott, hogy a minket körülvevő színek hatással vannak ránk illetve környezetünkre egyaránt. Nem csak a minket körülvevő falakkal van ez így, hanem ugyanígy befolyásolhatjuk színekkel a saját és környezetünk hangulatát és benyomásait. Például a zöld egy nyugtató hatású szín ( ezért is, hogy orvosi rendelőkben ilyen színűek a falak), de nem álmosítja el az embert. A piros szín viselése felhívja a figyelmet viselőjére illetve plusz energiával tölti fel. A pirosat viselők jobban is teljesítenek a nehézkes szituációkban.

  • Megérkezett Amisu új kollekciója

    Végre befutottak a New Yorker 2010-es õszi cuccai! Meg kell, hogy mondjuk: érdemes volt várni, a német divatcég idén különösen figyelt rá, hogy ne csak tinilányaink, fiaink tudjanak öltözködni a kollekcióból, hanem mi, érett nõk is megtalálhassuk a számításunk.

    Érdemes az Amisu/Smog márkával jelzett irányvonalon mozognunk, ha különlegesen és megfizethetõ áron szeretnénk elegánsan felöltözni. Füstös színekben álmodták meg a kreátorok a kollekciót: velük együtt örvendünk a hamuszíneknek, mintás szürkéknek, a feketébe hajló sötétszürkének és a tompa éjszakai fényeket tükrözõ ezüstös tónusoknak.

  • A 2011-es Billboard Music Awards

    A 2011-es Billboard Music AwardsA zenei díjátadókon már megszokhattuk, hogy a világsztárok furcsa, meghökkentő olykor megbotránkoztató ruhakölteményekben jelennek meg, de a 2011-es Billboard Music Awards ebből a szempontból kivételnek tűnik. A legtöbb világsztár ugyanis biztosra ment és fekete estélyiben jelent meg a gálán. Beyonce egy hosszú ujjú Lanvin miniruhában pózolt a fotósok elõtt, Kylie Minogue és Fergie szintén a kis fekete ruha mellett döntött, előbbi Alexander McQueen, utóbbi Herve Leger kreációt viselt.

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • Szív alakú száj a divat az Olasz plasztikai sebészeteken

    Róma - A szív alakú száj a divat a húsos és a túlságosan vastag ajkak helyett.

    Néhány olasz plasztikai sebész véleménye szerint a szív alakú ajkak a legcsábítóbbak.

    Apró és nem maradandó beavatkozásra van csupán szükség ahhoz, hogy egy nõnek olyan ajkat varázsoljanak, mint amilyen a gésáknak van, akik a legtöbb férfi számára a csábítás és az erotika csúcsát jelentik - magyarázta Giulio Basoccu plasztikai sebész, a római La Sapienza Egyetem tanára.

  • Két teniszpályányi a világ legnagyobb melltartója

    Két teniszpályányi a világ legnagyobb melltartójaEladó a világ legnagyobb melltartója. Nem olcsó, de az árából befolyt összeggel a mellrák elleni munkát támogatják. A melltartó csaknem két teniszpályányi, tömege 1800 darab 34B méretűével azonos. Saját mérete egyébként 1360B, nemigen akad ember, illetve asszony, akire passzolna. Aki mégis megveszi, megkapja hozzá a Guinness Világrekordok hivatalos igazolását is. A kikiáltási ár 500 brit font. A megamelltartó tavaly készült Nagy-Britanniában, bemutatója a londoni ITV-tornyon volt, arról lógatták ki.

  • A legkifinomultabb márka: Fendi

    A divatház az egyik legnagyobb múlttal rendelkezõ márka a maiak közül : lassan fennállásának századik születésnapját ünnepelheti.

    A gyakran csak a híres „baguette” táskáról ismert Fendi sokkal több, mint egy átlagos olasz divatház. Átvészelte a két világháborút és azóta is töretlenül tartja magát a legjobbak között. Szinte minden hollywoodi sztár kedvence. Az 1918-ban Rómában nyílt bolt elsõsorban bõr és szõrme darabokra specializálódott, majd Edoardo Fendi öt lánya családi vállalkozásként vitte tovább a divatház ügyeit.

  • Divat a gyors arcfiatalítás

    Az orvos-kozmetológiai piac ebédidõben végezhetõ arcszobrász kezelései már nálunk is hódítanak. A legnépszerûbb arcon végzett push-up eljárás a mezoterápiás kezelés, de feszesíthetünk idegbénító Botox-szal, elektromos arctrénerrel. Íme a legújabb módszerek.

    Akár egy ilyen cetlit is otthagyhatunk íróasztalunkon: Arctrénerhez mentem, 10 perc múlva jövök. Egy elfoglalt kozmopolita nõnek sok egyéb mellett az idõ is drága kincs, és ezt nem a szépségén akarja behozni.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Praktikus és trendi sálviseletek

    Praktikus és trendi sálviseletekA hideg idő és a tél beköszöntével már egyre többen előveszik a szekrény mélyén lapuló téli kiegészítőket, sapkákat, sálakat kesztyűket. Ha kissé leleményesek vagyunk a sál nem csak arra szolgál, hogy megvédje a nyakunkat a hidegtől, hanem ötletesen felhasználva egy nagyon trendi kiegészítő, amely feldobhatja a viseletünket. Ezért nem mindegy, hogyan kötöd meg, hiszen anyagától és hosszúságától - és persze a kabát stílusától - függően is változhat. Íme néhány módszer, hogyan dobhatjuk fel a sálunk segítségével öltözetünket.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Tanulás élethosszig

    A jó pap holtig tanul - figyelmeztet a népi közmondás, amely napjainkban igazán érvényes, hiszen az élethosszig tartó tanulás immár alapvetõ követelmény a versenyre épülõ világunkban. Meg tud-e felelni ennek a korosodó, munkahelyén talán már évtizedek óta változatlan feladatokat ellátó vagy éppen munkát keresõ ember?

    Bár régi a mondás, a társadalom sokáig az ellenkezõjét díjazta: tartotta magát az a nézet, hogyha valaki az iskoláit elvégezte, szakmát vagy fõleg diplomát szerzett, az már "befejezett ember".

  • Az elegancia nem pénzkérdés és tanulható

    A ruhatár megtervezését tanítani kellene, hogy a fiatal nõk öltözködési kultúrája javuljon és hogy ruhásszekrényükben a fölöslegesen beszerzett ruhafélék miatt ne uralkodjon káosz - állítják a divatszakértõk és a protokoll fõnökök. A turkálók csak növelik a bizonytalanságot, a hangulatból megvett pólókkal senki nem tud mit kezdeni.

    A jobb minõségû holmikat kínáló áruházakban kellene vásárolni és nem a fiatalokra építõ márkás butikokban, kínai boltokban vagy "second hand" turkálókban, mert ezek a ruhafélék - vagy jellegzetesen divatos részleteik vagy silány minõségük miatt - tiszavirág életûek.

  • Papírpillát hord aki divatos!

    A szépségiparban nem ritkák a meghökkentõ, figyelemfelkeltõ divatirányzatok. A legfrissebb trendek azonban minden képzeletet felülmúlnak! Mintás, színes mûszempillákat dobott a piacra egy angol cég, amelyeket háromféle változatban rendelhetnek meg az érdeklõdõk az interneten. Ami egyedivé teszi õket, az pedig az alapanyag, ugyanis papírból készülnek.

    A mûszempillák mintázatát és formáját az origami mûvészet inspirálta: kapható lómotívumos, ami a sikert, rózsás, ami a boldogságot és barackvirágos, ami a szerelmet szimbolizálja.

  • Virágos, tengerészcsíkos, metálos!

    Változatos lesz a 2010-es tavaszi-nyári divat, hiszen a trendben a játékosság és a kreativitás mellett a színek és az anyagok variálhatósága is dominál. A divattervezõk idén a kortárs, modern divattól kezdve akár a nosztalgiába feledt idõkig is visszanyúlnak. A végeredmény egy egyedi, sikkes, nõiesen sugárzó trendkavalkád, mely remélhetõleg hamarosan visszaköszön a budapesti utcákon is!

    Az idei tavaszi-nyári divat kulcsszavai a virágözön, tengerész, metallica, rövidnadrág!

  • Sugarbird divatbemutató a Balaton partján

    Sugarbird divatbemutató a Balaton partjánIzzott a levegő a Balaton egyik legnépszerűbb szórakozóhelyén, a Palace diszkóban. Horváth Éva és Dukai Regina a Sugarbird bikini bemutatóján ejtette ámulatba a férfiakat.

    A Sugarbird legújabb divatbemutatóját a siófoki Palace diszkóban rendezték meg. A közönség partihangulatban csodálhatta meg az idei nyár fürdőruha kollekcióját. A csinos modellek mellett olyan sztárvendégek is kifutóra léptek, mint Horváth Éva és Dukai Regina.