rss
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Ezek az idei év legtrendibb körmei

  • Ezek az idei év legtrendibb körmeiA ragyogó orchidea lett az év trendszíne, így nem meglepő, hogy a körmökön is egyre többször láthatjuk majd ezt a színt. Emellett már évek óta térhódítóak a sötétebb színek, továbbá a különböző csillámokkal díszített lakokkal. De ami ebben az évben abszolút kedvenc, azok továbbra is a különböző fémes színek, mint például a bronzos, rezes árnyalatok valamint ezüstös illetve arany színek.Ez a stílus amellett, hogy nagyon trendi, felettébb elegáns is és szinte mindenhez viselhető, visszafogottabb és dögösebb ruhákhoz egyaránt.

    bohócdoktor vizit szja 1%

    A pasztellszínek továbbra is a középpontban maradnak, népszerűségük töretlen, ugyanis könnyű hozzájuk ruhát választani, szinte mindenhez megy és roppan elegáns.

    2014-ben elfelejthetjük a teljesen természetellenes hegyes és nagyon hosszú körmöket. Idén a rövid természetes formájú körmök hódítanak. Ezeken a körmökön egyaránt jól mutatnak a visszafogottabb és élénkebb színek is. Ha pedig valaki nem vágyik műkörömre, de erősítené a körmeit, akkor marad a géllakk: ez egyre népszerűbb, a színek palettája pedig végtelen.





kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A vastagot szeretik a nõk

    Az ékszerviselés lényege, hogy emelje megjelenésünk fényét, illeszkedjen a ruhánkhoz, idén azonban ezzel kelthetünk feltûnést! Természetesen, ahogy a ruhák, sminkek, frizurák terén szezonról-szezonra változik a divat, úgy az ékszerviselés terén is állandóan új dolgok tûnnek fel. Egy ideje már leginkább csak hip-hop sztárok körében volt népszerû a hangsúlyos, hatalmas ékszer, idén azonban visszatérhetnek a hétköznapokba is a vastag láncok, óriás gyûrûk, sõt még olyan régóta elfeledett, háttérbe szoruló dolgok jönnek divatba, mint a bross.

  • Szív alakú száj a divat az Olasz plasztikai sebészeteken

    Róma - A szív alakú száj a divat a húsos és a túlságosan vastag ajkak helyett.

    Néhány olasz plasztikai sebész véleménye szerint a szív alakú ajkak a legcsábítóbbak.

    Apró és nem maradandó beavatkozásra van csupán szükség ahhoz, hogy egy nõnek olyan ajkat varázsoljanak, mint amilyen a gésáknak van, akik a legtöbb férfi számára a csábítás és az erotika csúcsát jelentik - magyarázta Giulio Basoccu plasztikai sebész, a római La Sapienza Egyetem tanára.

  • Kabáttippek őszi napokra

    Kabáttippek őszi napokraSajnos egyre jobban beköszönt a rossz idő, egyre több az esős-szeles nap. Reggelente már többségében kevés egy pulóver vagy egy kardigán, már a kabátért kell nyúlni reggelente indulás előtt. Az idei őszi divat elég sok féle-fajta, színű, fazonú, anyagú kabátot rejt magába, így szinte mindenki találhat magának való darabot. Egyik ilyen a bőrkabát, ami valószínűleg soha nem megy ki a divatból, maximum a szabása és színe változik az évek múlásával, de maga az alap az valószínűleg örök darab marad a divat világában.

  • Trendi hajat!

    Milyenre lövöd be a séród?!

    Gótikus, bizarr, letisztult, vidéki - romantikus és fiatalos a legújabb frizuradivat

    Budapest - Egyre gyorsabban változik a hajviseleti trend, amelyet az életmód, a divat és a hírességek diktálnak. No meg a hajkencék és formázók gyártói, akik részben alkalmazkodnak az általános irányzatokhoz, és egyúttal maguk is diktálják azt - derült ki a világ egyik legnagyobb hajápoló kozmetikai márkájának csütörtöki bemutatóján.

  • A vörös ajkak soha sem mennek ki a divatból

    A vörös rúzsról egybõl eszünkbe jut a régi Hollywood fénye, a szenvedély, a végzet asszonya és a klasszikus szépség. Kevés ennél nõiesebb viselet akad és ezt bizony a férfiak is így gondolják!

    A vörös rúzs mindenkinek jól áll, csupán tudni kell viselni. Te is elérheted e csábító hatást, ha követed tippjeinket! Amióta csak Hollywood létezik, a piros rúzs mindent visz! Ki tudná például Marilyn Monroe-t elképzelni nélküle? De még most, a XXI. században is ez az egyik legkedveltebb árnyalat a vörös szõnyegen!

  • Téli sminkek

    A fagyos telet idén magunkra is ölthetjük, hiszen a hideg csillogás a legújabb divat. Lila púder a szemhéjra, csillám a pillákra, rózsaszín ajkak, ezüst körmök, és máris kész a hûvös Hókirálynõ-stílus. Alternatívaként lehetünk fáradtak is, s ehhez még smink sem kell.

    Idén nagyon divatosak a hideg színek: a lila, a rózsaszín, az ezüst, a királykék, a szürke, a fekete, a pink, és a zöld. A fagyos külsõ eléréséhez kellõ csillogásra is szükségünk van: a szájfény vagy a körömlakk lehet önmagában csillogó, de csillámporral is fokozhatjuk az élvezeteket.

  • Bõrtumort okozott egereken a hidratálókrém

    Washington - Egyes, gyakran használt krémek bõrrákot okozhatnak, legalábbis egereknél - közölték amerikai kutatók. További vizsgálatok szükségesek annak megállapítására, kialakulhat-e hatásukra embereknél is daganat.

    Allan Conney vezetésével a Rutgers Egyetem (New Jersey) kutatói azt vizsgálták, megelõzhetõ-e koffeinnel a bõrrák, amikor felfedezték a krémhasználat kockázatát. "Egy biztonságos krémet kerestünk, amelybe beletehetjük a koffeint" - mondta Conney.

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Roberto Cavalli és Laetitia Casta: Egy kis díva

    Ha két olyan ember összeáll, mint Roberto Cavalli és Laetitia Casta, abból már baj nem lehet.

    És valóban, az új "Diva Bag" kollekció kampánya igen jól sikerült. Különösen bájosak a werk fotók, Laetitia még mindig a világ egyik legszebb teremtése, nem kétség.

    “Azért választottam Laetitiát a tavasz/nyári reklámkampányomhoz, mert világ életemben a valódi nõi szépség inspirált a legjobban. Az igézõ tekintetével, a természetes vidámságával és érzékiségével tökéletesen illik ahhoz az imázshoz, amelyet a Diva Bag közvetít.

  • Új divatirányzat: Folk Fashion

    Új divatirányzat: Folk FashionAz ötlet eredeti. Két olyan fiatalos, trendi anyuka elképzelése, amelyben a hagyományőrzés mindenki számára hordható formában jelenik meg Magyarországon. Az indíttatás a magyar értékek megőrzése volt, amelyek közül a legszebb hungarikumot a kalocsai motívumokat használták fel a megvalósításhoz. Ma már, csak a legidősebb korosztály ért a hímzések elkészítéséhez, ezért küldetésnek tekintették ennek megőrzését és terjesztését. Kortól, nemtől teljesen függetlenül bárki megtalálja a maga stílusát.

  • Bemutatták Victoria Beckham új kollekcióját

    Victoria Beckham legújabb, finoman nõies, elegáns ruháit a New York Fashion Week keretén belül mutatta be. Kollekcióját a legendás detektív Dick Tracy, valamint a kortárs táncfenomén, Martha Graham inspirálta. A divattervezõként 2008 szeptemberében debütált Victoriának sorozatban ez volt a negyedik kollekciója, amely amellett, hogy elnyerte a közönség elismerését, ismét nagy port kavart a divatkritikusok táborában is. Posh Spice célja volt, hogy egyszerû, de mégis szexis ruhákat tervezzen, melyek a vörös szõnyegtõl kezdve egy egyszerû partyra vagy egy biznisz tárgyalásra is megállják a helyüket.

  • Fürdőruha divat a 2011-es nyárra

    Fürdőruha divat a 2011-es nyárraHa a fürdőruha vagy bikini kiválasztásához érkezünk, nehéz lehet pontosan eldöntenünk, hogy mi is szexi, és mi nem az. Mikor fürdőruha vásárláson töröd a fejed, a legtöbb hölgy szeret a legfontosabb szempontra koncentrálni, hogy minél szexisebb legyen. A szexi fürdőruha ugyanis képes a nő önbizalmát erősíteni és nem csak fizikailag, de mentálisan is a vízpart királynőjévé tenni. Ezért fontos hát tudni, hogy mik lesznek a legforróbb darabok a piacon. Sokféle fürdőruha típus segít elfedni a hibákat.

  • Dior furcsa modellekkel mutatta be legújabb kollekcióját

    A párizsi divathéten a Christian Dior is bemutatta sokkolóan színes kollekcióját, ami mûnövényekkel és fejre húzott nejlonokkal tette teljessé a képet.

    A Christian Dior divatbemutatója annyira színesre sikerült, hogy rögtön a Bouchra Jarrar divatház minimalizmusához hasonlították, virágok, rikító árnyalatok ünnepe indította útjára 2010. július 5-én a párizsi divathetet. John Galliano angol tervezõnek a Christian Dior divatház számára készített 2010-2011-es õszi-téli kollekcióját mutatják be, amin a sziromszerû fodrok éppen olyan hangsúlyos szerepet kaptak, mint a melegférfi-stílus és a fejre húzott színes és sokkoló nejlon.

  • Útmutatók a kényelmes és modern otthon kialakításához

    A gasztronómia mellett a lakberendezés a második legkedveltebb témája az életmóddal foglalkozó könyveknek és magazinoknak. Hasznuk elsõsorban attól függ, mennyit tud belõle a gyakorlatban alkalmazni az olvasó - a divat ugyanis egyre gyorsabban változik a lakberendezésben. Hogyan alakíthatunk ki vidám, stílusos, minden igényt kielégítõ tereket? Erre próbál választ adni két legutóbb megjelent kötet.

    A családi otthon címû, Judith Wilson által írt könyv az Alexandra kiadó gondozásában jelent meg, akárcsak A kényelmes otthon.

  • Tóth Vera duci divatot teremt

    Bár Tóth Vera nem egy modell alkat, bebizonyítja, hogy nemcsak a nádszál karcsú hölgyek léphetnek kifutóra. Az énekesnõ az új, bõvített méretû Sugarbird kollekciót mutatja be.

    A Sugarbird vezetõ divattervezõje, J. Csonka Hedvig megalkotta a bõvített méretû kollekcióját, amelyet Tóth Vera mutat be a közönségnek. Vera életében elõször modellként lép a színpadra, méghozzá a Sugarbird legújabb kollekcióját bemutató divatshow-n. A rendezvény elõtt az énekesnõ belebújt az új ruhákba, és egy profi fotós, Almási J. Csaba kamerája elé állt.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • A gyöngy sosem megy ki a divatból

    A gyöngy sosem megy ki a divatbólA gyöngy sosem megy ki a divatból, és nehéz elképzelni nőiesebb ékszeralapanyagot. Az elegancia jelképe, és a Coco Chanel óta még felkapottabb gyöngysorok még státusszimbólumként is szolgáltak. Néhány évvel ezelőtt ismét visszatértek a divatba a gyöngyös bizsuk. A korábban divatos gyöngysor manapság letisztultabb formában jelenik meg a nyakláncokon, leginkább egy csodás medál formájában. Természetesen a gyöngysorok is tartják magukat, ám sokkal inkább a rövidebb, változatosabb formát képviselők maradtak a kínálatban.

  • Hordjunk bátran kalapot!

    Hordjunk bátran kalapot!Ha az erős napsütés ellen nem csak napkrémmel, de egy stílusos kiegészítővel is védeni szeretnétek fejünket, akkor válasszunk egy hozzánk és öltözékünkhöz illő kalapot. Hazánkban is egyre többen hódolnak eme kiegészítőnek, mellyel elrejthetjük rendetlen frizuránk vagy éppen csak fel akarjuk hívni magunkra a figyelmet, vagy éppenséggel meg akarjuk védeni magunkat az időjárás viszontagságaitól, legyen az erős napsütés, szél vagy eső. Választhatunk extrémebb vagy visszafogottabb kalapot is, éppen milyen hangulatunk van.

  • Cosplay: Mangahõsnek öltöztetni sokmilliárdos üzlet Japánban

    A trend ide is elér majd?!

    Tokió - 36 milliárd jen (79 milliárd forint) az éves bevétele azoknak a divatcégeknek, amelyek a japán fiatalokat mangák, videojátékok vagy képregények hõseinek kosztümeibe öltöztetik.

    A Jano japán közvélemény-kutató intézet szerint 2007 áprilisa és 2008 márciusa között a jobbára ifjú japán képregény-fanatikusok ilyen csillagászati összegeket költöttek arra, hogy álarcokba, kosztümökbe öltözve rendezzenek mulatságokat kitalált hõseik tiszteletére.

bohócdoktor vizit szja 1%