rss
  • Megmutatja a hangulatod az okosszoknya

  • Megmutatja a hangulatod az okosszoknyaEgy designer alkotta meg ezt a különleges darabot, ami a beépített okostelefonoknak köszönhetően képes rá, hogy hangulatot közvetítsen. Viselője kedve megjelenik a kivetített színekben: mindössze egy érintés, és már változnak is utasítás szerint a kijelzők. Fyodor Golan, a tervező igazi ineraktív szoknyát készített harmincöt egymáshoz kapcsolt Nokia Lumia 1520-asból. Egyetlen érintésre azonnal reagálnak és a szivárvány színében pompáznak, vagy akármilyen képet mutathatnak. A szoknya a Londoni Divathétre készült.

    Az egyszer biztos, hogy nem mindennapi viseletre szánták ezt a szoknyát. DE érdekességnek nagyon jó és kreatív találmány :)



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Újra divatban a fűző

    Újra divatban a fűzőAmerikában egyre több tinédzser használ fűzőt, hogy tökéletessé tegye az alakját. Azt hihetnénk, hogy a fűző valami olyasmi, ami ma már teljesen kiment a köztudatból: egyrészt mert elképesztően kényelmetlen, másrészt mert alig-alig van olyan holmi, ami alá fel tudnánk venni. Csakhogy a fűző az utóbbi időben reneszánszát éli, különösen azóta, mióta az elhízás rohamosan terjed és a világ legtöbb pontján problémát okoz.

  • A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgát

    A világosabb bőrűek is hordhatnak sárgátIdén nyáron a sárga szín is divat, de ezt kevesen merik viselni, mert túl élénk. Pedig a sárga nagyon is nőies szín, nem véletlenül kezdték el hordani a vörös szőnyegen is nemrégiben. John Galliano idei kollekciójában is helyet kapott a napsárga, érdemes megnézni, hogyan használja. A brit divattervező egy árnyalatot használt, mégpedig a világos napsárgát, ami a hideg tartományba megy el, ezért a világos bőrön is jól mutat. Mivel nem nevezhető karcsúsító színnek, a húzott derék és az öv jó ötlet.

  • Báli divat, 2009 - A fekete szoknya és a csillogó felsõ mindent megold

    Kezdõdik a báli szezon. A lányok, asszonyok szétnéznek a szekrényükben, mit is lehetne felvenni a városi, vállalati, szakmai szövetségi bálokra, táncos mulatságokra. A kereskedõk azonban azt állítják: a társasági élet eme üzletileg is hasznos rendezvényei nem igényelnek feltétlenül alsószoknyás haute couture kreációt. A lényeg, hogy jól érezze magát a ruhában viselõje. Az elegáns fekete szoknya, a csillogó felsõ és kis kabátka az adu ász, amelyet nem lehet "felülütni".

    Nagyestélyit és fürdõruhát próbálni egyik nõ sem szeret. Ilyenkor ugyanis kiderülnek az alak nehezen korrigálható hibái.

  • Kifutón a világ legidősebb szupermodellje

    Kifutón a világ legidősebb szupermodelljeCarmen Dell\'Orefice bebizonyította, hogy még ennyi idősen is eredményt tud felmutatni a divatvilágban. Egy nap kétszer is neki tapsoltak a kifutón a New York Fashion Week nevű divatrendezvényen. Elegánsan könnyednek látszott a kifutón a divatszakmában jól ismert new yorki modell, aki a világon a legrégebben dolgozik a szakmában. A rendezvényen két kollekciót mutatott be. Először Norisol Ferrari divattervező karamell színű estélyijét viselte, néhány órával később a finn Marimekko által jegyzett, merész, kortárs dizájnér ruhájában jelent meg a közönség előtt.

  • Tóth Vera duci divatot teremt

    Bár Tóth Vera nem egy modell alkat, bebizonyítja, hogy nemcsak a nádszál karcsú hölgyek léphetnek kifutóra. Az énekesnõ az új, bõvített méretû Sugarbird kollekciót mutatja be.

    A Sugarbird vezetõ divattervezõje, J. Csonka Hedvig megalkotta a bõvített méretû kollekcióját, amelyet Tóth Vera mutat be a közönségnek. Vera életében elõször modellként lép a színpadra, méghozzá a Sugarbird legújabb kollekcióját bemutató divatshow-n. A rendezvény elõtt az énekesnõ belebújt az új ruhákba, és egy profi fotós, Almási J. Csaba kamerája elé állt.

  • A rómaiak törvényben szabályozták a nõi ékszer fogalmát

    A késõ római korból fennmaradt törvénygyûjteménynek köszönhetõen tudható, hogy a rómaiak nõi ékszernek tekintettek minden olyan tárgyat és anyagot - köztük aranyat, ezüstöt, gyöngyöt, drágakövet -, amely nem szolgál más célt, mint a test ékesítését. Erre az örökösödési eljárások miatt volt szükség - mondta el az MTI-Pressnek nyilatkozva Borhy László, az ELTE Ókori Régészeti Tanszékének tanszékvezetõ egyetemi tanára. Az ékszerviselet gyakorlatilag egységes volt a Római Birodalom teljes területén.

  • Indul a szandálszezon! Elõtte lábápolás!

    Amit a zárt cipõ elrejtett, az most látható lesz. Itt az idõ tehát egy alaposabb lábápolásra.

    A tél nemcsak az arcbõrt és a kezeket viseli meg: a változó idõjárás, a kinti hideg, majd a fûtött munkahely, a zárt cipõ a kevés mozgás mind veszélyt jelent a lábakra, amelyek minden egyes lépésnél a testsúly kétszeresének megfelelõ nyomást viselnek el. Nem véletlen, hogy a tél végén tízbõl nyolc embernek lehet valamilyen panasza. Ráadásul néhány hét múlva itt a szandálszezon, s amit a cipõk jótékonyan eltakartak, az hamarosan láthatóvá válik.

  • Leona Lewis: beteg dolog bundát viselni

    A vegetáriánus énekesnõ – aki a PETA (állatvédõ szervezet) nagy támogatója – rendkívül felháborítónak tartja, hogy a divatipar, és a zenei világ még mindig poénosnak tartja hogy a ruhák miatt állatokat öljenek, megnyúzzák õket a bundájukért, és hogy azt a beteges gondolatot terjesszék, hogy a bunda egy menõ dolog. Leona – aki semmilyen állati terméket nem visel – úgy gondolja: "Az állatokkal rengeteg ember rosszul bánik. Amikor olyan embert látok akin bunda van, egyszerûen rosszul leszek a látványától. Fõleg amikor nagyon buta fiatal énekesnõk teszik ezt.”

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Gaultier: Tébolyult, punk és szexi

    A tavaszi-nyári kollekciót reklámozó plakáton pedig a nyugati kultúrában sziklaszilárd nemi kategóriákat feszegeti, és játszik a határokkal.

    Elegáns és non-konformista. Valahogy így lehetne röviden és egyszerûen leírni Jean Paul Gaultier divatdiktátor legújabb, 2011-es tavaszi-nyári kollekcióját.

    A ruhakölteményeknek a napokban megejtett párizsi bemutatója sem volt hétköznapi: Gaultier kán-kánt akart és kapott a pódiumra.

  • Parfümös toll, illatos gyertyák, pikáns szekreter fehérnemûnek

    A parfümálomokat ki kell érdemelni

    Ha valaki nem olyan bátor, hogy parfümöt vásároljon kedvesének, édesanyjának vagy barátnõjének húsvétra, még mindig marad sokféle illatos ajándékötlet. Ilyen például az ámbragolyó vagy az aranyozott parfümtoll.

    De akad olyan parfüm is - például a tenger fuvallatával csábító, tiszta mégis rafinált illatkompozíció - amely biztos tipp még a bizonytalanoknak is.

  • Mikor lesz már végre ciki a bunda?

    Mikor lesz már végre ciki a bunda?A divat és az állatvédők alapvetően még mindig harcban állnak egymással. Valahogy a divatipar nem hajlandó lemondani a kissé időt múlt státuszszimbólum értékekkel bíró szőrméről és állati bőrről, de miért is? Víg Anikó stylist válaszol. Hiszen előállításuk igen költséges, sokkal kevésbé időtállóak, mint művi úton előállított társaik, nem lehet mondani, hogy az illatukért szeretnek viselőjük beléjük, és egyre nagyobb ellenszenvet váltanak ki bennünk, ami üzleti szempontból annyit jelent, hogy csökken a piaci szegmens, akik keresik ezeket a termékeket.

  • Szépészeti beavatkozásokkal küzd az öregedés ellen a baby-boom generáció

    Szemhéjplasztikával, botoxszal, valamint arc- és ráncfeltöltéssel küzd az öregedés ellen a már ötvenes éveit taposó amerikai baby-boom generáció - derült ki az Amerikai Plasztikai Sebészeti Akadémia (AACS) friss adataiból.

    A 2008 évhez képest 44 százalékkal növekedett az Egyesült Államokban az AACS tagjai által végzett arcfeltöltések és 42 százalékkal a szemhéjplasztikák száma. Emellett a botox népszerûsége 157 százalékkal, a ráncfeltöltéseké pedig 245 százalékkal növekedett meg alig egy év alatt.

  • A legdivatosabb állatmintás ruhák

    Tigris, leopárd, zsiráf és zebra – a nagyvadak és szelídebb társaik mind szerepet kapnak 2010 tavaszán a divat világában.

    A divat örök körforgásában vannak kimeríthetetlen ihletõ forrást adó témák. Ilyen az állatvilág, a vadállatok, a hüllõk, az afrikai emlõsök csodaszép, dekoratív mintákkal borított teste. Idén tavasszal és nyáron is sok divattervezõ kollekciójában feltûnnek a mutatós állatmintás ruhák és öltözékkiegészítõk.

  • Roberto Cavalli és Laetitia Casta: Egy kis díva

    Ha két olyan ember összeáll, mint Roberto Cavalli és Laetitia Casta, abból már baj nem lehet.

    És valóban, az új "Diva Bag" kollekció kampánya igen jól sikerült. Különösen bájosak a werk fotók, Laetitia még mindig a világ egyik legszebb teremtése, nem kétség.

    “Azért választottam Laetitiát a tavasz/nyári reklámkampányomhoz, mert világ életemben a valódi nõi szépség inspirált a legjobban. Az igézõ tekintetével, a természetes vidámságával és érzékiségével tökéletesen illik ahhoz az imázshoz, amelyet a Diva Bag közvetít.

  • Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõ

    Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõEgy brit fodrász, Jodie Breeds nem dobta szemétbe vendégei levágott haját, hanem inkább arra az elhatározásra jutott, hogy újrahasznosítja a természetes anyagot. Több héten át gyűjtögette a hosszabb tincseket, majd az összes tincset egyforma szőke árnyalatúra festette. A ruhaterv megvalósításhoz azonban varrónő nagynénje segítségét kérte. Ketten együtt hat órán keresztül dolgoztak, mire összerakták a furcsa kreációt. A hajból készült ruhát a verseny legkülönlegesebb ruhakölteményeként emlegetik azóta is.

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • Itt vásárolj, ha Londonba utazol

    Párizs, és New York mellett London kínálja a legizgalmasabb vásárlási élményt a világon. Az üzletek nagysága, mennyisége, és sokfélesége lenyûgözõ, és számos egyedi, érdekes, máshol nem látható bolt is található Londonban, melyek különleges termékeket értékesítenek.

    Természetesen megtalálható itt minden világmárka üzlete, valamint tervezõi butikok is. Az árak ugyanakkor magasak, de némi nézelõdés után akciós termékeket is lehet találni. London fõ bevásárlóterületei az Oxford street és a Regent street körül összpontosulnak, a Knightsbridge pedig a felsõkategóriás termékek fellelhetõségi helye.

  • Sok nõ titkolja, hogy mennyit költ ruhára

    Tízbõl nyolc nõ már az üzletbõl való kilépés uátn leszedi újonnan vásárolt ruhája árcímkéjét, mert nem akarja partnerének bevallani, mennyit költött - már megint - öltözködésre. Sokan ezt azzal indokolják, hogy egyrészt maguknak tesznek jót vele, a vásárlás miatt ugyanis bûntudatot éreznek.

    A tanulmányból kiderült: a brit nõk rengeteg praktikát ismernek és alkalmaznak, hogy eltitkolják vásárlásaikat. Negyedük azt mondta, az új ruhákat nem is mutatja meg kedvesének vagy férjének, hanem azonnal elrejti a szekrénybe.