rss
  • A Golden Globe ruhakölteményei

  • A Golden Globe ruhakölteményeiA Golden Globe-gála nem csak a filmekről, színészekről, színésznőkről és a díjakról szól, hanem arról ki, miben és hogyan jelent meg a díjátadón. Különleges estélyik, pöpec frakkok, extrém frizurák, kivillanó combok – a Golden Globe-díj-átadásra a divatvilág éppúgy figyel, mint a filmes szakma. A vörös szőnyegen felvonuló sztárok ruhakölteményeit, frizuráit, kivillanó testrészeit napokig elemezik a szakmabeliek és nem szakmabeliek egyaránt. Íme egy kis ízelítő az idei díjátadó ruhakölteményeiből:






  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A vastagot szeretik a nõk

    Az ékszerviselés lényege, hogy emelje megjelenésünk fényét, illeszkedjen a ruhánkhoz, idén azonban ezzel kelthetünk feltûnést! Természetesen, ahogy a ruhák, sminkek, frizurák terén szezonról-szezonra változik a divat, úgy az ékszerviselés terén is állandóan új dolgok tûnnek fel. Egy ideje már leginkább csak hip-hop sztárok körében volt népszerû a hangsúlyos, hatalmas ékszer, idén azonban visszatérhetnek a hétköznapokba is a vastag láncok, óriás gyûrûk, sõt még olyan régóta elfeledett, háttérbe szoruló dolgok jönnek divatba, mint a bross.

  • Papírpillát hord aki divatos!

    A szépségiparban nem ritkák a meghökkentõ, figyelemfelkeltõ divatirányzatok. A legfrissebb trendek azonban minden képzeletet felülmúlnak! Mintás, színes mûszempillákat dobott a piacra egy angol cég, amelyeket háromféle változatban rendelhetnek meg az érdeklõdõk az interneten. Ami egyedivé teszi õket, az pedig az alapanyag, ugyanis papírból készülnek.

    A mûszempillák mintázatát és formáját az origami mûvészet inspirálta: kapható lómotívumos, ami a sikert, rózsás, ami a boldogságot és barackvirágos, ami a szerelmet szimbolizálja.

  • Divat és forradalmi technológia: buborékokkal a ruhák védelméért

    A Samsung ismert hazai divattervezõk kollekcióit felvonultató, látványos Fashion Show keretében mutatta be legújabb Eco Bubble mosógépét (WF0804Y8E).

    A forradalmian új készülék sajátossága az az egyedi buborékképzési eljárás, amelynek köszönhetõen már 15°C-on ugyanazt a mosási eredményt érhetjük el, mint a hagyományos mosógépekkel 40°C-on.

    Az alacsony hõmérsékletnek köszönhetõen a készülék védi a ruhákat és kevesebb energiát fogyaszt.

  • A rómaiak törvényben szabályozták a nõi ékszer fogalmát

    A késõ római korból fennmaradt törvénygyûjteménynek köszönhetõen tudható, hogy a rómaiak nõi ékszernek tekintettek minden olyan tárgyat és anyagot - köztük aranyat, ezüstöt, gyöngyöt, drágakövet -, amely nem szolgál más célt, mint a test ékesítését. Erre az örökösödési eljárások miatt volt szükség - mondta el az MTI-Pressnek nyilatkozva Borhy László, az ELTE Ókori Régészeti Tanszékének tanszékvezetõ egyetemi tanára. Az ékszerviselet gyakorlatilag egységes volt a Római Birodalom teljes területén.

  • A legdivatosabb állatmintás ruhák

    Tigris, leopárd, zsiráf és zebra – a nagyvadak és szelídebb társaik mind szerepet kapnak 2010 tavaszán a divat világában.

    A divat örök körforgásában vannak kimeríthetetlen ihletõ forrást adó témák. Ilyen az állatvilág, a vadállatok, a hüllõk, az afrikai emlõsök csodaszép, dekoratív mintákkal borított teste. Idén tavasszal és nyáron is sok divattervezõ kollekciójában feltûnnek a mutatós állatmintás ruhák és öltözékkiegészítõk.

  • A fehér nem szebb

    Madrid - Az ázsiaiak és afrikaiak között egyre nagyobb divat az arcfehérítés és a vonásoknak plasztikai sebészet útján való megváltoztatása.

    Különösen sokan alkalmazzák ezt a fajta "szépítést" Indiában, Kínában, Japánban, a Fülöp-szigeteken és Dél-Koreában, de az Egyesült Államokban is a harmadik helyen áll a zsírleszívás és a mellnagyobbítás mögött. A plasztikai sebészek amerikai társaságának adatai szerint évente 120 ezren kérnek ilyen beavatkozást, Indiában pedig évente 450 millió eurónak (112,6 milliárd forint) megfelelõ összeget költenek fehérítõ krémek vásárlására.

  • 2010-es õszi férfidivat

    Minden ellenérzésünk dacára a nyárnak menthetetlenül vége, így itt az ideje, hogy az öltözködés terén is ráhangolódjunk a borongós napokra.

    Ahogy már lassan megszokhattuk, az idei õszi divat is rendkívül megengedõ, legalábbis ami a stílusok keveredését illetve a színek és anyagok kombinálását illeti.

    Két részes összeállításunk elsõ felében a férfigardrób elengedhetetlen darabjai kerülnek bemutatásra.

  • Oscar-gála: Divatkreációk a vörös szõnyegen

    Gyászoló transzvesztiták, Muppet's Showra gyúró bundás szörnyikék. Már csak a mûanyag mentõbója hiányzott.

    Nicole Kidman

    Az õ ruhája valószínûleg egy tapéta és egy ünnepi asztali szalvéta keresztezésébõl született.

    De számíthatunk egyáltalán valami jóra ízlés tekintetében egy olyan nõtõl, akinek volt férje õrült szcientológus, a jelenlegi pedig country-pop énekes?

  • Divat és stílus kismamásan

    Mi nõk imádjuk a divatot, a szép ruhákat, ne mondjunk hát errõl le a babavárás 9 hónapja alatt sem! Mindenki ismeri azt a mondást, hogy egy nõt a terhesség még szebbé varázsol, hiszen a kismamák ragyognak a boldogságtól büszkék növekvõ pocakjukra. Tévedés azt gondolni, hogy az öltözködésünknek, stílusunknak meg kell változnia kismamaként. Pocakosan is legyünk divatosak, trendik és persze sexisek. A MoNa Mama Kismama kollekció kialakításánál a fõ cél a divatos, stílusos mégis egyszerû és jól kombinálható ruhák megalkotása volt.

  • Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõ

    Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõEgy brit fodrász, Jodie Breeds nem dobta szemétbe vendégei levágott haját, hanem inkább arra az elhatározásra jutott, hogy újrahasznosítja a természetes anyagot. Több héten át gyűjtögette a hosszabb tincseket, majd az összes tincset egyforma szőke árnyalatúra festette. A ruhaterv megvalósításhoz azonban varrónő nagynénje segítségét kérte. Ketten együtt hat órán keresztül dolgoztak, mire összerakták a furcsa kreációt. A hajból készült ruhát a verseny legkülönlegesebb ruhakölteményeként emlegetik azóta is.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Lafayette, Párizsi luxus a nagyvilágban

    Lafayette a világ egyik legnagyobb luxus áruháza.

    A párizsi áruház mintájára a világ különbözõ pontjain épül "másolat" áruház. Sokan a londoni Harrods áruházat veszik alapul, holott a Lafayette pompájában, nagyságával messze megelõzi a brit testvérét, ahol kis "eldugott" szinteken lehet vásárolni, és nincs egy nagy központi vásárlói tér.

    A Shanghai-ban épülõ áruház szinte mindenben a Párizsihoz fog hasonlítani, ahol egy hatalmas üvegkupola alatt fogadják a vásárolni vágyókat.

  • Roberto Cavalli és Laetitia Casta: Egy kis díva

    Ha két olyan ember összeáll, mint Roberto Cavalli és Laetitia Casta, abból már baj nem lehet.

    És valóban, az új "Diva Bag" kollekció kampánya igen jól sikerült. Különösen bájosak a werk fotók, Laetitia még mindig a világ egyik legszebb teremtése, nem kétség.

    “Azért választottam Laetitiát a tavasz/nyári reklámkampányomhoz, mert világ életemben a valódi nõi szépség inspirált a legjobban. Az igézõ tekintetével, a természetes vidámságával és érzékiségével tökéletesen illik ahhoz az imázshoz, amelyet a Diva Bag közvetít.

  • Egészségtelenek és büdösek a mûanyag klumpák

    Budapest - Van 5 eurós és lehet kapni 40 euróért is, ám kiderült, hogy az istenített, kényelmesnek mondott mûanyag klumpák többsége kellemetlen, rossz szagot áraszt. Ugyanis veszélyes adalékanyagokat tartalmaznak, amelyektõl megfájdul az ember feje - tájékoztatta szerkesztõségünket a Kosár, a fogyasztók magazinja.

    Német környezet- és fogyasztóvédõk vettek 22 párat a divatos, széles orrú lábbelikbõl és elkezdték azokat tesztelni.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Szezonok és színek: az árnyalatok fontosak

    Budapest - Minden szezonban minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Az elkövetkezõ két év legnépszerûbb árnyalatait a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) tagországainak szakemberei tervezik meg, amely aztán a világdivat számára iránymutatóul szolgál - derül ki az egyik szakmai magazin cikkébõl. A Nemzetközi Színbizottságnak Magyarország is tagja.

    Minden színnek létezik világos, középszínû, sötét, élénk árnyalata, illetve kékes, zöldes vagy vöröses tónusa.

  • Sanremo: Fesztivál és a divat

    Sanremo: Fesztivál és a divatAndrea Bocelli, Eros Ramazotti, Zucchero, Laura Pausini - mind a Sanremói Dalfesztiválnak köszönhetik, hogy később egy világ ismerte meg munkásságukat, tehetségüket. Kevesen tudják, de a ligúriai gála adta az alapötletét az Eurovíziós Dalfesztiválnak is, még 1956-ban. Öt estén keresztül fut a nagyszabású olasz program, az ötödik a döntő éjszakája. Újabban a fesztivált mintegy kvalifikációként is használják az Eurovízióra - így két legyet ütnek egy csapásra. A jeles eseményen nem csak az olasz közélet szereplői képviseltetik magukat, számos alkalommal külföldi sztárvendéggel is büszkélkedhettek, akik besegítettek a műsor celebrálásába.

  • A vörös ajkak soha sem mennek ki a divatból

    A vörös rúzsról egybõl eszünkbe jut a régi Hollywood fénye, a szenvedély, a végzet asszonya és a klasszikus szépség. Kevés ennél nõiesebb viselet akad és ezt bizony a férfiak is így gondolják!

    A vörös rúzs mindenkinek jól áll, csupán tudni kell viselni. Te is elérheted e csábító hatást, ha követed tippjeinket! Amióta csak Hollywood létezik, a piros rúzs mindent visz! Ki tudná például Marilyn Monroe-t elképzelni nélküle? De még most, a XXI. században is ez az egyik legkedveltebb árnyalat a vörös szõnyegen!

  • Ez a legújabb Gucci divat (Exkluzív képekkel New Yorkól)

    Egy "divatos utazásra" invitál Frida Giannini az új Gucci kollekciójával. Vitathatatlan, hogy ezzel a kollekcióval a márka, egy új dekoratívabb irányzat felé húzódik.

    A kollekciót leginkább a pasztell színek, keki, rozsdavörös és a zöld jellemzik. A pazar ruhák nagy része pamutból készült. A kollekciót fõleg a sportos selyem kosztümök jellemzik, melyeket Frida Giannini nyúlékony derékszíjjal ajánlj a vevõknek. A modellek elõtt ismerjük meg a Gucci történetét. A Gucci olasz divatmárka, mely bõrárukra és kiegészítõkre szakosodott. Az 1923-as firenzei alapítást követõen a cég filiálékat nyitott Olaszország-szerte.

  • A parfümhasználatot is tanulni kell

    A test, a bõr illatosítása mind kevésbé nõi kiváltság. Az egyéniséghez illõ szer kiválasztása kellemessé teszi viselõje közérzetét, s mértékkel használva a környezetére is kedvezõ hatást gyakorol.

    Csakhogy éppen a kiválasztást és a mértéket szokták eltéveszteni, ezért nem árt kissé elmélyedni a parfümkultúra rejtélyeibe egy olyan kiváló szakember segítségével, mint Gombos Gusztávnéval, a kaposvári illattár tulajdonosával.