rss
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Örök klasszikus hajviseletek

  • Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

    bohócdoktor vizit szja 1%





kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A vastagot szeretik a nõk

    Az ékszerviselés lényege, hogy emelje megjelenésünk fényét, illeszkedjen a ruhánkhoz, idén azonban ezzel kelthetünk feltûnést! Természetesen, ahogy a ruhák, sminkek, frizurák terén szezonról-szezonra változik a divat, úgy az ékszerviselés terén is állandóan új dolgok tûnnek fel. Egy ideje már leginkább csak hip-hop sztárok körében volt népszerû a hangsúlyos, hatalmas ékszer, idén azonban visszatérhetnek a hétköznapokba is a vastag láncok, óriás gyûrûk, sõt még olyan régóta elfeledett, háttérbe szoruló dolgok jönnek divatba, mint a bross.

  • 2010 farmer trendje

    „A farmer örök!” hangzik el sokszor, és ezt bizonyítja az idei Dolce & Gabbana ruhakollekció is. Kopott, vágott, szakadt, különbözõ rátétek, felvarrások, különleges zsebek, vagy egyszerûen sima öltönynadrág szabás – ez mind-mind csúcsmárkájú farmernadrág!

    A változó divat trendek új követelményeket diktálnak a farmerek stílusához is ebben a szezonban. A legdivatosabb színek – szürke, világoskék, ami egyáltalán nem meglepõ a farmerkedvelõk körökben.

  • Hernyóselyem a nyaklécben, halcsont a gallérban - magyar luxusingek férfiaknak

    A férfiak alap ruhadarabja, amely a nyakkendõvel kiegészítve naponta lehetõséget ad számukra a változatos öltözködésre, az ing. Nehéz ma már újdonságot kitalálni ezen a téren, de a luxust bele lehet csempészni ebbe a kissé unalmasnak tûnõ ruhadarabba is.

    Az egyik magyar gyártó idén duplán béleli a gallért, amelybe halcsontot épít vagy kis alsó füllel egészíti ki, hogy extra tartós legyen az ing formája és hibátlanul feszüljön a galléron a kelme. Ez utóbbi elsõsorban twill vagy puplin, a nyaklécbe pedig hernyóselymet építenek be.

  • Dzsudzsák ihlette Zimány Linda Sugarbird kollekcióját

    Dzsudzsák ihlette Zimány Linda Sugarbird kollekciójátA modell minap mutatta be új Sugarbird kollekcióját az egyik belvárosi szórakozóhelyen. A jól megszokott Linda-stílus ezúttal azonban elmaradt. Igazán kikerekedhetett a közönség szeme a kifutón felvonultatott textilek láttán: Linda ugyanis úgy döntött, újít, és egészen szokatlan módon labdarúgáshoz kötődő motívumokkal díszíti ruhakölteményeit. A meglepő fordulat természetesen az új szerelemnek, a sztárfocista, Dzsudzsák Balázzsal való kapcsolatának köszönhető, akinek hatására Linda egy kicsit csajosabb, kifejezetten focis kollekciót tervezett.

  • Trendi hajat!

    Milyenre lövöd be a séród?!

    Gótikus, bizarr, letisztult, vidéki - romantikus és fiatalos a legújabb frizuradivat

    Budapest - Egyre gyorsabban változik a hajviseleti trend, amelyet az életmód, a divat és a hírességek diktálnak. No meg a hajkencék és formázók gyártói, akik részben alkalmazkodnak az általános irányzatokhoz, és egyúttal maguk is diktálják azt - derült ki a világ egyik legnagyobb hajápoló kozmetikai márkájának csütörtöki bemutatóján.

  • A rómaiak törvényben szabályozták a nõi ékszer fogalmát

    A késõ római korból fennmaradt törvénygyûjteménynek köszönhetõen tudható, hogy a rómaiak nõi ékszernek tekintettek minden olyan tárgyat és anyagot - köztük aranyat, ezüstöt, gyöngyöt, drágakövet -, amely nem szolgál más célt, mint a test ékesítését. Erre az örökösödési eljárások miatt volt szükség - mondta el az MTI-Pressnek nyilatkozva Borhy László, az ELTE Ókori Régészeti Tanszékének tanszékvezetõ egyetemi tanára. Az ékszerviselet gyakorlatilag egységes volt a Római Birodalom teljes területén.

  • Papírpillát hord aki divatos!

    A szépségiparban nem ritkák a meghökkentõ, figyelemfelkeltõ divatirányzatok. A legfrissebb trendek azonban minden képzeletet felülmúlnak! Mintás, színes mûszempillákat dobott a piacra egy angol cég, amelyeket háromféle változatban rendelhetnek meg az érdeklõdõk az interneten. Ami egyedivé teszi õket, az pedig az alapanyag, ugyanis papírból készülnek.

    A mûszempillák mintázatát és formáját az origami mûvészet inspirálta: kapható lómotívumos, ami a sikert, rózsás, ami a boldogságot és barackvirágos, ami a szerelmet szimbolizálja.

  • Emma Watson: Divatos és igazi nõ?

    A brit Vogue sztárja nem más – ahogy arról az elõzetesen kiszivárogtatott fotók is árulkodnak – mint a Harry Potter sorozat Emma Watsonja.

    Az amerikai kiadvány októberben jelentette meg lapszámát Carey Mulligannel, a hasonlóan fiús alkatú és Twiggy inspirálta frizurát viselõ színésznõvel a borítón. Most a britek feltörekvõ ifjú színésznõjén a sor, hogy bizonyítsa, már nem csak egy tinilány egy mesefilmbõl. Emma címlapfotóját elnézve valóban lezártnak tûnik számára a Potter-korszak, és igazi – felnõtt – nõként magabiztosan mosolyog Mario Testino fényképezõgépének objektívjébe.

  • A flip-flop papucsok növelik a bõrrák kockázatát?

    A flip-flop papucsok rettenetesen kényelmetlenek, de nagyon divatosak. Szakértõk szerint azonban ezeknek a papucsoknak és a szandáloknak a viselése káros lehet egészségünkre, ezek a lábbelik ugyanis növelik a bõrrák kialakulásának kockázatát.

    A pántos lábbelik ugyanis szabadon hagyják a lábfejet, és csak kevesen gondolnak arra, hogy a bõrnek ezen a testrészen is védelemre van szüksége az erõs napfénnyel és UV-sugárzással szemben.

  • Sportos - divatos viselet a nyárra

    Még ugyan a tél végét tapossuk, de a melegebb napok már nem sokat váratnak magukra. Az utcán lassan pulóverben is vígan járkálhatunk, olyan tavasziasra váltott az idõjárás. Ennek okából most bemutatunk nektek olyan sportos, de divatos öltözeteket, amiket tavasszal és nyáron viselhettek. Ha ilyen tempóban haladunk, nem sokat kell várnunk a kánikulára!

    A fényképek egytõl-egyig a gyönyörû Rio De Janeiro strandjain készültek, ahová valljuk be õszintén, ki ne vágyna, fõleg most, télen?

  • Őszi kabát trend

    Őszi kabát trendEgyre inkább benne vagyunk az őszben, ami azt jelenti, hogy lassan visszafordíthatatlanul beköszönt a kabátos időszak. Ennek előnye, hogy újabb darabokkal bővíthetjük a ruhatárunkat. Ha még valaki nem vásárolta volna meg az őszi kabátját, íme néhány tipp, melyek is az idei év legtrendibb őszi darabjai. Továbbra is divatban maradt az örök klasszikus farmerkabát, valamint az év slágerei között található az összecipzározható szövetdzseki valamint a különféle bőrkabátok és ballonkabátok, továbbá a nőiesített, leegyszerűsített bomberkabátok.

  • Calvin Klein, a márka

    Azt hiszem, a Calvin Klein márkát nem nagyon kell bemutatni egy divatõrült leányzónak sem. Mégis megpróbálunk átfogó képet adni arról, ki is a híres CK monogramos cég megálmodója, és arról, hogy mitõl ilyen népszerû már a 80-as évek végétõl ez a márka.

    Calvin Klein a New York-i Fashion Intstitute of Technologyra járt, de soha nem diplomázott le. ’62-ben, mikor befejezte tanulmányait, tervezni kezdett New York-i butikoknak, de a kiugrásra addig várnia kellett, amíg nem találkozott Baron de Gunzburggal, akinek bemutatóin keresztül hamar a divatvilág kedvencévé vált.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Visszatérnek a 80-as évek a divatba

    Visszatérnek a 80-as évek a divatbaA 2017-es tavaszi/nyári kollekciók újra a tervezőasztalon születtek, túlzó vonalakkal, metálfénnyel, geometrikus mintákkal, vibráló cukorka-rózsaszínnel és napsárgával definiálják újra a magabiztos megjelenést. Míg az előző évet a romantika és a reneszánsz jellemezte, idén a ’80-as évek divatbeli túlkapásai köszöntek vissza a tavaszi kifutókról. Sebaj, csupa vidám forma és szín, amit már nézni is öröm. A ballonkabátok kifejezetten lezser szabásúak, hatalmas zsebekkel, édes fagylaltszínekben. Kint is, bent is: a hasítékolt ujjú blúz jó átmeneti megoldás, a vállak hangsúlyosak, a fázósak pedig mellényt is húzhatnak.

  • Új brand a láthatáron!

    Végre Magyarországon is nõ a kereslet az igényes, kreatív, tökéletesen formatervezett divatcikkek iránt. Még nagyobb örömet jelent számomra látni, hogy e divatcikkeket nem csak a külföldi nagy tervezõk szalonjából szerzik be a fanatikusok, hanem a hazai tervezõk termékeit egyre inkább elõtérbe helyezik. Nem véletlen, hiszen látva a kínálatot, igencsak elégedettek lehetünk a feltörekvõ generációval. És ha az igényességrõl, luxusról beszélünk, mi más juthatna eszünkbe a hazai divat világából, mint a Gabo márkanév. Fölkerestük hát Szerencsés Gabriellát, és brand-jérõl faggattuk.

  • A színek hatása

    A színek hatásaKöztudott, hogy a minket körülvevő színek hatással vannak ránk illetve környezetünkre egyaránt. Nem csak a minket körülvevő falakkal van ez így, hanem ugyanígy befolyásolhatjuk színekkel a saját és környezetünk hangulatát és benyomásait. Például a zöld egy nyugtató hatású szín ( ezért is, hogy orvosi rendelőkben ilyen színűek a falak), de nem álmosítja el az embert. A piros szín viselése felhívja a figyelmet viselőjére illetve plusz energiával tölti fel. A pirosat viselők jobban is teljesítenek a nehézkes szituációkban.

  • Hódít a lila és még mindig sztár a fekete - õszi divatirányzatok

    Változatlanul tartja magát a lila és számos árnyalata, valamint a fekete, a szürke és az ezüst, abszolút kedvenc a magas sarok, a sok bizsu és a sál változatlanul elengedhetetlen kellék - árulják el a nyugat-európai és a magyar kirakatok.

    A düsseldorfi 2007-es tavaszi vásár elõrejelzései beváltak (a szakemberek minimum másfél-két évre elõre terveznek): a nyugat-európai és a magyar butikok kínálatában ugyancsak ezek a színek az uralkodók.

  • Meztelen és terhes nők a kifutón

    Meztelen és terhes nők a kifutónBár a modellek hozzá vannak szokva, hogy a divat és a művészet kedvéért néha vetkőzniük kell, ez a bemutató talán még az ő ízlésüknek is sok volt. Arra szinte mérget vennénk, hogy a közönség is meglepődött, amikor a Robyn Coles-féle kalapbemutató kezdetét vette és a kifutóra megérkeztek a modellek. A London keleti részén lévő White Rabbit Studioban ugyanis egytől-egyig anyaszült meztelen modellek jelentek meg és mutatták be a kalapkölteményeket.

  • A legdivatosabb állatmintás ruhák

    Tigris, leopárd, zsiráf és zebra – a nagyvadak és szelídebb társaik mind szerepet kapnak 2010 tavaszán a divat világában.

    A divat örök körforgásában vannak kimeríthetetlen ihletõ forrást adó témák. Ilyen az állatvilág, a vadállatok, a hüllõk, az afrikai emlõsök csodaszép, dekoratív mintákkal borított teste. Idén tavasszal és nyáron is sok divattervezõ kollekciójában feltûnnek a mutatós állatmintás ruhák és öltözékkiegészítõk.

bohócdoktor vizit szja 1%