rss
  • A konyhában is divatosan: trendi kötények

  • A konyhában is divatosan: trendi kötényekManapság a nők már mindenhol megpróbálnak tökéletesen kinézni, a legtrendibb és legdivatosabb ruhákat beszerezni. Nincs ez másképp a konyhában sem, napjainkban már divatosabbnál divatosabb kötényeket lehet beszerezni, hogy a főzés közben is toppon legyünk, már ami a ruhát illeti. Magyarországon igaz még annyira nem elterjedtek, pedig ez is legalább olyan önkifejezést biztosító ruhadarab, mint bármi más, csak sokkal hasznosabb, mert megspóroljuk vele a zsírfoltok eltávolításának költségét és/vagy fáradságát.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A vágy titokzatos tárgya tízévenként változik

    Kebelcsodák így - úgy...

    Milánó - Sokan, fõleg az idõsebb generáció tagjai megbotránkoznak a sok lemeztelenített kebel láttán, pedig a divat már évtizedekkel korábban kihangsúlyozta a nõi szépség egyik megtestesítõjét, csak talán finomabban, bár nem kevésbé erotikusan elfedve azokat.

    Beppe Severgnini olasz szakértõ megfigyelései szerint a divat tízévenként változtatja a nõkön a célpontot, ahová a férfiszemeket irányítja.

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Versace színes platformcipõk

    A platform cipõk fénykorát éljük. A Versace is beállt a sorba és elengedte a fantáziáját - elképesztõ darabokat tervezve az idei nyári szezonra.

    Noha lassan kifutunk az év legmelegebb három hónapjából, érdemes megcsodálni az "Alice Csodaországban-ihletésû" lábbeliket.

    A platformcipõk széles skáláját láthattuk már a sztárokon és az üzletekben, de olyan darabokat, amelyek a Versace nyári kínálatában szerepelnek, valószínûleg még soha.

  • Õsszel is sortban

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

    Abban már megegyeztünk, hogy logikát ebben nem érdemes keresni, azonban aki szívesen hordana mostanában sortot, viszont gondban van, hogy hogyan és mivel kombinálja, annak mindenképp érdemes tovább olvasnia.

    Mára ugyanis egy õszi, sortos összeállítást választottunk, az olasz The Blonde Salad stílusblogból.

  • Milyen legyen a férficipõ sarka?

    Magasabbnak látszani a copõ révén sikk?!

    Milánó - Az 1970-es években volt nagy divatja, aztán letûnt, most újra hódít a rejtetten vagy nyiltan magasított sarkú férficipõ.

    Viselik olyan ismert politikusok, mint Silvio Berlusconi vagy Nicolas Sarkozy, és a hozzájuk hasonlóan nem túl nagyra nõtt mûvészek, mint Elton John, aki több mint három évtizede is élen járt viselésében, valamint Mick Jagger vagy Tom Cruise.

  • Útcai divat Angliából

    Vegyes érzelmeket válhat ki belõlünk a brit trend. Körülnéztünk a rideg idõjárásáról, kocsmáiról és macskaköves utcáiról közismert angol fõvárosban. Megmutatjuk, milyen a londoni divat kora tavasszal. Elöljáróban annyit elárulunk, merõben különbözik az angol divat a magyartól!

    Londonban a hölgyek egyértelmûen elõrébb járnak a divatban, mint mi. Kifinomult, egyedi ízlésvilággal büszkélkednek, állandóan a legutolsó trend diktálta darabokban tündökölnek. Nem is meglepõ, hiszen egy divat fõvárosról beszélünk.

  • Cosplay: Mangahõsnek öltöztetni sokmilliárdos üzlet Japánban

    A trend ide is elér majd?!

    Tokió - 36 milliárd jen (79 milliárd forint) az éves bevétele azoknak a divatcégeknek, amelyek a japán fiatalokat mangák, videojátékok vagy képregények hõseinek kosztümeibe öltöztetik.

    A Jano japán közvélemény-kutató intézet szerint 2007 áprilisa és 2008 márciusa között a jobbára ifjú japán képregény-fanatikusok ilyen csillagászati összegeket költöttek arra, hogy álarcokba, kosztümökbe öltözve rendezzenek mulatságokat kitalált hõseik tiszteletére.

  • Ruhák kánikula idejére

    Szeretnél csinosan és divatosan öltözködni, de az sem mellékes számodra, hogy milyen anyagból készült a kedvenc ruhád? Erre is van megoldásunk!

    Nincs új a nap alatt, ha divatról van szó. Ezen a nyáron szinte minden trendi, legyen szó akár etnóról, neon színekrõl, fodrokról vagy farmerrõl. Könnyen elõfordulhat, hogy már nem elég a hatalmas kínálat, és már a színeken és fazonokon túl inkább arra is koncentrálunk, hogy mi a jó a bõrnek, a testnek.

  • Téli sminkek

    A fagyos telet idén magunkra is ölthetjük, hiszen a hideg csillogás a legújabb divat. Lila púder a szemhéjra, csillám a pillákra, rózsaszín ajkak, ezüst körmök, és máris kész a hûvös Hókirálynõ-stílus. Alternatívaként lehetünk fáradtak is, s ehhez még smink sem kell.

    Idén nagyon divatosak a hideg színek: a lila, a rózsaszín, az ezüst, a királykék, a szürke, a fekete, a pink, és a zöld. A fagyos külsõ eléréséhez kellõ csillogásra is szükségünk van: a szájfény vagy a körömlakk lehet önmagában csillogó, de csillámporral is fokozhatjuk az élvezeteket.

  • Gumicsizma divat

    Sokan még mindig úgy vélik, hogy ormótlan és merev, a kerti munka kelléke, az esõkabát kötelezõ kiegészítõje. Mások szerint a gumicsizma napjaink legdivatosabb lábbelije, praktikus városi viselet.

    A gyártók színekben, mintában és formában is lépést tartanak a fogyasztói igényekkel. Az egyszerû olcsótól a cirádás méregdrágáig mindenfélét lehet kapni. Ellenzõi szerint nem illik irodában vagy egyetemen viselni: nem elegáns a fröccsöntött lábbeli, használata divathóbort. Ugyanakkor bátran elmondható, az igényesebben kialakított csizmák stílusosak, illeszkednek a lábhoz.

  • Vigyázatt támadnak a cicik

    Az egyik nagy fehérnemûcég olyan push-up melltartót fejlesztett ki, amely nem erõszakosan felnyomja a ciciket, hanem valóban nagyobbá teszi.

    Az M&S új melltartói forradalmiak. A betét pehelykönnyû, és a melltartók alakja speciálisan van kialakítva, így a cicik valóban nagyobbnak tûnnek, méghozzá két számmal, és nem arról van szó, hogy a cicifix erõszakosan felnyomja a kebleket. A betét súlya fele akkora, mint a hagyományos push-up melltartókban alkalmazott betéteké. Az új melltartóval könnyen megvalósítható a klasszikus ideál, a homokóraalkat.

  • Papírpillát hord aki divatos!

    A szépségiparban nem ritkák a meghökkentõ, figyelemfelkeltõ divatirányzatok. A legfrissebb trendek azonban minden képzeletet felülmúlnak! Mintás, színes mûszempillákat dobott a piacra egy angol cég, amelyeket háromféle változatban rendelhetnek meg az érdeklõdõk az interneten. Ami egyedivé teszi õket, az pedig az alapanyag, ugyanis papírból készülnek.

    A mûszempillák mintázatát és formáját az origami mûvészet inspirálta: kapható lómotívumos, ami a sikert, rózsás, ami a boldogságot és barackvirágos, ami a szerelmet szimbolizálja.

  • Nem létezik tabu a fürdõruhadivatban

    Idén nyáron nincsenek tabuk a fürdõruhadivatot illetõen. Trendi a trikini, klasszikus a bikini, bevállalós a monokini. Szétnéztünk néhány strandon, s megállapítottuk, hogy a Magyar mindenféle rucit örömmel fölvesz (vagy levesz), hogy pancsolhasson, napozhasson.

    Kíváncsiak voltunk, a honi nõk mennyire követik az idei fürdõruhadivatot, ezért kilestünk néhány strandra. A az egyik Tisza parti strandon a fürdés tilos, kizárólag csak napozni szabad. Kétrészes fürdõruhájában a lány tartja a szolíd normát.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • Dzsudzsák ihlette Zimány Linda Sugarbird kollekcióját

    Dzsudzsák ihlette Zimány Linda Sugarbird kollekciójátA modell minap mutatta be új Sugarbird kollekcióját az egyik belvárosi szórakozóhelyen. A jól megszokott Linda-stílus ezúttal azonban elmaradt. Igazán kikerekedhetett a közönség szeme a kifutón felvonultatott textilek láttán: Linda ugyanis úgy döntött, újít, és egészen szokatlan módon labdarúgáshoz kötődő motívumokkal díszíti ruhakölteményeit. A meglepő fordulat természetesen az új szerelemnek, a sztárfocista, Dzsudzsák Balázzsal való kapcsolatának köszönhető, akinek hatására Linda egy kicsit csajosabb, kifejezetten focis kollekciót tervezett.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Kifutón a világ legidősebb szupermodellje

    Kifutón a világ legidősebb szupermodelljeCarmen Dell\'Orefice bebizonyította, hogy még ennyi idősen is eredményt tud felmutatni a divatvilágban. Egy nap kétszer is neki tapsoltak a kifutón a New York Fashion Week nevű divatrendezvényen. Elegánsan könnyednek látszott a kifutón a divatszakmában jól ismert new yorki modell, aki a világon a legrégebben dolgozik a szakmában. A rendezvényen két kollekciót mutatott be. Először Norisol Ferrari divattervező karamell színű estélyijét viselte, néhány órával később a finn Marimekko által jegyzett, merész, kortárs dizájnér ruhájában jelent meg a közönség előtt.

  • A legkifinomultabb márka: Fendi

    A divatház az egyik legnagyobb múlttal rendelkezõ márka a maiak közül : lassan fennállásának századik születésnapját ünnepelheti.

    A gyakran csak a híres „baguette” táskáról ismert Fendi sokkal több, mint egy átlagos olasz divatház. Átvészelte a két világháborút és azóta is töretlenül tartja magát a legjobbak között. Szinte minden hollywoodi sztár kedvence. Az 1918-ban Rómában nyílt bolt elsõsorban bõr és szõrme darabokra specializálódott, majd Edoardo Fendi öt lánya családi vállalkozásként vitte tovább a divatház ügyeit.

  • A 2011-es Billboard Music Awards

    A 2011-es Billboard Music AwardsA zenei díjátadókon már megszokhattuk, hogy a világsztárok furcsa, meghökkentő olykor megbotránkoztató ruhakölteményekben jelennek meg, de a 2011-es Billboard Music Awards ebből a szempontból kivételnek tűnik. A legtöbb világsztár ugyanis biztosra ment és fekete estélyiben jelent meg a gálán. Beyonce egy hosszú ujjú Lanvin miniruhában pózolt a fotósok elõtt, Kylie Minogue és Fergie szintén a kis fekete ruha mellett döntött, előbbi Alexander McQueen, utóbbi Herve Leger kreációt viselt.