rss
  • A konyhában is divatosan: trendi kötények

  • A konyhában is divatosan: trendi kötényekManapság a nők már mindenhol megpróbálnak tökéletesen kinézni, a legtrendibb és legdivatosabb ruhákat beszerezni. Nincs ez másképp a konyhában sem, napjainkban már divatosabbnál divatosabb kötényeket lehet beszerezni, hogy a főzés közben is toppon legyünk, már ami a ruhát illeti. Magyarországon igaz még annyira nem elterjedtek, pedig ez is legalább olyan önkifejezést biztosító ruhadarab, mint bármi más, csak sokkal hasznosabb, mert megspóroljuk vele a zsírfoltok eltávolításának költségét és/vagy fáradságát.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A barna haj a nõi sikeresség záloga?

    London - A barna haj a nõi sikeresség záloga - tûnik ki egy brit közvélemény-kutatás során.

    A hajfestéket gyártó Garnier Nutrisse megrendelésére végzett felmérésben mintegy hatezren vettek részt, s mint kiderült, a férfiak 71 százaléka a sötét hajú hölgyeket részesíti elõnyben, ha tartós kapcsolatra vágyik - olvasható a The Daily Telegraph online kiadásában.

    A megkérdezettek 81 százaléka a barnákat tartja a szebbik nem legõszintébb, 76 százaléka pedig a legintelligensebb képviselõinek.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • Sanremo: Fesztivál és a divat

    Sanremo: Fesztivál és a divatAndrea Bocelli, Eros Ramazotti, Zucchero, Laura Pausini - mind a Sanremói Dalfesztiválnak köszönhetik, hogy később egy világ ismerte meg munkásságukat, tehetségüket. Kevesen tudják, de a ligúriai gála adta az alapötletét az Eurovíziós Dalfesztiválnak is, még 1956-ban. Öt estén keresztül fut a nagyszabású olasz program, az ötödik a döntő éjszakája. Újabban a fesztivált mintegy kvalifikációként is használják az Eurovízióra - így két legyet ütnek egy csapásra. A jeles eseményen nem csak az olasz közélet szereplői képviseltetik magukat, számos alkalommal külföldi sztárvendéggel is büszkélkedhettek, akik besegítettek a műsor celebrálásába.

  • Visszatér a hatvanas évek férfi frizuradivatja

    Düsseldorf - Újra a hosszabb haj lesz a frizuradivat a férfiak számára, a hatvanas évek a nõk és a férfiak fején is visszaköszön - derült ki a nemzetközi hajdivatnapok közeledtével.

    A németországi Düsseldorfban március 21. és 23. között megrendezésre kerülõ vásár elõtt Carine Bartholomé sztárfodrász mondta el véleményét az idei szezon hajdivatjáról.

    A stílusszakértõ szerint népszerûek lesznek azok a hajvágások, amelyekkel az ember otthon is boldogul.

  • A flip-flop papucsok növelik a bõrrák kockázatát?

    A flip-flop papucsok rettenetesen kényelmetlenek, de nagyon divatosak. Szakértõk szerint azonban ezeknek a papucsoknak és a szandáloknak a viselése káros lehet egészségünkre, ezek a lábbelik ugyanis növelik a bõrrák kialakulásának kockázatát.

    A pántos lábbelik ugyanis szabadon hagyják a lábfejet, és csak kevesen gondolnak arra, hogy a bõrnek ezen a testrészen is védelemre van szüksége az erõs napfénnyel és UV-sugárzással szemben.

  • Az ideális esküvői cipő

    Az ideális esküvői cipőBeköszöntött egy újabb év, mely számtalan újdonságot rejteget magában, ami az esküvői trendeket illeti. Az elmúlt években egyre nagyobb hangsúlyt kaptak az esküvői kiegészítők, és azon belül is az esküvői cipők a menyasszonyok megjelenésében, melyek 2013-ban még inkább a figyelem középpontjába fognak kerülni. Ráadásul nem is olyan könnyű megtalálni a tökéletes cipellőt, mint ahogy azt gondolnánk, hiszen a mellett, hogy tökéletesen kényelmesnek kell lennie, más szempontokat is figyelembe kell venni.

  • Vigyázatt támadnak a cicik

    Az egyik nagy fehérnemûcég olyan push-up melltartót fejlesztett ki, amely nem erõszakosan felnyomja a ciciket, hanem valóban nagyobbá teszi.

    Az M&S új melltartói forradalmiak. A betét pehelykönnyû, és a melltartók alakja speciálisan van kialakítva, így a cicik valóban nagyobbnak tûnnek, méghozzá két számmal, és nem arról van szó, hogy a cicifix erõszakosan felnyomja a kebleket. A betét súlya fele akkora, mint a hagyományos push-up melltartókban alkalmazott betéteké. Az új melltartóval könnyen megvalósítható a klasszikus ideál, a homokóraalkat.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • 35 ezer eurót fizettek egy 1923-as Chanelért

    A vártnál sokkalta magasabb áron, 35 ezer euróért (9,5 millió forint) kelt el a Chanel-ruhákból és kiegészítõkbõl rendezett párizsi árverésen egy 1923-as viselet, amelyet maga Coco Chanel tervezett. Az elefántcsontszínû gyöngyházberakásos kreppzsorzsett ruhát a Drouot aukciósház kétnapos árverésének elsõ estéjén, csütörtökön bocsátották licitre. Az est folyamán egy calais-i fekete csipkével díszített haute-couture ruha is a becsültnél drágábban, 16.625 euróért (4,5 millió forint) talált gazdára, míg egy szintén kreppzsorzsett kétrészes modellért 8750 eurót (2,36 millió forint) fizettek.

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Sok nõ titkolja, hogy mennyit költ ruhára

    Tízbõl nyolc nõ már az üzletbõl való kilépés uátn leszedi újonnan vásárolt ruhája árcímkéjét, mert nem akarja partnerének bevallani, mennyit költött - már megint - öltözködésre. Sokan ezt azzal indokolják, hogy egyrészt maguknak tesznek jót vele, a vásárlás miatt ugyanis bûntudatot éreznek.

    A tanulmányból kiderült: a brit nõk rengeteg praktikát ismernek és alkalmaznak, hogy eltitkolják vásárlásaikat. Negyedük azt mondta, az új ruhákat nem is mutatja meg kedvesének vagy férjének, hanem azonnal elrejti a szekrénybe.

  • A gyöngy sosem megy ki a divatból

    A gyöngy sosem megy ki a divatbólA gyöngy sosem megy ki a divatból, és nehéz elképzelni nőiesebb ékszeralapanyagot. Az elegancia jelképe, és a Coco Chanel óta még felkapottabb gyöngysorok még státusszimbólumként is szolgáltak. Néhány évvel ezelőtt ismét visszatértek a divatba a gyöngyös bizsuk. A korábban divatos gyöngysor manapság letisztultabb formában jelenik meg a nyakláncokon, leginkább egy csodás medál formájában. Természetesen a gyöngysorok is tartják magukat, ám sokkal inkább a rövidebb, változatosabb formát képviselők maradtak a kínálatban.

  • Itt a VB divat!

    2010 nyarán afrikai forróság önti el Európát: jön a Dél-Afrikai Futball Világbajnokság, ami természetesen a divattervezõket is megihlette. A modern Afrika hangulata köszön vissza a Springfield eddigi legmerészebb kollekciójában. A stílus neve: Modern Afrika.

    Az SS 2010 kollekció hordható, de kicsit lázadó darabokból áll. A szabás követi a test vonalát a maximális kényelemért. Az anyagok között találsz nyers farmert, natúr lenvászon és pamutszövetet, rockos bõrt, és sportruhákhoz kifejlesztett technikai nylont.

  • Hajfonás elszánt szülőknek

    Hajfonás elszánt szülőknekGrace Gifford elmondhatja magáról, hogy az ő anyukája a legkreatívabb hajfonó művészek egyike a világon. A nő minden áldott reggel olyan csodafrizurát varázsol kislánya fejére, hogy mindenkinek leesik tőle az álla. Shelley Giffordnak szenvedélye a fonatok készítése, és jó is benne. Aki a képek láttán kedvet kapott hasonlóhoz, számtalan oktató videót talál a neten. Shelley azt javasolja, hogy először mindenki magán gyakoroljon, tükör előtt, vagy esetleg szerezzen egy gyakorlóbabát. Aztán lehet elkezdeni győzködni a gyereket, hogy álljon be kísérleti nyúlnak.

  • Megérkezett Amisu új kollekciója

    Végre befutottak a New Yorker 2010-es õszi cuccai! Meg kell, hogy mondjuk: érdemes volt várni, a német divatcég idén különösen figyelt rá, hogy ne csak tinilányaink, fiaink tudjanak öltözködni a kollekcióból, hanem mi, érett nõk is megtalálhassuk a számításunk.

    Érdemes az Amisu/Smog márkával jelzett irányvonalon mozognunk, ha különlegesen és megfizethetõ áron szeretnénk elegánsan felöltözni. Füstös színekben álmodták meg a kreátorok a kollekciót: velük együtt örvendünk a hamuszíneknek, mintás szürkéknek, a feketébe hajló sötétszürkének és a tompa éjszakai fényeket tükrözõ ezüstös tónusoknak.

  • Bikinidivat a nyárra

    Bikinidivat a nyárraExtrém színek és különleges formák. Ez jellemző az idei fürdőruha divatra. Egy dolog pedig az összes úszódresszre igaz: a nőiességet hangsúlyozzák a maximumomon! Egyedi megoldások, új anyagok, sok-sok szín és extremitás! Ezek mind-mind jellemzőek az idei fürdőruha divatra. Na, de nézzük csak mely darabok lesznek idén a legmenőbbek. A magas derekú bikini, vagy éppen a tüllel ellátott kétrészes is feltűnnek majd idén a strandokon. De találkozhatunk mellben fodrossal, sőt hosszú ujjú bikinivel is.

  • Cipõdivat Olaszországból

    Számos luxustermékeket gyártó divatház központja Olaszország, és itt tartják a legfontosabb divatbemutatókat is.

    Most egy olyan olasz márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami még hazánkban talán nem olyan ismert. Ismerkedjünk meg közelebbrõl a Baldinini divatházzal! A ma már világhírû cipõgyártó céget a Baldinini család alapította 1910-ben, San Mauróban. Kezdetben mérték után, saját kezûleg varrták a különleges, bõrbõl készült cipõket. Tartós és elegáns lábbelik kerültek ki az üzletbõl. Nem meglepõ tehát, hogy a cég nagyon hamar kimagasló sikereket ért el egész Itália területén.

  • Nyáron is hódít a sexi selyem

    A selyem örök klasszikus, szinte soha nem megy ki a divatból, idén azonban újult erõvel jelenik meg, szinte minden lehetséges formában. A nyár a hosszú, átmulatott éjszakák és fülledt randik idõszaka. Egy jól megválasztott selyemruhában egész biztos, hogy sikered lesz, bármi is legyen a terved. Idén a batikolt hatás különösen trendi: egy bõvebb fazonú, lágyan omló selyemruha harsány tónusokban vagy akár visszafogottabb pasztellszínekben egyaránt remek választás. Színes karkötõkkel és egy nyitott orrú szandállal kiváló randi- vagy buliszett.

  • A 2010-es õszi nõi divat

    Miként az már az õszi férfidivat bemutatásánál kiderült, idén a klasszikus elegancia határozza meg az évszak öltözködési szokásait.

    Nincs ez másként a nõknél sem, ám itt az egyszerû és komoly megjelenés sokat mutató, a szexualitást kihangsúlyozó elemekkel párosul.

    És hogy milyen anyagokkal, színekkel és fazonokkal dobhatja fel valaki a ruhatárát az elkövetkezõ idõkben? Következõ összeállításunkból kiderül.

  • Meztelen és terhes nők a kifutón

    Meztelen és terhes nők a kifutónBár a modellek hozzá vannak szokva, hogy a divat és a művészet kedvéért néha vetkőzniük kell, ez a bemutató talán még az ő ízlésüknek is sok volt. Arra szinte mérget vennénk, hogy a közönség is meglepődött, amikor a Robyn Coles-féle kalapbemutató kezdetét vette és a kifutóra megérkeztek a modellek. A London keleti részén lévő White Rabbit Studioban ugyanis egytől-egyig anyaszült meztelen modellek jelentek meg és mutatták be a kalapkölteményeket.