rss
  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne Hathaway

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne HathawayBocsánatot kért a 85. Oscar-ceremónián a legjobb női mellékszereplő díjával kitüntetett Anne Hathaway, amiért ruhát cserélt az amerikai filmakadémia gálája előtt. A színésznő közleményében sajnálkozott az általa okozott károk miatt a Valentino divatház felé. Anne Hathaway eredetileg a ház egy ruhakölteményét viselte volna, az utolsó pillanatban azonban meggondolta magát, és Pradára váltott. A filmcsillag azzal magyarázta döntését, hogy az Oscar-gála előestéjén úgy értesült, egy másik színészné az övéhez nagyon hasonló Valentino-darabot fog viselni.

    A nyomorultak című musicalben Fantine szerepében nyújtott alakításáért kitüntetett 30 éves híresség végül inkább egy halvány rózsaszín Prada-ruhát vett fel mély kivágással a hátán. Választása azonban nem aratott osztatlan sikert, többek szerint a ruha előnytelen volt, főleg a mellrésznél.

    "Az utolsó pillanatban született döntés volt, azt gondoltam, jobb, ha változtatok" - fogalmazott közleményében Anne Hathaway. Igyekezett hangsúlyozni, hogy számára megtiszteltetés lett volna Valentinót viselni a gálán és "erős kapcsolat" fűzi a divatházhoz. A színésznő valóban kedveli az olasz márkát, esküvői ruhája is Valentino volt 2012-ben.

    Az Oscar-gálán rendszerint igen fontos kérdés a hölgyek viselete. Divatot teremthetnek, ha viszont rosszul választanak, azt évekig felróják nekik. Idén a legjobb női főszereplők között jutalmazott Jennifer Lawrence ruhája, egy Dior-darab aratta a legnagyobb sikert a videokapcsolat révén bejelentkező Michelle Obama, illetve Jessica Chastain, Nicole Kidman és Charlize Theron viselete mellett.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A vágy titokzatos tárgya tízévenként változik

    Kebelcsodák így - úgy...

    Milánó - Sokan, fõleg az idõsebb generáció tagjai megbotránkoznak a sok lemeztelenített kebel láttán, pedig a divat már évtizedekkel korábban kihangsúlyozta a nõi szépség egyik megtestesítõjét, csak talán finomabban, bár nem kevésbé erotikusan elfedve azokat.

    Beppe Severgnini olasz szakértõ megfigyelései szerint a divat tízévenként változtatja a nõkön a célpontot, ahová a férfiszemeket irányítja.

  • Új brand a láthatáron!

    Végre Magyarországon is nõ a kereslet az igényes, kreatív, tökéletesen formatervezett divatcikkek iránt. Még nagyobb örömet jelent számomra látni, hogy e divatcikkeket nem csak a külföldi nagy tervezõk szalonjából szerzik be a fanatikusok, hanem a hazai tervezõk termékeit egyre inkább elõtérbe helyezik. Nem véletlen, hiszen látva a kínálatot, igencsak elégedettek lehetünk a feltörekvõ generációval. És ha az igényességrõl, luxusról beszélünk, mi más juthatna eszünkbe a hazai divat világából, mint a Gabo márkanév. Fölkerestük hát Szerencsés Gabriellát, és brand-jérõl faggattuk.

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • A kirakati babák újabban 'életre kelnek'

    Budapest - Mozognak, térdelnek, támaszkodnak, nyújtóznak, vagy éppen a nyakkendõjüket kötik meg a modern kirakati babák, amelyeknek - akárcsak a kirakatoknak - léteznek trenddiktáló, neves tervezõi, gyártói és forgalmazói.

    Persze csak azokban az országokban, ahol még egyáltalán fontosak a kirakatok, ezek a legõsibb reklámeszközök, és ahol nemcsak a plázák befelé forduló épülettömbjei, fantáziátlan, rideg folyosói és divatjamúlt belsõ terei várják a vásárlókat.

  • A tavasz kihagyhatatlan kellékei

    A tavasz kihagyhatatlan kellékeiBár a trendek folyamatosan alakulnak, gyökeres változást idén sem tapasztalhattunk. Van, ami örök, van, ami most robbant be igazán, és vannak új belépők is a 2017-es divatban. A bőrből készült ruhadarabok, a szaggatott farmerek ismét reneszánszukat élik. A csíkokról, kockás mintáról már tavaly sem kellett lemondanunk, és most is bőséges választék tárul elénk az üzletek polcain. A hímzett, fodros és virágmintás darabok csak idén robbantak be igazán a divatba. Van néhány olyan klasszikus darab, melynek beszerzése szinte kötelező!

  • Húsból készült ékszerek

    Lady Gaga botrányos és meghökkentõ MTV Awards-os öltözete még a tervezõket is megihlette. Nemrég ugyanis a Pokerface énekesnõ ruhájához hasonló marhahúsos ékszerek láttak napvilágot, ráadásul a "gusztusos" ékszerek pasiknak készültek.

    Lady Gagáról (illetve saját sylist csapatáról) azt tartják, hogy inspirálja a divatvilágot. Hát most úgy látszik ez a mondás igaznak is bizonyult. Egy kaliforniai ékszertervezõ, aki Onch néven kreálja cuccait kidobott egy marhahúsos ékszerkollekciót pasiknak.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.

  • Leona Lewis: beteg dolog bundát viselni

    A vegetáriánus énekesnõ – aki a PETA (állatvédõ szervezet) nagy támogatója – rendkívül felháborítónak tartja, hogy a divatipar, és a zenei világ még mindig poénosnak tartja hogy a ruhák miatt állatokat öljenek, megnyúzzák õket a bundájukért, és hogy azt a beteges gondolatot terjesszék, hogy a bunda egy menõ dolog. Leona – aki semmilyen állati terméket nem visel – úgy gondolja: "Az állatokkal rengeteg ember rosszul bánik. Amikor olyan embert látok akin bunda van, egyszerûen rosszul leszek a látványától. Fõleg amikor nagyon buta fiatal énekesnõk teszik ezt.”

  • Divat és forradalmi technológia: buborékokkal a ruhák védelméért

    A Samsung ismert hazai divattervezõk kollekcióit felvonultató, látványos Fashion Show keretében mutatta be legújabb Eco Bubble mosógépét (WF0804Y8E).

    A forradalmian új készülék sajátossága az az egyedi buborékképzési eljárás, amelynek köszönhetõen már 15°C-on ugyanazt a mosási eredményt érhetjük el, mint a hagyományos mosógépekkel 40°C-on.

    Az alacsony hõmérsékletnek köszönhetõen a készülék védi a ruhákat és kevesebb energiát fogyaszt.

  • Téli sminkek

    A fagyos telet idén magunkra is ölthetjük, hiszen a hideg csillogás a legújabb divat. Lila púder a szemhéjra, csillám a pillákra, rózsaszín ajkak, ezüst körmök, és máris kész a hûvös Hókirálynõ-stílus. Alternatívaként lehetünk fáradtak is, s ehhez még smink sem kell.

    Idén nagyon divatosak a hideg színek: a lila, a rózsaszín, az ezüst, a királykék, a szürke, a fekete, a pink, és a zöld. A fagyos külsõ eléréséhez kellõ csillogásra is szükségünk van: a szájfény vagy a körömlakk lehet önmagában csillogó, de csillámporral is fokozhatjuk az élvezeteket.

  • 75 éves a miniszoknya tervezõje

    London - Nem sok közös vonás van a szuperszonikus Concorde repülõgépben és a miniszoknyában. Egy brit napilap azonban mindkettõt az ország védjegyei közé sorolta; az utóbbi, a tenyérnyi ruhadarab éppen február 11-én, tervezõje 75. születésnapján vonul be a halhatatlan brit találmányok közé.

    "Óriási" - reagált a hírre Mary Quant, aki a miniszoknyával nemcsak a divatot, hanem a hatvanas évek társadalmát is a fejére állította.

  • Lila vagy rózsaszínû orchideacsokrot a menyasszonynak!

    Sok-sok változatos formájú, szedres lilás vagy rózsaszínû orchideából kötött, kevés zölddel, némi strasszal, gyönggyel vagy egyéb ékszerrel díszített kerek, hosszúkás, esetleg háromszögletû (!) csokor - nos, ez az idei esküvõi virágtrend.

    Tóth Tímea váci virágkötõt - aki korántsem mellesleg decemberben elnyerte az „ország legszebb adventi koszorújának készítõje” címet - a január-februárban szokásos esküvõi felkészülés ürügyén faggattuk.

  • Hordjunk bátran kalapot!

    Hordjunk bátran kalapot!Ha az erős napsütés ellen nem csak napkrémmel, de egy stílusos kiegészítővel is védeni szeretnétek fejünket, akkor válasszunk egy hozzánk és öltözékünkhöz illő kalapot. Hazánkban is egyre többen hódolnak eme kiegészítőnek, mellyel elrejthetjük rendetlen frizuránk vagy éppen csak fel akarjuk hívni magunkra a figyelmet, vagy éppenséggel meg akarjuk védeni magunkat az időjárás viszontagságaitól, legyen az erős napsütés, szél vagy eső. Választhatunk extrémebb vagy visszafogottabb kalapot is, éppen milyen hangulatunk van.

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • Õsszel is sortban

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

    Abban már megegyeztünk, hogy logikát ebben nem érdemes keresni, azonban aki szívesen hordana mostanában sortot, viszont gondban van, hogy hogyan és mivel kombinálja, annak mindenképp érdemes tovább olvasnia.

    Mára ugyanis egy õszi, sortos összeállítást választottunk, az olasz The Blonde Salad stílusblogból.

  • Az elegancia nem pénzkérdés és tanulható

    A ruhatár megtervezését tanítani kellene, hogy a fiatal nõk öltözködési kultúrája javuljon és hogy ruhásszekrényükben a fölöslegesen beszerzett ruhafélék miatt ne uralkodjon káosz - állítják a divatszakértõk és a protokoll fõnökök. A turkálók csak növelik a bizonytalanságot, a hangulatból megvett pólókkal senki nem tud mit kezdeni.

    A jobb minõségû holmikat kínáló áruházakban kellene vásárolni és nem a fiatalokra építõ márkás butikokban, kínai boltokban vagy "second hand" turkálókban, mert ezek a ruhafélék - vagy jellegzetesen divatos részleteik vagy silány minõségük miatt - tiszavirág életûek.

  • Vigyázatt támadnak a cicik

    Az egyik nagy fehérnemûcég olyan push-up melltartót fejlesztett ki, amely nem erõszakosan felnyomja a ciciket, hanem valóban nagyobbá teszi.

    Az M&S új melltartói forradalmiak. A betét pehelykönnyû, és a melltartók alakja speciálisan van kialakítva, így a cicik valóban nagyobbnak tûnnek, méghozzá két számmal, és nem arról van szó, hogy a cicifix erõszakosan felnyomja a kebleket. A betét súlya fele akkora, mint a hagyományos push-up melltartókban alkalmazott betéteké. Az új melltartóval könnyen megvalósítható a klasszikus ideál, a homokóraalkat.

  • Útcai divat Angliából

    Vegyes érzelmeket válhat ki belõlünk a brit trend. Körülnéztünk a rideg idõjárásáról, kocsmáiról és macskaköves utcáiról közismert angol fõvárosban. Megmutatjuk, milyen a londoni divat kora tavasszal. Elöljáróban annyit elárulunk, merõben különbözik az angol divat a magyartól!

    Londonban a hölgyek egyértelmûen elõrébb járnak a divatban, mint mi. Kifinomult, egyedi ízlésvilággal büszkélkednek, állandóan a legutolsó trend diktálta darabokban tündökölnek. Nem is meglepõ, hiszen egy divat fõvárosról beszélünk.

  • Atlétáknak szánták, de divat lett belőle

    Atlétáknak szánták, de divat lett belőleA futók szerint a legegyszerűbb cipők a legjobbak, amelyek legközelebb állnak a természetességhez. Nem véletlen, hogy az 1960-as olimpián egy etióp futó mezítláb nyerte meg a maraton futást. Az egyszerűség hívei szerint a vastagtalpú, kipárnázott cipőben sokkal jobban odacsapjuk a sarkunkat, így sérül a derék és a térd. Angliában már el is kezdődött az új hóbort a mezítláb futás. Az esetek nagy részében ez sem jelent teljesen fedetlen talpat, de a cipőknek viselés közben mezítlábas hatásuk van, leginkább a tengerparti lábbelire hasonlítanak, sőt vannak lábujjas változatok is.

  • Õsz az utcán

    Mindenképp említést érdemel az a tény, hogy a férfidivat trendjei a barna és krémszínû árnyalatokat favorizálja, melyek mindig is kedveltek voltak a férfiaknál.

    Ennek az irányzatnak a középpontjában áll a divatszakma egyik óriása is, a GUCCI.

    A GUCCI Õsz-Tél 2010-2011 kollekciók fõ jellemzõi a pasztellszínû kabátok és bundák hagyományos gombokkal, mély kivágású pulóverek és szvetterek, lefelé szûkülõ nadrágok barna és szürke színekben.