rss
  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne Hathaway

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne HathawayBocsánatot kért a 85. Oscar-ceremónián a legjobb női mellékszereplő díjával kitüntetett Anne Hathaway, amiért ruhát cserélt az amerikai filmakadémia gálája előtt. A színésznő közleményében sajnálkozott az általa okozott károk miatt a Valentino divatház felé. Anne Hathaway eredetileg a ház egy ruhakölteményét viselte volna, az utolsó pillanatban azonban meggondolta magát, és Pradára váltott. A filmcsillag azzal magyarázta döntését, hogy az Oscar-gála előestéjén úgy értesült, egy másik színészné az övéhez nagyon hasonló Valentino-darabot fog viselni.

    A nyomorultak című musicalben Fantine szerepében nyújtott alakításáért kitüntetett 30 éves híresség végül inkább egy halvány rózsaszín Prada-ruhát vett fel mély kivágással a hátán. Választása azonban nem aratott osztatlan sikert, többek szerint a ruha előnytelen volt, főleg a mellrésznél.

    "Az utolsó pillanatban született döntés volt, azt gondoltam, jobb, ha változtatok" - fogalmazott közleményében Anne Hathaway. Igyekezett hangsúlyozni, hogy számára megtiszteltetés lett volna Valentinót viselni a gálán és "erős kapcsolat" fűzi a divatházhoz. A színésznő valóban kedveli az olasz márkát, esküvői ruhája is Valentino volt 2012-ben.

    Az Oscar-gálán rendszerint igen fontos kérdés a hölgyek viselete. Divatot teremthetnek, ha viszont rosszul választanak, azt évekig felróják nekik. Idén a legjobb női főszereplők között jutalmazott Jennifer Lawrence ruhája, egy Dior-darab aratta a legnagyobb sikert a videokapcsolat révén bejelentkező Michelle Obama, illetve Jessica Chastain, Nicole Kidman és Charlize Theron viselete mellett.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Mikor lesz már végre ciki a bunda?

    Mikor lesz már végre ciki a bunda?A divat és az állatvédők alapvetően még mindig harcban állnak egymással. Valahogy a divatipar nem hajlandó lemondani a kissé időt múlt státuszszimbólum értékekkel bíró szőrméről és állati bőrről, de miért is? Víg Anikó stylist válaszol. Hiszen előállításuk igen költséges, sokkal kevésbé időtállóak, mint művi úton előállított társaik, nem lehet mondani, hogy az illatukért szeretnek viselőjük beléjük, és egyre nagyobb ellenszenvet váltanak ki bennünk, ami üzleti szempontból annyit jelent, hogy csökken a piaci szegmens, akik keresik ezeket a termékeket.

  • Feketén-fehéren – a monokróm stílus

    Vannak trendek, amik idõrõl idõre visszakúsznak a köztudatba. Ilyen izgalmas, ám mégis klasszikus színkombináció a monokróm, azaz a fekete-fehér stílus. A Chanel és Armani felismerhetõ és kedvelt színösszeállításai, de minden nagyobb divatház kollekciójában legalább egyszer jelen van. Most megmutatjuk, hogyan viseld idén tavasszal, hogy igazán dögös legyél benne! A fekete-fehér igazán feltûnõvé varázsolhatja megjelenésed, ha ügyesen kombinálod az egyes darabokat. Idén különösen divatosak lesznek a hatvanas évek op-art világát idézõ minták, ugyanakkor a különféle etno hangulatú monokróm nyomatok is.

  • Divat és forradalmi technológia: buborékokkal a ruhák védelméért

    A Samsung ismert hazai divattervezõk kollekcióit felvonultató, látványos Fashion Show keretében mutatta be legújabb Eco Bubble mosógépét (WF0804Y8E).

    A forradalmian új készülék sajátossága az az egyedi buborékképzési eljárás, amelynek köszönhetõen már 15°C-on ugyanazt a mosási eredményt érhetjük el, mint a hagyományos mosógépekkel 40°C-on.

    Az alacsony hõmérsékletnek köszönhetõen a készülék védi a ruhákat és kevesebb energiát fogyaszt.

  • Magassarkú: Örök divat

    Magassarkú: Örök divatTavaszi cipőtrendek nem hétköznapi hétköznapokra és fékevesztett partikra. Ezekben a cipőkben tilos járni, kifejezetten csak a ringó csípő lebegés a megengedett. Felejtsük el az idei tavasszal a kényelmes kis sarkocskákat, a beleugrom és már futok is cipőket. Christian Dior mindent ötvözött tavaszi modelljein, ami nőiessé, különlegessé tehet egy lábbelit: a legkülönlegesebb anyagok kombinációit, a különböző színes köves berakásokat, a fifikás csatokat, zsinórokat láthatjuk ezeken a cipőkön.

  • Veszélyes a magassarkú?

    Az elmúlt évtized egyik legnagyobb divattrendje volt az extrém magassarkú cipõ, de azóta az is kiderült, hogy a megjelenés nem minden. Ezek a lábbelik ugyanis nemcsak a lábfejek kóros deformálódásához vezetnek, ennél is komolyabb elváltozásokat okozhatnak. Az orvosok szerint az extrém magassarkú cipõt viselõ nõk nyolcvan százalékát érinti a lábprobléma. A legnagyobb gond, hogy ezek viselésével természetellenes helyzetbe kerül a sarok, a megváltozott terhelés pedig a csontok csúnya és nem kívánt elváltozásához vezethet a nagy lábujj tövénél.

  • Az elegancia nem pénzkérdés és tanulható

    A ruhatár megtervezését tanítani kellene, hogy a fiatal nõk öltözködési kultúrája javuljon és hogy ruhásszekrényükben a fölöslegesen beszerzett ruhafélék miatt ne uralkodjon káosz - állítják a divatszakértõk és a protokoll fõnökök. A turkálók csak növelik a bizonytalanságot, a hangulatból megvett pólókkal senki nem tud mit kezdeni.

    A jobb minõségû holmikat kínáló áruházakban kellene vásárolni és nem a fiatalokra építõ márkás butikokban, kínai boltokban vagy "second hand" turkálókban, mert ezek a ruhafélék - vagy jellegzetesen divatos részleteik vagy silány minõségük miatt - tiszavirág életûek.

  • Így öltözködik Chloe Sevigny, a divatikon

    A divatikon Chloe Sevigny új kollekcióval rukkolt elõ az Opening Ceremony közremûködésével. A divatrajongók szerencsére már most betekintést nyerhetnek a színésznõ által tervezett 2011-es tavaszi-nyári divatba. Természetesen maga Chloe modellkedik a kampányképeken.

    Chloe Sevigny meglehetõsen egyedi ízlésérõl vált ismertté a divatvilágban, különc stílusára a ’90-es évek közepén egybõl felfigyeltek a New York-i körök. Sevigny azóta számos alkalommal tervezett ruhákat, mind saját vállalkozása számára, mind más márkákkal együttmûködve. Stílusát leggyakrabban az eklektikus jelzõvel szokták jellemezni.

  • Szépészeti beavatkozásokkal küzd az öregedés ellen a baby-boom generáció

    Szemhéjplasztikával, botoxszal, valamint arc- és ráncfeltöltéssel küzd az öregedés ellen a már ötvenes éveit taposó amerikai baby-boom generáció - derült ki az Amerikai Plasztikai Sebészeti Akadémia (AACS) friss adataiból.

    A 2008 évhez képest 44 százalékkal növekedett az Egyesült Államokban az AACS tagjai által végzett arcfeltöltések és 42 százalékkal a szemhéjplasztikák száma. Emellett a botox népszerûsége 157 százalékkal, a ráncfeltöltéseké pedig 245 százalékkal növekedett meg alig egy év alatt.

  • Ezek a színek az idei tavasz trendszínei

    Ezek a színek az idei tavasz trendszíneiMinden évnek és minden évszaknak megvan a maga sajátos stílusa és az időszak legjellemzőbb színei. Sokan ezzel tévedésbe esnek, hogy ezeket szent írásként veszik, hogy akkor csak ezeket hordjuk, holott nagy figyelmet kell arra is fordítani, hogy mi az ami jól áll nekünk vagy mi az amiben jól is érezzük magunkat. Mert hiába divatos egy adott fazon vagy egy adott szín, ha az nem áll jól vagy nem a mi testalkatunknak való vagy éppen nem érezzük jól benne magunkat, akkor többet ártunk a kinézetünknek vele, mint amennyit használunk.

  • Versace színes platformcipõk

    A platform cipõk fénykorát éljük. A Versace is beállt a sorba és elengedte a fantáziáját - elképesztõ darabokat tervezve az idei nyári szezonra.

    Noha lassan kifutunk az év legmelegebb három hónapjából, érdemes megcsodálni az "Alice Csodaországban-ihletésû" lábbeliket.

    A platformcipõk széles skáláját láthattuk már a sztárokon és az üzletekben, de olyan darabokat, amelyek a Versace nyári kínálatában szerepelnek, valószínûleg még soha.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Újra hódít a pöttyös

    Újra hódít a pöttyösÚgyis fogalmazhatnánk, a pöttyös az új csíkos. A 2010-es nyár nagy slágere ugyanis a tengerészcsíkozás volt, idén pöttyök lepik el a ruhákat. Vivienne Westwood és a Moschino kifutóján is pöttyös ruhákban lejtenek a modellek - szoknyák, nadrágok, blézerek, felsõk, a határt csak a fantázia szabhatja meg. A pöttyök lehetnek feltűnőek és kisebbek is, mindkettő divatos. Ha ügyesen variálod magadon, elrejthetsz és nagyíthatsz is vele testrészeket. A nagyobb pöttyök magukra vonják a figyelmet, de formájuk miatt gömbölyítenek is.

  • Miniszoknya: már nyolcvan éve divatban

    Miniszoknya: már nyolcvan éve divatbanNemcsak a divatot, hanem a hatvanas évek társadalmát is fejre állította, és úgy vélik, manapság már nem születhet olyan áttörés az öltözködésben, amelyet a miniszoknya kedden 80 éves megalkotója, Mary Quant hajtott végre. A tervező sikertörténete 1955-ben kezdődött, amikor London sikkes Chelsea negyedében megnyitotta Bazaar nevű butikját. Az akkoriban 21 éves lányt azóta elhunyt férje és üzlettársa támogatta. Egyszer túl rövidre vágta az anyagot, majd piacra került az első miniszoknya-kollekció. Ki hitte volna, hogy ez egy világmeghatározó divattrend lesz?!

  • Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõ

    Hajból készített ruhát egy brit fodrásznõEgy brit fodrász, Jodie Breeds nem dobta szemétbe vendégei levágott haját, hanem inkább arra az elhatározásra jutott, hogy újrahasznosítja a természetes anyagot. Több héten át gyűjtögette a hosszabb tincseket, majd az összes tincset egyforma szőke árnyalatúra festette. A ruhaterv megvalósításhoz azonban varrónő nagynénje segítségét kérte. Ketten együtt hat órán keresztül dolgoztak, mire összerakták a furcsa kreációt. A hajból készült ruhát a verseny legkülönlegesebb ruhakölteményeként emlegetik azóta is.

  • Halloweeni jelmezötletek

    Halloweeni jelmezötletekHa tetszik, ha nem, hazánkban is egyre elterjedtebb a Halloween megünneplése. Rengeteg party szerveződik eköré az este/éjszaka köré. Ilyenkor az emberek jelmezbe bújnak és így indulnak neki az éjszakának. Van aki klasszikus halloweeni jelmezt választ magának, a legklasszikusabb megoldásokkal élők például a boszorkánynak, csontváznak vagy esetleg töklámpásnak öltöznek. De vannak akik inkább elrugaszkodnak az ünneptől és teljesen más jelmezt választanak magunknak, olyat ami nem is kötődik ehhez az éjszakához.

  • Bikinidivat a nyárra

    Bikinidivat a nyárraExtrém színek és különleges formák. Ez jellemző az idei fürdőruha divatra. Egy dolog pedig az összes úszódresszre igaz: a nőiességet hangsúlyozzák a maximumomon! Egyedi megoldások, új anyagok, sok-sok szín és extremitás! Ezek mind-mind jellemzőek az idei fürdőruha divatra. Na, de nézzük csak mely darabok lesznek idén a legmenőbbek. A magas derekú bikini, vagy éppen a tüllel ellátott kétrészes is feltűnnek majd idén a strandokon. De találkozhatunk mellben fodrossal, sőt hosszú ujjú bikinivel is.

  • Örökké divatos ruhák

    Vannak ruhák és szabásvonalak, amelyek soha nem mennek ki a divatból. A csónaknyakú, ujjatlan, karcsúsított ruha minden alkalomra megfelelõ: hordhatjuk munkába, elmehetünk benne vacsorázni, és ha fekete színût vásárolunk, akkor akár egy fogadásra is. A térd fölött érõ szûk szoknya is örök klasszikus: magas sarkú, a láb szép formáját hangsúlyozó cipõvel mindig elegáns viselet. Ahogyan az egybeszabott kötött vagy horgolt ruha is: egy ezüst színû övvel és egy jól megválasztott nyaklánccal feldobhatjuk, és máris alkalmi jellegû viseletté válik.

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Régimódi kötött sapkák divatban

    Már tavaly világszerte divatos volt, de most a magyarországi boltokat (is) ellepték a változatosabbnál változatosabb, nagyméretû, kötött sapkák.

    Ott vannak a H&M-ben, a C&A-ban, a Zarában, a Promodban, 3000-5000 forintos áron. Úgy néznek ki, mintha óriásiak lennének, leginkább azért, mert óriásiak.

    A rendeltetésszerû használat szerint az ember kicsit hátratolja a sapkát a fejtetõn, egészen addig, míg hátul trottyos nem lesz. Akkor az igazi.

  • Tanulás élethosszig

    A jó pap holtig tanul - figyelmeztet a népi közmondás, amely napjainkban igazán érvényes, hiszen az élethosszig tartó tanulás immár alapvetõ követelmény a versenyre épülõ világunkban. Meg tud-e felelni ennek a korosodó, munkahelyén talán már évtizedek óta változatlan feladatokat ellátó vagy éppen munkát keresõ ember?

    Bár régi a mondás, a társadalom sokáig az ellenkezõjét díjazta: tartotta magát az a nézet, hogyha valaki az iskoláit elvégezte, szakmát vagy fõleg diplomát szerzett, az már "befejezett ember".