rss
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne Hathaway

  • Elnézést kért ruhája miatt a Valentino divatháztól Anne HathawayBocsánatot kért a 85. Oscar-ceremónián a legjobb női mellékszereplő díjával kitüntetett Anne Hathaway, amiért ruhát cserélt az amerikai filmakadémia gálája előtt. A színésznő közleményében sajnálkozott az általa okozott károk miatt a Valentino divatház felé. Anne Hathaway eredetileg a ház egy ruhakölteményét viselte volna, az utolsó pillanatban azonban meggondolta magát, és Pradára váltott. A filmcsillag azzal magyarázta döntését, hogy az Oscar-gála előestéjén úgy értesült, egy másik színészné az övéhez nagyon hasonló Valentino-darabot fog viselni.

    bohócdoktor vizit szja 1%

    A nyomorultak című musicalben Fantine szerepében nyújtott alakításáért kitüntetett 30 éves híresség végül inkább egy halvány rózsaszín Prada-ruhát vett fel mély kivágással a hátán. Választása azonban nem aratott osztatlan sikert, többek szerint a ruha előnytelen volt, főleg a mellrésznél.

    "Az utolsó pillanatban született döntés volt, azt gondoltam, jobb, ha változtatok" - fogalmazott közleményében Anne Hathaway. Igyekezett hangsúlyozni, hogy számára megtiszteltetés lett volna Valentinót viselni a gálán és "erős kapcsolat" fűzi a divatházhoz. A színésznő valóban kedveli az olasz márkát, esküvői ruhája is Valentino volt 2012-ben.

    Az Oscar-gálán rendszerint igen fontos kérdés a hölgyek viselete. Divatot teremthetnek, ha viszont rosszul választanak, azt évekig felróják nekik. Idén a legjobb női főszereplők között jutalmazott Jennifer Lawrence ruhája, egy Dior-darab aratta a legnagyobb sikert a videokapcsolat révén bejelentkező Michelle Obama, illetve Jessica Chastain, Nicole Kidman és Charlize Theron viselete mellett.


kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A só áldás a bõrnek

    Miközben Michelle Obama amerikai first lady és Michael Bloomberg, New York polgármestere más hírességekhez hasonlóan a sófogyasztás csökkentése mellett kampányol, a szépségipar a só külsõ használatának elõnyeit hirdeti. "A sót gyakorlatilag az idõk kezdete óta használják bõrradírként - mondja az Allure magazin fõszerkesztõje, Linda Wells. - Olyan, akár egy remek hámlasztó, és emellett valóban jó érzés a bõrnek. Vannak lazító fürdõsók, amelyekben egyszerûen csak áztatjuk magunkat, ráadásul gyulladásgátló hatásúak is. Akkor is hasznosak, ha puffadtnak érezzük magunkat".

  • Praktikus és trendi sálviseletek

    Praktikus és trendi sálviseletekA hideg idő és a tél beköszöntével már egyre többen előveszik a szekrény mélyén lapuló téli kiegészítőket, sapkákat, sálakat kesztyűket. Ha kissé leleményesek vagyunk a sál nem csak arra szolgál, hogy megvédje a nyakunkat a hidegtől, hanem ötletesen felhasználva egy nagyon trendi kiegészítő, amely feldobhatja a viseletünket. Ezért nem mindegy, hogyan kötöd meg, hiszen anyagától és hosszúságától - és persze a kabát stílusától - függően is változhat. Íme néhány módszer, hogyan dobhatjuk fel a sálunk segítségével öltözetünket.

  • A parfümhasználatot is tanulni kell

    A test, a bõr illatosítása mind kevésbé nõi kiváltság. Az egyéniséghez illõ szer kiválasztása kellemessé teszi viselõje közérzetét, s mértékkel használva a környezetére is kedvezõ hatást gyakorol.

    Csakhogy éppen a kiválasztást és a mértéket szokták eltéveszteni, ezért nem árt kissé elmélyedni a parfümkultúra rejtélyeibe egy olyan kiváló szakember segítségével, mint Gombos Gusztávnéval, a kaposvári illattár tulajdonosával.

  • Húsból készült ékszerek

    Lady Gaga botrányos és meghökkentõ MTV Awards-os öltözete még a tervezõket is megihlette. Nemrég ugyanis a Pokerface énekesnõ ruhájához hasonló marhahúsos ékszerek láttak napvilágot, ráadásul a "gusztusos" ékszerek pasiknak készültek.

    Lady Gagáról (illetve saját sylist csapatáról) azt tartják, hogy inspirálja a divatvilágot. Hát most úgy látszik ez a mondás igaznak is bizonyult. Egy kaliforniai ékszertervezõ, aki Onch néven kreálja cuccait kidobott egy marhahúsos ékszerkollekciót pasiknak.

  • Indul a szandálszezon! Elõtte lábápolás!

    Amit a zárt cipõ elrejtett, az most látható lesz. Itt az idõ tehát egy alaposabb lábápolásra.

    A tél nemcsak az arcbõrt és a kezeket viseli meg: a változó idõjárás, a kinti hideg, majd a fûtött munkahely, a zárt cipõ a kevés mozgás mind veszélyt jelent a lábakra, amelyek minden egyes lépésnél a testsúly kétszeresének megfelelõ nyomást viselnek el. Nem véletlen, hogy a tél végén tízbõl nyolc embernek lehet valamilyen panasza. Ráadásul néhány hét múlva itt a szandálszezon, s amit a cipõk jótékonyan eltakartak, az hamarosan láthatóvá válik.

  • Ez a legújabb Gucci divat (Exkluzív képekkel New Yorkól)

    Egy "divatos utazásra" invitál Frida Giannini az új Gucci kollekciójával. Vitathatatlan, hogy ezzel a kollekcióval a márka, egy új dekoratívabb irányzat felé húzódik.

    A kollekciót leginkább a pasztell színek, keki, rozsdavörös és a zöld jellemzik. A pazar ruhák nagy része pamutból készült. A kollekciót fõleg a sportos selyem kosztümök jellemzik, melyeket Frida Giannini nyúlékony derékszíjjal ajánlj a vevõknek. A modellek elõtt ismerjük meg a Gucci történetét. A Gucci olasz divatmárka, mely bõrárukra és kiegészítõkre szakosodott. Az 1923-as firenzei alapítást követõen a cég filiálékat nyitott Olaszország-szerte.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • Lafayette, Párizsi luxus a nagyvilágban

    Lafayette a világ egyik legnagyobb luxus áruháza.

    A párizsi áruház mintájára a világ különbözõ pontjain épül "másolat" áruház. Sokan a londoni Harrods áruházat veszik alapul, holott a Lafayette pompájában, nagyságával messze megelõzi a brit testvérét, ahol kis "eldugott" szinteken lehet vásárolni, és nincs egy nagy központi vásárlói tér.

    A Shanghai-ban épülõ áruház szinte mindenben a Párizsihoz fog hasonlítani, ahol egy hatalmas üvegkupola alatt fogadják a vásárolni vágyókat.

  • Divat a gyors arcfiatalítás

    Az orvos-kozmetológiai piac ebédidõben végezhetõ arcszobrász kezelései már nálunk is hódítanak. A legnépszerûbb arcon végzett push-up eljárás a mezoterápiás kezelés, de feszesíthetünk idegbénító Botox-szal, elektromos arctrénerrel. Íme a legújabb módszerek.

    Akár egy ilyen cetlit is otthagyhatunk íróasztalunkon: Arctrénerhez mentem, 10 perc múlva jövök. Egy elfoglalt kozmopolita nõnek sok egyéb mellett az idõ is drága kincs, és ezt nem a szépségén akarja behozni.

  • Mitõl lesz sexi egy dekoltázs?

    A férfiak imádatának tárgya, a nõk magabiztosságának egyik forrása. A nõi mell megérdemli és igényli is a gondoskodást, a törõdést. A nõi mell a húszas életévek elejére fejlõdik ki teljesen, s ezt követõen a méretét és a formáját is jó ideig megõrzi. Persze, a terhesség alaposan megnöveli, valamint a nagyarányú hízás vagy fogyás is változást idézhet elõ.

    Az idõ múlásának jelei a harmincas-negyvenes években válnak elõször láthatóvá, amikor a mellbimbó alatti és fölötti szövetek addigi egyenlõ aránya eltolódik az alsó javára.

  • Plasztikai beavatkozások ebédidõben

    Zsírleszívás, hegkezelés, stb...

    Századunkban az esztétikai plasztikai sebészetben jelentõs váûltozás várható. Drasztikusan emelkedni fog az úgynevezett lunchtime mûtétek, vagyis az ebédidõ alatt is elvégezhetõ beavatkozások száma - állítja Gyarmati Csaba plasztikai sebész.


    Ilyen például a botoxfeltöltés, a mezoterápiás kezelés és a különbözõ lézeres beavatkozás.

  • Sok nõ titkolja, hogy mennyit költ ruhára

    Tízbõl nyolc nõ már az üzletbõl való kilépés uátn leszedi újonnan vásárolt ruhája árcímkéjét, mert nem akarja partnerének bevallani, mennyit költött - már megint - öltözködésre. Sokan ezt azzal indokolják, hogy egyrészt maguknak tesznek jót vele, a vásárlás miatt ugyanis bûntudatot éreznek.

    A tanulmányból kiderült: a brit nõk rengeteg praktikát ismernek és alkalmaznak, hogy eltitkolják vásárlásaikat. Negyedük azt mondta, az új ruhákat nem is mutatja meg kedvesének vagy férjének, hanem azonnal elrejti a szekrénybe.

  • Veszélyes a magassarkú?

    Az elmúlt évtized egyik legnagyobb divattrendje volt az extrém magassarkú cipõ, de azóta az is kiderült, hogy a megjelenés nem minden. Ezek a lábbelik ugyanis nemcsak a lábfejek kóros deformálódásához vezetnek, ennél is komolyabb elváltozásokat okozhatnak. Az orvosok szerint az extrém magassarkú cipõt viselõ nõk nyolcvan százalékát érinti a lábprobléma. A legnagyobb gond, hogy ezek viselésével természetellenes helyzetbe kerül a sarok, a megváltozott terhelés pedig a csontok csúnya és nem kívánt elváltozásához vezethet a nagy lábujj tövénél.

  • Louis Vuitton és a legszebb nõk

    A 2010-2011 õszi-téli divatkampány részeként a Louis Vuitton gyönyörû modellek fotóival teszi kívánatosabbá a brand ruháit. Antoine Arnault igazgató szerint a fotókon látható három nõ - Christy Turlington, Karen Elson és Natalia Vodianova - a világ legszebbjei közül valók. Egyetértünk.

    "Az elõzõ szezonban minden az újkori utazó ötlete köré szervezõdött. Ebben a szezonban a gyönyörû, nõies ruhák csodálata áll a fókuszban. Két különbözõ kollekció, két különbözõ kampány, de egy Louis Vuitton" - mondta a mûvészeti igazgató, Marc Jacobs a 2010-2011 õszi-téli divatkampányról.

  • Megérkezett Amisu új kollekciója

    Végre befutottak a New Yorker 2010-es õszi cuccai! Meg kell, hogy mondjuk: érdemes volt várni, a német divatcég idén különösen figyelt rá, hogy ne csak tinilányaink, fiaink tudjanak öltözködni a kollekcióból, hanem mi, érett nõk is megtalálhassuk a számításunk.

    Érdemes az Amisu/Smog márkával jelzett irányvonalon mozognunk, ha különlegesen és megfizethetõ áron szeretnénk elegánsan felöltözni. Füstös színekben álmodták meg a kreátorok a kollekciót: velük együtt örvendünk a hamuszíneknek, mintás szürkéknek, a feketébe hajló sötétszürkének és a tompa éjszakai fényeket tükrözõ ezüstös tónusoknak.

  • Régimódi kötött sapkák divatban

    Már tavaly világszerte divatos volt, de most a magyarországi boltokat (is) ellepték a változatosabbnál változatosabb, nagyméretû, kötött sapkák.

    Ott vannak a H&M-ben, a C&A-ban, a Zarában, a Promodban, 3000-5000 forintos áron. Úgy néznek ki, mintha óriásiak lennének, leginkább azért, mert óriásiak.

    A rendeltetésszerû használat szerint az ember kicsit hátratolja a sapkát a fejtetõn, egészen addig, míg hátul trottyos nem lesz. Akkor az igazi.

  • 35 ezer eurót fizettek egy 1923-as Chanelért

    A vártnál sokkalta magasabb áron, 35 ezer euróért (9,5 millió forint) kelt el a Chanel-ruhákból és kiegészítõkbõl rendezett párizsi árverésen egy 1923-as viselet, amelyet maga Coco Chanel tervezett. Az elefántcsontszínû gyöngyházberakásos kreppzsorzsett ruhát a Drouot aukciósház kétnapos árverésének elsõ estéjén, csütörtökön bocsátották licitre. Az est folyamán egy calais-i fekete csipkével díszített haute-couture ruha is a becsültnél drágábban, 16.625 euróért (4,5 millió forint) talált gazdára, míg egy szintén kreppzsorzsett kétrészes modellért 8750 eurót (2,36 millió forint) fizettek.

  • Ezek az idei év legtrendibb körmei

    Ezek az idei év legtrendibb körmeiA ragyogó orchidea lett az év trendszíne, így nem meglepő, hogy a körmökön is egyre többször láthatjuk majd ezt a színt. Emellett már évek óta térhódítóak a sötétebb színek, továbbá a különböző csillámokkal díszített lakokkal. De ami ebben az évben abszolút kedvenc, azok továbbra is a különböző fémes színek, mint például a bronzos, rezes árnyalatok valamint ezüstös illetve arany színek.Ez a stílus amellett, hogy nagyon trendi, felettébb elegáns is és szinte mindenhez viselhető, visszafogottabb és dögösebb ruhákhoz egyaránt.

  • Az Escada új arca Milla Jovovich

    Egy ideje kevesebbet lehetett hallani a gyönyörû modellbõl lett színésznõrõl, most viszont egybõl egy világmárka arcaként tér vissza Milla.

    Az Escada ugyanis Jovovichot választotta õszi-téli kampánya fõ arcának. A képeket a neves német származású divatfotós, Peter Lindbergh készítette, a márka visszafogott stílusától picit eltérõbb glam-es, rockosabb hangulatban. Egyelõre ugyan még csak egy kép látott napvilágot, feltehetõleg hamarosan ezt a többi is követi. A 35 éves Milla kétségtelenül remek formában van, még ha a fotókon kicsit morózus arcát is mutatja.

  • Divat és stílus kismamásan

    Mi nõk imádjuk a divatot, a szép ruhákat, ne mondjunk hát errõl le a babavárás 9 hónapja alatt sem! Mindenki ismeri azt a mondást, hogy egy nõt a terhesség még szebbé varázsol, hiszen a kismamák ragyognak a boldogságtól büszkék növekvõ pocakjukra. Tévedés azt gondolni, hogy az öltözködésünknek, stílusunknak meg kell változnia kismamaként. Pocakosan is legyünk divatosak, trendik és persze sexisek. A MoNa Mama Kismama kollekció kialakításánál a fõ cél a divatos, stílusos mégis egyszerû és jól kombinálható ruhák megalkotása volt.

bohócdoktor vizit szja 1%