rss
  • Száznyolcvanmilliós öltöny

  • Share on Tumblr

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

    Sok nincs belõle, mindössze három készült a gyémántokkal ékesített zakójú luxusöltönybõl, egy pedig már elkelt. A ruhák alkotója a 39 éves, liverpooli Stuart Hughes. Elmondása szerint 600 munkaórába kerül kasmírból, selyembõl és csaknem 500 gyémántból elkészíteni egy öltönyt. A drágakövek félkarátosak, körvonalazón díszítik a zakót, végigfutnak a peremén.

    Hughes híres drágaságrekordjairól. Õ van a világ legdrágább tévéje és autója mögött is.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Rend a házban - mi legyen a prospektusok, a szórólapok sorsa?

    A házhoz hozott reklámújságoknak, prospektusoknak, szórólapoknak nagy a reklámértéke, ezeket sokan olvasgatják és használják ár-összehasonlításra, ugyanakkor ha feleslegessé válnak, szennyezik a környezetet, növelik a szemét mennyiségét. Egy vállalkozás, illetve az általa kifejlesztett módszer azonban segít az évente közel 180 ezer tonnát nyomó reklámanyag újrahasznosításában.

  • Egyensúlyvesztésre figyelmeztetõ cipõ

    Boston - Az egyensúlyvesztésre figyelmeztetõ cipõ kifejlesztésén dolgoznak a híres Massachusettsi Mûszaki Egyetem (MIT) kutatói. Az intelligens Ishoes jelzi, ha tulajdonosát az elesés veszélye fenyegeti.

    Az ötlet abból a programból született, amelyet az amerikai ûrügynökség, a NASA indított a súlytalanság állapotában lévõ ûrhajósok egyensúlytartási problémáinak megoldására, de aztán félretették.

  • A minifelnõtt az új trend

    Kislányokra tervezett tangabugyik, gyerekpezsgõ és bébi magassarkú, legújabban pedig kölyökóvszer - csak néhány példa mivel teszik ideje korán felnõtté a gyerekeket. de vajon milyen áron?

  • Éva, a kígyópaplan

    Berlin - Végre fordult a kocka: kígyó melenget embert a "keblén": a fûthetõ kígyópaplan.

    A találmányért német fejlesztõknek lehet hálálkodni. Óriáskígyó vastagságú paplanhurkájuk neve Eva - nyilván a Bibliából vették. A kígyó fûthetõ: kábelbelû.

  • Hódít a bajusz Párizsban

    Párizs - Brad Pitt, George Clooney és más hollywoodi sztárok példájától ihletve egyre több párizsi férfi növeszt bajuszt.

    A pödörhetõ arcszõrzet híveinek már külön klubjuk is van, amelyben nõi rajongók is megfordulnak. A bajusz kiváló eszköz az arc személyes vonásainak hangsúlyozására, hogy az emberfia egy kissé kiemelkedjen a nõiesedõ férfiak és férfiasodó nõk társadalmából - mondta egy párizsi borbély a dpa német hírügynökségnek.

  • Madonna megint belehúz

    A popsztár a lányával közösen egy ruhakollekciót és egy parfümöt dob a piacra. Saját ruhakollekciót dob piacra Madonna és 13 éves lánya, Lourdes - jelentette be szerdán a ruhákat forgalmazó Iconix nevû cég.

  • A magyarok kétötöde elégedett a külsejével

    Budapest - Az emberek kétötöde elégedett a külsejével, 30 százaléka az esetek többségében, míg 11 százalékuk szinte mindig. A magyarok további 40 százaléka néha elégedett, néha elégedetlen, míg csak minden ötödik magyar elégedetlen saját külsejével - derül ki az Image Factory és a Tárki legfrissebb kutatásából.

    Társadalmi Klíma Riport címmel a Tárki és az Image Factory havi rendszerességgel járja körül a közvéleményt leginkább foglalkoztató témákat.

  • Száznyolcvanmilliós öltöny

    Szélesedett az öltönykínálat Nagy-Britanniában: immár 600 ezer fontos - azaz 180 millió forintos - férfi ruha is kapható.

  • Új nõi õrület?

    Tonino Lamborghini divatos márkának számít az öltözék-kiegészítõk piacán. Legfrissebb újdonsága, a SolarBag (naptáska) nemcsak trendi, hanem technikailag is szenzációs. A hasonló, fényelemes bõröndöknél sokkal kisebb, vállra akasztva, sõt kézben is hordható. Emellett különös gondozást sem kíván.

  • Pénzért sztárok a divatbemutatókra!

    Azt mindig is sejtettük, hogy egy-egy híresség arca nem véletlenül köszön vissza ránk a divatbemutatók közönségének elsõ sorából. Nemrég azonban napvilágot látott egy lista, amibõl azt is megtudhatjuk, hogy a sztárok pontosan mennyit is kaszálnak egy ilyen „fellépéssel”.

  • A tökéletesen vízhatlan lábbeli

    Gyakorlatilag bármilyen felület és anyag tökéletesen vízhatlanná tehetõ egy új brit technológia révén, amelyet eredetileg katonai célokra fejlesztettek ki.

    A brit védelmi tudományos és technológiai laboratóriumban végzett kísérleteket a brit védelmi tárca finanszírozta. A kutatások olyan védõruha kifejlesztését célozták, amelyek megóvják a katonákat a vegyi fegyverek hatásától.

  • Lindsay Lohan a Chanellel terveztetné át kényszerkarkötõjét

    Lindsay Lohan amerikai filmszínésznõ és botrányhõs megrendelést adott le a Chanel divatháznak, hogy "egyénítsék" azt a karperecet, amelyet bírósági határozat alapján kell viselnie Lohannak, mivel több alkalommal ítélték el ittas, illetve kábítószeres vezetésért.

  • A TOP 150 leggazdagabb Magyarországon

    November 24-én szerdán jelent meg a Népszabadság TOP-kiadványok sorozatának legújabb magazinja, a nagy hagyományokkal rendelkezõ, TOP 150 leggazdagabb Magyarországon címû kiadvány.

  • A cipõk felhõkarcolóját tervezte meg egy román divatdiktátor

    A cipõk felhõkarcolóját, 31 centiméteres sarokkal ellátott lábbelit tervezett egy román dizájner.

  • A kocsibeálló már nem divat?

    Burzsujoknak találták ki az új jakt beállókat.

  • Frakk (White Tie)

    A frakk számít a férfiak legelegánsabb viseletének. Alapvetõen abban tér el a szmokingtól, hogy a frakk összes kiegészítõje - mint például a mellény, a csokornyakkendõ, a kesztyû - fehér színû. Kivétel természetesen a cipõ, ez csak fekete lehet.

  • Ekcémát okozó kínai karosszékek

    Párizs - Kivonják a forgalomból azt a kínai gyártmányú karosszék- és kanapésorozatot, amelynek használata után több száz vevõ fájdalmas ekcémás kiütésre panaszkodott - jelentette be szerdán egy francia bútorkereskedõ hálózat képviselõje.

  • Szexi és vad: Beyoncé új kollekciója megérkezett!

    Beyoncé Knowlest leginkább dalairól ismerheti a nagyközönség, pedig színésznõként és a divatvilágban is hírnevet szerzett. Új kollekciójában a bõr dominál.

  • A brit kislányok már 10 évesen aggódnak a megjelenésük miatt

    London - A tízéves brit kislányok harmada már aggódik külsõ megjelenése miatt, a 14 évesek fele pedig ezt tekinti a legaggasztóbb problémának - derül ki egy 150 ezer gyerek bevonásával készült felmérés szerint.

    Az Ofsted - a legfõbb brit oktatásfelügyeleti szerv - tanulmányából kiderül, hogy a reklámok és a média "nullás méretû" modelljei által sugárzott irreális szépségideál káros hatása már sokkal korábban megnyilvánul, mint azt bárki is gondolta volna.

  • Láthatatlan harisnya - ez már valóság

    Az ódivatú „csillogó” harisnyákat szoríthatja ki a fiókokból.