rss
  • A minifelnõtt az új trend

  • Share on Tumblr

    Kislányokra tervezett tangabugyik, gyerekpezsgõ és bébi magassarkú, legújabban pedig kölyökóvszer - csak néhány példa mivel teszik ideje korán felnõtté a gyerekeket. de vajon milyen áron?

    Svájcban rukkoltak elõ a legújabb botránygyanús gyártmánnyal: egy 12-13 évesekre tervezett óvszerkollekcióval. A felháborodását kiváltott intézkedést a gyártó azzal indokolta: ideje elfogadni a tényt, hogy a gyerekek korábban érnek. Szerintük a szülõ jobban jár, ha megveszi a 4,7 fontos, azaz nagyjából 1400 forintos minikondomot, semmint tizenéves gyereke sorban álljon a terhesgondozáson. Nálunk is egyre többen egyetértenek a svájciakkal. A pártolók közt van Molnár Tamás szexológus is.

    - Nem akarok általánosítani, de vannak, akik korábban érnek, és ezt el kell fogadni. Az pedig természetes, hogy támogatni kell a korán érõket. Inkább csinálják óvszerrel, mint a nélkül - véli a szexológus.

    A svájciakat igazolja, hogy világviszonylatban egyre több gyermekeknek szánt felnõtt árucikket gyártanak. Manapság nem ritka a kislány-tanga és harisnyatartó; a gyermekkozmetikum és a lányka-sminkkészletek pedig már természetesnek hatnak a nemrég bemutatott bébimagassarkúk vagy az olyan bébiparfüm mellett, ami garantáltan rózsa és levendulaillatba burkolja két év alatti csecsemõnket.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A férfiúi félrelépések oka

    New York - Sok száz férfit faggatott ki félrelépésének okairól Gary Newman amerikai házassági tanácsadó Az igazság a házasságtöréshez címû könyvéhez.

    A megkérdezettek 92 százalék azt állította, hogy a szex nem játszott meghatározó szerepet. Sokan úgy érzik, hogy partnerük, feleségük nem értékeli eléggé õket, és az odafigyelés hiánya miatt fordulnak más nõhöz.

  • Kedvelik a magyarok a luxusmárkákat

    Budapest - A magyarok pozitívabban viszonyulnak a luxusmárkákhoz, mint az európai átlag: a magyar internethasználók egyharmada állítja magáról, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel vásárol designer márkát - derül ki a Nielsen piackutató cég felmérésébõl.

    A Nielsen onlinekutatását tavaly novemberben végezte. Öt világrész 48 országában 26 300 rendszeres internetezõt kérdezett meg, közülük 500 magyart.

  • Madonna ismét tervez?

    Madonna összefogott az olasz Dolce & Gabbana divatcéggel, hogy megtervezzenek egy új napszemüveg-kollekciót - adja tudtul értesüléseit a The Sun.

  • Stewardess sikk

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

  • Újra divat a lapos sarok

    Jó hír azoknak, akik csak kényszerbõl hordták eddig: sarokba dobhatjuk a brutál magassarkút, divatos a lapos.

  • Divat még manapság szerelmes levelet írni?

    Voltak idõk, amikor a szerelmes levél volt a legbiztosabb útja annak, hogy valakinek a tudtára hozzuk az érzelmeinket, vagy éppen tartsuk vele a kapcsolatot. Ma már nehéz elképzelni, hogy egykor a postást kellett várni, és hosszú napok, hetek telhettek el úgy, hogy nem érkezett semmi hír a szerelmünkrõl.

  • Kozmetikai szereket készítenek a Similaun-gleccser ásványaiból

    Új kozmetikai lánc dobja piacra termékeit, amelyek alapját a Similaun-gleccserbõl származó ásványi anyagok adják.

  • Húszmillió dolláros kártérítés a Versace divatháznak

    Rekord összegû - húszmillió dolláros (4,44 milliárd) - kártérítést ítélt meg egy amerikai bíróság az olaszországi székhelyû Versace divatháznak védjegyének megsértése és termékkalózkodás miatt.

  • Pénzért sztárok a divatbemutatókra!

    Azt mindig is sejtettük, hogy egy-egy híresség arca nem véletlenül köszön vissza ránk a divatbemutatók közönségének elsõ sorából. Nemrég azonban napvilágot látott egy lista, amibõl azt is megtudhatjuk, hogy a sztárok pontosan mennyit is kaszálnak egy ilyen „fellépéssel”.

  • Eladó Oprah Winfrey divatos otthona

    A világ egyik leghíresebb show woman-je eladja luxusingatlanát.

  • Újra divatban a Dallas ruhadarabjai

    A legendás hírû sorozat legújabb epizódjai nemcsak az olyan mitikus karaktereket, mint Samantha, Jockey vagy Bobby hozták vissza, de a '80-as évek legnépszerûbb és egyben legdögösebb ruhadarabjait és kiegészítõit is.

  • Színezõ parfüm

    A Wode különleges illatszer, amely nemcsak szaglásunknak kellemes, hanem színélményt is nyújt, ugyanis néhány másodpercre kékre fest mindent, amire rácseppen.

    A terméket öt évi kísérletezés után állította elõ az angol Boudicca cég, amelynek neve Boudica legendás walesi királynõt idézi, az õ törzse, a kelta icének, mielõtt háborúba indultak, kékre festették magukat.

  • A cipõk felhõkarcolóját tervezte meg egy román divatdiktátor

    A cipõk felhõkarcolóját, 31 centiméteres sarokkal ellátott lábbelit tervezett egy román dizájner.

  • Dobjam a gyûrût utána?!

    New York - Mi legyen a jövendõbelitõl kapott ékszerek sorsa, ha a frigy mégsem jön létre? Dobozában kerüljön-e vissza, vagy örökre elrejtõzzön a karikagyûrû, ha a házasság nem holtomiglanra szól? Sok menyasszony, asszony dilemmája ez, és Amerikában az exboyfriendjewelry.com honlap próbálja megoldani. Gazdája, aki szembesült azzal a problémával, hogy volt férje ajándékait csak sok keresés után és akkor is csak potom áron tudta értékesíteni, gondolt egy nagyot és létrehozta a honlapot, amely éppen ezeknek a holmiknak az adásvételével foglalkozik.

  • A kívánatos nõ – férfiszemmel

    A reklámok nõknek készülnek. Õk akarnak mindenáron a közízlés által divatosnak tartott nõhöz hasonlítani. A férfiaknak más kell. De mi ez a „más”?

  • Mi legyen az el nem adott ruhákkal?

    Budapest - A szezonális áruk egy része még 70 százalékos árengedménnyel sem kél el. Ilyenkor következnek az outletek, majd a megsemmisítés - a legdivatosabb, drága divatholmi sem kerüli el olykor a darabológépeket. De van olyan kereskedõ is, aki addig engedi le az árat, míg minden darab el nem fogy - enged bepillantást a kereskedelem kulisszatitkaiba egy magyar szakmai magazin.

  • Fodrászmúzeum nyílt Budapesten

    Parókakészítõ és felcser eszközök mellett köpölyözõk, fésûk és borotvák is láthatók a Budapest XIX. kerületében nyílt Fodrászmúzeumban.

  • Felesleges magassarkú cipõben botladozni

    Felesleges magas sarkú cipõben kínlódniuk a nõknek, a férfiak nemigen észlelik, hogy "magasító" lábbeliben" vannak - állítják brit kutatók.

  • Hódít a bajusz Párizsban

    Párizs - Brad Pitt, George Clooney és más hollywoodi sztárok példájától ihletve egyre több párizsi férfi növeszt bajuszt.

    A pödörhetõ arcszõrzet híveinek már külön klubjuk is van, amelyben nõi rajongók is megfordulnak. A bajusz kiváló eszköz az arc személyes vonásainak hangsúlyozására, hogy az emberfia egy kissé kiemelkedjen a nõiesedõ férfiak és férfiasodó nõk társadalmából - mondta egy párizsi borbély a dpa német hírügynökségnek.

  • Pucérság, és bébi oroszlánok: Betiltva

    Velencében betiltották egy luxusmárka táskájának köztéri hirdetését, mert úgy érezték, nem megfelelõ látványt nyújt a Szent Márk térre látogató olaszoknak és a turistáknak.