rss
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Pénzért sztárok a divatbemutatókra!

  • Share on Tumblr

    Azt mindig is sejtettük, hogy egy-egy híresség arca nem véletlenül köszön vissza ránk a divatbemutatók közönségének elsõ sorából. Nemrég azonban napvilágot látott egy lista, amibõl azt is megtudhatjuk, hogy a sztárok pontosan mennyit is kaszálnak egy ilyen „fellépéssel”.

    bohócdoktor vizit szja 1%

    Ha a fizetésük tekintetében felállítunk egy rangsort, akkor a legjobban keresõ nézegetõ címe kétségkívül a barbadosi énekesnõt, Rihannát illeti, ugyanis ahhoz, hogy egy divatbemutatón jól látható helyen üljön, minimum 100 ezer dollárt kér el, de általában többet. Õt a felsorolásban Beyonce követi, aki 80 és 100 ezer dollár közötti összegért is megteszi ugyanezt.

    Mary Kate és Ashley Olsen meghívása nem nagyon kifizetõdõ, ugyanis bár a híres ikerpár már fejenként 80 ezer dollárért is tiszteletét teszi egy divat show-n, általában egyszerre jelennek meg, így ketten együtt Rihanna gázsiját is túlszárnyalják.

    Jennifer Lopez 2005-ben ugyancsak 80 ezer dollárért haknizott egy ilyen eseményen, ma már az összeg kevesebb mint feléért, 30 ezer dollárért is megvehetõ az énekesnõ. Lindsay Lohan is vesztett jelenléte értékébõl. Míg 2006-ban 60 ezer dollárt is kifizettek neki, hogy megjelenjen, ma örülhet, ha meghívják.

    A két fiatal színésznõ, Leighton Meester és Hillary Duff 40-40 ezer dollárért tekintik meg a legújabb trendeket, Clive Owen pedig már 10 ezer dollárért is elvállalja a feladatot.

    A sort Kristen Bell és Paris Hilton zárja, az elõbbi pénzt nem kér, de a repülõjegyét kifizetteti ha beül, Paris Hiltont pedig lassan senki sem hívja meg.


    Share on Tumblr
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Megjelent a TopLista Luxus magazin

    A luxus életstílust, a legmagasabbra értékelt termékeket, szolgáltatásokat és márkákat kívánja bemutatni a megjelent TopLista Luxus magazin.

    A magyar sajtópiac eddigi legátfogóbb luxussal foglalkozó kiadványa nemcsak összegyûjti, hanem rangsorolja is például a legjobb órákat, autókat, hajókat, magánrepülõket, ingatlanokat, uticélokat, szállodákat, borokat és éttermeket. A United Publishers kiadó által jegyzett magazin a TopLista periodika sorozat harmadik része, a TopLista Gasztronómia és a TopLista Emberek - Arcok méltó folytatása.

  • Cigaretta matuzsálemek gyûjtõje

    Karády Katalin kedvencétõl a Munkásig

    Különleges gyûjtõszenvedélynek hódol a budapesti Hornyák Balázs. Régi cigaretták, szivarok, pipadohányok gyûjtõje.

    Eddig több mint hétszáz "kincset" mondhat magáénak. Egy évtized alatt igazi dohányszakértõvé is vált. Ebben a füstös világban egy "érdekes" hobbi?!

  • 15. században készült melltartót találtak

    Felülírhatja a divatról szóló ismereteinket az a ritka lelet, amire nemrég egy osztrák kastélyban bukkantak: mostanáig úgy hitték a szakemberek, hogy a melltartót csak a fûzõ után találták fel.

  • Este tíz óra 4 perckor vagyunk a legkreatívabbak

    London - Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésnek köszönhetõen.

    A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph címû brit lap honlapján.

    A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van.

  • Önmagát varró ruha

    Az intelligens mûanyag laborkörülmények között már egész szép eredményeket produkál.

  • A nyolcvanas évek köszönnek vissza az idei divatban

    Az idei sminktrendben is visszaköszönnek a nyolcvanas évek, a kék szemhéj például kifejezetten divatos lesz, tudtuk meg Németh Noémi mesterkozmetikustól. Mielõtt az új irányzatokat ismertette, felhívta a figyelmet, hogy a szép smink alapja az ápolt bõr.

  • Elhunyt Catherine Walker, Diana hercegnõ dizájnere

    Elhunyt Catherine Walker divattervezõ, Diana hercegnõ több ruhájának megalkotója.

  • A nyolcvanas évek és a válltömés lesz a divat

    Milánó - Hangsúlyos nõiesség és határozott váll lesz a jövõ téli divat, és visszatér a válltömés - derült ki a milánói divathét bemutatóiból.

  • Mi legyen az el nem adott ruhákkal?

    Budapest - A szezonális áruk egy része még 70 százalékos árengedménnyel sem kél el. Ilyenkor következnek az outletek, majd a megsemmisítés - a legdivatosabb, drága divatholmi sem kerüli el olykor a darabológépeket. De van olyan kereskedõ is, aki addig engedi le az árat, míg minden darab el nem fogy - enged bepillantást a kereskedelem kulisszatitkaiba egy magyar szakmai magazin.

  • 4500 éves szövetszálak az Indus völgyébõl

    Zürich - Amerikai régészek három olyan rézkarkötõt találtak Harappa õsi indiai városában, amelyek belsõ oldalához mikroszkopikus textilszálak tapadtak. Az elektronmikroszkópos vizsgálat során kiderült, hogy selyemmaradványokról van szó.

    A lelet azért meglepõ, mert a radiokarbon módszerrel i. e. 2200-2450 évesnek datált szövetmaradványok a selyem legrégebbi elõfordulása Kínán kívül. Harappa az Indus-völgyi civilizáció (i.e. 2800-1900) egyik legnagyobb városa volt. Már csaknem egy évszázada folynak itt az ásatások - tudósít a Neue Züricher Zeitung internetes változata.

  • Vivienne Westwood divattipeket adott a hercegnõnek

    Vivienne Westwood brit divattervezõ szerint Katalin cambridge-i hercegnõnek többször is viselnie kellene egy-egy ruháját, amikor nyilvánosan megjelenik, hogy segítse a környezet védelméért vívott harcot.

  • Gaga is a legjobban öltözõk közé került

    Lady Gaga bekerült a legjobban öltözõk közé: rajta van a Vanity Fair címû amerikai magazin éves listáján.

  • Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady Gaga

    Magyar tervező fülbevalóját viselte Lady GagaLady Gaga diktálja a divatot világnak, és ebben egy magyar tervező is segíti. Az első számú popdíva Abodi Dóra fülbevalóját választotta egy fotózáshoz, ami a dizájner számára bérlet lehet a világhírnév felé. Nemzetközi babérokra tör Abodi Dóra. A kifinomultan extrém stílust teremtő tervezőnő nevét hazánkban egyre többen ismerik, és úgy tűnik, az óceán túloldalán is beindult a karrierje: az összetéveszthetetlen stílusú világsztár, Lady Gaga egy Dóra által tervezett függőt akasztott a fülébe az amerikai Saturday Night Live című show-jának reklámplakátján.

  • Debreczeni Zita fotókat készít a Vogue-nak

    Horváth Barbara divattervezõ lehetõséget kapott a brit Vogue-tól, hogy bemutassa ruháit, õ pedig úgy döntött, a glammodell-fotós Debreczeni Zitát kéri fel a fotók elkészítésére.

  • Milyen kesztyût vegyünk?

    Ahogy beköszöntenek a hidegek napok, egyre szívesebben védjünk a kezeinket is az idõjárás viszontagságairól. A kesztyûviselés azonban már rég nem csak arról szól, hogy ne fagyjon le a kezünk. Nézzük milyen fazonok közül választhatunk!

  • 75 éves divatőrült nagymama

    75 éves divatőrült nagymamaA jólötlözött 70-80 éves nők szerint a fiatalság forrása az, hogy nem törődnek azzal, mit kéne viselniük a társadalmi elvárások szerint. Woods egy dologra mond nemet: a miniszoknyára, mert már műtötték a térdét. „Jaj, azt nem. Nem szeretem a térdeimet mutogatni, ha rövid szoknyát húznék, rögtön a térdműtétem hegeire terelődne a figyelem” – mondta a nagymama. Woods 70 évesen özvegyült meg, de már korábban is érdekelte a divat. Amikor férje meghalt, a Gap-ben vállalt munkát, hogy kicsit lefoglalja magát, még mindig dolgozik, aktív életet él.

  • Új nõi õrület?

    Tonino Lamborghini divatos márkának számít az öltözék-kiegészítõk piacán. Legfrissebb újdonsága, a SolarBag (naptáska) nemcsak trendi, hanem technikailag is szenzációs. A hasonló, fényelemes bõröndöknél sokkal kisebb, vállra akasztva, sõt kézben is hordható. Emellett különös gondozást sem kíván.

  • Divattervezõnek állt Eva Mendes

    Eva Mendes leszerzõdött a New York & Co divatcéggel, hogy elkészítse elsõ kollekcióját, az Eva by Eva Mendest.

  • Színezõ parfüm

    A Wode különleges illatszer, amely nemcsak szaglásunknak kellemes, hanem színélményt is nyújt, ugyanis néhány másodpercre kékre fest mindent, amire rácseppen.

    A terméket öt évi kísérletezés után állította elõ az angol Boudicca cég, amelynek neve Boudica legendás walesi királynõt idézi, az õ törzse, a kelta icének, mielõtt háborúba indultak, kékre festették magukat.

  • Nem aratott elsöprõ sikert Rihanna kollekciója

    Tavaly nyáron jelentette be a River Island, hogy bizalmat fektet Rihannába és töretlen népszerûségébe és egy közös ready-to-wear kollekciót dob piacra a barbadosi sztárral.

bohócdoktor vizit szja 1%