rss
adó 1 százalék gyermekvédelem támogatása adóbevalláskor
  • A barna haj a nõi sikeresség záloga?

  • London - A barna haj a nõi sikeresség záloga - tûnik ki egy brit közvélemény-kutatás során.

    A hajfestéket gyártó Garnier Nutrisse megrendelésére végzett felmérésben mintegy hatezren vettek részt, s mint kiderült, a férfiak 71 százaléka a sötét hajú hölgyeket részesíti elõnyben, ha tartós kapcsolatra vágyik - olvasható a The Daily Telegraph online kiadásában.

    A megkérdezettek 81 százaléka a barnákat tartja a szebbik nem legõszintébb, 76 százaléka pedig a legintelligensebb képviselõinek.

    A válaszadók 66 százaléka szerint pedig a barnák a legkevésbé szeszélyesek.

    A sötét hajkorona pénzügyi vonalon is kifizetõdõ. A barnák közül kétszer annyian keresnek éves szinten 45-55 ezer fontot (13,7-16,7 millió forintot), mint a szõkék és a vörösek közül.

    Anjula Mutanda színpszichológus magyarázata szerint a korral a hajszín természetes úton is sötétebb árnyalatot ölt. Így a barna hajszínt sokan a magabiztossággal és az öntudatossággal azonosítják.

    "Ezek a pozitív tulajdonságok visszasugároznak a barna hajú hölgyekre. Így sokan, akik barnára festetik át a hajukat, színváltás után azonmód érzékelik környezetük megváltozott értékítéletét" - mondta.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Bemutatták Victoria Beckham új kollekcióját

    Victoria Beckham legújabb, finoman nõies, elegáns ruháit a New York Fashion Week keretén belül mutatta be. Kollekcióját a legendás detektív Dick Tracy, valamint a kortárs táncfenomén, Martha Graham inspirálta. A divattervezõként 2008 szeptemberében debütált Victoriának sorozatban ez volt a negyedik kollekciója, amely amellett, hogy elnyerte a közönség elismerését, ismét nagy port kavart a divatkritikusok táborában is. Posh Spice célja volt, hogy egyszerû, de mégis szexis ruhákat tervezzen, melyek a vörös szõnyegtõl kezdve egy egyszerû partyra vagy egy biznisz tárgyalásra is megállják a helyüket.

  • Sok nõ titkolja, hogy mennyit költ ruhára

    Tízbõl nyolc nõ már az üzletbõl való kilépés uátn leszedi újonnan vásárolt ruhája árcímkéjét, mert nem akarja partnerének bevallani, mennyit költött - már megint - öltözködésre. Sokan ezt azzal indokolják, hogy egyrészt maguknak tesznek jót vele, a vásárlás miatt ugyanis bûntudatot éreznek.

    A tanulmányból kiderült: a brit nõk rengeteg praktikát ismernek és alkalmaznak, hogy eltitkolják vásárlásaikat. Negyedük azt mondta, az új ruhákat nem is mutatja meg kedvesének vagy férjének, hanem azonnal elrejti a szekrénybe.

  • Õsszel is sortban

    A celebek vagy az utcai divatblogok szereplõinek legjobban sikerült szettjeit érdemes és egyáltalán nem lehetetlen utánozni.

    Abban már megegyeztünk, hogy logikát ebben nem érdemes keresni, azonban aki szívesen hordana mostanában sortot, viszont gondban van, hogy hogyan és mivel kombinálja, annak mindenképp érdemes tovább olvasnia.

    Mára ugyanis egy õszi, sortos összeállítást választottunk, az olasz The Blonde Salad stílusblogból.

  • Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombináció

    Ami sosem megy ki a divatból: a fekete-fehér kombinációAz egyszerű összeállítások és a klasszikusan elegáns darabok szerelmesei örülhetnek, hisz idén a monokróm újra trendi és pár fekete-fehér darab is elég a tökéletes megjelenéshez. A 2013-as évben tarol az egyszerű, mindössze két szín felhasználásával készült szettek. A tavalyi tuxedo blézer még idén is trendi, sőt a bőrdzsekik is maradnak, de a szezon egyik legfontosabb darabja a fehér blézer. Sokak szerint a fekete-fehér színösszeállítás unalmas, mi több, divatjamúlt. Ez azonban egyáltalán nem igaz, csak meg kell találni a tökéletes ruhát!

  • Szépészeti beavatkozásokkal küzd az öregedés ellen a baby-boom generáció

    Szemhéjplasztikával, botoxszal, valamint arc- és ráncfeltöltéssel küzd az öregedés ellen a már ötvenes éveit taposó amerikai baby-boom generáció - derült ki az Amerikai Plasztikai Sebészeti Akadémia (AACS) friss adataiból.

    A 2008 évhez képest 44 százalékkal növekedett az Egyesült Államokban az AACS tagjai által végzett arcfeltöltések és 42 százalékkal a szemhéjplasztikák száma. Emellett a botox népszerûsége 157 százalékkal, a ráncfeltöltéseké pedig 245 százalékkal növekedett meg alig egy év alatt.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • Tiszta lépcsõház, nagy belmagasság, légkondicionálás - új trendek a lakáspiacon

    Bár túlkínálat van a lakáspiacon, azok az ingatlanok, amelyek követik a legújabb igényeket és reális az áruk, hamar elkelnek - ezt tapasztalják az ingatlanügynökök. A legfrissebb hazai trendeket összegzi az egyik magyar ingatlanpiaci összeállítás.

    A szoba ma már nem lehet kicsi, mert akkor nem rendezhetõ be nagyvonalúan. A stúdiólakások - amelyek szinte átvették a garzon fogalmának helyét - 50-60 négyzetméteresek és többnyire egy nappalit és egy hálószobát foglalnak magukban. A nagyobb méretû szobákat ma még luxuskategória gyanánt értékeli a piac, de ez hamarosan alapkövetelménnyé válhat.

  • A fehér nem szebb

    Madrid - Az ázsiaiak és afrikaiak között egyre nagyobb divat az arcfehérítés és a vonásoknak plasztikai sebészet útján való megváltoztatása.

    Különösen sokan alkalmazzák ezt a fajta "szépítést" Indiában, Kínában, Japánban, a Fülöp-szigeteken és Dél-Koreában, de az Egyesült Államokban is a harmadik helyen áll a zsírleszívás és a mellnagyobbítás mögött. A plasztikai sebészek amerikai társaságának adatai szerint évente 120 ezren kérnek ilyen beavatkozást, Indiában pedig évente 450 millió eurónak (112,6 milliárd forint) megfelelõ összeget költenek fehérítõ krémek vásárlására.

  • Hogyan és milyen farsangi jelmezt válasszunk?!

    Hogyan és milyen farsangi jelmezt válasszunk?!Jönnek a farsangi bálok, puccos partik, ahol természetesen illik jelmezben megjelenni! Partikra jelmezt választani mindig a helyszín alapján érdemes, hiszen eget rengető különbség, ha egy bálterem falai között vigadsz, vagy egy bárban mulatod az időt. Ha az elegánsabb vonalat kell megcéloznod, akkor nagy segítséget nyújthat a történelem, például: Kleopátra, vagy éppen Sissi hercegnő korhű jelmezekkel. Ha ez a megközelítés távol áll tőled, akkor lehetsz angyal egy fehér tüllszoknyával, fűzővel és szárnyakkal; vagy éppen boszorkány, szexi gésa, vagy tündér, vámpír és a sor hosszan folytatható!

  • A legdivatosabb állatmintás ruhák

    Tigris, leopárd, zsiráf és zebra – a nagyvadak és szelídebb társaik mind szerepet kapnak 2010 tavaszán a divat világában.

    A divat örök körforgásában vannak kimeríthetetlen ihletõ forrást adó témák. Ilyen az állatvilág, a vadállatok, a hüllõk, az afrikai emlõsök csodaszép, dekoratív mintákkal borított teste. Idén tavasszal és nyáron is sok divattervezõ kollekciójában feltûnnek a mutatós állatmintás ruhák és öltözékkiegészítõk.

  • Új divatirányzat: Folk Fashion

    Új divatirányzat: Folk FashionAz ötlet eredeti. Két olyan fiatalos, trendi anyuka elképzelése, amelyben a hagyományőrzés mindenki számára hordható formában jelenik meg Magyarországon. Az indíttatás a magyar értékek megőrzése volt, amelyek közül a legszebb hungarikumot a kalocsai motívumokat használták fel a megvalósításhoz. Ma már, csak a legidősebb korosztály ért a hímzések elkészítéséhez, ezért küldetésnek tekintették ennek megőrzését és terjesztését. Kortól, nemtől teljesen függetlenül bárki megtalálja a maga stílusát.

  • Bizarr kozmetikumok – Kenj a bõrödre csigát!

    A reggeli középvizelet bõrre gyakorolt megújító hatása a bulvársajtóból Medveczky Ilona óta ismert, a bizarr kozmetikumok listája ezzel azonban nem ér véget: ismerkedjünk meg a pattanásokat kezelõ és fiatalító csiganyál, a hidratáló tõkehal-sperma és a hajformázó bikaondó szépségre gyakorolt hatásával. Néhány kozmetikumot állatokon tesztelnek, néhány kozmetikum viszont maga az állat, vagy valamely váladéka. Elsõ szépségipari versenyzõink a kangal és a gurámi hal.

  • Papírpillát hord aki divatos!

    A szépségiparban nem ritkák a meghökkentõ, figyelemfelkeltõ divatirányzatok. A legfrissebb trendek azonban minden képzeletet felülmúlnak! Mintás, színes mûszempillákat dobott a piacra egy angol cég, amelyeket háromféle változatban rendelhetnek meg az érdeklõdõk az interneten. Ami egyedivé teszi õket, az pedig az alapanyag, ugyanis papírból készülnek.

    A mûszempillák mintázatát és formáját az origami mûvészet inspirálta: kapható lómotívumos, ami a sikert, rózsás, ami a boldogságot és barackvirágos, ami a szerelmet szimbolizálja.

  • Lafayette, Párizsi luxus a nagyvilágban

    Lafayette a világ egyik legnagyobb luxus áruháza.

    A párizsi áruház mintájára a világ különbözõ pontjain épül "másolat" áruház. Sokan a londoni Harrods áruházat veszik alapul, holott a Lafayette pompájában, nagyságával messze megelõzi a brit testvérét, ahol kis "eldugott" szinteken lehet vásárolni, és nincs egy nagy központi vásárlói tér.

    A Shanghai-ban épülõ áruház szinte mindenben a Párizsihoz fog hasonlítani, ahol egy hatalmas üvegkupola alatt fogadják a vásárolni vágyókat.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • Ez a legújabb Gucci divat (Exkluzív képekkel New Yorkól)

    Egy "divatos utazásra" invitál Frida Giannini az új Gucci kollekciójával. Vitathatatlan, hogy ezzel a kollekcióval a márka, egy új dekoratívabb irányzat felé húzódik.

    A kollekciót leginkább a pasztell színek, keki, rozsdavörös és a zöld jellemzik. A pazar ruhák nagy része pamutból készült. A kollekciót fõleg a sportos selyem kosztümök jellemzik, melyeket Frida Giannini nyúlékony derékszíjjal ajánlj a vevõknek. A modellek elõtt ismerjük meg a Gucci történetét. A Gucci olasz divatmárka, mely bõrárukra és kiegészítõkre szakosodott. Az 1923-as firenzei alapítást követõen a cég filiálékat nyitott Olaszország-szerte.

  • Visszatér a hatvanas évek férfi frizuradivatja

    Düsseldorf - Újra a hosszabb haj lesz a frizuradivat a férfiak számára, a hatvanas évek a nõk és a férfiak fején is visszaköszön - derült ki a nemzetközi hajdivatnapok közeledtével.

    A németországi Düsseldorfban március 21. és 23. között megrendezésre kerülõ vásár elõtt Carine Bartholomé sztárfodrász mondta el véleményét az idei szezon hajdivatjáról.

    A stílusszakértõ szerint népszerûek lesznek azok a hajvágások, amelyekkel az ember otthon is boldogul.

  • Praktikus és trendi sálviseletek

    Praktikus és trendi sálviseletekA hideg idő és a tél beköszöntével már egyre többen előveszik a szekrény mélyén lapuló téli kiegészítőket, sapkákat, sálakat kesztyűket. Ha kissé leleményesek vagyunk a sál nem csak arra szolgál, hogy megvédje a nyakunkat a hidegtől, hanem ötletesen felhasználva egy nagyon trendi kiegészítő, amely feldobhatja a viseletünket. Ezért nem mindegy, hogyan kötöd meg, hiszen anyagától és hosszúságától - és persze a kabát stílusától - függően is változhat. Íme néhány módszer, hogyan dobhatjuk fel a sálunk segítségével öltözetünket.

  • Mitõl lesz sexi egy dekoltázs?

    A férfiak imádatának tárgya, a nõk magabiztosságának egyik forrása. A nõi mell megérdemli és igényli is a gondoskodást, a törõdést. A nõi mell a húszas életévek elejére fejlõdik ki teljesen, s ezt követõen a méretét és a formáját is jó ideig megõrzi. Persze, a terhesség alaposan megnöveli, valamint a nagyarányú hízás vagy fogyás is változást idézhet elõ.

    Az idõ múlásának jelei a harmincas-negyvenes években válnak elõször láthatóvá, amikor a mellbimbó alatti és fölötti szövetek addigi egyenlõ aránya eltolódik az alsó javára.

  • Dita von Teese, a Gaultier divatház színeiben

    Hiányos öltözetû modelleket eddig is láthattunk a divatbemutatókon, de Jean Paul Gaultier most ennél is tovább ment. Profi sztriptíztáncosnõvel pörgette fel a hangulatot legutóbbi párizsi divatshow-ján, Dita von Teeese személyében.

    Gaultier a szokásához híven legutóbbi divatshow-ján is a meghökkentésre játszott, és ez most talán minden eddigi alkalomhoz képest jobban sikerült neki. A 2010-es õszi-téli kollekció párizsi bemutatójának elején Dita von Teese meglepetés produkciójával sokkolta a közönséget.