rss
  • A barna haj a nõi sikeresség záloga?

  • London - A barna haj a nõi sikeresség záloga - tûnik ki egy brit közvélemény-kutatás során.

    A hajfestéket gyártó Garnier Nutrisse megrendelésére végzett felmérésben mintegy hatezren vettek részt, s mint kiderült, a férfiak 71 százaléka a sötét hajú hölgyeket részesíti elõnyben, ha tartós kapcsolatra vágyik - olvasható a The Daily Telegraph online kiadásában.

    A megkérdezettek 81 százaléka a barnákat tartja a szebbik nem legõszintébb, 76 százaléka pedig a legintelligensebb képviselõinek.

    A válaszadók 66 százaléka szerint pedig a barnák a legkevésbé szeszélyesek.

    A sötét hajkorona pénzügyi vonalon is kifizetõdõ. A barnák közül kétszer annyian keresnek éves szinten 45-55 ezer fontot (13,7-16,7 millió forintot), mint a szõkék és a vörösek közül.

    Anjula Mutanda színpszichológus magyarázata szerint a korral a hajszín természetes úton is sötétebb árnyalatot ölt. Így a barna hajszínt sokan a magabiztossággal és az öntudatossággal azonosítják.

    "Ezek a pozitív tulajdonságok visszasugároznak a barna hajú hölgyekre. Így sokan, akik barnára festetik át a hajukat, színváltás után azonmód érzékelik környezetük megváltozott értékítéletét" - mondta.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Ez lesz a divat 2017-ben

    Ez lesz a divat 2017-benA 2017-es év nem a túlzások éve lesz, sokkal inkább a finomabb, lágyabb stílus kerül ezúttal előtérbe. Az extrém kiegészítők eltűnnek és a tervezők a hangsúlyosabb mintákra koncentrálnak majd. A következő évet főként a 70-es évek hangulata alapozza meg, így akár az anyukák és a nagyik szekrényében is érdemes szétnézni. Ami biztos, 2017 legnagyobb őrülete a csíkos lesz, minden mennyiségben és mindennel kombinálva, mindenféle variációban, hosszában, keresztben, kinek mi a megfelelő és persze mi áll jól.

  • Ez a legújabb Gucci divat (Exkluzív képekkel New Yorkól)

    Egy "divatos utazásra" invitál Frida Giannini az új Gucci kollekciójával. Vitathatatlan, hogy ezzel a kollekcióval a márka, egy új dekoratívabb irányzat felé húzódik.

    A kollekciót leginkább a pasztell színek, keki, rozsdavörös és a zöld jellemzik. A pazar ruhák nagy része pamutból készült. A kollekciót fõleg a sportos selyem kosztümök jellemzik, melyeket Frida Giannini nyúlékony derékszíjjal ajánlj a vevõknek. A modellek elõtt ismerjük meg a Gucci történetét. A Gucci olasz divatmárka, mely bõrárukra és kiegészítõkre szakosodott. Az 1923-as firenzei alapítást követõen a cég filiálékat nyitott Olaszország-szerte.

  • Szív alakú száj a divat az Olasz plasztikai sebészeteken

    Róma - A szív alakú száj a divat a húsos és a túlságosan vastag ajkak helyett.

    Néhány olasz plasztikai sebész véleménye szerint a szív alakú ajkak a legcsábítóbbak.

    Apró és nem maradandó beavatkozásra van csupán szükség ahhoz, hogy egy nõnek olyan ajkat varázsoljanak, mint amilyen a gésáknak van, akik a legtöbb férfi számára a csábítás és az erotika csúcsát jelentik - magyarázta Giulio Basoccu plasztikai sebész, a római La Sapienza Egyetem tanára.

  • A cipõd monja meg, hogy ki vagy?!

    A cipõk száma és minõsége pénzkérdés?

    A Szex és New York Carrie Bradshaw-jától tudjuk, hogy egy (nõi) gardrób legfontosabb része a cipõgyûjtemény. De vajon mit árul el rólunk a kedvenc lábbelink?

    Egy férfi kollégát bíztunk meg a feladattal, hogy készítse el játékos lábbeli-önismereti cikkünket, de csak azért, mert abban reménykedtünk, õ majd nem akar költségként elszámolni egy méregdrága cipõt. Tévedtünk.

  • Visszatérnek a 80-as évek a divatba

    Visszatérnek a 80-as évek a divatbaA 2017-es tavaszi/nyári kollekciók újra a tervezőasztalon születtek, túlzó vonalakkal, metálfénnyel, geometrikus mintákkal, vibráló cukorka-rózsaszínnel és napsárgával definiálják újra a magabiztos megjelenést. Míg az előző évet a romantika és a reneszánsz jellemezte, idén a ’80-as évek divatbeli túlkapásai köszöntek vissza a tavaszi kifutókról. Sebaj, csupa vidám forma és szín, amit már nézni is öröm. A ballonkabátok kifejezetten lezser szabásúak, hatalmas zsebekkel, édes fagylaltszínekben. Kint is, bent is: a hasítékolt ujjú blúz jó átmeneti megoldás, a vállak hangsúlyosak, a fázósak pedig mellényt is húzhatnak.

  • Az óegyiptomi kozmetikumok a szembetegségeket is gyógyították

    Az óegyiptomi kozmetikumok, amelyekkel a Nílus-parti birodalom lakói a szemüket hangsúlyozták ki, nem csupán a gonosz erõk bûnös praktikáitól "védtek", hanem bizonyos fertõzésektõl is - derítették ki francia kutatók.

    "A négyezer évvel ezelõtt készített kozmetikumok alapanyagát az ólom sói képezték, a megfelelõ keverék elõállítása gyakorta egy hónapot is igénybe vett" - magyarázta Philippe Walter, a Louvre és a Francia Országos Kutatási Központ, a CNRS közös kutatócsoportjának a társvezetõje.

  • Miniszoknya: már nyolcvan éve divatban

    Miniszoknya: már nyolcvan éve divatbanNemcsak a divatot, hanem a hatvanas évek társadalmát is fejre állította, és úgy vélik, manapság már nem születhet olyan áttörés az öltözködésben, amelyet a miniszoknya kedden 80 éves megalkotója, Mary Quant hajtott végre. A tervező sikertörténete 1955-ben kezdődött, amikor London sikkes Chelsea negyedében megnyitotta Bazaar nevű butikját. Az akkoriban 21 éves lányt azóta elhunyt férje és üzlettársa támogatta. Egyszer túl rövidre vágta az anyagot, majd piacra került az első miniszoknya-kollekció. Ki hitte volna, hogy ez egy világmeghatározó divattrend lesz?!

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

  • Meztelen és terhes nők a kifutón

    Meztelen és terhes nők a kifutónBár a modellek hozzá vannak szokva, hogy a divat és a művészet kedvéért néha vetkőzniük kell, ez a bemutató talán még az ő ízlésüknek is sok volt. Arra szinte mérget vennénk, hogy a közönség is meglepődött, amikor a Robyn Coles-féle kalapbemutató kezdetét vette és a kifutóra megérkeztek a modellek. A London keleti részén lévő White Rabbit Studioban ugyanis egytől-egyig anyaszült meztelen modellek jelentek meg és mutatták be a kalapkölteményeket.

  • Bizarr tatyik divatguruknak

    Bizarr tatyik divatguruknakEgy szexuális kellékeket forgalmazó német üzletlánc bizarr szatyrokkal reklámozza magát. Az alapötlet a meghökkentés és a szex kombinációja, melynek lényege, hogyan pakoljuk ki az erogén zónánkat az ablakba, pontosabban a szatyrokra. A papírtáskákon lévő reklámképek ráadásul csak úgy kelnek igazán életre, ha mi is hozzáadunk valamit, legtöbbször a kezünket vagy a fenekünket. Ha tehát beszerezted a műpéniszt, a síkosítót és egyéb szexuális ketyeréket, a legjobb, ha a zacskók egyikébe pakolsz (miután persze megrendelted Németországból), és mosolyogva elindulsz hazafelé.

  • Feketén-fehéren – a monokróm stílus

    Vannak trendek, amik idõrõl idõre visszakúsznak a köztudatba. Ilyen izgalmas, ám mégis klasszikus színkombináció a monokróm, azaz a fekete-fehér stílus. A Chanel és Armani felismerhetõ és kedvelt színösszeállításai, de minden nagyobb divatház kollekciójában legalább egyszer jelen van. Most megmutatjuk, hogyan viseld idén tavasszal, hogy igazán dögös legyél benne! A fekete-fehér igazán feltûnõvé varázsolhatja megjelenésed, ha ügyesen kombinálod az egyes darabokat. Idén különösen divatosak lesznek a hatvanas évek op-art világát idézõ minták, ugyanakkor a különféle etno hangulatú monokróm nyomatok is.

  • Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatot

    Pántok, hegyes orrok és vastag sarkak jellemzik az idei cipődivatotA 2014-es év cipődivatja sokak számára eléggé meglepő lehet, ugyanis több olyan stílust csempésztek vissza a tervezők, amiket már réges régen elfeledtünk vagy el akartunk feledni. Emellett lesznek megszokott, örökké divatos irányzatok is. Már hozzászokhattunk az éktalpú cipők látványához, amikkel mindig együtt járt a vastag sarok, de meglehetősen furcsán hat a tűsarkúra emlékeztető cipőkön ez az elsőre otrombának tűnő sarok. Ezek a sarkok pedig szinte minden boltban megtalálhatóak lesznek az idei szezonban.

  • Dolce & Gabbana a milánói divathéten

    Nõkre hangolta a dandy-t idén a Dolce & Gabbana a milánói divathéten. Míg a pórnép azon töri a fejét, miben nem fagy meg a télen, a divatdiktátorok már a 2011-es nyárban sütkéreznek.

    A New York Fashion Week és London Fashion Week után a divatszakma nagyjai a milánói kifutón mutatják be a 2011-es tavaszi/nyári kollekciójukat.

    Domenico Dolce és Stefano Gabbana tervezõpáros legújabb ruhakölteményeit a szuperkarcsú Natasha Poly viselte a kifutón.

  • Hello Kitty kutyusoknak

    Azt, hogy kutyából nem lesz szalonna, tudjuk. Viszont hogy kutyából macska? Pedig minden lehetséges! Hello Kitty trend kutyabolondoknak!

    Ha a kutyákat kérdeznénk valószínûleg megalázónak tartanák, hogy egy nyálas pink trend macskát eröltetnek rájuk. Ám a cukiságokra gerjedõ gazdik szívét ugyanazon a húron pengeti kedvenc csivavájuk és kedvenc Hello Kitty cicájuk. A kettõ kombója már szinte magától értetõdik. Ehhez a bolondériához a lelkes gyártók mindenféle stuffokat kínálnak. Nem fontos szegény kutyusunkból komplett bolondot csinálnunk.

  • Naptejeket teszteltek

    Számos napvédõ készítmény faktorszáma és vízállósága vizsgálta után, egy kis segítség a napozni kívánóknak!

    A legjobbnak bizonyult a La Roche Posay (30), a Vichy Capital Soleil (30), az Ombia Sun (30) és a Protectyl Végétal (30). Kevesebb faktort tartalmazott az Avon Sun + (30), a Garnier Ambre Solaire gyorsan ható spray gyerekeknek (30) és a Garnier terméke, a gyermek napspray színellenõrzõvel (30). A vízállóság mértéke alapján a termékek két csoportba oszthatók, a vízálló (water resistant) és a nagyon vízálló (waterproof) kategóriákba.

  • Színes derekak!

    Egészség kontra divat - Miért kellene választanunk két olyan dolog között, amely nõként meghatározza a mindennapjainkat? Nem kell, mégis sokszor megtesszük. A tapasztalat azt mutatja, hogy inkább a fiatalabb generációnál szorul háttérbe az egészség, ha a divattal kerül szembe. Persze nem szerencsés általánosítani, hiszen az éppen aktuális trendek feltétel nélküli követése nem korfüggvénye. Viszont az is igaz, hogy addig mer az ember kockáztatni, amíg át nem esik élete elsõ felfázásán.

  • A 2011-es Billboard Music Awards

    A 2011-es Billboard Music AwardsA zenei díjátadókon már megszokhattuk, hogy a világsztárok furcsa, meghökkentő olykor megbotránkoztató ruhakölteményekben jelennek meg, de a 2011-es Billboard Music Awards ebből a szempontból kivételnek tűnik. A legtöbb világsztár ugyanis biztosra ment és fekete estélyiben jelent meg a gálán. Beyonce egy hosszú ujjú Lanvin miniruhában pózolt a fotósok elõtt, Kylie Minogue és Fergie szintén a kis fekete ruha mellett döntött, előbbi Alexander McQueen, utóbbi Herve Leger kreációt viselt.

  • Örök klasszikus hajviseletek

    Örök klasszikus hajviseletekMinden kornak megvolt a maga hajviselete, ami akkor a legdivatosabbnak számított. Éppúgy mint a ruháknál, a hajviseleteknél is van néhány klasszikus darab, ami időről időről visszatér a divatba és előszeretettel viseljük. Ilyen például a hullámos haj (a 20-as évekből), a fejen körbefonott (az 1870-es évekből), a jó magasra feltupírozott konty( a 60-as évekből), vagy például a klasszikus konty, de még rengeteg hajformát lehetne sorolni. Többségét akár otthon is elkészíthetjük magunknak, nem is kell fodrász segítségét igénybe vennünk.

  • Kifutón a világ legidősebb szupermodellje

    Kifutón a világ legidősebb szupermodelljeCarmen Dell\'Orefice bebizonyította, hogy még ennyi idősen is eredményt tud felmutatni a divatvilágban. Egy nap kétszer is neki tapsoltak a kifutón a New York Fashion Week nevű divatrendezvényen. Elegánsan könnyednek látszott a kifutón a divatszakmában jól ismert new yorki modell, aki a világon a legrégebben dolgozik a szakmában. A rendezvényen két kollekciót mutatott be. Először Norisol Ferrari divattervező karamell színű estélyijét viselte, néhány órával később a finn Marimekko által jegyzett, merész, kortárs dizájnér ruhájában jelent meg a közönség előtt.

  • Szemceruza, alapozó, ajakbalzsam csak férfiaknak

    Elõtérbe kerülnek a férfi kozmetikai termékek!?!

    London - Taxi Man márkanéven férfiaknak készült sminksorozatot dobott piacra a héten az egyik legnagyobb brit kozmetikai üzletlánc.

    Elsõként a Guyliner fantázianevû szemceruza és a hozzá való lemosó zselé, a Manscara jelent meg. Ha jól fogynak, akkor még a nyáron a polcokra kerül a Taxi Man férfipúder és ajakrúzs is.