rss
Adó 1 százalék felajánlással sokat segít! Válasszon EGY jó ügyet:
gyógyító gyermekmentő támogatás bohócdoktorok a beteg gyerekekért  állatmenhely, állatvédő, támogatás, adó 1 százalék, kutyaotthon, állatotthon  gyermekmentés, gyógyítás, adóbevallás, adó 1 százalék felajánlás, adóegyszázalék
A legapróbb adó 1 százalék támogatása is ÉLETET ment!
  • Őszi kabát trend

  • Őszi kabát trendEgyre inkább benne vagyunk az őszben, ami azt jelenti, hogy lassan visszafordíthatatlanul beköszönt a kabátos időszak. Ennek előnye, hogy újabb darabokkal bővíthetjük a ruhatárunkat. Ha még valaki nem vásárolta volna meg az őszi kabátját, íme néhány tipp, melyek is az idei év legtrendibb őszi darabjai. Továbbra is divatban maradt az örök klasszikus farmerkabát, valamint az év slágerei között található az összecipzározható szövetdzseki valamint a különféle bőrkabátok és ballonkabátok, továbbá a nőiesített, leegyszerűsített bomberkabátok.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A szoknyák rövidek maradnak - a válság ellenére is

    Egy régi szabály szerint a rövid szoknya a gazdaságilag sikeres korszakokban hódít, a hosszú viszont a zuhanó tõzsdék hangulatát tükrözi. Ám a jövõ évi kollekciókban mégis maradt a rövid - adja hírül egy magyar divatmagazin.

    A divat a szociológusok és a gazdaságkutatók szemében a jövõbeli fejlemények barométere - írja a DivatMarketing címû szakmai kiadvány. Londonban, New Yorkban és Milánóban a ruhatervezõket a pénzügyi válság ellenére sem uralta el a világvége-hangulat: az új kollekciókra is a rövid szoknyák jellemzõk.

  • Oscar-gála: Divatkreációk a vörös szõnyegen

    Gyászoló transzvesztiták, Muppet's Showra gyúró bundás szörnyikék. Már csak a mûanyag mentõbója hiányzott.

    Nicole Kidman

    Az õ ruhája valószínûleg egy tapéta és egy ünnepi asztali szalvéta keresztezésébõl született.

    De számíthatunk egyáltalán valami jóra ízlés tekintetében egy olyan nõtõl, akinek volt férje õrült szcientológus, a jelenlegi pedig country-pop énekes?

  • Megan Fox és Ronaldo levetkõzött az Armani kedvéért

    Az Armani új reklámjaiban - nem meglepõen - ismét a márka két arca, Megan Fox és Cristiano Ronaldo szerepel.

    A rövid, és még folytatást sejtetõ videókon csak a hotelszemélyzet lepõdik meg. A sztárok ugyanis alig viselnek mást Armani fehérnemûjükön kívül.

    Az új reklámok története egyszerû, a hotelben megszállt Megan Fox és Cristiano Ronaldo olyan helyzetbe kerül, ahol többet látnak a testükbõl a szobaszervizes alkalmazottak, mint az feltétlenül indokolt lenne.

  • Színváltoztatós körömlakk

    Színváltoztatós körömlakkA hangulatgyűrűhöz hasonló elven működő körömlakkot dobtak a piacra, ami a testhőmérsékletünknek megfelelően változtatja a színét a körmünkön. Így egy körömlakkozással több szín is felkerül a körmünkre, mindössze a testhőmérsékletünk változása kell a szín változásához, így nem kell annyit bajlódni a lakkozással. A varázslathoz elég csak a kézben tartani egy hűvös koktélt, egy fagyit, vagy egy forró kávét, és azonnal más lesz a szín. Lehet, hogy ez a különleges körömlakk lesz a következő divatőrület?

  • Visszatér a hatvanas évek férfi frizuradivatja

    Düsseldorf - Újra a hosszabb haj lesz a frizuradivat a férfiak számára, a hatvanas évek a nõk és a férfiak fején is visszaköszön - derült ki a nemzetközi hajdivatnapok közeledtével.

    A németországi Düsseldorfban március 21. és 23. között megrendezésre kerülõ vásár elõtt Carine Bartholomé sztárfodrász mondta el véleményét az idei szezon hajdivatjáról.

    A stílusszakértõ szerint népszerûek lesznek azok a hajvágások, amelyekkel az ember otthon is boldogul.

  • Cosplay: Mangahõsnek öltöztetni sokmilliárdos üzlet Japánban

    A trend ide is elér majd?!

    Tokió - 36 milliárd jen (79 milliárd forint) az éves bevétele azoknak a divatcégeknek, amelyek a japán fiatalokat mangák, videojátékok vagy képregények hõseinek kosztümeibe öltöztetik.

    A Jano japán közvélemény-kutató intézet szerint 2007 áprilisa és 2008 márciusa között a jobbára ifjú japán képregény-fanatikusok ilyen csillagászati összegeket költöttek arra, hogy álarcokba, kosztümökbe öltözve rendezzenek mulatságokat kitalált hõseik tiszteletére.

  • Fürdőruha divat a 2011-es nyárra

    Fürdőruha divat a 2011-es nyárraHa a fürdőruha vagy bikini kiválasztásához érkezünk, nehéz lehet pontosan eldöntenünk, hogy mi is szexi, és mi nem az. Mikor fürdőruha vásárláson töröd a fejed, a legtöbb hölgy szeret a legfontosabb szempontra koncentrálni, hogy minél szexisebb legyen. A szexi fürdőruha ugyanis képes a nő önbizalmát erősíteni és nem csak fizikailag, de mentálisan is a vízpart királynőjévé tenni. Ezért fontos hát tudni, hogy mik lesznek a legforróbb darabok a piacon. Sokféle fürdőruha típus segít elfedni a hibákat.

  • Párizsba csábította a sztárokat az F&F

    Párizsba csábította a sztárokat az F&FElegancia, letisztultság, klasszikus vonalvezetés, stílusos, jól variálható darabok - ez jellemzi az F&F 2011/ Őszi-Téli kollekcióját, amit egy nagyszabású, látványos divat show keretében tekinthetett meg a magyar közönség 2011. május 5-én este a VAM Design Centerben. Az F&F designerei és stylist csapata ezúttal az elegancia, a fények és a csillogás fővárosába, Párizsba repítette a résztvevőket. A város hangulatát egyedülálló látványtechnika és hatalmas kivetítők varázsolták a színpadra és a párizsi stílust tükrözték a kollekció egyes darabjai is.

  • Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokni

    Az idei divat elmaradhatatlan kelléke: a hosszú zokniKülföldön egyre elterjedtebb trend, hogy a harisnyát egy hosszú zoknival pótolják. Az új őrület nemcsak divatos és hasznos, de egy jól kombinált összeállítás igazán dögös is lehet. Ez az új trend leginkább az iskolás korszakra emlékeztethet minket, amikor is majdnem minden lány gardróbjában rejtőzött egy-egy ilyen darab. Először talán furcsán hangozhat, hogy ez a visszatérő trend miként is lehet egyszerre praktikus és szexi is, de ha ügyesen kombináljuk az alapdarabokat, akkor bizony egy hosszú zoknival is könnyen levehetjük a férfiakat a lábukról.

  • Kizárólag Ferrari-tulajdonosoknak 80 milliós óra

    A Cabestan és a Ferrari összefogott, hogy egy igazán különleges órát hozzanak létre. A Scuderia Ferrari One az autógyártó high-end órája lesz, csupán 60 darab készül belõle, és az ára 300 ezer euró, vagyis több mint 82 millió forint lesz.

    A piacon találhatunk több, tízezer dollár (kétmillió forint) alatti karórát a Ferrari jelzésével ellátva, a luxusautókat gyártó vállalat azonban most egy olyan órát terveztet a Cabestan svájci óragyártóval, ami minden tekintetben a legfelsõ kategóriás vásárlók ízlését tükrözi.

  • A 2011-es Billboard Music Awards

    A 2011-es Billboard Music AwardsA zenei díjátadókon már megszokhattuk, hogy a világsztárok furcsa, meghökkentő olykor megbotránkoztató ruhakölteményekben jelennek meg, de a 2011-es Billboard Music Awards ebből a szempontból kivételnek tűnik. A legtöbb világsztár ugyanis biztosra ment és fekete estélyiben jelent meg a gálán. Beyonce egy hosszú ujjú Lanvin miniruhában pózolt a fotósok elõtt, Kylie Minogue és Fergie szintén a kis fekete ruha mellett döntött, előbbi Alexander McQueen, utóbbi Herve Leger kreációt viselt.

  • Penélope és Mónica Cruz divatot teremtenek

    Penélope és Mónica Cruz nem csak Hollywood egyik legszebb színész testvérpárja, õk divatot is teremtenek. A zürich-i Divat Napokon bemutatták vadonatúj kollekciójukat is.

    A divatrajongók tudják, a Cruz nõvérek egyszer már kaptak egy lehetõséget a Mangótól, hogy vendégtervezõként egy kollekciót papírra vessenek a divatóriásnál. Most egy másik nagyhatalom, a Charles Vögele adott lehetõséget a gyönyörû spanyol testvérpárnak, hogy ezúttal rögtön két kollekcióval is meglepjék a nagyérdemût. Egy az idei õszi/téli, egy pedig a jövõ tavaszi/nyári.

  • Frakk, szmoking vagy öltöny?

    Bizonyos stílusbiztonság gyakorlatilag elengedhetetlen manapság az üzleti és privát életben. Szigorú öltözködési szabályoknak kell megfelelnie annak, aki komoly sikereket szeretne elérni, ebben szeretnénk most segíteni néhány alapvetõ fogalom tisztázásával.

    A dresszkód még a középkorban alakult ki, azzal a céllal, hogy az európai nemesség megkülönböztesse magát a többi társadalmi osztálytól. Ma már az is elõfordulhat, hogy a cégek mellett a vendéglátó- és szórakozóhelyek is elvárásokat támasztanak vendégeikkel szemben.

  • Az elegancia nem pénzkérdés és tanulható

    A ruhatár megtervezését tanítani kellene, hogy a fiatal nõk öltözködési kultúrája javuljon és hogy ruhásszekrényükben a fölöslegesen beszerzett ruhafélék miatt ne uralkodjon káosz - állítják a divatszakértõk és a protokoll fõnökök. A turkálók csak növelik a bizonytalanságot, a hangulatból megvett pólókkal senki nem tud mit kezdeni.

    A jobb minõségû holmikat kínáló áruházakban kellene vásárolni és nem a fiatalokra építõ márkás butikokban, kínai boltokban vagy "second hand" turkálókban, mert ezek a ruhafélék - vagy jellegzetesen divatos részleteik vagy silány minõségük miatt - tiszavirág életûek.

  • Ruhák kánikula idejére

    Szeretnél csinosan és divatosan öltözködni, de az sem mellékes számodra, hogy milyen anyagból készült a kedvenc ruhád? Erre is van megoldásunk!

    Nincs új a nap alatt, ha divatról van szó. Ezen a nyáron szinte minden trendi, legyen szó akár etnóról, neon színekrõl, fodrokról vagy farmerrõl. Könnyen elõfordulhat, hogy már nem elég a hatalmas kínálat, és már a színeken és fazonokon túl inkább arra is koncentrálunk, hogy mi a jó a bõrnek, a testnek.

  • Mitõl lesz sexi egy dekoltázs?

    A férfiak imádatának tárgya, a nõk magabiztosságának egyik forrása. A nõi mell megérdemli és igényli is a gondoskodást, a törõdést. A nõi mell a húszas életévek elejére fejlõdik ki teljesen, s ezt követõen a méretét és a formáját is jó ideig megõrzi. Persze, a terhesség alaposan megnöveli, valamint a nagyarányú hízás vagy fogyás is változást idézhet elõ.

    Az idõ múlásának jelei a harmincas-negyvenes években válnak elõször láthatóvá, amikor a mellbimbó alatti és fölötti szövetek addigi egyenlõ aránya eltolódik az alsó javára.

  • 75 éves a miniszoknya tervezõje

    London - Nem sok közös vonás van a szuperszonikus Concorde repülõgépben és a miniszoknyában. Egy brit napilap azonban mindkettõt az ország védjegyei közé sorolta; az utóbbi, a tenyérnyi ruhadarab éppen február 11-én, tervezõje 75. születésnapján vonul be a halhatatlan brit találmányok közé.

    "Óriási" - reagált a hírre Mary Quant, aki a miniszoknyával nemcsak a divatot, hanem a hatvanas évek társadalmát is a fejére állította.

  • Hajfonás elszánt szülőknek

    Hajfonás elszánt szülőknekGrace Gifford elmondhatja magáról, hogy az ő anyukája a legkreatívabb hajfonó művészek egyike a világon. A nő minden áldott reggel olyan csodafrizurát varázsol kislánya fejére, hogy mindenkinek leesik tőle az álla. Shelley Giffordnak szenvedélye a fonatok készítése, és jó is benne. Aki a képek láttán kedvet kapott hasonlóhoz, számtalan oktató videót talál a neten. Shelley azt javasolja, hogy először mindenki magán gyakoroljon, tükör előtt, vagy esetleg szerezzen egy gyakorlóbabát. Aztán lehet elkezdeni győzködni a gyereket, hogy álljon be kísérleti nyúlnak.

  • Újra hódít a pöttyös

    Újra hódít a pöttyösÚgyis fogalmazhatnánk, a pöttyös az új csíkos. A 2010-es nyár nagy slágere ugyanis a tengerészcsíkozás volt, idén pöttyök lepik el a ruhákat. Vivienne Westwood és a Moschino kifutóján is pöttyös ruhákban lejtenek a modellek - szoknyák, nadrágok, blézerek, felsõk, a határt csak a fantázia szabhatja meg. A pöttyök lehetnek feltűnőek és kisebbek is, mindkettő divatos. Ha ügyesen variálod magadon, elrejthetsz és nagyíthatsz is vele testrészeket. A nagyobb pöttyök magukra vonják a figyelmet, de formájuk miatt gömbölyítenek is.

  • Új divathullám: Háromdimenziós mozi szemüveg és vászon nélkül

    Vetítõvászon és különleges szemüveg nélkül nézhetõ háromdimenziós képmegjelenítõ-rendszert dolgoztak ki orosz mérnökök, akik szerint a levegõben létrehozott térhatású látvány nagyon élethû.

    Konsztantyin Polikarpov és Mihail Iljin voronyezsi mérnökök egy amerikai ötlet alapján építették meg a háromdimenziós vetítõ mûködõ prototípusát. Érdeklõdésüket a Csillagok háborúja címû filmben látott jelentet keltette fel, amikor Leia hercegnõ segélykérõ üzenete a levegõbe vetítve 3D-s változatban jelenik meg.